Stroomvreters zou mijn vader zeggen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:16 schreef Donna het volgende:
Zo. Elektrische radiator besteld voor op mijn werkkamer.
Ja, dat is dus niet meer zo. Op de kinderkamers zitten ze ook, ingesteld op altijd 16.5 graden en valt echt reuze mee. Kan prima uit ten opzichte van gas.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stroomvreters zou mijn vader zeggen.
Snap ik helemaal hoor, moest gewoon even aan vroeger denken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet meer zo. Op de kinderkamers zitten ze ook, ingesteld op altijd 16.5 graden en valt echt reuze mee. Kan prima uit ten opzichte van gas.
Het is niet zo'n straalkachelding zoals vroeger.
Ik heb geen zin om elke dag alle radiators beneden dicht te draaien en later op de dag weer open te draaien en ik weiger mijn hele huis te verwarmen omdat ik boven warm wil zitten. Dan is dit de beste/goedkoopste optie.
Ik heb vloerverwarming dat kan ik niet per kamer uit zetten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet meer zo. Op de kinderkamers zitten ze ook, ingesteld op altijd 16.5 graden en valt echt reuze mee. Kan prima uit ten opzichte van gas.
Ik heb geen zin om elke dag alle radiators beneden dicht te draaien en later op de dag weer open te draaien en ik weiger mijn hele huis te verwarmen omdat ik boven warm wil zitten. Dan is dit de beste/goedkoopste optie.
Ik neem er misschien ook eentje op de werkkamer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, dankjequote:Op dinsdag 16 september 2025 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
@:dven had je nou mijn Boedje-tips nog gelezen?
[ afbeelding ]
Jaaaa, op de kinderkamers ook echt ideaal. Ik woon nu in een ander huis, maar mijn ex heeft ze ook meegenomen naar zijn nieuwe huis. Daar slapen ze ook weer meteen onder het dak en dan wordt het KOUD. Erg prettig als je dan niet meteen de hele toko hoeft te verwarmen, maar gewoon de kamertjes 'warm' hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem er misschien ook eentje op de werkkamer.
Heb er eentje op de badkamer en daar kan ik volgens mij het halve huis mee verwarmen.
Welke heb je?quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaa, op de kinderkamers ook echt ideaal. Ik woon nu in een ander huis, maar mijn ex heeft ze ook meegenomen naar zijn nieuwe huis. Daar slapen ze ook weer meteen onder het dak en dan wordt het KOUD. Erg prettig als je dan niet meteen de hele toko hoeft te verwarmen, maar gewoon de kamertjes 'warm' hebt.
Heb dus ook exact dezelfde besteld, want goede ervaring mee haha.
Marktplaats staan ook wel een paar (ze schijnen in nieuwbouwwoningen ook te hangen en dan verkopen sommige ze weer) maar helaas echt ver weg. Dus dan maar een nieuwe.
Lijkt me echt heel prettig op mijn werkkamer. Het is er nu al koud.
Harde woeigenotquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gister op het strand en kom de komende week overal zand tegen denk ik.
Waar was je dan?quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Nice! Waarschijnlijk komt er over een maand nog zand uit je oren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noordwijk aan zee was ik gister.
Ik wil ook vloerverwarmingquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vloerverwarming dat kan ik niet per kamer uit zetten.
Same, same!quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
De zon staat hier het grootste deel van de dag op de woonkamer dus daar wordt het al vrij snel warm en dan gaat de verwarming uit. Sowieso zonde om die kamer te verwarmen als ik daar niet zit. Ondertussen zit ik in de werkkamer aan de achterkant in de schaduw te blauwbekken.
Hier ook vloerverwarming en kan per kamer de temperatuur instellen. Maar verwarm gewoon het hele huis, ga niet de hele dag lopen klooien met temperatuur overal omhoog en omlaag zetten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vloerverwarming dat kan ik niet per kamer uit zetten.
Ja, dat zal nu overal tussen zitten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Voor je nieuwe huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |