ik zou beginnen met de voorraadkastenquote:Op maandag 15 september 2025 20:47 schreef mschol het volgende:
ik ga zo eens kijken of ik nog wat eten kan vinden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 september 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou beginnen met de voorraadkasten
Ja ook wel denk ik.quote:Op maandag 15 september 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Steek allemaal even je hand op als je in een andere tijd was geboren je of
Aangeklaagd was als heks
Een lobotomie had gekregen
Hysterisch was genoemd
Opgesloten was in een toren
Weggestopt was in een gekkenhuis
Ofzo
Steekt hand op
Vrouwen met een meningquote:Op maandag 15 september 2025 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ook wel denk ik.
Als ik dat leuke mannelijke exemplaar niet had gehad hadden ze mij vast een heks genoemd. En ik heb gewoon te veel een mening.
Wat is dat, een voorraadkast?quote:Op maandag 15 september 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou beginnen met de voorraadkasten
planken achter een deur waarin boodschappen zijn opgeborgen die niet kouder dan 6 graden liggen te zijnquote:
daar liggen mn koekjesquote:Op maandag 15 september 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
planken achter een deur waarin boodschappen zijn opgeborgen die niet kouder dan 6 graden liggen te zijn
in de voorraadkast dusquote:
zo noem ik dat nietquote:
een plank achter een laag deurtjequote:
genoeg stapjes gezet om te mogen happen?quote:
Lades gaat wel weer rond hoorde ik laatstquote:Op maandag 15 september 2025 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat als een soort ziekte eerst.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op maandag 15 september 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
genoeg stapjes gezet om te mogen happen?
Trustequote:Op maandag 15 september 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
ik ga alvast voorkomen dat ik geïnfecteerd wordt met lades
Gute Nacht Freunde
Een mythische kast vol met eten.quote:
Welterusten!quote:Op maandag 15 september 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
ik ga alvast voorkomen dat ik geïnfecteerd wordt met lades
Gute Nacht Freunde
Waarquote:Op maandag 15 september 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag je net voorbij waaien denk ik
Tis ook wel een ziekte jaquote:Op maandag 15 september 2025 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat als een soort ziekte eerst.
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |