stiftenquote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Wat zit er in dit potje vinden jullie?
[ link | afbeelding ]
Seksspeeltjes.quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sworryquote:Op maandag 15 september 2025 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op spannender koekjes
In het brave Zwitserland?quote:Op maandag 15 september 2025 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SworryZag laatst wel peniskoekjes..
Volgens mij stond dat ooit in de Quest of de Kijk.quote:Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Seksspeeltjes zijn ooit uitgevonden om hysterische vrouwen rustig te krijgen, op doktersvoorschrift, die kon een consult uitschrijven van maximaal een half uur hiervoor.
Lolly's.quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja zoiets jaquote:Op maandag 15 september 2025 19:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat ooit in de Quest of de Kijk.
Vraag me wel af wie dat ooit als eerste bedacht heeft.quote:Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Seksspeeltjes zijn ooit uitgevonden om hysterische vrouwen rustig te krijgen, op doktersvoorschrift, die kon een consult uitschrijven van maximaal een half uur hiervoor.
Toch kut voor je dat dokter niet gelukt isquote:Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja, beter dan een priem door je hoofd laten we maar zeggen…quote:Op maandag 15 september 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me wel af wie dat ooit als eerste bedacht heeft.
Daar is vast gedegen wetenschappelijk onderzoek voor nodig geweest.quote:Op maandag 15 september 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De komkommer is de vrucht van de komkommerplant Cucumis sativus, een eenjarige plant uit de komkommerfamilie. Komkommers worden al meer dan 3000 jaar gegeten.quote:Op maandag 15 september 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Heeeyyyy Ans, durf jij als eerste?"quote:Op maandag 15 september 2025 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is vast gedegen wetenschappelijk onderzoek voor nodig geweest.
Is weer eens wat anders dan een capra hircus.quote:Op maandag 15 september 2025 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De komkommer is de vrucht van de komkommerplant Cucumis sativus, een eenjarige plant uit de komkommerfamilie. Komkommers worden al meer dan 3000 jaar gegeten.
Wist niet dat dat het alternatief dan was.quote:Op maandag 15 september 2025 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan een priem door je hoofd laten we maar zeggen…
Dat je met plakhandjes aan de stamppot zit als je afgewerkt bent.quote:Op maandag 15 september 2025 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch kut voor je dat dokter niet gelukt is
Als je maar hysterisch genoeg wasquote:Op maandag 15 september 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat dat het alternatief dan was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |