abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218763870
Engnek Musk kon het weer niet laten om het vuurtje op te stoken en verkapt op te roepen tot een staatsgreep

https://indianexpress.com(...)-of-murder-10248336/
pi_218763875
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
also

that’s a penis
Én extreem rechts :(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218763876
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:17 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Dan haal je geschoolde mensen via arbeidscontracten binnen. Zolang je dat als maatschappij wil.
En daarna gaan ze gewoon weer terug.
Dat is precies wat nu ook (is) gebeurd
pi_218763884
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dat is precies wat nu ook (is) gebeurd
Oh, al die Paki's zijn daar tijdelijk voor de duur van een arbeidscontract?
pi_218763889
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:05 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Denk dat ze minder migranten wel overleven.
Brexit hebben ze ook weten te overleven. Kost wat en dan heb je niks!
pi_218763905
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Wie gaat die banen in oa de zorg daar dan doen? Dat is namelijk waarom na Brexit er een immigratie exodus is geweest. Immigranten uit de EU vertrokken massaal en het werk moest wel gedaan worden.
Komen ze ook wel weer te boven, desnoods is het even afzien. Heb je over 30 jaar profijt van.
pi_218763907
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:19 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Oh, al die Paki's zijn daar tijdelijk voor de duur van een arbeidscontract?
Die komen zonder een werk of studievisa het land niet in ja
pi_218763913
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:21 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Komen ze ook wel weer te boven, desnoods is het even afzien. Heb je over 30 jaar profijt van.
Heb je ook een onderbouwing voor dit wensdenken?
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:22:33 #159
3542 Gia
User under construction
pi_218763920
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:00 schreef 2172619626795 het volgende:
NU.nl spreekt over “duizenden” “radicaal-rechtse” betogers:

https://www.nu.nl/319874/(...)se-demonstratie.html

Oordeel zelf:

[ x ]
Zoveel volk krijgt links niet op de been. Goed bezig, daar.
pi_218763924
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef Mikeytt het volgende:

maar protesteren tegen moslims als geheel is natuurlijk flauwekul.
Dat is absoluut geen flauwekul.
pi_218763926
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Heb je ook een onderbouwing voor dit wensdenken?
Jij doelt toch op het te kort door de boomers die vergrijzen?
pi_218763933
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Die screenshot die jij deelde is niets minder dan de waarheid, maar heeft niets te maken met de huidige protestmars. Omdat ik graag on-topic probeer te blijven, reageerde ik er inderdaad niet op, nee.

Verder ben ik nu voor de 3e keer van “onwaarheden” beticht, terwijl ik al meerdere keren mijn eigen bewering heb bewezen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen dus concluderen dat 1) ik bewezen geen onwaarheden verspreid en 2) ik geen moeite heb om inhoudelijk op je gedeelde screenshot te reageren, hetzij offtopic.

Nog meer dingen waarvan je me zou willen beschuldigen?
Je reageert nog steeds niet inhoudelijk. Of ben je je punt en gezanik rondom linkse media vergeten. Daar begon het namelijk mee. Ik heb je laten zien dat het daar geen reet mee te maken heeft, maar des te meer met voortschrijdend inzicht op basis van de beschikbare informatie. Dus dan wordt er eerst gerapporteerd over tienduizenden en later over meer. Niet anders dan bij andere demonstraties. Kortom je kwam aanzetten met een vals frame.
pi_218763955
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:23 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Jij doelt toch op het te kort door de boomers die vergrijzen?
Dat is niet het enige probleem dat ze daar hebben. Ook heel veel arbeidsongeschikten en een stagnerende productiviteit van Britse werknemers.

https://www.scope.org.uk/media/disability-facts-figures

https://www.economicsobse(...)-productivity-growth
pi_218763960
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:07 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Zeker. Ik ben al die opgedrongen culturele uitingen die niet bij Nederland horen in ons straatbeeld meer dan zat. Het nasissen van vrouwen, het 'kech' geroep naar onze dochters. De hoofddoeken die meer en meer het straatbeeld overnemen. Het geweld tegen homo's etc.

Dit is voor mij geen verrijking maar een verarming. En het wordt je gewoon door de strot geduwd.
Tja, je daar gek door laten maken is natuurlijk gewoon een keuze.
pi_218763974
twitter


En dit is ook onderdeel van het probleem. De mensenmassa wordt nu gebruikt voor Tommy's achterban i.p.v. te stellen dat dit gewoon 100.000 mensen zijn die zich zorgen maken over de ondraagbare immigratiestroom in de VK.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218763975
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Zoveel volk krijgt links niet op de been. Goed bezig, daar.
Dat hoeft links ook niet. Want die zitten in alle instituties. Zie de universiteiten hoe ze pro Hamas zijn.en het leven van joodse studenten daar onmogelijk maken. Zie XR die van alles kan en mag. En direct weer vrij gelaten worden.
pi_218763979
Tommy spreekt van 'miljoenen' lees ik nu... :')
twitter
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218763985
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:26 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tja, je daar gek door laten maken is natuurlijk gewoon een keuze.
Exact, als je het al niet kan verdragen dat iemand anders er een andere kledingstijl op nahoudt....
pi_218763988
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je reageert nog steeds niet inhoudelijk. Of ben je je punt en gezanik rondom linkse media vergeten. Daar begon het namelijk mee. Ik heb je laten zien dat het daar geen reet mee te maken heeft, maar des te meer met voortschrijdend inzicht op basis van de beschikbare informatie. Dus dan wordt er eerst gerapporteerd over tienduizenden en later over meer. Niet anders dan bij andere demonstraties. Kortom je kwam aanzetten met een vals frame.
Gaan we nu een wedstrijdje verplassen doen in voorbeelden? Want dan is de lijst aan mijn kant eindeloos, te beginnen met de NOS die doet alsof Kirk alle zwarte vrouwen dom noemde

Maar misschien is het beter als we deze door jou geïnitieerde “jij-bak”-wedstrijd achterwege laten, is het niet? Immers is dat m.i. geheel off-topic
pi_218764000
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:26 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tja, je daar gek door laten maken is natuurlijk gewoon een keuze.
Ik begrijp niet dat je dit vrijwillig ondergaat. Het klinkt als een soort submission.
pi_218764009
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Zoveel volk krijgt links niet op de been. Goed bezig, daar.
De grootste demonstraties in de VK zijn gestart door linkse organisaties. Deze mars zou ongeveer op de 30ste plaats staan qua omvang in dat land.

Op de eerdere protesten tegen het verlaten van de EU waren er meermaals op meerdere protesten veel meer aanwezigen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218764019
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:29 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Gaan we nu een wedstrijdje verplassen doen in voorbeelden? Want dan is de lijst aan mijn kant eindeloos, te beginnen met de NOS die doet alsof Kirk alle zwarte vrouwen dom noemde

Maar misschien is het beter als we deze door jou geïnitieerde “jij-bak”-wedstrijd achterwege laten, is het niet? Immers is dat m.i. geheel off-topic
Nee, jij begon ermee, niet ik. Probeer het nog eens. En dit keer door het inderdaad ontopic te houden, namelijk over het aantal demonstranten en de berichtgeving daarover door nu.nl. Dat was waar je zo'n heisa over schopte immers. En nu blijkt dat het de normaalste zaak van de wereld is ben je je keutel aan het intrekken.
pi_218764031
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
De grootste demonstraties in de VK zijn gestart door linkse organisaties. Deze mars zou ongeveer op de 30ste plaats staan qua omvang in dat land.
Niet om je bewering in twijfel te trekken, maar puur uit interesse: heb je hier een bron van?
pi_218764054
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:34 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Niet om je bewering in twijfel te trekken, maar puur uit interesse: heb je hier een bron van?
https://en.wikipedia.org/(...)n_the_United_Kingdom
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:37:16 #176
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_218764064
Als men dit enkel weg blijft zetten als extreem rechts / racisme is dat een enorme clusterfuck in de maak. De woede en onmacht zal alleen maar toenemen en Farage zal op dat sentiment de komende verkiezingen winnen. Ik denk niet dat de UK daar heel veel beter van gaat worden..

Maar eigenlijk weet iedereen dat dát toch precies is wat er gaat gebeuren.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_218764082
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:37 schreef AgLarrr het volgende:
Als men dit enkel weg blijft zetten als extreem rechts is dat een enorme clusterfuck in de maak. De woede en onmacht zal alleen maar toenemen en Farage zal op dat sentiment de komende verkiezingen winnen. Ik denk niet dat de UK daar heel veel beter van gaat worden..

Maar eigenlijk weet iedereen dat dát toch precies is wat er gaat gebeuren.
Het doet er helemaal niet toe hoe je het al of niet wegzet. Engeland is al een tijdlang in verval en ze zoeken een boeman. Of dat nu de EU is, migranten of wat dan ook. Ze zoeken het overal behalve bij zichzelf.
pi_218764094
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:37 schreef AgLarrr het volgende:
Als men dit enkel weg blijft zetten als extreem rechts / racisme is dat een enorme clusterfuck in de maak. De woede en onmacht zal alleen maar toenemen en Farage zal op dat sentiment de komende verkiezingen winnen. Ik denk niet dat de UK daar heel veel beter van gaat worden..

Maar eigenlijk weet iedereen dat dát toch precies is wat er gaat gebeuren.
Een beetje hetzelfde als overal in Europa waar we een laks politiek klimaat hebben en men geen gehoor geeft aan de problemen van de mensen. En de bestaande politiek doet het af als: Populisme, maar wat vergeten is dat dit Populisme ontstaat door hun falen. De enige oplossing is als de partijen in brede zin eens echt naar de mensen gaan luisteren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218764104
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:26 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dat is niet het enige probleem dat ze daar hebben. Ook heel veel arbeidsongeschikten en een stagnerende productiviteit van Britse werknemers.

https://www.scope.org.uk/media/disability-facts-figures

https://www.economicsobse(...)-productivity-growth
Kan allemaal zo zijn maar dat gaan pakistanen en afrikanen niet oplossen. Als het daar lijkt op de cijfers van hier dan drukken ze in verhouding zelfs meer op de sociale voorzieningen die al zo schaar zijn dat er extra mensen voor nodig zijn.
pi_218764105
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:32 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Iemand met een andere mening moet meteen belachelijk gemaakt worden.
Goed argument wel.
Dat was geen mening, maar een ongefundeerde en onjuiste stelling. Dat maakt mijn post inderdaad wel overbodig :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218764107
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:37 schreef AgLarrr het volgende:
Als men dit enkel weg blijft zetten als extreem rechts / racisme is dat een enorme clusterfuck in de maak. De woede en onmacht zal alleen maar toenemen en Farage zal op dat sentiment de komende verkiezingen winnen. Ik denk niet dat de UK daar heel veel beter van gaat worden..

Maar eigenlijk weet iedereen dat dát toch precies is wat er gaat gebeuren.
Het probleem is dat rechts daar versnippert. En het first pass the vote is als systeem.
Tommy heeft ook een partij: advance UK. Nigel heeft Reform UK. Die twee hebben ruzie. En dus kan dat wel eens een probleem worden bij verkiezingen. En wint links alsnog.
pi_218764120
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:41 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Het probleem is dat rechts daar versnippert. En het first pass the vote is als systeem.
Tommy heeft ook een partij: advance UK. Nigel heeft Reform UK. Die twee hebben ruzie. En dus kan dat wel eens een probleem worden bij verkiezingen. En wint links alsnog.
Grappig, dat is hier ook zo. Zou het te maken met de politieke kleur of het feit dat types als Farage en Wilders (om als voorbeeld te nemen) kneiterdomme populisten zijn?
pi_218764132
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Een beetje hetzelfde als overal in Europa waar we een laks politiek klimaat hebben en men geen gehoor geeft aan de problemen van de mensen. En de bestaande politiek doet het af als: Populisme, maar wat vergeten is dat dit Populisme ontstaat door hun falen. De enige oplossing is als de partijen in brede zin eens echt naar de mensen gaan luisteren.
De populisten doen juist dat. Doen alsof ze luisteren en reëele voorstellen hebben die een oplossing vormen voor de problemen. Ondertussen doen ze eerder het tegenovergestelde.

Luisteren naar de mensen is overigens holle retoriek, zijn de mensen die het niet eens zijn met deze mensen dan geen mensen? Naar wie moet men luisteren?
pi_218764140
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:34 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Niet om je bewering in twijfel te trekken, maar puur uit interesse: heb je hier een bron van?
Een protestmars voor een tweede EU referendum had 670 duizend mensen volgens de organisatie. (volgens fact checkers was 450.000 eerder waar)
https://fullfact.org/news/did-670000-march-peoples-vote-brexit/

Nog een protestmars met hetzelfde doel het jaar daarop had 1 miljoen demonstranten volgens de organisatie (300-400 duizens volgens fact checkers)
https://www.wired.com/story/brexit-march-peoples-vote-crowd-size/
https://fullfact.org/europe/peoples-vote-march-count/

Een pro-Palestina demonstratie in Londen met volgens de organisatie 800.000 demonstranten. (volgens de politie minimaal 300.000)
https://www.reuters.com/w(...)-trouble-2023-11-11/

Natuurlijk een hele tijd geleden, maar noemenswaardig ook de grootste actieve demonstratie ooit werd geleid door het linkse Stop The War Coalition (in samenwerking met de socialisten, vredesactivisten en vakbonden) tegen de oorlog in Irak, met ~750.000 duizend tot 1,5 miljoen demonstranten
https://www.theguardian.com/uk/2003/feb/15/politics.politicalnews

De afgelopen 10~ jaar is er nog geen demonstratie geweest die ook maar in de buurt kwam van de pro-Palestina demonstratie van 2 jaar terug.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218764183
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee, jij begon ermee, niet ik. Probeer het nog eens. En dit keer door het inderdaad ontopic te houden, namelijk over het aantal demonstranten en de berichtgeving daarover door nu.nl. Dat was waar je zo'n heisa over schopte immers. En nu blijkt dat het de normaalste zaak van de wereld is ben je je keutel aan het intrekken.
Dat de media in alle niet-rechtse gevallen gewoon uitgaan van de officiële berichtgeving? Al eerder over gepost in dit topic:

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:03 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De officiële berichtgeving is daarbij leidend. En die was van de Londense politie “tienduizenden” en daarna “ruim 110.000”.
Dus nogmaals: ik weet niet in welke fuik je mij denkt te kunnen lokken, maar ik stel -nogmaals- voor om dit onderwerp vanuit jouw kant niet off-topic te derailen en mij daarnaast niet te betichten van “keutels intrekken” terwijl het je aantoonbaar ontbreekt aan het vermogen begrijpend te lezen, aangezien ik wederom moet refereren aan eerder geposte reacties van mij die jouw ongefundeerde aantijgingen direct weerspreken.

Graag iets beter lezen de volgende keer, en vanaf nu ON-topic blijven.
pi_218764189
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:44 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een protestmars voor een tweede EU referendum had 670 duizend mensen volgens de organisatie. (volgens fact checkers was 450.000 eerder waar)
https://fullfact.org/news/did-670000-march-peoples-vote-brexit/

Nog een protestmars met hetzelfde doel het jaar daarop had 1 miljoen demonstranten volgens de organisatie (300-400 duizens volgens fact checkers)
https://www.wired.com/story/brexit-march-peoples-vote-crowd-size/
https://fullfact.org/europe/peoples-vote-march-count/

Een pro-Palestina demonstratie in Londen met volgens de organisatie 800.000 demonstranten. (volgens de politie minimaal 300.000)
https://www.reuters.com/w(...)-trouble-2023-11-11/

Natuurlijk een hele tijd geleden, maar noemenswaardig ook de grootste actieve demonstratie ooit werd geleid door het linkse Stop The War Coalition (in samenwerking met de socialisten, vredesactivisten en vakbonden) tegen de oorlog in Irak, met ~750.000 duizend tot 1,5 miljoen demonstranten
https://www.theguardian.com/uk/2003/feb/15/politics.politicalnews

De afgelopen 10~ jaar is er nog geen demonstratie geweest die ook maar in de buurt kwam van de pro-Palestina demonstratie van 2 jaar terug.
Bedankt voor je uitgebreide uiteenzetting ^O^
pi_218764194
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:41 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Het probleem is dat rechts daar versnippert. En het first pass the vote is als systeem.
Tommy heeft ook een partij: advance UK. Nigel heeft Reform UK. Die twee hebben ruzie. En dus kan dat wel eens een probleem worden bij verkiezingen. En wint links alsnog.
Dat maakt momenteel niks uit gezien ook links versnippert, en meer dan rechts. Je had eerst enkel de groenen die stemmen wegnamen van Labour. Nu heb je Sultana en Corbyn met hun nieuwe partij en bijna de helft van de jonge kiezers zou daarop stemmen volgens de laatste peilingen (nog niet heel betrouwbare peilingen)

Reform staat aan kop met 30% van de stemmen in de peiling, maar als die versnippering op links doorgaat, dan zou Reform zo 80-85% van de zetels kunnen opstrijken met 30% van de stemmen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218764203
Maarja, de volgende verkiezingen daar zijn pas in 2029, dus er kan nog een hoop gebeuren.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218764205
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Grappig, dat is hier ook zo. Zou het te maken met de politieke kleur of het feit dat types als Farage en Wilders (om als voorbeeld te nemen) kneiterdomme populisten zijn?
Dat is het probleem van radicaal rechts sws, als je het groter bekijkt: Ze krijgen steeds ruzie. Ze zijn allemaal tegen migratie enzo maar op alle andere belangrijke themas vechten ze elkaar de tent uit en splitsen ze vaak of vinden ze geen samenwerking.
Ik noem wat voorbeelden:

-houding ten opzichte van Israël.
-Houding ten opzichte van Rusland in het Oekraïne conflict.
-houding tov de EU

Dat zijn wel assen waardoor ze zich niet goed kunnen verenigen onderling. Neem een Meloni in Italië. Ook een extreem rechtse dame (komt zelfs letterlijk van fascistische jeugdbeweging). Die staat heel anders tegenover Rusland of de EU dan een Baudet bijvoorbeeld.
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:52:02 #190
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_218764217
Is het niet "first past the post?" ipv vote? Of beeld ik me nu dingen in?
pi_218764221
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Is het niet "first past the post?"
ja
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218764224
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:48 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dat de media in alle niet-rechtse gevallen gewoon uitgaan van de officiële berichtgeving? Al eerder over gepost in dit topic:
[..]
Dus nogmaals: ik weet niet in welke fuik je mij denkt te kunnen lokken, maar ik stel -nogmaals- voor om dit onderwerp vanuit jouw kant niet off-topic te derailen en mij daarnaast niet te betichten van “keutels intrekken” terwijl het je aantoonbaar ontbreekt aan het vermogen begrijpend te lezen, aangezien ik wederom moet refereren aan eerder geposte reacties van mij die jouw ongefundeerde aantijgingen direct weerspreken.

Graag iets beter lezen de volgende keer, en vanaf nu ON-topic blijven.
Oh ik lees prima, want je bleef volhouden:

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
Maar vooral doen alsof je niet aan het framen was. Alleen nogal pijnlijk dat je geconfronteerd werd met de feiten. Namelijk dat dit de gebruikelijke wijze is van rapporteren over cijfers. Zoals ik je ook heb laten zien.

Maar nee, toch linkse propaganda ..

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2025 20:54:20 ]
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:52:56 #193
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218764225
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:50 schreef Mikeytt het volgende:
Maarja, de volgende verkiezingen daar zijn pas in 2029, dus er kan nog een hoop gebeuren.
Er gaat helemaal niks gebeuren behalve dat Europa binnen nu en 25 jaar totaal onherkenbaar zal zijn.
Le Diable
pi_218764253
Onrust, ook volgens De Telegraaf ..

quote:
’Grootste mars Engelse geschiedenis’ verloopt onrustig: ruim honderdduizend op straat, massale politie-inzet en arrestaties

De demonstratie van de radicaalrechtse Tommy Robinson in Londen heeft meer dan honderdduizend mensen op de been gebracht, waarbij het ook tot aanvaringen met de politie kwam. Er is ook een tegenbetoging, waar vooralsnog enkele duizenden demonstranten op af zijn gekomen. De politie in Londen heeft negen arrestaties verricht en verwacht dat er meer arrestaties zullen volgen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218764261
als er nu verkiezingen zouden zijn, zou het voor het eerst sinds de 1ste wereldoorlog zo zijn dat labour en de conservatieven niet meer de 2 grote partijen zijn.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218764267
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De populisten doen juist dat. Doen alsof ze luisteren en reëele voorstellen hebben die een oplossing vormen voor de problemen. Ondertussen doen ze eerder het tegenovergestelde.

Bedoel je nu te zeggen dat Timmermans en Bontenbal populisten zijn?
-
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:58:48 #197
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_218764282
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
Onrust, ook volgens De Telegraaf ..
[..]

Je verwacht het niet.
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:59:16 #198
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_218764289
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Je verwacht het niet. En dan bedoel ik niet de onrust maar het politieoptreden.
edit: sorry verkeerde knopje :(
pi_218764305
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De populisten doen juist dat. Doen alsof ze luisteren en reëele voorstellen hebben die een oplossing vormen voor de problemen. Ondertussen doen ze eerder het tegenovergestelde.

Luisteren naar de mensen is overigens holle retoriek, zijn de mensen die het niet eens zijn met deze mensen dan geen mensen? Naar wie moet men luisteren?
Wat is dan wel een reeel voorstel voor een oplossing voor al die migratie?
pi_218764315
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:57 schreef quo_ het volgende:

[..]
Bedoel je nu te zeggen dat Timmermans en Bontenbal populisten zijn?
Dat zou kunnen. Van Geert, Dilan en Caroline weten we het in ieder geval zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')