SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hmmm, wie was dat gister dan ?quote:Op maandag 15 september 2025 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, is mijn eerste bestelling
zal Fles wel geweest zijnquote:Op maandag 15 september 2025 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm, wie was dat gister dan ?
fles was dus vrijdagquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Picnic is ook weer binnen. Ik kan weer naar bed allen
Waaien die niet om nu?quote:
Hier is het gewoon normaal weer. Niet zo als aan de kust...quote:
Alleen de takken.quote:
Ohquote:Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier is het gewoon normaal weer. Niet zo als aan de kust...
Ow...quote:Op maandag 15 september 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik ging net opzoeken wanneer de wind hier weer wat ging liggen.
Woensdag
Wel makkelijkquote:Op maandag 15 september 2025 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow...
Als ik nu spring, blaast de wind me naar huis.
Of juist niet, je bent toch een Nattekat?quote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel tegen, ben nu in de Rijn beland
Kleine misrekening.
Ohquote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel tegen, ben nu in de Rijn beland
Kleine misrekening.
Sturen. Wind blaast net in de verkeerde richting.quote:Op maandag 15 september 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ging het mis met sturen of.met remmen?
tenzij je een nieuwe wildequote:Op maandag 15 september 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een slechte dag om je witte auto net daar te parkeren.
quote:
Neem aan dat er niemand in die auto zat dan.quote:Op maandag 15 september 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zeiden net op de radio dat er geen gewonden waren
Denk dat ie daar geparkeerd stondquote:Op maandag 15 september 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem aan dat er niemand in die auto zat dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Even de verzekering bellen.quote:
eerst stapjes daarna hapjesquote:
quote:Op maandag 15 september 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik weet al wat er in mijn kerstpakket zitDeense koekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die eet ik waarschijnlijk als eerste opquote:
Snap ik welquote:Op maandag 15 september 2025 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die eet ik waarschijnlijk als eerste op![]()
quote:Op maandag 15 september 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat zoiets als die platte zweedse koekjes?
Hoezo zitten er koekjes in de naaidoos?quote:
Vertel me meer over Zweedse platte koekjes!quote:Op maandag 15 september 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah die, nee dat is dan wat anders.
gaffelkakorquote:
gøffølkøkørquote:
Om na het nadien te snaaien.quote:Op maandag 15 september 2025 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo zitten er koekjes in de naaidoos?
de wind had haar zo ver naar het oosten gebracht?quote:Op maandag 15 september 2025 19:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Harma Boer, de weervrouw van TV Noord kwam hier even door de straat fietsen
Nee, woont hier in het dorpquote:Op maandag 15 september 2025 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
de wind had haar zo ver naar het oosten gebracht?
stiftenquote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Wat zit er in dit potje vinden jullie?
[ link | afbeelding ]
Seksspeeltjes.quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sworryquote:Op maandag 15 september 2025 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op spannender koekjes
In het brave Zwitserland?quote:Op maandag 15 september 2025 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SworryZag laatst wel peniskoekjes..
Volgens mij stond dat ooit in de Quest of de Kijk.quote:Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Seksspeeltjes zijn ooit uitgevonden om hysterische vrouwen rustig te krijgen, op doktersvoorschrift, die kon een consult uitschrijven van maximaal een half uur hiervoor.
Lolly's.quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja zoiets jaquote:Op maandag 15 september 2025 19:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat ooit in de Quest of de Kijk.
Vraag me wel af wie dat ooit als eerste bedacht heeft.quote:Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Seksspeeltjes zijn ooit uitgevonden om hysterische vrouwen rustig te krijgen, op doktersvoorschrift, die kon een consult uitschrijven van maximaal een half uur hiervoor.
Toch kut voor je dat dokter niet gelukt isquote:Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja, beter dan een priem door je hoofd laten we maar zeggen…quote:Op maandag 15 september 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me wel af wie dat ooit als eerste bedacht heeft.
Daar is vast gedegen wetenschappelijk onderzoek voor nodig geweest.quote:Op maandag 15 september 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De komkommer is de vrucht van de komkommerplant Cucumis sativus, een eenjarige plant uit de komkommerfamilie. Komkommers worden al meer dan 3000 jaar gegeten.quote:Op maandag 15 september 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Heeeyyyy Ans, durf jij als eerste?"quote:Op maandag 15 september 2025 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is vast gedegen wetenschappelijk onderzoek voor nodig geweest.
Is weer eens wat anders dan een capra hircus.quote:Op maandag 15 september 2025 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De komkommer is de vrucht van de komkommerplant Cucumis sativus, een eenjarige plant uit de komkommerfamilie. Komkommers worden al meer dan 3000 jaar gegeten.
Wist niet dat dat het alternatief dan was.quote:Op maandag 15 september 2025 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan een priem door je hoofd laten we maar zeggen…
Dat je met plakhandjes aan de stamppot zit als je afgewerkt bent.quote:Op maandag 15 september 2025 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch kut voor je dat dokter niet gelukt is
Als je maar hysterisch genoeg wasquote:Op maandag 15 september 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat dat het alternatief dan was.
Rosemary Kennedy, zo'n leuke familie.quote:Op maandag 15 september 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je maar hysterisch genoeg was
Finger licking goodquote:Op maandag 15 september 2025 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je met plakhandjes aan de stamppot zit als je afgewerkt bent.
Hier is nog tot morgenochtend code geel hoor ik netquote:Op maandag 15 september 2025 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Is er ergens een code geel of iets geweest
Schutting gaat er hier bijna uit
Ergonomische haaknaaldenquote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou onderdaad, stel je voor wat de rest van je ‘ongepaste’ gedrag zegt. Ik vraag mij af of ze nou ook daadwerkelijk leerproblemen/epileptie en weet ik het had of dat het gewoon een meisje was dat nogal outgoing was.quote:Op maandag 15 september 2025 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rosemary Kennedy, zo'n leuke familie.
Ik wilde nog even uitwaaiwandelen maar uuuhhh neee. Nee.quote:Op maandag 15 september 2025 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is nog tot morgenochtend code geel hoor ik net
*Ziet Ygritte nog net wegwaaienquote:Op maandag 15 september 2025 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde nog even uitwaaiwandelen maar uuuhhh neee. Nee.
Als je foto's van voor de lobotomie ziet dan valt op dat het de enige normale van de familie was.quote:Op maandag 15 september 2025 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou onderdaad, stel je voor wat de rest van je ‘ongepaste’ gedrag zegt. Ik vraag mij af of ze nou ook daadwerkelijk leerproblemen/epileptie en weet ik het had of dat het gewoon een meisje was dat nogal outgoing was.
Ik vind het heerlijk buiten.quote:Op maandag 15 september 2025 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde nog even uitwaaiwandelen maar uuuhhh neee. Nee.
Ik zag je net voorbij waaien denk ikquote:
Precies dat, misschien was ze enkel alleen maar type enthousiast, spontaan, energiek met een snufje ADHD. En dan heb je zo’n kut vader die liever heeft dat zijn dochter netjes tussen de lijntjes kleurt dus geef je je kind maar een lobotomie en is ze daarna een kasplant. Oops foutje…quote:Op maandag 15 september 2025 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je foto's van voor de lobotomie ziet dan valt op dat het de enige normale van de familie was.
Ook zo wisselvallig? Wou stukje gaan lopen maar steeds kortstondige regen met veel wind. En wind alleen is niet zo erg, de regen verpest het.quote:
Het is hier niet droogquote:Op maandag 15 september 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk buiten.
Rosemary, die haar vader in alles wilde behagen, moet werkelijk doodsbang geweest zijn. Dokter Freeman liet zijn patiënte – die plaatselijk verdoofd maar volledig bij kennis was – liedjes zingen, verhalen vertellen en feitjes opdreunen, terwijl hij twee gaten in haar schedel boorde en begon te snijden in de verbinding tussen het voorhoofdsgedeelte van Rosemary’s hersenen en de rest. Toen Rosemary onsamenhangend begon te praten, stopte Freeman. Het was te laat: haar hersenen waren ernstig en onherstelbaar beschadigd.quote:Op maandag 15 september 2025 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies dat, misschien was ze enkel alleen maar type enthousiast, spontaan, energiek met een snufje ADHD. En dan heb je zo’n kut vader die liever heeft dat zijn dochter netjes tussen de lijntjes kleurt dus geef je je kind maar een lobotomie en is ze daarna een kasplant. Oops foutje…
Wat is dat toch met incontinentie en vrouwen ...quote:Op maandag 15 september 2025 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rosemary, die haar vader in alles wilde behagen, moet werkelijk doodsbang geweest zijn. Dokter Freeman liet zijn patiënte – die plaatselijk verdoofd maar volledig bij kennis was – liedjes zingen, verhalen vertellen en feitjes opdreunen, terwijl hij twee gaten in haar schedel boorde en begon te snijden in de verbinding tussen het voorhoofdsgedeelte van Rosemary’s hersenen en de rest. Toen Rosemary onsamenhangend begon te praten, stopte Freeman. Het was te laat: haar hersenen waren ernstig en onherstelbaar beschadigd.
Haar verstandelijke vermogens werden zo zwaar aangetast, dat Rosemary nog nauwelijks het IQ van een driejarige peuter haalde. Ze raakte verlamd aan haar arm en nek, kon niet meer zelfstandig eten of lopen, noch spreken en werd incontinent voor de rest van haar leven.
En haar moeder wist er niks van, ook zoiets. En dan stop je haar daarna ook nog weg want ja met deze smet wil je toch ook niet te veel geconfronteerd worden.quote:Op maandag 15 september 2025 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rosemary, die haar vader in alles wilde behagen, moet werkelijk doodsbang geweest zijn. Dokter Freeman liet zijn patiënte – die plaatselijk verdoofd maar volledig bij kennis was – liedjes zingen, verhalen vertellen en feitjes opdreunen, terwijl hij twee gaten in haar schedel boorde en begon te snijden in de verbinding tussen het voorhoofdsgedeelte van Rosemary’s hersenen en de rest. Toen Rosemary onsamenhangend begon te praten, stopte Freeman. Het was te laat: haar hersenen waren ernstig en onherstelbaar beschadigd.
Haar verstandelijke vermogens werden zo zwaar aangetast, dat Rosemary nog nauwelijks het IQ van een driejarige peuter haalde. Ze raakte verlamd aan haar arm en nek, kon niet meer zelfstandig eten of lopen, noch spreken en werd incontinent voor de rest van haar leven.
Dat is als ze lachen toch?quote:Op maandag 15 september 2025 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat toch met incontinentie en vrouwen ...
Dan lach je nooit meer.quote:Op maandag 15 september 2025 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog een van de redenen om niet aan kinderen te beginnen.
Hij was bang dat hij haar anders een maand of 9 ‘naar een tante’ moest sturen. Kan je ook niet hebben natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Had pappie haar toch beter naar de dildodokter kunnen sturen.
Ja en ze zitten de hele tijd met poep- en slijmvingertjes aan je eten.quote:Op maandag 15 september 2025 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kinderen doen hele domme dingen hè
En ze smeren overal snot aanquote:Op maandag 15 september 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en ze zitten de hele tijd met poep- en slijmvingertjes aan je eten.
CRE / [Creatief kleuren] Kleuren voor volwassenen #40quote:Op maandag 15 september 2025 20:27 schreef Ama het volgende:
Kan het kleur topic zo snel niet vinden mobiel.
lekkere Haggisquote:Op maandag 15 september 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, groetjes uit Inverness. Hele dag gereden en nu regent het als een aap. Maat is nog even voedsel zoeken, dan gaan we koken. Of in ieder geval eetklaar maken waar hij mee terugkomt. Morgen beter weer als het goed is.
Geen grote frustraties gehad vandaag?quote:Op maandag 15 september 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, groetjes uit Inverness. Hele dag gereden en nu regent het als een aap. Maat is nog even voedsel zoeken, dan gaan we koken. Of in ieder geval eetklaar maken waar hij mee terugkomt. Morgen beter weer als het goed is.
Oh jawel hoor. Vooral hoe levensgevaarlijk de snelwegen hier ingericht zijn. Haakse afslagen naar landweggetjes, tractoren, overstekende voetgangers. En overal rotondes. Ben blij dat we er zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen grote frustraties gehad vandaag?
quote:Op maandag 15 september 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Vooral hoe levensgevaarlijk de snelwegen hier ingericht zijn. Haakse afslagen naar landweggetjes, tractoren, overstekende voetgangers. En overal rotondes. Ben blij dat we er zijn.
Ja, we doen toch iets verkeerd dan tegenwoordig.quote:Op maandag 15 september 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Steek allemaal even je hand op als je in een andere tijd was geboren je of
Aangeklaagd was als heks
Een lobotomie had gekregen
Hysterisch was genoemd
Opgesloten was in een toren
Weggestopt was in een gekkenhuis
Ofzo
Steekt hand op
Zit je in België?quote:Op maandag 15 september 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Vooral hoe levensgevaarlijk de snelwegen hier ingericht zijn. Haakse afslagen naar landweggetjes, tractoren, overstekende voetgangers. En overal rotondes. Ben blij dat we er zijn.
Niet even een biertje doen in The Kings Highway?quote:Op maandag 15 september 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scotland ain't for puppy's.quote:Op maandag 15 september 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmm, ik kan mn hand wel opsteken maar denk dat ik dan gewoon nooit lang geleefd zou hebbenquote:Op maandag 15 september 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangeklaagd was als heks
Hysterisch was genoemd
Ofzo
Steekt hand op
ik zou beginnen met de voorraadkastenquote:Op maandag 15 september 2025 20:47 schreef mschol het volgende:
ik ga zo eens kijken of ik nog wat eten kan vinden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 september 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou beginnen met de voorraadkasten
Ja ook wel denk ik.quote:Op maandag 15 september 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangeklaagd was als heks
Hysterisch was genoemd
Ofzo
Steekt hand op
Vrouwen met een meningquote:Op maandag 15 september 2025 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ook wel denk ik.
Als ik dat leuke mannelijke exemplaar niet had gehad hadden ze mij vast een heks genoemd. En ik heb gewoon te veel een mening.
Wat is dat, een voorraadkast?quote:Op maandag 15 september 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou beginnen met de voorraadkasten
planken achter een deur waarin boodschappen zijn opgeborgen die niet kouder dan 6 graden liggen te zijnquote:
daar liggen mn koekjesquote:Op maandag 15 september 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
planken achter een deur waarin boodschappen zijn opgeborgen die niet kouder dan 6 graden liggen te zijn
in de voorraadkast dusquote:
zo noem ik dat nietquote:
een plank achter een laag deurtjequote:
genoeg stapjes gezet om te mogen happen?quote:
Lades gaat wel weer rond hoorde ik laatstquote:Op maandag 15 september 2025 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat als een soort ziekte eerst.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op maandag 15 september 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
genoeg stapjes gezet om te mogen happen?
Trustequote:Op maandag 15 september 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
ik ga alvast voorkomen dat ik geïnfecteerd wordt met lades
Gute Nacht Freunde
Een mythische kast vol met eten.quote:
Welterusten!quote:Op maandag 15 september 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
ik ga alvast voorkomen dat ik geïnfecteerd wordt met lades
Gute Nacht Freunde
Waarquote:Op maandag 15 september 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag je net voorbij waaien denk ik
Tis ook wel een ziekte jaquote:Op maandag 15 september 2025 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat als een soort ziekte eerst.
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op maandag 15 september 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
iedereen op de LIJSThmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weltrustenquote:Op maandag 15 september 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal maar eens naar bed gaan.
Welterusten
Ik had niet verwacht dat ik me zo slecht zou voelen tijdens trainingquote:
Ik was wel echt verbaasd trouwens dat mijn bricklink bestelling nu al verzonden wordt want dat is pas 3 maanden na mijn bestelling.quote:
is dat van dat designer programma? dat is wel echt snel... ik heb nog niks gehoordquote:Op maandag 15 september 2025 23:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was wel echt verbaasd trouwens dat mijn bricklink bestelling nu al verzonden wordt want dat is pas 3 maanden na mijn bestelling.
Jaquote:Op maandag 15 september 2025 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat van dat designer programma? dat is wel echt snel... ik heb nog niks gehoord
quote:
Hey mschol ook je bed uitgewaaidquote:
dat gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hey mschol ook je bed uitgewaaid
Dat zou ik dan maar even doen voordat de natuur zijn gang gaat in je bedquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gelukkig nog niet
de natuur wil wel dat ik er even uitga
O jee, en nu te laat voor je werk?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Door wekker heen geslapen.
Oh ja. Gelukkig wel thuiswerken, maar dan moet ik vanmiddag dus langer door.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, en nu te laat voor je werk?
O dat scheelt, dan ben je minder te laat want je hoeft niet naar je werk te rijden/lopen/fietsenquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Gelukkig wel thuiswerken, maar dan moet ik vanmiddag dus langer door.
Nee, precies. Dat scheelt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt, dan ben je minder te laat want je hoeft niet naar je werk te rijden/lopen/fietsen
dat laat ik uiteraard niet gebeuren, inmiddels bijna klaar om veel te vroeg op werk te zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar even doen voordat de natuur zijn gang gaat in je bed
O, mag je dan ook eerder naar huis als je vroeger begint?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laat ik uiteraard niet gebeuren, inmiddels bijna klaar om veel te vroeg op werk te zijn
nope helaas..quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, mag je dan ook eerder naar huis als je vroeger begint?
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik kreeg op Netflix alweer een lading kerstfilms als suggestie.
één dagje harde woei en gelijk ziek worden.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Mooi, ik zit op het randje van ziekmelden
Kutherfst.
Volgens mij waait het al wat langerquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één dagje harde woei en gelijk ziek worden.
Waait wel weer over.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één dagje harde woei en gelijk ziek worden.
Wat extra vitamientjes, wat thee. Komt wel goed schatje. *schuift wat rosevicee toequote:Op dinsdag 16 september 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Kutherfst.
Ja, baggerweer. En die regen....quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij waait het al wat langer
Het was al niksquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tiktok komt in Amerikaanse handen, dus die app ook niet meer gebruiken.
Chinees, Amerikaans, één pot nat.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tiktok komt in Amerikaanse handen, dus die app ook niet meer gebruiken.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chinees, Amerikaans, één pot nat.
quote:
quote:
*Noteert NK afwezigheid alvast voor dit weekend*quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Kutherfst.
quote:
Dit kan zo niet langer hequote:Op dinsdag 16 september 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*Noteert NK afwezigheid alvast voor dit weekend*![]()
@:Thestigsdutchcousin
Er moet een grondige evaluatie komen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit kan zo niet langer he
Hey Stigquote:
ALtijd is die NK ziekquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dotje schatjequote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd is die NK ziek
Midden in de week maar s'zondags niet
Ik prepareer de papieren alvast.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er moet een grondige evaluatie komen.
Ik ben er wel! Pick me, pick me!quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit kan zo niet langer he
F1 is niet voor tere zieltjes, dat weet je toch?quote:
Vind je mij een teer zieltje?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1 is niet voor tere zieltjes, dat weet je toch?
Ik waarschuw je alleen even.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Vind je mij een teer zieltje?
Ik heb jullie al eerder geholpen.![]()
![]()
Hoe kan dat nou, zo’n jonge fitboiquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Kutherfst.
*picks*quote:
Donna is de Donnaminator.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alleen even.
I know, i know
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik kreeg op Netflix alweer een lading kerstfilms als suggestie.
Hoe is het met mijn lieffie?quote:
Ik lees daar wel eens mee, gaat hard daar het is soms net BBquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1 is niet voor tere zieltjes, dat weet je toch?
Nee hoor, zit er nog stevig inquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn lieffie?
Nog niet uit je pak gewaaid
Gelukkig zit er een goed teamquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees daar wel eens mee, gaat hard daar het is soms net BBje moet wel scherp blijven daar
Mooi zo, het zou wat zijn voor je tere huidje als dat ineens aan het daglicht blootgesteld wordtquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee hoor, zit er nog stevig in
Gewoon allemaalquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alleen even.
I know, i know
Maar wel heel erg MVquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een goed team
The golden trio.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een goed team
Niz mod toch ook vaak mee bij jullie, of niet meer?quote:
Nah, valt wel mee.quote:
Niet meer volgens mij.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niz mod toch ook vaak mee bij jullie, of niet meer?
Mwahquote:
O oke, ja die was inval he toen tot er een nieuwe mod bij was.quote:
beetje bij beetjequote:Op dinsdag 16 september 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ja die was inval he toen tot er een nieuwe mod bij was.
Hoe is het nu met jou? Knap je al meer en meer op?
Lang proces hequote:
Zaterdag ben ik er idd niet. Waterpolo gaat weer van startquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben vrijdagochtend niet, want ik moet bloedprikken voor het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik er idd niet. Waterpolo gaat weer van start
Virussen hebben daar geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, zo’n jonge fitboi
Ja veel zieken in m'n omgeving ook idd!quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Virussen hebben daar geen boodschap aan.
Het schijnt sowieso al goed rond te gaan, nu al.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Virussen hebben daar geen boodschap aan.
Het schijnt sowieso al goed rond te gaan, nu al.
Misschien dat jullie in dezelfde omgeving zitten?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja veel zieken in m'n omgeving ook idd!
Haha volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat jullie in dezelfde omgeving zitten?
@Donna, help!quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben vrijdagochtend niet, want ik moet bloedprikken voor het ziekenhuis.
quote:
Stroomvreters zou mijn vader zeggen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:16 schreef Donna het volgende:
Zo. Elektrische radiator besteld voor op mijn werkkamer.
Ja, dat is dus niet meer zo. Op de kinderkamers zitten ze ook, ingesteld op altijd 16.5 graden en valt echt reuze mee. Kan prima uit ten opzichte van gas.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stroomvreters zou mijn vader zeggen.
Snap ik helemaal hoor, moest gewoon even aan vroeger denken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet meer zo. Op de kinderkamers zitten ze ook, ingesteld op altijd 16.5 graden en valt echt reuze mee. Kan prima uit ten opzichte van gas.
Het is niet zo'n straalkachelding zoals vroeger.
Ik heb geen zin om elke dag alle radiators beneden dicht te draaien en later op de dag weer open te draaien en ik weiger mijn hele huis te verwarmen omdat ik boven warm wil zitten. Dan is dit de beste/goedkoopste optie.
Ik heb vloerverwarming dat kan ik niet per kamer uit zetten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet meer zo. Op de kinderkamers zitten ze ook, ingesteld op altijd 16.5 graden en valt echt reuze mee. Kan prima uit ten opzichte van gas.
Ik heb geen zin om elke dag alle radiators beneden dicht te draaien en later op de dag weer open te draaien en ik weiger mijn hele huis te verwarmen omdat ik boven warm wil zitten. Dan is dit de beste/goedkoopste optie.
Ik neem er misschien ook eentje op de werkkamer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, dankjequote:Op dinsdag 16 september 2025 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
@:dven had je nou mijn Boedje-tips nog gelezen?
[ afbeelding ]
Jaaaa, op de kinderkamers ook echt ideaal. Ik woon nu in een ander huis, maar mijn ex heeft ze ook meegenomen naar zijn nieuwe huis. Daar slapen ze ook weer meteen onder het dak en dan wordt het KOUD. Erg prettig als je dan niet meteen de hele toko hoeft te verwarmen, maar gewoon de kamertjes 'warm' hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem er misschien ook eentje op de werkkamer.
Heb er eentje op de badkamer en daar kan ik volgens mij het halve huis mee verwarmen.
Welke heb je?quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaa, op de kinderkamers ook echt ideaal. Ik woon nu in een ander huis, maar mijn ex heeft ze ook meegenomen naar zijn nieuwe huis. Daar slapen ze ook weer meteen onder het dak en dan wordt het KOUD. Erg prettig als je dan niet meteen de hele toko hoeft te verwarmen, maar gewoon de kamertjes 'warm' hebt.
Heb dus ook exact dezelfde besteld, want goede ervaring mee haha.
Marktplaats staan ook wel een paar (ze schijnen in nieuwbouwwoningen ook te hangen en dan verkopen sommige ze weer) maar helaas echt ver weg. Dus dan maar een nieuwe.
Lijkt me echt heel prettig op mijn werkkamer. Het is er nu al koud.
Harde woeigenotquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gister op het strand en kom de komende week overal zand tegen denk ik.
Waar was je dan?quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Nice! Waarschijnlijk komt er over een maand nog zand uit je oren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noordwijk aan zee was ik gister.
Ik wil ook vloerverwarmingquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vloerverwarming dat kan ik niet per kamer uit zetten.
Same, same!quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
De zon staat hier het grootste deel van de dag op de woonkamer dus daar wordt het al vrij snel warm en dan gaat de verwarming uit. Sowieso zonde om die kamer te verwarmen als ik daar niet zit. Ondertussen zit ik in de werkkamer aan de achterkant in de schaduw te blauwbekken.
Hier ook vloerverwarming en kan per kamer de temperatuur instellen. Maar verwarm gewoon het hele huis, ga niet de hele dag lopen klooien met temperatuur overal omhoog en omlaag zetten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vloerverwarming dat kan ik niet per kamer uit zetten.
Ja, dat zal nu overal tussen zitten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Voor je nieuwe huisquote:
ja super rustig. Zou willen dat het hele jaar zo rustig is. Zijn natuurlijk wel wat toeristen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het nog steeds lekker rustig daar? En wat ga je eten? En wat erbij?
zo'n hoge vve is geen goed tekenquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die bouwval van slechts 250.000
En 450¤ VvE
Goede vlucht voor straks en veel plezier in Boedje over twee wekenquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, dankje
Over een uur naar Eindhoven om terug naar Bulgarije te vliegen. Over exact twee weken het vliegtuig in naar Budapest.Kijk er naar uit!
Hmm, maar is het niet saai dan? En wat doe je op het strand als je aan het frituren bent?quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja super rustig. Zou willen dat het hele jaar zo rustig is. Zijn natuurlijk wel wat toeristen.
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Misschien een makreel van de gril
quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo'n hoge vve is geen goed teken
of ze hebben nodig voor verduurzaming van het gebouw.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja super rustig. Zou willen dat het hele jaar zo rustig is. Zijn natuurlijk wel wat toeristen.
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Misschien een makreel van de gril
Wordt er dan ook voor je gekookt en de was gedaan?quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En 450¤ VvE
Ja belachelijkquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En 450¤ VvE
Absoluut niet nee.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gerookt ook lekker.quote:
Nee is juist fijn als het niet zo druk is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, maar is het niet saai dan? En wat doe je op het strand als je aan het frituren bent?
Ik wil ook een makreel van de grill. Waarom hebben ze dat hier niet.
Niet eensquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt er dan ook voor je gekookt en de was gedaan?
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Vloerverwarming lijkt mij vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |