quote:Op maandag 15 september 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
iedereen op de LIJSThmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weltrustenquote:Op maandag 15 september 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal maar eens naar bed gaan.
Welterusten
Ik had niet verwacht dat ik me zo slecht zou voelen tijdens trainingquote:
Ik was wel echt verbaasd trouwens dat mijn bricklink bestelling nu al verzonden wordt want dat is pas 3 maanden na mijn bestelling.quote:
is dat van dat designer programma? dat is wel echt snel... ik heb nog niks gehoordquote:Op maandag 15 september 2025 23:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was wel echt verbaasd trouwens dat mijn bricklink bestelling nu al verzonden wordt want dat is pas 3 maanden na mijn bestelling.
Jaquote:Op maandag 15 september 2025 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat van dat designer programma? dat is wel echt snel... ik heb nog niks gehoord
quote:
Hey mschol ook je bed uitgewaaidquote:
dat gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hey mschol ook je bed uitgewaaid
Dat zou ik dan maar even doen voordat de natuur zijn gang gaat in je bedquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gelukkig nog niet
de natuur wil wel dat ik er even uitga
O jee, en nu te laat voor je werk?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Door wekker heen geslapen.
Oh ja. Gelukkig wel thuiswerken, maar dan moet ik vanmiddag dus langer door.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, en nu te laat voor je werk?
O dat scheelt, dan ben je minder te laat want je hoeft niet naar je werk te rijden/lopen/fietsenquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Gelukkig wel thuiswerken, maar dan moet ik vanmiddag dus langer door.
Nee, precies. Dat scheelt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt, dan ben je minder te laat want je hoeft niet naar je werk te rijden/lopen/fietsen
dat laat ik uiteraard niet gebeuren, inmiddels bijna klaar om veel te vroeg op werk te zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar even doen voordat de natuur zijn gang gaat in je bed
O, mag je dan ook eerder naar huis als je vroeger begint?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laat ik uiteraard niet gebeuren, inmiddels bijna klaar om veel te vroeg op werk te zijn
nope helaas..quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, mag je dan ook eerder naar huis als je vroeger begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |