Ja en ze zitten de hele tijd met poep- en slijmvingertjes aan je eten.quote:Op maandag 15 september 2025 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kinderen doen hele domme dingen hè
En ze smeren overal snot aanquote:Op maandag 15 september 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en ze zitten de hele tijd met poep- en slijmvingertjes aan je eten.
CRE / [Creatief kleuren] Kleuren voor volwassenen #40quote:Op maandag 15 september 2025 20:27 schreef Ama het volgende:
Kan het kleur topic zo snel niet vinden mobiel.
lekkere Haggisquote:Op maandag 15 september 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, groetjes uit Inverness. Hele dag gereden en nu regent het als een aap. Maat is nog even voedsel zoeken, dan gaan we koken. Of in ieder geval eetklaar maken waar hij mee terugkomt. Morgen beter weer als het goed is.
Geen grote frustraties gehad vandaag?quote:Op maandag 15 september 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, groetjes uit Inverness. Hele dag gereden en nu regent het als een aap. Maat is nog even voedsel zoeken, dan gaan we koken. Of in ieder geval eetklaar maken waar hij mee terugkomt. Morgen beter weer als het goed is.
Oh jawel hoor. Vooral hoe levensgevaarlijk de snelwegen hier ingericht zijn. Haakse afslagen naar landweggetjes, tractoren, overstekende voetgangers. En overal rotondes. Ben blij dat we er zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen grote frustraties gehad vandaag?
quote:Op maandag 15 september 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Vooral hoe levensgevaarlijk de snelwegen hier ingericht zijn. Haakse afslagen naar landweggetjes, tractoren, overstekende voetgangers. En overal rotondes. Ben blij dat we er zijn.
Ja, we doen toch iets verkeerd dan tegenwoordig.quote:Op maandag 15 september 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Steek allemaal even je hand op als je in een andere tijd was geboren je of
Aangeklaagd was als heks
Een lobotomie had gekregen
Hysterisch was genoemd
Opgesloten was in een toren
Weggestopt was in een gekkenhuis
Ofzo
Steekt hand op
Zit je in België?quote:Op maandag 15 september 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Vooral hoe levensgevaarlijk de snelwegen hier ingericht zijn. Haakse afslagen naar landweggetjes, tractoren, overstekende voetgangers. En overal rotondes. Ben blij dat we er zijn.
Niet even een biertje doen in The Kings Highway?quote:Op maandag 15 september 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scotland ain't for puppy's.quote:Op maandag 15 september 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmm, ik kan mn hand wel opsteken maar denk dat ik dan gewoon nooit lang geleefd zou hebbenquote:Op maandag 15 september 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangeklaagd was als heks
Hysterisch was genoemd
Ofzo
Steekt hand op
ik zou beginnen met de voorraadkastenquote:Op maandag 15 september 2025 20:47 schreef mschol het volgende:
ik ga zo eens kijken of ik nog wat eten kan vinden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 september 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou beginnen met de voorraadkasten
Ja ook wel denk ik.quote:Op maandag 15 september 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangeklaagd was als heks
Hysterisch was genoemd
Ofzo
Steekt hand op
Vrouwen met een meningquote:Op maandag 15 september 2025 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ook wel denk ik.
Als ik dat leuke mannelijke exemplaar niet had gehad hadden ze mij vast een heks genoemd. En ik heb gewoon te veel een mening.
Wat is dat, een voorraadkast?quote:Op maandag 15 september 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou beginnen met de voorraadkasten
planken achter een deur waarin boodschappen zijn opgeborgen die niet kouder dan 6 graden liggen te zijnquote:
daar liggen mn koekjesquote:Op maandag 15 september 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
planken achter een deur waarin boodschappen zijn opgeborgen die niet kouder dan 6 graden liggen te zijn
in de voorraadkast dusquote:
zo noem ik dat nietquote:
een plank achter een laag deurtjequote:
genoeg stapjes gezet om te mogen happen?quote:
Lades gaat wel weer rond hoorde ik laatstquote:Op maandag 15 september 2025 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat als een soort ziekte eerst.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op maandag 15 september 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
genoeg stapjes gezet om te mogen happen?
Trustequote:Op maandag 15 september 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
ik ga alvast voorkomen dat ik geïnfecteerd wordt met lades
Gute Nacht Freunde
Een mythische kast vol met eten.quote:
Welterusten!quote:Op maandag 15 september 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
ik ga alvast voorkomen dat ik geïnfecteerd wordt met lades
Gute Nacht Freunde
Waarquote:Op maandag 15 september 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag je net voorbij waaien denk ik
Tis ook wel een ziekte jaquote:Op maandag 15 september 2025 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat als een soort ziekte eerst.
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op maandag 15 september 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
iedereen op de LIJSThmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weltrustenquote:Op maandag 15 september 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal maar eens naar bed gaan.
Welterusten
Ik had niet verwacht dat ik me zo slecht zou voelen tijdens trainingquote:
Ik was wel echt verbaasd trouwens dat mijn bricklink bestelling nu al verzonden wordt want dat is pas 3 maanden na mijn bestelling.quote:
is dat van dat designer programma? dat is wel echt snel... ik heb nog niks gehoordquote:Op maandag 15 september 2025 23:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was wel echt verbaasd trouwens dat mijn bricklink bestelling nu al verzonden wordt want dat is pas 3 maanden na mijn bestelling.
Jaquote:Op maandag 15 september 2025 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat van dat designer programma? dat is wel echt snel... ik heb nog niks gehoord
quote:
Hey mschol ook je bed uitgewaaidquote:
dat gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hey mschol ook je bed uitgewaaid
Dat zou ik dan maar even doen voordat de natuur zijn gang gaat in je bedquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gelukkig nog niet
de natuur wil wel dat ik er even uitga
O jee, en nu te laat voor je werk?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Door wekker heen geslapen.
Oh ja. Gelukkig wel thuiswerken, maar dan moet ik vanmiddag dus langer door.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, en nu te laat voor je werk?
O dat scheelt, dan ben je minder te laat want je hoeft niet naar je werk te rijden/lopen/fietsenquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Gelukkig wel thuiswerken, maar dan moet ik vanmiddag dus langer door.
Nee, precies. Dat scheelt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt, dan ben je minder te laat want je hoeft niet naar je werk te rijden/lopen/fietsen
dat laat ik uiteraard niet gebeuren, inmiddels bijna klaar om veel te vroeg op werk te zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar even doen voordat de natuur zijn gang gaat in je bed
O, mag je dan ook eerder naar huis als je vroeger begint?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laat ik uiteraard niet gebeuren, inmiddels bijna klaar om veel te vroeg op werk te zijn
nope helaas..quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, mag je dan ook eerder naar huis als je vroeger begint?
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik kreeg op Netflix alweer een lading kerstfilms als suggestie.
één dagje harde woei en gelijk ziek worden.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Mooi, ik zit op het randje van ziekmelden
Kutherfst.
Volgens mij waait het al wat langerquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één dagje harde woei en gelijk ziek worden.
Waait wel weer over.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één dagje harde woei en gelijk ziek worden.
Wat extra vitamientjes, wat thee. Komt wel goed schatje. *schuift wat rosevicee toequote:Op dinsdag 16 september 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Kutherfst.
Ja, baggerweer. En die regen....quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij waait het al wat langer
Het was al niksquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tiktok komt in Amerikaanse handen, dus die app ook niet meer gebruiken.
Chinees, Amerikaans, één pot nat.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tiktok komt in Amerikaanse handen, dus die app ook niet meer gebruiken.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chinees, Amerikaans, één pot nat.
quote:
quote:
*Noteert NK afwezigheid alvast voor dit weekend*quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Kutherfst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |