Moest nog gaan slapenquote:Op vrijdag 12 september 2025 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhook weer vroeg wakker, hoe laat moet jij beginnen?
Slaap lekker dan voor zoquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:30 schreef engine het volgende:
[..]
Moest nog gaan slapengewisseld naar nachtdienst. Begin om 5 uur vanmiddag weer.
@ieniminiequote:
Hier nog geen druppel gezien vandaag, nog steeds zonnetjequote:Op vrijdag 12 september 2025 12:40 schreef chufi het volgende:
Het was iig een zeiknatte ochtend hier ....
yep en alles in gericht vertelenquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
Hey Mario.
Der Mann hatte ein halbes Jahr lang zumindest 30 Mal seine große Notdurft in den Schaumbürstenbehälter einer Waschanlage in St. Veit an der Glan verrichtet.
Und auf camera.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en alles in gericht vertelen
Ben benieuwd naar hun oplossingquote:
Of om lekker binnen te zittenquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:12 schreef RedShoe het volgende:
Stevig windje wel aan zee. Ideaal om te kiten.
Kan ook.quote:
Die is leukquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo'n koptelefoon moet ik ook hebben.
[ afbeelding ]
Past wel bij jequote:Op vrijdag 12 september 2025 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor warme oortjes...quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Jij weetquote:Op vrijdag 12 september 2025 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan vallen de olifanten uit de bomen.
Ze springen toch uit de bomen?quote:
Met olifant erin?quote:
Same samequote:Op vrijdag 12 september 2025 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze springen toch uit de bomen?
With lovequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |