SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLANDSE deelnemers (met mogelijk nog meer deelname via de World Ranking):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timetable
Voorspellen
TV:
Eurosport/MAX
Sporza
BBC
NOS
Rent zo ver achterin dat ze niet eens in beeld is.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:34 schreef mitt het volgende:
[..]
Rent zo ver achterin dat ze niet eens in beeld is.
Jacobs heeft er weinig van meegekregen van die voorraden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:36 schreef DeeBee het volgende:
Battocletti heeft alle voorraden uit heel Italie opgegraven, dit wordt een showtje
Die is ze daarom nu kwijt!quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jacobs heeft er weinig van meegekregen van die voorraden.
Misschien vanwege de hoge temperaturen in Tokyo?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is dat water nieuw? Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb bij een 10k
Bij de OS toch ook dacht ik?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is dat water nieuw? Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb bij een 10k
Bij de EK voor landenteams was dat ook, zal wel een hitteprotocol zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja nu niet meerquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:06 schreef H.Vviv het volgende:
Spannende finale bij het kogelstoten.
Nu niet meer.quote:
quote:
Die filmer is helaas uit vormquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
Die blanke jongen kon er niet veel van
quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Zilver zonder Klein Ikkink > Goud met Klein Ikkink
Dat is toch niet te filmen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die filmer is helaas uit vorm
Uit vorm of alsnog een soort strafquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die filmer is helaas uit vorm
Als je de strijd om brons wil horen kijk je maar op de Belgquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
NOS commentator totaal geen oog voor de strijd om brons
Hij is niet in vorm.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Lijstduwer Sedoc voor al uw duiding.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
NOS commentator totaal geen oog voor de strijd om brons
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:32 schreef H.Vviv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Golfen, het BMW PGA Championship op de Wentworth Club. Afgewisseld met de Vuelta.quote:
Het enige juiste en tevens correcte antwoord.quote:
Doet Trump ook mee bij golfen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Golfen, het BMW PGA Championship op de Wentworth Club. Afgewisseld met de Vuelta.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:32 schreef H.Vviv het volgende:
[..]Brabbie ligt nog in bed te stinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een beetje denigrerend ja.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
'Wanneer heb je dat geleerd dan' Wat een trieste manier van zeggen in een interview op tv
Staan er ook Pallie Wappies bovenaan?quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien de Vuelta tot nu heb ik geen hoge verwachtingen.
Met vertraging gekeken, maar dat was zeker geen volle bak Bol neequote:Op zaterdag 13 september 2025 15:28 schreef heywoodu het volgende:
Klaver een halve seconde rapper dan Bol
Met als kanttekening dat Klaver natuurlijk volle bak ging en Bol voor het zilver liep.
Terwijl Stekelenburg hem in het Nederlands interviewde na OS goud.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
'Wanneer heb je dat geleerd dan' Wat een trieste manier van zeggen in een interview op tv
quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Vals op 0,001 seconden, dus groen. Maar wat als het 0,002 is? Of 0,006?
Kutregel dus blij dat hij gewoon mag lopen, dat wel.
Ik heb ook nooit meer wat gehoord van Devon Allen die daar toen werk van wou maken, omdat hij in staat was continu onder de 0,1 seconde te reageren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In principe wel. Ik hoop wel dat dit een nieuwe stap is richting aanpassing van die regel, het is natuurlijk onzin om zo'n arbitrair iets te hebben dat je onmogelijk sneller kunt reageren dan 0.xx seconden. Buiten dat ik nog altijd van mening ben dat alles gewoon geldig moet zijn als het maar niet vóór het startschot is, de tijd gaat immers ook gewoon lopen op het moment van het schot.
Vannacht bij de marathon, jawel!quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:38 schreef heywoodu het volgende:
Ook nu geen Japanse handen-naast-de-heupen-techniek meer
Zelfs twee hele verschillende edoch bijzondere techniekenquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vannacht bij de marathon, jawel!
Ja, dat is dus altijd zo kut met hoe de onderdelen buiten het stadion gepland worden. Zó vaak is het zo dat je het eerste deel uitgebreid ziet, maar tegen de tijd dat het gaat ontploffen beginnen ze in het stadion....als ze daar nou gewoon een uur later beginnen.quote:Op zondag 14 september 2025 02:00 schreef wimderon het volgende:
Assefa is de boel uit elkaar aan het trekken, dus dan gaan we maar eens even uitgebreid naar een serie 1500 meter.
Spinning elbow genotquote:Op zondag 14 september 2025 02:52 schreef superniger het volgende:
Gaat ze weer een elleboog uitdelen?
Vrij zeker dat ze dat ook niet hadquote:Op zondag 14 september 2025 02:57 schreef wimderon het volgende:
Paternain kijkt alsof ze geen idee heeft wat er aan de hand is.
ONZE Nadine (en Maayke) op de horden!quote:
Nadientje in topvormquote:Op zondag 14 september 2025 03:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ONZE Nadine (en Maayke) op de horden!
Bedankt braadworst.quote:
Nou ja, bespaar ik je potentieel toch 5 minuten aan Jeroen en Gregory.quote:
Jonas is sneller, liep dit jaar al een aantal keer onder de 45quote:Op zondag 14 september 2025 11:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Vraagje, waarom rende Klein Ikkini niet bij de 4x400 ipv Jonas, of is Jonas de betere?
Hij was bezig met het opnemen van filmpjes.quote:Op zondag 14 september 2025 11:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Vraagje, waarom rende Klein Ikkini niet bij de 4x400 ipv Jonas, of is Jonas de betere?
Hij werd Europees kampioen onder 23, dat was volgens mij ook het hoofddoelquote:Op zondag 14 september 2025 11:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar volgens Femke mogen we niet laatdunkend doen over de Nederlandse 400m mannen
Dat is natuurlijk over het algemeen de laatste jaren ook helemaal niet nodig.quote:Op zondag 14 september 2025 11:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar volgens Femke mogen we niet laatdunkend doen over de Nederlandse 400m mannen
Ik snap hem nietquote:Op zondag 14 september 2025 11:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij was bezig met het opnemen van filmpjes.
Goud en zilver in de mixed, natuurlijk zijn de dames beter maar de heren zijn ook zeker niet viesslecht als je met een medaille naar huis kunt gaan.quote:Op zondag 14 september 2025 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk over het algemeen de laatste jaren ook helemaal niet nodig.
Geen idee of het echt bevestigd is, maar volgens mij is 99% zeker dat hij degene is die seks had met Zoė Sedney, daar stiekem beelden van had gemaakt en dat liep te verspreiden. Waarna Sedney door de bond aan de kant werd geschoven ten faveure van Kleink Ikkink, want die was belangrijk voor de estafette. Daar nu over beginnen is verder vooral vervelend voor iedereen, aldus de huidige coach.quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)-bevoegd-te-straffenquote:Op zondag 14 september 2025 11:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Edit: hij was toch niet degrne die dat seksfilmpje had opgebomen en gelekt
Zelfs individueel ook best prima, met goud op het EK onder 23, een paar jaar geleden nota bene nog een olympische finale.quote:Op zondag 14 september 2025 11:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Goud en zilver in de mixed, natuurlijk zijn de dames beter maar de heren zijn ook zeker niet viesslecht als je met een medaille naar huis kunt gaan.
Oh jezus, was hij dat? Wat een klootzak. Jammer, ik vond hem atijd wel iets sympathieks hebben maar kijk daar nu heel anders naarquote:Op zondag 14 september 2025 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee of het echt bevestigd is, maar volgens mij is 99% zeker dat hij degene is die seks had met Zoė Sedney, daar stiekem beelden van had gemaakt en dat liep te verspreiden. Waarna Sedney door de bond aan de kant werd geschoven ten faveure van Kleink Ikkink, want die was belangrijk voor de estafette. Daar nu over beginnen is verder vooral vervelend voor iedereen, aldus de huidige coach.
In elk geval beter dan stiekemefilmpjesmakerquote:
En ze kunnen hem ook niet weigeren voor de normale afstand op basis hiervan aangezien het onderzocht is en dat niet tot maatregelen heeft geleid. Maar als Bol en Klaver zouden zeggen niet met hem de relay te willen lopen is hij daar natuurlijk persona non grata.quote:Op zondag 14 september 2025 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee of het echt bevestigd is, maar volgens mij is 99% zeker dat hij degene is die seks had met Zoė Sedney, daar stiekem beelden van had gemaakt en dat liep te verspreiden. Waarna Sedney door de bond aan de kant werd geschoven ten faveure van Kleink Ikkink, want die was belangrijk voor de estafette. Daar nu over beginnen is verder vooral vervelend voor iedereen, aldus de huidige coach.
Luuk Ikink gaat dus schroeienquote:Op zondag 14 september 2025 12:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De meeste relay lopers komen vandaag flink tekort
Nou deze gasten hebben al twee races in de benen he, over het algemeen heeft de 400m een prima niveauquote:
Wellicht dat het later dan weer krap was geworden met de 4x400m mannen. Ze moeten gewoon die mixed eruit halen, dat scheelt weerquote:Op zondag 14 september 2025 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Hadden ze sowieso qua schema geen extra dav rust in kunnen bouwen voor die 400m mannen?
Gisteren waren ze ook niet goed.quote:Op zondag 14 september 2025 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou deze gasten hebben al twee races in de benen he, over het algemeen heeft de 400m een prima niveau
Beter dan een foto van wat ze nu aan heeftquote:Op zondag 14 september 2025 12:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De NOS gebruikt dit plaatje voor de livestreamlink![]()
[ afbeelding ]
Die van Van Daalen is normaal, maar die van Van Klinken ziet er echt...nou ja, bijzonder uit, ja.quote:Op zondag 14 september 2025 12:12 schreef Faraday01 het volgende:
Die Nederlandse outfit vind ik niet bepaald flatteus
Zelfs goud zou niet onmogelijk zijn, tenzij Allman nu eindelijk eens wél presteert naar behoren op een WK.quote:Op zondag 14 september 2025 12:12 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was in het stadion toen Van Klinken zwaar chokete in de Olympische finale. Ze had daarna dik wen uur alleen op het binnenveld gezeten, starend naar het niets.
Ik gun haar heel erg een medaille nu. Zilver lijkt me zeker mogelijk
Klaver liep daar ook in. Die kan dat natuurlijk beter hebben maar ook daar vond ik het al niet watquote:Op zondag 14 september 2025 12:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die van Van Daalen is normaal, maar die van Van Klinken ziet er echt...nou ja, bijzonder uit, ja.
Zo zie je maar, ook mensen met lelijke tattoos kunnen soms wel leuke dingen doen, ze bestaanquote:Op zondag 14 september 2025 12:14 schreef wimderon het volgende:
Zo'n joviale act van Emilianov past niet bij haar achterlijke tattoos.
we missen Sha'Carri niet.quote:Op zondag 14 september 2025 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ook mensen met lelijke tattoos kunnen soms wel leuke dingen doen, ze bestaan
Omdat die straks gaat lopen inderdaadquote:Op zondag 14 september 2025 12:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
we missen Sha'Carri niet.
Het gaat natuurlijk niet enkel om de 400, maar ook om hoe de dagen verder ingevuld (kunnen) worden. Op dag 7 zijn nu bijvoorbeeld ook al de finales 400 horden en de 200 meters. Daar gaan ze natuurlijk niet ook nog de 400 met zonder horden bij proppen.quote:Op zondag 14 september 2025 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dag 1: 4x400 series + finale mixed
Dag 2: vrij
Dag 3: 400m series m/v
Dag 4: vrij
Dag 5: 400m halve finale m/v
Dag 6: vrij
Dag 7: 400m finale m/v
Dag 8: vrij
Dag 9: 4x400 series + finale m/v
Hup James, Morales, Ogando, Kennedy, Eppie, Mutinda en McRae!quote:
Wokkel draaien genotquote:Op zondag 14 september 2025 12:15 schreef Szura het volgende:
Perkovic genot, die zuigt m er nog steeds af
Die draait er binnen anderhalve tel een wokkel van, zeker weten.quote:Op zondag 14 september 2025 12:15 schreef Szura het volgende:
Perkovic genot, die zuigt m er nog steeds af
oh lol ik dacht dat die alles had gemist na dat akkefietje, maar enkel de 200m trials?quote:Op zondag 14 september 2025 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat die straks gaat lopen inderdaad
100m liep ze ook niet uiteindelijk, maar ze is regerend kampioene en heeft dus een wildcard.quote:Op zondag 14 september 2025 12:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
oh lol ik dacht dat die alles had gemist na dat akkefietje, maar enkel de 200m trials?
Ik snap dat het belang van een mooi programma bij organisatoren boven belang van de atleten staan.quote:Op zondag 14 september 2025 12:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet enkel om de 400, maar ook om hoe de dagen verder ingevuld (kunnen) worden. Op dag 7 zijn nu bijvoorbeeld ook al de finales 400 horden en de 200 meters. Daar gaan ze natuurlijk niet ook nog de 400 met zonder horden bij proppen.
En de frisse ook laatste.quote:Op zondag 14 september 2025 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou deze gasten hebben al twee races in de benen he, over het algemeen heeft de 400m een prima niveau
5+6+2+1/4=2quote:Op zondag 14 september 2025 12:19 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe kunnen wij (Mart Smeets modus) toch zo goed zijn in die 4*400 estafettes?
Omalla 7e van onder! Wel boven de regerend kampioen.quote:Op zondag 14 september 2025 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlandse mannen bij de laatste 5 overall geloof ik.
edit: laatste 7
Ja, alweer.quote:Op zondag 14 september 2025 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
live 'timing' ligt eruit op worldathletics?
Ja dat is zequote:Op zondag 14 september 2025 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of een Klaver beter uitgerust is na gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |