JIj bent ook altijd vroeg, moet je er zo vroeg uit voor je werk?quote:
Iets na 7 op pad meestal maar ik sta graag rustigjes op met wat koffie en muziekquote:Op vrijdag 12 september 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent ook altijd vroeg, moet je er zo vroeg uit voor je werk?
Groot gelijk, dat heb ik ook als ik weg moet. Beter iets eerder op staan en het op mijn gemakkie doen dan dat gehaast allemaalquote:Op vrijdag 12 september 2025 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets na 7 op pad meestal maar ik sta graag rustigjes op met wat koffie en muziek
Banksy.quote:
Hey Chanelquote:
Morguh Choco je dag is goed begonnen in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:16 schreef ChocoFan het volgende:
Mogge, mooie vogeltjes gezien, hardop gelachen om 2 mopjes, nu koffie, fijne dag mensjes.
Dat was deze. Waren ze niet blij mee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:37 schreef drakin het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)%2Fduckduckgo.com%2F
Tegenwoordig kan niemand meer iets hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was deze. Waren ze niet blij mee.
[ afbeelding ]
Ja dat las ik op de VRTnieuws appquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was deze. Waren ze niet blij mee.
[ afbeelding ]
Hey Dot en inderdaad, nu je het zegt. Was wel wat vroeg maar wel goed.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Choco je dag is goed begonnen in ieder geval
Dan heb je wel wat aan je dagquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey Dot en inderdaad, nu je het zegt. Was wel wat vroeg maar wel goed.
Veel plezier Puzzie, ben benieuwd hoe je ring er uit gaat zien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
Mooien vogeleins @:Pullup
Straks met de trein richting Cuijk weekendje workshoppen.
Fijn weekend allen
Ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel plezier Puzzie, ben benieuwd hoe je ring er uit gaat zien.
Moest nog gaan slapenquote:Op vrijdag 12 september 2025 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhook weer vroeg wakker, hoe laat moet jij beginnen?
Slaap lekker dan voor zoquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:30 schreef engine het volgende:
[..]
Moest nog gaan slapengewisseld naar nachtdienst. Begin om 5 uur vanmiddag weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |