SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hmmm, wie was dat gister dan ?quote:Op maandag 15 september 2025 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, is mijn eerste bestelling
zal Fles wel geweest zijnquote:Op maandag 15 september 2025 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm, wie was dat gister dan ?
fles was dus vrijdagquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Picnic is ook weer binnen. Ik kan weer naar bed allen
Waaien die niet om nu?quote:
Hier is het gewoon normaal weer. Niet zo als aan de kust...quote:
Alleen de takken.quote:
Ohquote:Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier is het gewoon normaal weer. Niet zo als aan de kust...
Ow...quote:Op maandag 15 september 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik ging net opzoeken wanneer de wind hier weer wat ging liggen.
Woensdag
Wel makkelijkquote:Op maandag 15 september 2025 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow...
Als ik nu spring, blaast de wind me naar huis.
Of juist niet, je bent toch een Nattekat?quote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel tegen, ben nu in de Rijn beland
Kleine misrekening.
Ohquote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel tegen, ben nu in de Rijn beland
Kleine misrekening.
Sturen. Wind blaast net in de verkeerde richting.quote:Op maandag 15 september 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ging het mis met sturen of.met remmen?
tenzij je een nieuwe wildequote:Op maandag 15 september 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een slechte dag om je witte auto net daar te parkeren.
quote:
Neem aan dat er niemand in die auto zat dan.quote:Op maandag 15 september 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zeiden net op de radio dat er geen gewonden waren
Denk dat ie daar geparkeerd stondquote:Op maandag 15 september 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem aan dat er niemand in die auto zat dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |