abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218763870
Engnek Musk kon het weer niet laten om het vuurtje op te stoken en verkapt op te roepen tot een staatsgreep

https://indianexpress.com(...)-of-murder-10248336/
pi_218763875
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
also

that’s a penis
Én extreem rechts :(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218763876
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:17 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Dan haal je geschoolde mensen via arbeidscontracten binnen. Zolang je dat als maatschappij wil.
En daarna gaan ze gewoon weer terug.
Dat is precies wat nu ook (is) gebeurd
pi_218763884
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dat is precies wat nu ook (is) gebeurd
Oh, al die Paki's zijn daar tijdelijk voor de duur van een arbeidscontract?
pi_218763889
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:05 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Denk dat ze minder migranten wel overleven.
Brexit hebben ze ook weten te overleven. Kost wat en dan heb je niks!
pi_218763905
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Wie gaat die banen in oa de zorg daar dan doen? Dat is namelijk waarom na Brexit er een immigratie exodus is geweest. Immigranten uit de EU vertrokken massaal en het werk moest wel gedaan worden.
Komen ze ook wel weer te boven, desnoods is het even afzien. Heb je over 30 jaar profijt van.
pi_218763907
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:19 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Oh, al die Paki's zijn daar tijdelijk voor de duur van een arbeidscontract?
Die komen zonder een werk of studievisa het land niet in ja
pi_218763913
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:21 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Komen ze ook wel weer te boven, desnoods is het even afzien. Heb je over 30 jaar profijt van.
Heb je ook een onderbouwing voor dit wensdenken?
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:22:33 #159
3542 Gia
User under construction
pi_218763920
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:00 schreef 2172619626795 het volgende:
NU.nl spreekt over “duizenden” “radicaal-rechtse” betogers:

https://www.nu.nl/319874/(...)se-demonstratie.html

Oordeel zelf:

[ x ]
Zoveel volk krijgt links niet op de been. Goed bezig, daar.
pi_218763924
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef Mikeytt het volgende:

maar protesteren tegen moslims als geheel is natuurlijk flauwekul.
Dat is absoluut geen flauwekul.
pi_218763926
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Heb je ook een onderbouwing voor dit wensdenken?
Jij doelt toch op het te kort door de boomers die vergrijzen?
pi_218763933
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Die screenshot die jij deelde is niets minder dan de waarheid, maar heeft niets te maken met de huidige protestmars. Omdat ik graag on-topic probeer te blijven, reageerde ik er inderdaad niet op, nee.

Verder ben ik nu voor de 3e keer van “onwaarheden” beticht, terwijl ik al meerdere keren mijn eigen bewering heb bewezen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen dus concluderen dat 1) ik bewezen geen onwaarheden verspreid en 2) ik geen moeite heb om inhoudelijk op je gedeelde screenshot te reageren, hetzij offtopic.

Nog meer dingen waarvan je me zou willen beschuldigen?
Je reageert nog steeds niet inhoudelijk. Of ben je je punt en gezanik rondom linkse media vergeten. Daar begon het namelijk mee. Ik heb je laten zien dat het daar geen reet mee te maken heeft, maar des te meer met voortschrijdend inzicht op basis van de beschikbare informatie. Dus dan wordt er eerst gerapporteerd over tienduizenden en later over meer. Niet anders dan bij andere demonstraties. Kortom je kwam aanzetten met een vals frame.
pi_218763955
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:23 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Jij doelt toch op het te kort door de boomers die vergrijzen?
Dat is niet het enige probleem dat ze daar hebben. Ook heel veel arbeidsongeschikten en een stagnerende productiviteit van Britse werknemers.

https://www.scope.org.uk/media/disability-facts-figures

https://www.economicsobse(...)-productivity-growth
pi_218763960
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:07 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Zeker. Ik ben al die opgedrongen culturele uitingen die niet bij Nederland horen in ons straatbeeld meer dan zat. Het nasissen van vrouwen, het 'kech' geroep naar onze dochters. De hoofddoeken die meer en meer het straatbeeld overnemen. Het geweld tegen homo's etc.

Dit is voor mij geen verrijking maar een verarming. En het wordt je gewoon door de strot geduwd.
Tja, je daar gek door laten maken is natuurlijk gewoon een keuze.
pi_218763974
twitter


En dit is ook onderdeel van het probleem. De mensenmassa wordt nu gebruikt voor Tommy's achterban i.p.v. te stellen dat dit gewoon 100.000 mensen zijn die zich zorgen maken over de ondraagbare immigratiestroom in de VK.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218763975
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Zoveel volk krijgt links niet op de been. Goed bezig, daar.
Dat hoeft links ook niet. Want die zitten in alle instituties. Zie de universiteiten hoe ze pro Hamas zijn.en het leven van joodse studenten daar onmogelijk maken. Zie XR die van alles kan en mag. En direct weer vrij gelaten worden.
pi_218763979
Tommy spreekt van 'miljoenen' lees ik nu... :')
twitter
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218763985
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:26 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tja, je daar gek door laten maken is natuurlijk gewoon een keuze.
Exact, als je het al niet kan verdragen dat iemand anders er een andere kledingstijl op nahoudt....
pi_218763988
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je reageert nog steeds niet inhoudelijk. Of ben je je punt en gezanik rondom linkse media vergeten. Daar begon het namelijk mee. Ik heb je laten zien dat het daar geen reet mee te maken heeft, maar des te meer met voortschrijdend inzicht op basis van de beschikbare informatie. Dus dan wordt er eerst gerapporteerd over tienduizenden en later over meer. Niet anders dan bij andere demonstraties. Kortom je kwam aanzetten met een vals frame.
Gaan we nu een wedstrijdje verplassen doen in voorbeelden? Want dan is de lijst aan mijn kant eindeloos, te beginnen met de NOS die doet alsof Kirk alle zwarte vrouwen dom noemde

Maar misschien is het beter als we deze door jou geïnitieerde “jij-bak”-wedstrijd achterwege laten, is het niet? Immers is dat m.i. geheel off-topic
pi_218764000
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:26 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tja, je daar gek door laten maken is natuurlijk gewoon een keuze.
Ik begrijp niet dat je dit vrijwillig ondergaat. Het klinkt als een soort submission.
pi_218764009
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Zoveel volk krijgt links niet op de been. Goed bezig, daar.
De grootste demonstraties in de VK zijn gestart door linkse organisaties. Deze mars zou ongeveer op de 30ste plaats staan qua omvang in dat land.

Op de eerdere protesten tegen het verlaten van de EU waren er meermaals op meerdere protesten veel meer aanwezigen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218764019
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:29 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Gaan we nu een wedstrijdje verplassen doen in voorbeelden? Want dan is de lijst aan mijn kant eindeloos, te beginnen met de NOS die doet alsof Kirk alle zwarte vrouwen dom noemde

Maar misschien is het beter als we deze door jou geïnitieerde “jij-bak”-wedstrijd achterwege laten, is het niet? Immers is dat m.i. geheel off-topic
Nee, jij begon ermee, niet ik. Probeer het nog eens. En dit keer door het inderdaad ontopic te houden, namelijk over het aantal demonstranten en de berichtgeving daarover door nu.nl. Dat was waar je zo'n heisa over schopte immers. En nu blijkt dat het de normaalste zaak van de wereld is ben je je keutel aan het intrekken.
pi_218764031
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
De grootste demonstraties in de VK zijn gestart door linkse organisaties. Deze mars zou ongeveer op de 30ste plaats staan qua omvang in dat land.
Niet om je bewering in twijfel te trekken, maar puur uit interesse: heb je hier een bron van?
pi_218764054
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:34 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Niet om je bewering in twijfel te trekken, maar puur uit interesse: heb je hier een bron van?
https://en.wikipedia.org/(...)n_the_United_Kingdom
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')