Good night.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Good night.
Sleep tight.
Don't let the bedbugs bite.
Nee, met m'n doneer actie voor het antoni van leeuwenhoek ziekenhuis.quote:
Niet verkeerd!quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, met m'n doneer actie voor het antoni van leeuwenhoek ziekenhuis.
[ afbeelding ]
GC / (Z)aan de Wandel - in actie voor kankeronderzoek
Wie?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen weer gruwelijk nat weer
die is nog niet officieel uitgebracht maar de previews klinken wel goed, waar had jij die gehoord?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:55 schreef JustinK het volgende:
Deze release@:hemarookworst
Nifra x Svenson & Gielen - The Beauty Of Silence
Ik merkte het... was ik vergeten gisterquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die heeft tegenwoordig wel aardig wat glijmiddel nodig hoor.
quote:
Nee, die niet. Ik heb geen zusje.quote:
Net gedownloadquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die is nog niet officieel uitgebracht maar de previews klinken wel goed, waar had jij die gehoord?
Het flyertje dat ik gisteren gefotoshopt heb hangt bij het lokale buurtcentrum in de etalage, hangt in de kroeg bij het biljart, staat bij de snackbar frontaal voor de kassa, en hangt op een van de populairste stations in de zaanstreek bij de in en uitcheck paal naast de koffie zaak op het station.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik merkte het... was ik vergeten gister
Oh dan heb ik de verkeerde gequote. Sorry ToT.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Nee, die niet. Ik heb geen zusje.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Nee, die niet. Ik heb geen zusje.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het flyertje dat ik gisteren gefotoshopt heb hangt bij het lokale buurtcentrum in de etalage, hangt in de kroeg bij het biljart, staat bij de snackbar frontaal voor de kassa, en hangt op een van de populairste stations in de zaanstreek bij de in en uitcheck paal naast de koffie zaak op het station.
Hou eigenlijk niet zo van publiciteit, maar voor het goede doel moet ik maar iets over hebben hé?
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan heb ik de verkeerde gequote. Sorry ToT.
ah, je krijgt dus al die nieuwe dingen als eerste te zienquote:
Ja ze moet wel weer even geleegd worden.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je m'n buuv vol liggen blaffen dan?
Het is ook net een hottentottententoonstelling he?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ze moet wel weer even geleegd worden.
Hotte ToTtenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is ook net een hottentottententoonstelling he?
Met tenten?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is ook net een hottentottententoonstelling he?
Je bent DJ Jus of nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah, je krijgt dus al die nieuwe dingen als eerste te zien
Zou DM'enquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
Hmmm mocht ik ooit op #ANONIEM gaan, dan denk ik wel dat dat mijn nieuwe accountnaam zou worden: TeT!
ben je te boeken voor partijenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent DJ Jus of niet [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |