Ahw wat lief en wat heftig voor haar. Wel fijn dat jullie elkaar dan zo helpen.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft iemand waarvoor ik mod gemaakt. Ze is oud en moet elk half uur even lopen anders worden haar tenen blauw. Ik ben een soort van haar huismuzikant. Ze gebruikt de filmpjes tijdens haar loopje.
Klopt en actrices en acteurs en zo, die hebben geen uitdrukkingen meer in series en films en dat kan soms best handig zijn, uitdrukkingen. Maar ja, ze willen jong blijven en rimpels zijn ieuw.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Het resultaat is dat iedereen er precies hetzelfde uit ziet. Geen reet aan
Ja ze is echt een online vriendin en ik bewonder haar zeer. Ze is zo wijs! Ze is 82, dus ja dan gaat het lichaam er wel langzaam mee stoppen. Ik haat het dat ze al zo oud isquote:Op donderdag 11 september 2025 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw wat lief en wat heftig voor haar. Wel fijn dat jullie elkaar dan zo helpen.![]()
En ik soms wat mopperen over gezondheid en kapotte onderdelen maar het kan nog veeeeel erger helaas en vind dat best wel kut als vooruitzicht. Sommige dingen kosten mij nu al moeite en als ik dan zoiets lees of hoor denk ik, hoe doen ze dat dan nog en wat staat mij nog allemaal te wachten.![]()
![]()
Sow dat is een flinke leeftijd al.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ze is echt een online vriendin en ik bewonder haar zeer. Ze is zo wijs! Ze is 82, dus ja dan gaat het lichaam er wel langzaam mee stoppen. Ik haat het dat ze al zo oud is
Slaap lekker! Was leuk weer, ff kleppenquote:Op donderdag 11 september 2025 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
Afijn, zie de tijd nu, tijd voor mijn bed. Dag lieve mensjes![]()
`Het was onduidelijk, maar niemand was gisteren jarig ... we hebben ons wel ff vermaakt .. Verder geen probleem..quote:Op donderdag 11 september 2025 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
kwam net door me, ik heb ook nur gelezen dat jemand
feli zei
Morguh Pullupquote:
Prachtige foto, wat een kop hequote:
Goedemorgen Dotquote:
Daar moet je geen ruzie mee makenquote:Op donderdag 11 september 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtige foto, wat een kop he
Nee, kan je beter niet doen, die klauwen zijn ook niet al te lekker om op je lijf te hebbenquote:Op donderdag 11 september 2025 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar moet je geen ruzie mee maken
Goedemorgen Saar, beetje zin in vandaag ?quote:
Werkenquote:Op donderdag 11 september 2025 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Saar, beetje zin in vandaag ?
Mooie planning.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Werkenen vanmiddag niks doen
Hey mevr Blub, heb ik je al niet eerder gesproken vanmorgenquote:
quote:
Dames van het goede leven.quote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 11 september 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mevr Blub, heb ik je al niet eerder gesproken vanmorgen
quote:
Goeiemoarn freon.quote:
Mogguhh Fruitquote:
Met het goede been uit bed gestapt ?quote:
Ik winskje jo in machtig moaie dei.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:38 schreef Domnivoor het volgende:
Alle freonen binne hjir wolkom![]()
Goedemorgen allen ☕️
Met beide benenquote:Op donderdag 11 september 2025 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met het goede been uit bed gestapt ?
Freshfreonquote:Op donderdag 11 september 2025 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik winskje jo in machtig moaie dei.
Hier niet.quote:
Dan heb jij pech en ik nietquote:
Hier was het net ook heel lekker ja, ook weinig windquote:Op donderdag 11 september 2025 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb jij pech en ik niet![]()
Nee maar het os echt prachtig weer![]()
Vanmiddag gaat het wss weer regenen dus op tijd gaan lopen
Hier waait het wel wat maar ik vond het heerlijkquote:Op donderdag 11 september 2025 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier was het net ook heel lekker ja, ook weinig wind
Ja, dat lijkt echt nog zoveel korter geledenquote:Op donderdag 11 september 2025 11:41 schreef TLC het volgende:
Volgend jaar is het al een kwart eeuw geleden dat 9/11, wat vliegt de tijd snel voorbij zeg![]()
![]()
Goed ideequote:
Ik wou net naar de winkel gaan, barst het echt los.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier waait het wel wat maar ik vond het heerlijk
Mooi tijdstip ookquote:
lol , het is hier lekker weerquote:Op donderdag 11 september 2025 12:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net naar de winkel gaan, barst het echt los.
A gossiequote:
quote:
Chocoquote:Op donderdag 11 september 2025 14:05 schreef ChocoFan het volgende:
Middag.![]()
En hier ging het net ineens flink waaien dus moest alles weer dicht doen aan ramen want er was er al 1 dichtgeklapt en na 5 minuten is het weer rustig.
Hey Slyquote:
Ja hoor, alles kits. En met jou?quote:
Mooi! Da's goed om te horen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, alles kits. En met jou?
Tot latersquote:Op donderdag 11 september 2025 19:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi! Da's goed om te horen.
Alles prima ook, thnks! Ff op de fiets, be right back![]()
Sly in de actionquote:Op donderdag 11 september 2025 19:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Laters, moet nog naar de AcTiON ff staalwol halennnn
Denk eerder dat al die huisvrouwtjes moeten oppassen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sly in de actionPas je op voor al die huisvrouwtjes.
Hmm, zo ken je het ook zien ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk eerder dat al die huisvrouwtjes moeten oppassen.
Dat is leukquote:
quote:Zit een giraffe in het bos een joint te draaien komt er
plots een konijn voorbij gerend
"Gatver", zegt het konijn, "dat moet je niet doen, je kan
beter met mij gaan rennen.
"Eigenlijk heeft het konijn gelijk", denkt de giraffe en
hij gooit z'n joint in de struiken en rent met het konijn
mee door het bos.
Even later komen ze een olifant tegen die op het punt
staat een gigantische lijn coke door z'n slurf op te snuiven
"Neeeeee", roept het konijn, "dat moet je niet doen,
denk na en ga met ons mee rennen door het bos!"
De olifant kijkt naar z'n lijn en blaast alles met een puf
de lucht in.
"Hij heeft gelijk , denkt de olifant en zo rennen ze met
z'n drieën door het bos
Aan de rand van het bos zit een leeuw met z'n al
afgebonden poot klaar om een shot heroïne te zetten
Op het moment dat de drie voorbij komen geeft ie het
konijn een enorme klap op z'n bek
Het konijn landt bewusteloos 3 meter verder in de
struiken waarop de giraffe en de olifant tegen de
leeuw schreeuwen dat ie normaal moet doen
Zegt de leeuw: "het is goed met jullie, elke keer als dat
kutkonijn aan de xtc heeft gezeten moet iedereen met
hem mee door het bos gaan rennen.
nou ikquote:Op donderdag 11 september 2025 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zal wel even een mop vertellen.
[..]
Weet jij waarom je niet na zonsondergang het bos in moet gaan?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zal wel even een mop vertellen.
[..]
Dan vallen de olifanten uit de bomen.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet jij waarom je niet na zonsondergang het bos in moet gaan?
Hoi Dotquote:
Morguhquote:
Goedemorgen Dotquote:Op vrijdag 12 september 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullup, weer mooie veugeltjes
JIj bent ook altijd vroeg, moet je er zo vroeg uit voor je werk?quote:
Iets na 7 op pad meestal maar ik sta graag rustigjes op met wat koffie en muziekquote:Op vrijdag 12 september 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent ook altijd vroeg, moet je er zo vroeg uit voor je werk?
Groot gelijk, dat heb ik ook als ik weg moet. Beter iets eerder op staan en het op mijn gemakkie doen dan dat gehaast allemaalquote:Op vrijdag 12 september 2025 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets na 7 op pad meestal maar ik sta graag rustigjes op met wat koffie en muziek
Banksy.quote:
Hey Chanelquote:
Morguh Choco je dag is goed begonnen in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:16 schreef ChocoFan het volgende:
Mogge, mooie vogeltjes gezien, hardop gelachen om 2 mopjes, nu koffie, fijne dag mensjes.
Dat was deze. Waren ze niet blij mee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:37 schreef drakin het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)%2Fduckduckgo.com%2F
Tegenwoordig kan niemand meer iets hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was deze. Waren ze niet blij mee.
[ afbeelding ]
Ja dat las ik op de VRTnieuws appquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was deze. Waren ze niet blij mee.
[ afbeelding ]
Hey Dot en inderdaad, nu je het zegt. Was wel wat vroeg maar wel goed.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Choco je dag is goed begonnen in ieder geval
Dan heb je wel wat aan je dagquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey Dot en inderdaad, nu je het zegt. Was wel wat vroeg maar wel goed.
Veel plezier Puzzie, ben benieuwd hoe je ring er uit gaat zien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
Mooien vogeleins @:Pullup
Straks met de trein richting Cuijk weekendje workshoppen.
Fijn weekend allen
Ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel plezier Puzzie, ben benieuwd hoe je ring er uit gaat zien.
Moest nog gaan slapenquote:Op vrijdag 12 september 2025 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhook weer vroeg wakker, hoe laat moet jij beginnen?
Slaap lekker dan voor zoquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:30 schreef engine het volgende:
[..]
Moest nog gaan slapengewisseld naar nachtdienst. Begin om 5 uur vanmiddag weer.
@ieniminiequote:
Hier nog geen druppel gezien vandaag, nog steeds zonnetjequote:Op vrijdag 12 september 2025 12:40 schreef chufi het volgende:
Het was iig een zeiknatte ochtend hier ....
yep en alles in gericht vertelenquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
Hey Mario.
Der Mann hatte ein halbes Jahr lang zumindest 30 Mal seine große Notdurft in den Schaumbürstenbehälter einer Waschanlage in St. Veit an der Glan verrichtet.
Und auf camera.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en alles in gericht vertelen
Ben benieuwd naar hun oplossingquote:
Of om lekker binnen te zittenquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:12 schreef RedShoe het volgende:
Stevig windje wel aan zee. Ideaal om te kiten.
Kan ook.quote:
Die is leukquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo'n koptelefoon moet ik ook hebben.
[ afbeelding ]
Past wel bij jequote:Op vrijdag 12 september 2025 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor warme oortjes...quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Jij weetquote:Op vrijdag 12 september 2025 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan vallen de olifanten uit de bomen.
Ze springen toch uit de bomen?quote:
Same samequote:Op vrijdag 12 september 2025 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze springen toch uit de bomen?
With lovequote:
Dan ben je vrij snel dood als dat je standaard avondeten wordtquote:
Schattigquote:
quote:
Lekkerste groente wat mij betreftquote:
Een plee om te playen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:56 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje je duikt zelfs op in de plee
[ link | afbeelding ]
Ik vind het ook lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lekkerste groente wat mij betreft
Veelzijdig, je kan er zoveel mee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Neuh getsiequote:Op vrijdag 12 september 2025 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een rondje zwemmen?
https://www.ad.nl/andere-(...)n-zijn-nek~ab1cf248/
@:Pullup ofzo?
Ik heb net een witlof salade gemaaktquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kip ?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veelzijdig, je kan er zoveel mee.
Heb jij een kippie?quote:
Ik had eerder ook een stronk witlof, rauw, fijngesneden, beetje mayo, beetje ketchup.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb net een witlof salade gemaakt
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had eerder ook een stronk witlof, rauw, fijngesneden, bertje mayo, beetje ketchup.
Ik heb er appel , selderij en geitenkaas bijgedaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had eerder ook een stronk witlof, rauw, fijngesneden, bertje mayo, beetje ketchup.
Met een matcha on the side ?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik had vanavond orzo, ja ja oma gaat hip doen.
Hey babe, take a walk on the wild side?quote:
Lou Reed.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey babe, take a walk on the wild side?
Oh lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik had vanavond orzo, ja ja oma gaat hip doen.
Glad I spend it with you.....quote:
And the colored girls goquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een heerlijkheden hier allemaal![]()
Hier werd het palak paneer
Wat is dat?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een heerlijkheden hier allemaal![]()
Hier werd het palak paneer
En weinig afwasquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh lekkerIk vind het ook heel makkelijke pasta, want omdat de korreltjes zo klein zijn, is het snel gaar en hoef je het ook niet apart te koken enzo, kan gewoon in de saus
Hans Klok en Kazan ook al.quote:
En daar zit geen paneermeel inquote:
Ik heb pasgeleden een plaattaart met witlof gemaakt....OMG wat was dat lekkerquote:
Zit mij even na 9 uur 's avonds nog even lekker te maken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden een plaattaart met witlof gemaakt....OMG wat was dat lekker![]()
Witlof, ham, rode ui, creme fraiche, geraspte kaas en bladerdeeg. Zo lekker.
Echt hé! Ik heb nu nog zin om naar de supermarkt te sprinten om een witlof schotel met room een kaas te makenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit mij even na 9 uur 's avonds nog even lekker te maken.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit mij even na 9 uur 's avonds nog even lekker te maken.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé! Ik heb nu nog zin om naar de supermarkt te sprinten om een witlof schotel met room een kaas te maken
echt hequote:
Ik bewaar die cravings en jouw inspiratie maar voor morgenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bewaar die cravings en jouw inspiratie maar voor morgen![]()
Ik ben net terug.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé! Ik heb nu nog zin om naar de supermarkt te sprinten om een witlof schotel met room een kaas te maken
quote:
Poezenfilmpjes zijn voor mij de ultieme feel good-filmpjesquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:28 schreef Prisha het volgende:
Ik had wat behoefte aan feel good filmpjes....heb maar weer een paar keer naar Epke Zonderland gekeken. Hij staat! het publiek staat! En ik sta ook!
Daarna Femke Bol en de gouden estafettes er achteraan gekeken
ha ja die zijn ook leukquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poezenfilmpjes zijn voor mij de ultieme feel good-filmpjes
Jazekerquote:
korianderquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Met spinazie uiteraard, paneer uiteraard, ui, knoflook, gember, chilipeper, garam masala, tomaat en verse koriander
Ik de CD. En daarvoor de LP's The Hurting en Songs from the big chair. Ik was een echte fan wel in die tijd.quote:
Heeeel lang geleden vroeg ik mijn vader een keer paneer te kopen en hij kwam met paneermeel thuisquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En daar zit geen paneermeel in
Klinkt een beetje als flammkuchen! Dat is inderdaad een prima combi bij elkaarquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden een plaattaart met witlof gemaakt....OMG wat was dat lekker![]()
Witlof, ham, rode ui, creme fraiche, geraspte kaas en bladerdeeg. Zo lekker.
Ik heb het ook weleens zelfgemaakt. Ook leuk om te doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeeel lang geleden vroeg ik mijn vader een keer paneer te kopen en hij kwam met paneermeel thuis![]()
Ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Opgeleukt a la GOA of gewoon klassiek als ping?quote:
Ik had alleen Songs From The Big Chair, die was helemaal grijs gedraaid, heerlijke muziek.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik de CD. En daarvoor de LP's The Hurting en Songs from the big chair. Ik was een echte fan wel in die tijd.
Dat zijn mooie momentenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:28 schreef Prisha het volgende:
Ik had wat behoefte aan feel good filmpjes....heb maar weer een paar keer naar Epke Zonderland gekeken. Hij staat! het publiek staat! En ik sta ook!
Ja, dat is een acquired tastequote:
Oohhh je bedoelt of ik de paneer zelf had gemaaktquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens zelfgemaakt. Ook leuk om te doen.
nee, nooit gehad. Ik was waarschijnlijk ook met paneermeel thuisgekomenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat is een acquired taste![]()
Heb je wel eens paneer gehad? Is een kaas uit India met een heel zachte smaak
Ik bedoelde beide hoor. Ik maak niet altijd paneer zelf, is ook wel een klus en zo kant-en-klaar is ook lekker. Ik heb het vroeger weleens gemaakt en ging niet altijd goed. Je hebt wel 1 of 2 liter melk nodig voor een stukje paneer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh je bedoelt of ik de paneer zelf had gemaaktNee, dat niet.
Ik heb wel een keer ricotta zelf gemaakt. Dat was makkelijker dan gedacht
Een opgeleukte pingquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Opgeleukt a la GOA of gewoon klassiek als ping?
Poeh ja dat is wel veel melkquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik bedoelde beide hoor. Ik maak niet altijd paneer zelf, is ook wel een klus en zo kant-en-klaar is ook lekker. Ik heb het vroeger weleens gemaakt en ging niet altijd goed. Je hebt wel 1 of 2 liter melk nodig voor een stukje paneer.
Allemaal lekkere ingrediëntenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Met spinazie uiteraard, paneer uiteraard, ui, knoflook, gember, chilipeper, garam masala, tomaat en verse koriander
Ik heb het ook wel eens met jou gemaaktquote:
tong met paneerquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens met jou gemaaktMaar bij jouw AH hebben ze geen paneer, dus hebben we feta gebruikt
Geen idee of dat zo'n geslaagde combi zal zijn...quote:
Paneer was maar een korte tijd in het assortiment bij AH. Nu haal ik het bij de biologische winkels of de toko.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens met jou gemaaktMaar bij jouw AH hebben ze geen paneer, dus hebben we feta gebruikt
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo'n geslaagde combi zal zijn...
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:28 schreef Prisha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik haal het altijd bij de Ekoplaza. Die zit hier ook heel dichtbij, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Paneer was maar een korte tijd in het assortiment bij AH. Nu haal ik het bij de biologische winkels of de toko.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit toch?awwww jaaa die ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:
Volgens mij heb ik die gemaakt toen je naar Afrika was.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gemaakt toen je naar Afrika was.
oohh echt?quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gemaakt toen je naar Afrika was.
zondag 30 augustus 2020, 16:44:14quote:
toen was ik al aan half jaar terug...wel in hetzelfde jaar in elk geval.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
zondag 30 augustus 2020, 16:44:14![]()
Als de datum tenminste nog klopt.
Oh ja; donderdag 2 januari 2020, 19:55:18quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
toen was ik al aan half jaar terug...wel in hetzelfde jaar in elk geval.
Toen was het al begonnenquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja; donderdag 2 januari 2020, 19:55:18
Het begon 10 jaar eerder al.quote:
Heb geen Netflix.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:21 schreef Prisha het volgende:
k ben nu die docu op Netflix over de Titan aan het kijken. Echt jonguh...receipe for disaster
Je hebt het over Charlie Sheen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:21 schreef Prisha het volgende:
k ben nu die docu op Netflix over de Titan aan het kijken. Echt jonguh...receipe for disaster
nee Stockton Rush en Ocean Gatequote:Op vrijdag 12 september 2025 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het over Charlie Sheen?
In een tijd dat waarheid en feiten ondergeschikt zijn aan wensdenken... krijg je vreemde uitkomstenquote:
Die heb ik toevallig laatst ook gezien!quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:21 schreef Prisha het volgende:
ik heb dit vanaf het begin gevolgd, alles wat ik erover kon vinden. De docu zet alles mooi overzichtelijk op een rijtje.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig laatst ook gezien!
Erg interessant ook, de achtergrond in de aanloop daarheen, ook al van jaren daarvoor. Dat er ook oud-medewerkers aan het woord komen. Stockton Rush komt er niet bepaald goed vanaf.
Ik vond die 'tikkende' geluiden van binnenin die Titan echt doodeng om aan te horenJe zult er maar in zitten en dat horen
ha ja die geluiden. Accoustische monitoring of een carbon vezel breekt....quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond die 'tikkende' geluiden van binnenin die Titan echt doodeng om aan te horenJe zult er maar in zitten en dat horen
Was dat ding eigenlijk ooit getest? Met of zonder mensen op een redelijke diepte?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb dit vanaf het begin gevolgd, alles wat ik erover kon vinden. De docu zet alles mooi overzichtelijk op een rijtje.
Die man was zo zelfverzekerd en dat is zijn downfall geworden. En die van zijn (rijke) passagiers...
Bij onderzeeërs die wel goed functioneren hoorde je ook vaak van die "krimp" geluiden.. denk ook dat je daar ff aan moet wennenquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig laatst ook gezien!
Erg interessant ook, de achtergrond in de aanloop daarheen, ook al van jaren daarvoor. Dat er ook oud-medewerkers aan het woord komen. Stockton Rush komt er niet bepaald goed vanaf.
Wel getest. Je ziet hem dus imploderen op verschillende dieptesquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat ding eigenlijk ooit getest? Met of zonder mensen op een redelijke diepte?
Of was het gewoon, it works.. lets go!
Ze hadden overal microfoons geplaatst zodat ze konden registreren of de vezels braken. Dat kon je dus horen. En dan die enorme knal als het ding implodeert.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij onderzeeërs die wel goed functioneren hoorde je ook vaak van die "krimp" geluiden.. denk ook dat je daar ff aan moet wennen
Ik had het wat minder gevolgd. Wel destijds het actuele nieuws erover gevolgd en die vermissing een beetje gevolgd, maar alle ins en outs wist ik niet. Het is inderdaad een mooie docu die alles goed uitlegt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb dit vanaf het begin gevolgd, alles wat ik erover kon vinden. De docu zet alles mooi overzichtelijk op een rijtje.
Die man was zo zelfverzekerd en dat is zijn downfall geworden. En die van zijn (rijke) passagiers...
Dat klinkt bijna alsof hij getest is op imploderenquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel getest. Je ziet hem dus imploderen op verschillende dieptes
Ja klopt. Een van de redenen dat ik niet snel in zo'n ding zou willen zittenquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij onderzeeërs die wel goed functioneren hoorde je ook vaak van die "krimp" geluiden.. denk ook dat je daar ff aan moet wennen
Daar maak je je op dat moment niet populair mee bij je medepassagiersquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt. Een van de redenen dat ik niet snel in zo'n ding zou willen zittenIk zou eruit willen springen
Nog een reden om niet mee te gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar maak je je op dat moment niet populair mee bij je medepassagiers
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een reden om niet mee te gaan![]()
Al zou het me wel heel tof lijken om dat wrak van dichtbij te zien. Ik heb wel iets met de Titanic
quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een reden om niet mee te gaan![]()
Al zou het me wel heel tof lijken om dat wrak van dichtbij te zien. Ik heb wel iets met de Titanic
En, kon Jack erbij op de deur?quote:
Mooie scenequote:
Hulloquote:
AL vroeg op pad dus. Wie weet kan je een mooie foto maken, dan een zeehond tussen de vogels hier morgenquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Bijna in Utrecht, eens kijken of ik die zeehond zie vandaag in het kanaal
De Wijk C-hondquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Bijna in Utrecht, eens kijken of ik die zeehond zie vandaag in het kanaal
quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Wijk C-hond![]()
Het zou leuk zijn. Maar je maakt meer kans op zeemeeuwen.
Niks lekkers aan.quote:
Laarzen en lekker stampen in de plassenquote:
Hup het bos inquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laarzen en lekker stampen in de plassen
Ajakkesquote:
Goed planquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |