Wat een kutartikel. Nergens een link naar de survey of het aantal respondenten.quote:Op maandag 15 september 2025 18:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
https://www.thefire.org/n(...)ech-hits-record-high
Dus nu hebben we naast extreem-linkse geweldverheerlijkers ook veel meer aan de rechterkant. Leuke ontwikkeling.
RFK jr over zijn soulmate.quote:“I met Charlie for the first time in July of 2001. I went on his podcast, and I think we approached each other with a lot of trepidation at that time, but by the end of the podcast, we were soulmates. We were spiritual brothers,” RFK Jr. told the Kennedy Center vigil attendees on Sunday. “We were friends. And over the next couple of years, our friendship blossomed. He ended up being the primary architect of my unification with President Trump.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Dan bij deze alsnog: Dit kan uiteraard niet. Deze website zou offline gehaald moeten worden en de eigenaren ervan strafrechtelijk vervolgd.quote:Op maandag 15 september 2025 20:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
https://electrek.co/2025/(...)-list-sell-your-car/
Weinig afkeuring gelezen in dit topic toen dit in het nieuws was.
Heb ik jou ook geen afstand van zien nemen, dus dan kan het niet anders dan dat je doxxing steunt, ook al zeg je van niet. Zo werkt dit toch?quote:Professor Watchlist is a project of 501(c)3 non-profit Turning Point USA. The mission of Professor Watchlist is to expose and document college professors who discriminate against conservative students and advance leftist propaganda in the classroom.
Professor Watchlist is a carefully aggregated list sourced by published news stories detailing instances of radical behavior among college professors.
Negeert 'ie toch. Komt niet uit.quote:Op maandag 15 september 2025 22:24 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dan bij deze alsnog: Dit kan uiteraard niet. Deze website zou offline gehaald moeten worden en de eigenaren ervan strafrechtelijk vervolgd.
Weet je wat ook niet kan? Professor Watchlist
[..]
Heb ik jou ook geen afstand van zien nemen, dus dan kan het niet anders dan dat je doxxing steunt, ook al zeg je van niet. Zo werkt dit toch?
Ja, daar gaat het mis. Vanaf nu sta je dus bekend als KoosVogels, die het bekrassen van auto's steunt.quote:Op maandag 15 september 2025 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, volgens Chivaz staat zwijgen gelijk aan goedkeuren. Dan zijn er nog heel wat radicale uitspraken van Trump en zijn MAGA-volgelingen die hij moet afkeuren.
Maar nee, ik vind het vrij overbodig om hier een obligaat stukje te tikken waarin ik mij uitspreek tegen het bekrassen van auto's (wat voor mij gewoon vanzelfsprekend is).
quote:Op maandag 15 september 2025 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
White House Plans Broad Crackdown on Liberal Groups
Witte Huis gebruikt de moord op Kirk als een Rijksdagbrand. Ik vrees het ergste voor de VS.
Dus daar komt die focus op Tesla ineens vandaan.quote:An administration official said officials would be investigating people behind the recent burning of Teslas and assaults against immigration agents, and would be looking to draw links between those episodes and organized liberal groups.
Nog zo'n engnek:quote:
quote:Detailing what he believes is a “vast domestic terror movement”, Miller pointed to what he said were “organized doxing campaigns, the organized riots, the organized street violence, the organized campaigns of dehumanization, vilification, posting people’s addresses, combining that with messaging designed to trigger, incite violence, and the actual organized cells that carry out and facilitate the violence”.
The political leanings of the shooter who killed Kirk are not yet clear. Bullet casings found with the shooter’s gun were inscribed with references to video games and online culture. Still, prominent figures on the right – before a shooter was apprehended – declared war on the left, claiming it was responsible for Kirk’s death.
There is no evidence of a network supporting the shooter, and Miller did not provide substantiation of his claims that there is a “vast domestic terror movement” at play.
Since Kirk’s death, rightwing influencers have found examples of people they say are glorifying or celebrating the violence and have sought to get them fired. One post that Miller retweeted said people should go beyond contacting employers and should go after professional licenses for lawyers, teachers and medical professionals because they “cannot be trusted to be around clients, children, or patients”.
The Guardian
Details. Intussen werkt de moord op Kirk enorm goed als DE afleiding van Trump's wanbeleid/ de Epstein Files waar ze al tijden naar zochten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 01:48 schreef Vis1980 het volgende:
En welke wet hebben deze internettrollen precies overtreden? Die van slechte smaak?
Ja, je moet de haatzaaies wequote:Op maandag 15 september 2025 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat vind ik toch best opmerkelijk, als je niet weet wat TPUSA is en je weet niet wie Charlie Kirk is dan heb je echt niet zitten opletten tijdens de campagne. We zitten allemaal in een bubbel, maar je moet wel enigszins een beetje nieuwsgierigheid hebben naar de andere zijde.
Wat dat betreft is dit topic een zeer goed voorbeeld voor hoe eendimensionaal er naar de Amerikaanse politiek word gekeken. Als je de culturele shift waar Kirk mede voor verantwoordelijk is niet kan zien zal je elke keer verrast worden in de Amerikaanse politiek.
Ja, je moet de haatzaaiers wel volgen!quote:Op maandag 15 september 2025 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat vind ik toch best opmerkelijk, als je niet weet wat TPUSA is en je weet niet wie Charlie Kirk is dan heb je echt niet zitten opletten tijdens de campagne. We zitten allemaal in een bubbel, maar je moet wel enigszins een beetje nieuwsgierigheid hebben naar de andere zijde.
Wat dat betreft is dit topic een zeer goed voorbeeld voor hoe eendimensionaal er naar de Amerikaanse politiek word gekeken. Als je de culturele shift waar Kirk mede voor verantwoordelijk is niet kan zien zal je elke keer verrast worden in de Amerikaanse politiek.
Na-men.quote:Op maandag 15 september 2025 20:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Rando’s op het internet? Ik heb het over de vaste stamgasten hier in dit topic die blijkbaar collectief geheugenverlies hebben. Doxxen en cancelcultuur werd hier toegejuicht, ze waren allen voor vvmu maar ze vonden ook dat er consequenties moesten zijn voor de woorden die je uitte. Nogmaals lekker hoor dat er na 10 jaar eindelijk een draai is maar het heeft helemaal niets met principes te maken.
https://thehill.com/homen(...)ne-national-divorce/quote:Rep. Marjorie Taylor Greene (R-Ga.) renewed her call for a “national divorce” to divide the country along partisan lines on Monday — this time citing the fractured response to the assassination of conservative activist Charlie Kirk and federal funding disputes in Congress.
“There is nothing left to talk about with the left. They hate us,” Greene wrote on the social platform X. “To be honest, I want a peaceful national divorce.”
“Our country is too far gone and too far divided, and it’s no longer safe for any of us,” she added.
Hij doet er iig erg zijn best voorquote:Op zondag 14 september 2025 08:59 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ren-vissersboot.html
Zou dit nog gaan escaleren? Uit het bericht:
Trump heeft de afgelopen tijd een flinke maritieme aanwezigheid opgebouwd in de Caribische Zee. Daaraan heeft Venezuela ongeveer 2.700 kilometer kustlijn. Vorige week vergrootte de VS zijn aanwezigheid door tien F-35's naar Puerto Rico te sturen.
Die Gutfeld is echt het allerwalgelijkste dat Fox heeft voortgebracht. Onderuit hangend met zijn handen in zijn zakken arrogant de feiten ontkennen en de meest rabiate kolder roepen. Wat een giftige nono is dat zeg...quote:Op dinsdag 16 september 2025 04:57 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lyvzqr23cr2h
[ afbeelding ]
En dan de focus de hele week hebben op 'mensen die lachen na iemands overlijden'.quote:Op dinsdag 16 september 2025 02:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij doet er iig erg zijn best voor![]()
https://bsky.app/profile/cnn.com/post/3lyvnwfvgm72x
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.nytimes.com/l(...)COrC0n&smid=bs-share
[ afbeelding ]
Trump daarover:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lyvqlwdcyv23
[ afbeelding ]
![]()
Kenneth Manusama was gisteren op 1Vandaag en ik was waarachtig verrast om te horen dat er ook nog Amerika kenners (naast van Rossem) zijn die het gevaar Trump durven te benoemen. De waanzin, het afbreken van de democratie en de autoritaire politiestaat.quote:
Discussies over polarisatie en dat we falen om tot het midden te komen zijn imho ook niet waar we moeten zitten. Als in dat men weet dat degenen die problemen moeten oplossen juist degenen zijn die benzine over brandhaarden gooien.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:56 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Kenneth Manusama was gisteren op 1Vandaag en ik was waarachtig verrast om te horen dat er ook nog Amerika kenners (naast van Rossem) zijn die het gevaar Trump durven te benoemen. De waanzin, het afbreken van de democratie en de autoritaire politiestaat.
Ipv alle sanewashing van al die andere kenners...
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:35 schreef Vis1980 het volgende:
Ik krijg ook het idee dat Trump heel de America's wil hebben en eerst fittie zoekt met Venezuela, om ze Mexico onder druk te zetten. Wel een oude traditie zo die wordt aangehaald. Vroeger was landjepik alleen net wat cooler. Ik zou IJsland wel erbij willen hebben. Dan hebben we Friesland, én IJsland.
Dat soort imperialisme heeft een hoop oorlog opgeleverd in de vorige ronde. Dat terwijl ik de vrede eigenlijk wel prettig vond. Genoeg games, films, boeken en docu's gezien over oorlog om met redelijke zekerheid te kunnen stellen dat zoiets in het echt zeg maar niet helemaal mijn ding is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oekraïne en de Baltische staten zijn voor Poetin, en wie weet meer.
Trump pakt Canada, Groenland, Mexico en Midden-Amerika.
Xi pakt Zuid-Korea, Japan, Zuid-Oost Azië.
Europa schrijft boze brieven naar alle betrokken imperialisten.
Ja dat juichen he, hadden ze dat maar niet moeten doen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
'They'.
Het was al langer duidelijk, maar nu wordt het patroon steeds meer zichtbaar. MAGA wil afrekenen met een onduidelijk gedefinieerde vijand, die zij omschrijft als 'the left'.
Ik zou mij flink zorgen maken als ik een 'liberal' of 'leftie' was in de VS.
De miljardairs moeten unaniem de tegenstander van het volk worden. Want dat wij elkaar als links en rechts gaan bestrijden is precies wat men lachend en handenwrijvend daar aan de top wil.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
'They'.
Het was al langer duidelijk, maar nu wordt het patroon steeds meer zichtbaar. MAGA wil afrekenen met een onduidelijk gedefinieerde vijand, die zij omschrijft als 'the left'.
Trump heeft in de afgelopen meeting met Zelenskyy openlijk gespeeld met het idee om een oorlog te starten om verkiezingen te stoppen. Dat hoeft niet alleen om presidentsverkiezingen te gaan, kan ook gewoon senatoren zijn. Het laatste wat de VS wil is zijn meerderheid in de senaat kwijtraken, dan is ‘t wel handig dat verkiezingen niet kunnen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat soort imperialisme heeft een hoop oorlog opgeleverd in de vorige ronde. Dat terwijl ik de vrede eigenlijk wel prettig vond. Genoeg games, films, boeken en docu's gezien over oorlog om met redelijke zekerheid te kunnen stellen dat zoiets in het echt zeg maar niet helemaal mijn ding is.
Dit gaat het worden inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oekraïne en de Baltische staten zijn voor Poetin, en wie weet meer.
Trump pakt Canada, Groenland, Mexico en Midden-Amerika.
Xi pakt Zuid-Korea, Japan, Zuid-Oost Azië.
Europa schrijft boze brieven naar alle betrokken imperialisten.
En dan wordt Winterberg onze enclave.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:35 schreef Vis1980 het volgende:
Ik krijg ook het idee dat Trump heel de America's wil hebben en eerst fittie zoekt met Venezuela, om ze Mexico onder druk te zetten. Wel een oude traditie zo die wordt aangehaald. Vroeger was landjepik alleen net wat cooler. Ik zou IJsland wel erbij willen hebben. Dan hebben we Friesland, én IJsland.
Soms moet je roeien met de riemen die je hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat soort imperialisme heeft een hoop oorlog opgeleverd in de vorige ronde. Dat terwijl ik de vrede eigenlijk wel prettig vond. Genoeg games, films, boeken en docu's gezien over oorlog om met redelijke zekerheid te kunnen stellen dat zoiets in het echt zeg maar niet helemaal mijn ding is.
Het is bedoeld voor het onderdrukken van politieke tegenspraak, je gooit de moedigsten de ICE-kampen in en de rest leert wel zijn bek houden. Eventuele opstanden onderdruk je met het leger.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
'They'.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
'They'.
Daarom zijn berichten over Trumps lage populariteitscijfers zo nutteloos. De kans is ongekend groot dat er helemaal geen competitieve verkiezingen meer komen om van die cijfers te profiteren.quote:
Als je het zo schrijft, lijkt het te krankzinnig voor woorden. Onbestaanbaar.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor het onderdrukken van politieke tegenspraak, je gooit de moedigsten de ICE-kampen in en de rest leert wel zijn bek houden. Eventuele opstanden onderdruk je met het leger.
MAGA is here to stay.
Ik heb er nog een voor je, eentje die ik al sinds Trumps verkiezing roep: Trump gaat het komend jaar van het toneel verdwijnen en Vance wordt president. Aangestuurd door Peter Thiel en Marc Andreessen. En mettertijd zullen de VS worden opgedeeld in kleine commerciële staatjes, die elk bestuurd worden door een Amerikaanse oligarch.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:14 schreef KoosVogels het volgende:
Je moet altijd terughoudend zijn met het doen van dystopische voorspellingen, maar ik sluit nu niets meer uit. De gretigheid waarmee de moord op Kirk wordt aangewend om politieke tegenstanders verdacht te maken is schrikbarend en doodeng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |