SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hmmm, wie was dat gister dan ?quote:Op maandag 15 september 2025 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, is mijn eerste bestelling
zal Fles wel geweest zijnquote:Op maandag 15 september 2025 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm, wie was dat gister dan ?
fles was dus vrijdagquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Picnic is ook weer binnen. Ik kan weer naar bed allen
Waaien die niet om nu?quote:
Hier is het gewoon normaal weer. Niet zo als aan de kust...quote:
Alleen de takken.quote:
Ohquote:Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier is het gewoon normaal weer. Niet zo als aan de kust...
Ow...quote:Op maandag 15 september 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik ging net opzoeken wanneer de wind hier weer wat ging liggen.
Woensdag
Wel makkelijkquote:Op maandag 15 september 2025 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow...
Als ik nu spring, blaast de wind me naar huis.
Of juist niet, je bent toch een Nattekat?quote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel tegen, ben nu in de Rijn beland
Kleine misrekening.
Ohquote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel tegen, ben nu in de Rijn beland
Kleine misrekening.
Sturen. Wind blaast net in de verkeerde richting.quote:Op maandag 15 september 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ging het mis met sturen of.met remmen?
tenzij je een nieuwe wildequote:Op maandag 15 september 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een slechte dag om je witte auto net daar te parkeren.
quote:
Neem aan dat er niemand in die auto zat dan.quote:Op maandag 15 september 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zeiden net op de radio dat er geen gewonden waren
Denk dat ie daar geparkeerd stondquote:Op maandag 15 september 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem aan dat er niemand in die auto zat dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Even de verzekering bellen.quote:
eerst stapjes daarna hapjesquote:
quote:Op maandag 15 september 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik weet al wat er in mijn kerstpakket zitDeense koekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die eet ik waarschijnlijk als eerste opquote:
Snap ik welquote:Op maandag 15 september 2025 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die eet ik waarschijnlijk als eerste op![]()
quote:Op maandag 15 september 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat zoiets als die platte zweedse koekjes?
Hoezo zitten er koekjes in de naaidoos?quote:
Vertel me meer over Zweedse platte koekjes!quote:Op maandag 15 september 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah die, nee dat is dan wat anders.
gaffelkakorquote:
gøffølkøkørquote:
Om na het nadien te snaaien.quote:Op maandag 15 september 2025 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo zitten er koekjes in de naaidoos?
de wind had haar zo ver naar het oosten gebracht?quote:Op maandag 15 september 2025 19:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Harma Boer, de weervrouw van TV Noord kwam hier even door de straat fietsen
Nee, woont hier in het dorpquote:Op maandag 15 september 2025 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
de wind had haar zo ver naar het oosten gebracht?
stiftenquote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Wat zit er in dit potje vinden jullie?
[ link | afbeelding ]
Seksspeeltjes.quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sworryquote:Op maandag 15 september 2025 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op spannender koekjes
In het brave Zwitserland?quote:Op maandag 15 september 2025 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SworryZag laatst wel peniskoekjes..
Volgens mij stond dat ooit in de Quest of de Kijk.quote:Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Seksspeeltjes zijn ooit uitgevonden om hysterische vrouwen rustig te krijgen, op doktersvoorschrift, die kon een consult uitschrijven van maximaal een half uur hiervoor.
Lolly's.quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja zoiets jaquote:Op maandag 15 september 2025 19:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat ooit in de Quest of de Kijk.
Vraag me wel af wie dat ooit als eerste bedacht heeft.quote:Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Seksspeeltjes zijn ooit uitgevonden om hysterische vrouwen rustig te krijgen, op doktersvoorschrift, die kon een consult uitschrijven van maximaal een half uur hiervoor.
Toch kut voor je dat dokter niet gelukt isquote:Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja, beter dan een priem door je hoofd laten we maar zeggen…quote:Op maandag 15 september 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me wel af wie dat ooit als eerste bedacht heeft.
Daar is vast gedegen wetenschappelijk onderzoek voor nodig geweest.quote:Op maandag 15 september 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De komkommer is de vrucht van de komkommerplant Cucumis sativus, een eenjarige plant uit de komkommerfamilie. Komkommers worden al meer dan 3000 jaar gegeten.quote:Op maandag 15 september 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Heeeyyyy Ans, durf jij als eerste?"quote:Op maandag 15 september 2025 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is vast gedegen wetenschappelijk onderzoek voor nodig geweest.
Is weer eens wat anders dan een capra hircus.quote:Op maandag 15 september 2025 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De komkommer is de vrucht van de komkommerplant Cucumis sativus, een eenjarige plant uit de komkommerfamilie. Komkommers worden al meer dan 3000 jaar gegeten.
Wist niet dat dat het alternatief dan was.quote:Op maandag 15 september 2025 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan een priem door je hoofd laten we maar zeggen…
Dat je met plakhandjes aan de stamppot zit als je afgewerkt bent.quote:Op maandag 15 september 2025 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch kut voor je dat dokter niet gelukt is
Als je maar hysterisch genoeg wasquote:Op maandag 15 september 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat dat het alternatief dan was.
Rosemary Kennedy, zo'n leuke familie.quote:Op maandag 15 september 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je maar hysterisch genoeg was
Finger licking goodquote:Op maandag 15 september 2025 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je met plakhandjes aan de stamppot zit als je afgewerkt bent.
Hier is nog tot morgenochtend code geel hoor ik netquote:Op maandag 15 september 2025 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Is er ergens een code geel of iets geweest
Schutting gaat er hier bijna uit
Ergonomische haaknaaldenquote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou onderdaad, stel je voor wat de rest van je ‘ongepaste’ gedrag zegt. Ik vraag mij af of ze nou ook daadwerkelijk leerproblemen/epileptie en weet ik het had of dat het gewoon een meisje was dat nogal outgoing was.quote:Op maandag 15 september 2025 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rosemary Kennedy, zo'n leuke familie.
Ik wilde nog even uitwaaiwandelen maar uuuhhh neee. Nee.quote:Op maandag 15 september 2025 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is nog tot morgenochtend code geel hoor ik net
*Ziet Ygritte nog net wegwaaienquote:Op maandag 15 september 2025 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde nog even uitwaaiwandelen maar uuuhhh neee. Nee.
Als je foto's van voor de lobotomie ziet dan valt op dat het de enige normale van de familie was.quote:Op maandag 15 september 2025 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou onderdaad, stel je voor wat de rest van je ‘ongepaste’ gedrag zegt. Ik vraag mij af of ze nou ook daadwerkelijk leerproblemen/epileptie en weet ik het had of dat het gewoon een meisje was dat nogal outgoing was.
Ik vind het heerlijk buiten.quote:Op maandag 15 september 2025 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde nog even uitwaaiwandelen maar uuuhhh neee. Nee.
Ik zag je net voorbij waaien denk ikquote:
Precies dat, misschien was ze enkel alleen maar type enthousiast, spontaan, energiek met een snufje ADHD. En dan heb je zo’n kut vader die liever heeft dat zijn dochter netjes tussen de lijntjes kleurt dus geef je je kind maar een lobotomie en is ze daarna een kasplant. Oops foutje…quote:Op maandag 15 september 2025 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je foto's van voor de lobotomie ziet dan valt op dat het de enige normale van de familie was.
Ook zo wisselvallig? Wou stukje gaan lopen maar steeds kortstondige regen met veel wind. En wind alleen is niet zo erg, de regen verpest het.quote:
Het is hier niet droogquote:Op maandag 15 september 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk buiten.
Rosemary, die haar vader in alles wilde behagen, moet werkelijk doodsbang geweest zijn. Dokter Freeman liet zijn patiënte – die plaatselijk verdoofd maar volledig bij kennis was – liedjes zingen, verhalen vertellen en feitjes opdreunen, terwijl hij twee gaten in haar schedel boorde en begon te snijden in de verbinding tussen het voorhoofdsgedeelte van Rosemary’s hersenen en de rest. Toen Rosemary onsamenhangend begon te praten, stopte Freeman. Het was te laat: haar hersenen waren ernstig en onherstelbaar beschadigd.quote:Op maandag 15 september 2025 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies dat, misschien was ze enkel alleen maar type enthousiast, spontaan, energiek met een snufje ADHD. En dan heb je zo’n kut vader die liever heeft dat zijn dochter netjes tussen de lijntjes kleurt dus geef je je kind maar een lobotomie en is ze daarna een kasplant. Oops foutje…
Wat is dat toch met incontinentie en vrouwen ...quote:Op maandag 15 september 2025 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rosemary, die haar vader in alles wilde behagen, moet werkelijk doodsbang geweest zijn. Dokter Freeman liet zijn patiënte – die plaatselijk verdoofd maar volledig bij kennis was – liedjes zingen, verhalen vertellen en feitjes opdreunen, terwijl hij twee gaten in haar schedel boorde en begon te snijden in de verbinding tussen het voorhoofdsgedeelte van Rosemary’s hersenen en de rest. Toen Rosemary onsamenhangend begon te praten, stopte Freeman. Het was te laat: haar hersenen waren ernstig en onherstelbaar beschadigd.
Haar verstandelijke vermogens werden zo zwaar aangetast, dat Rosemary nog nauwelijks het IQ van een driejarige peuter haalde. Ze raakte verlamd aan haar arm en nek, kon niet meer zelfstandig eten of lopen, noch spreken en werd incontinent voor de rest van haar leven.
En haar moeder wist er niks van, ook zoiets. En dan stop je haar daarna ook nog weg want ja met deze smet wil je toch ook niet te veel geconfronteerd worden.quote:Op maandag 15 september 2025 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rosemary, die haar vader in alles wilde behagen, moet werkelijk doodsbang geweest zijn. Dokter Freeman liet zijn patiënte – die plaatselijk verdoofd maar volledig bij kennis was – liedjes zingen, verhalen vertellen en feitjes opdreunen, terwijl hij twee gaten in haar schedel boorde en begon te snijden in de verbinding tussen het voorhoofdsgedeelte van Rosemary’s hersenen en de rest. Toen Rosemary onsamenhangend begon te praten, stopte Freeman. Het was te laat: haar hersenen waren ernstig en onherstelbaar beschadigd.
Haar verstandelijke vermogens werden zo zwaar aangetast, dat Rosemary nog nauwelijks het IQ van een driejarige peuter haalde. Ze raakte verlamd aan haar arm en nek, kon niet meer zelfstandig eten of lopen, noch spreken en werd incontinent voor de rest van haar leven.
Dat is als ze lachen toch?quote:Op maandag 15 september 2025 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat toch met incontinentie en vrouwen ...
Dan lach je nooit meer.quote:Op maandag 15 september 2025 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog een van de redenen om niet aan kinderen te beginnen.
Hij was bang dat hij haar anders een maand of 9 ‘naar een tante’ moest sturen. Kan je ook niet hebben natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Had pappie haar toch beter naar de dildodokter kunnen sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |