Partij voor de Tettenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je te boeken voor partijen
Opvallend genoeg ervaar ik momenteel relatief weinig problemen.quote:
503 melding netquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Opvallend genoeg ervaar ik momenteel relatief weinig problemen.
Quoten gaat ietsjes traag, maar da's normaal.
Wel ineens wat trager dan normaal... Precies toen je me je TeT DM'de... hmmzz...quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Opvallend genoeg ervaar ik momenteel relatief weinig problemen.
Quoten gaat ietsjes traag, maar da's normaal.
Was die zo groot ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel ineens wat trager dan normaal... Precies toen je me je TeT DM'de... hmmzz...
ik wil, kan ik in de buurt goedkoop naar de drogistquote:
Zellufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wil ik er ook een Müller bijquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wil, kan ik in de buurt goedkoop naar de drogist
Handjequote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Handje
Tis weer een contradictio in terminis
Hopeloosquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
Ik wacht nog op de arretjescake
Die van @:Kissingbird ga ik nooit krijgen
Heb je nog steeds geen arretjescake gehad?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
Ik wacht nog op de arretjescake
Die van @:Kissingbird ga ik nooit krijgen
opequote:Op dinsdag 16 september 2025 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen arretjescake gehad?
De lol is er wel af hoorquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als je ergens lang op moet wachten, dan is het plezier extra groot.
Jij krijgt klappen van @SwJquote:
quote:
Is ze al lang vergetenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je wacht nu al maanden. Maar wie weet, wie weet...
Ik bedoelde die van greysquote:
soort edgingquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als je ergens lang op moet wachten, dan is het plezier extra groot.
Nee, posten in de 22:22 topics.quote:
Hoe laat is GG bedtijd ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, posten in de 22:22 topics.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ook bedtijd inderdaad. Ik lig er al in.
Doorgaans nu, rond deze tijd. kwart over tien, half elf. En morgen word ik dan om 5 uur wakker.quote:
Oef, das vroeg 5 uurquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doorgaans nu, rond deze tijd. kwart voor tien, half elf. En morgen word ik dan om 5 uur wakker.
Jeezzz GG das vroegquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doorgaans nu, rond deze tijd. kwart over tien, half elf. En morgen word ik dan om 5 uur wakker.
Ja, ik baal er wel van, maar het gaat zoals het gaat.quote:
Al iets geprobeerd ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik baal er wel van, maar het gaat zoals het gaat.
Jij was wel een nachtbraker jaquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
waren zelfs periodes waarin ik om 5 uur nog wakker was
Je bedoelt slaaptabletten ofzo? Nee. Ik ben niet zo van tabletten of medicijnen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al iets geprobeerd ?
Om langer te kunnen slapen ?
Homeopathischquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt slaaptabletten ofzo? Nee. Ik ben niet zo van tabletten of medicijnen.
nog steeds een beetjequote:Op dinsdag 16 september 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij was wel een nachtbraker ja
Ik was jongquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:30 schreef JustinK het volgende:
Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken
Je bent toch nog steeds jongquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was jong
En had nog energie
Meer met vlagen bij jou ?quote:
Alleen die energie is ergens door het putje gegaanquote:
Ik heb mijn slaap nodigquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je moet werken
Zal jou eens wat energie gevenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen die energie is ergens door het putje gegaan
Herkenbaar. Same here. lukt nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was jong
En had nog energie
Ja ik ook. Liever nog 8 uurquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb mijn slaap nodig
Liefst 7 uur
Dat mislukt vaak
Mijn horloge houdt precies bij hoelang ik slaap.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb mijn slaap nodig
Liefst 7 uur
Dat mislukt vaak
dat ik nog steeds veel te laat slaap ook al heb ik kantoorwerktijdenquote:
Ik hou het liever zelf bijquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn horloge houdt precies bij hoelang ik slaap.
kloptquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |