Die Gutfeld is echt het allerwalgelijkste dat Fox heeft voortgebracht. Onderuit hangend met zijn handen in zijn zakken arrogant de feiten ontkennen en de meest rabiate kolder roepen. Wat een giftige nono is dat zeg...quote:Op dinsdag 16 september 2025 04:57 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lyvzqr23cr2h
[ afbeelding ]
En dan de focus de hele week hebben op 'mensen die lachen na iemands overlijden'.quote:Op dinsdag 16 september 2025 02:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij doet er iig erg zijn best voor![]()
https://bsky.app/profile/cnn.com/post/3lyvnwfvgm72x
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.nytimes.com/l(...)COrC0n&smid=bs-share
[ afbeelding ]
Trump daarover:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lyvqlwdcyv23
[ afbeelding ]
![]()
Kenneth Manusama was gisteren op 1Vandaag en ik was waarachtig verrast om te horen dat er ook nog Amerika kenners (naast van Rossem) zijn die het gevaar Trump durven te benoemen. De waanzin, het afbreken van de democratie en de autoritaire politiestaat.quote:
Discussies over polarisatie en dat we falen om tot het midden te komen zijn imho ook niet waar we moeten zitten. Als in dat men weet dat degenen die problemen moeten oplossen juist degenen zijn die benzine over brandhaarden gooien.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:56 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Kenneth Manusama was gisteren op 1Vandaag en ik was waarachtig verrast om te horen dat er ook nog Amerika kenners (naast van Rossem) zijn die het gevaar Trump durven te benoemen. De waanzin, het afbreken van de democratie en de autoritaire politiestaat.
Ipv alle sanewashing van al die andere kenners...
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:35 schreef Vis1980 het volgende:
Ik krijg ook het idee dat Trump heel de America's wil hebben en eerst fittie zoekt met Venezuela, om ze Mexico onder druk te zetten. Wel een oude traditie zo die wordt aangehaald. Vroeger was landjepik alleen net wat cooler. Ik zou IJsland wel erbij willen hebben. Dan hebben we Friesland, én IJsland.
Dat soort imperialisme heeft een hoop oorlog opgeleverd in de vorige ronde. Dat terwijl ik de vrede eigenlijk wel prettig vond. Genoeg games, films, boeken en docu's gezien over oorlog om met redelijke zekerheid te kunnen stellen dat zoiets in het echt zeg maar niet helemaal mijn ding is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oekraïne en de Baltische staten zijn voor Poetin, en wie weet meer.
Trump pakt Canada, Groenland, Mexico en Midden-Amerika.
Xi pakt Zuid-Korea, Japan, Zuid-Oost Azië.
Europa schrijft boze brieven naar alle betrokken imperialisten.
Ja dat juichen he, hadden ze dat maar niet moeten doen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
'They'.
Het was al langer duidelijk, maar nu wordt het patroon steeds meer zichtbaar. MAGA wil afrekenen met een onduidelijk gedefinieerde vijand, die zij omschrijft als 'the left'.
Ik zou mij flink zorgen maken als ik een 'liberal' of 'leftie' was in de VS.
De miljardairs moeten unaniem de tegenstander van het volk worden. Want dat wij elkaar als links en rechts gaan bestrijden is precies wat men lachend en handenwrijvend daar aan de top wil.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
'They'.
Het was al langer duidelijk, maar nu wordt het patroon steeds meer zichtbaar. MAGA wil afrekenen met een onduidelijk gedefinieerde vijand, die zij omschrijft als 'the left'.
Trump heeft in de afgelopen meeting met Zelenskyy openlijk gespeeld met het idee om een oorlog te starten om verkiezingen te stoppen. Dat hoeft niet alleen om presidentsverkiezingen te gaan, kan ook gewoon senatoren zijn. Het laatste wat de VS wil is zijn meerderheid in de senaat kwijtraken, dan is ‘t wel handig dat verkiezingen niet kunnen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat soort imperialisme heeft een hoop oorlog opgeleverd in de vorige ronde. Dat terwijl ik de vrede eigenlijk wel prettig vond. Genoeg games, films, boeken en docu's gezien over oorlog om met redelijke zekerheid te kunnen stellen dat zoiets in het echt zeg maar niet helemaal mijn ding is.
Dit gaat het worden inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oekraïne en de Baltische staten zijn voor Poetin, en wie weet meer.
Trump pakt Canada, Groenland, Mexico en Midden-Amerika.
Xi pakt Zuid-Korea, Japan, Zuid-Oost Azië.
Europa schrijft boze brieven naar alle betrokken imperialisten.
En dan wordt Winterberg onze enclave.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:35 schreef Vis1980 het volgende:
Ik krijg ook het idee dat Trump heel de America's wil hebben en eerst fittie zoekt met Venezuela, om ze Mexico onder druk te zetten. Wel een oude traditie zo die wordt aangehaald. Vroeger was landjepik alleen net wat cooler. Ik zou IJsland wel erbij willen hebben. Dan hebben we Friesland, én IJsland.
Soms moet je roeien met de riemen die je hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat soort imperialisme heeft een hoop oorlog opgeleverd in de vorige ronde. Dat terwijl ik de vrede eigenlijk wel prettig vond. Genoeg games, films, boeken en docu's gezien over oorlog om met redelijke zekerheid te kunnen stellen dat zoiets in het echt zeg maar niet helemaal mijn ding is.
Het is bedoeld voor het onderdrukken van politieke tegenspraak, je gooit de moedigsten de ICE-kampen in en de rest leert wel zijn bek houden. Eventuele opstanden onderdruk je met het leger.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
'They'.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
'They'.
Daarom zijn berichten over Trumps lage populariteitscijfers zo nutteloos. De kans is ongekend groot dat er helemaal geen competitieve verkiezingen meer komen om van die cijfers te profiteren.quote:
Als je het zo schrijft, lijkt het te krankzinnig voor woorden. Onbestaanbaar.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor het onderdrukken van politieke tegenspraak, je gooit de moedigsten de ICE-kampen in en de rest leert wel zijn bek houden. Eventuele opstanden onderdruk je met het leger.
MAGA is here to stay.
Ik heb er nog een voor je, eentje die ik al sinds Trumps verkiezing roep: Trump gaat het komend jaar van het toneel verdwijnen en Vance wordt president. Aangestuurd door Peter Thiel en Marc Andreessen. En mettertijd zullen de VS worden opgedeeld in kleine commerciële staatjes, die elk bestuurd worden door een Amerikaanse oligarch.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:14 schreef KoosVogels het volgende:
Je moet altijd terughoudend zijn met het doen van dystopische voorspellingen, maar ik sluit nu niets meer uit. De gretigheid waarmee de moord op Kirk wordt aangewend om politieke tegenstanders verdacht te maken is schrikbarend en doodeng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |