Heb geen Netflix.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:21 schreef Prisha het volgende:
k ben nu die docu op Netflix over de Titan aan het kijken. Echt jonguh...receipe for disaster
Je hebt het over Charlie Sheen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:21 schreef Prisha het volgende:
k ben nu die docu op Netflix over de Titan aan het kijken. Echt jonguh...receipe for disaster
nee Stockton Rush en Ocean Gatequote:Op vrijdag 12 september 2025 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het over Charlie Sheen?
In een tijd dat waarheid en feiten ondergeschikt zijn aan wensdenken... krijg je vreemde uitkomstenquote:
Die heb ik toevallig laatst ook gezien!quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:21 schreef Prisha het volgende:
Oh, nog meer disastersquote:
ik heb dit vanaf het begin gevolgd, alles wat ik erover kon vinden. De docu zet alles mooi overzichtelijk op een rijtje.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig laatst ook gezien!
Erg interessant ook, de achtergrond in de aanloop daarheen, ook al van jaren daarvoor. Dat er ook oud-medewerkers aan het woord komen. Stockton Rush komt er niet bepaald goed vanaf.
Ik vond die 'tikkende' geluiden van binnenin die Titan echt doodeng om aan te horenJe zult er maar in zitten en dat horen
ha ja die geluiden. Accoustische monitoring of een carbon vezel breekt....quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond die 'tikkende' geluiden van binnenin die Titan echt doodeng om aan te horenJe zult er maar in zitten en dat horen
Was dat ding eigenlijk ooit getest? Met of zonder mensen op een redelijke diepte?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb dit vanaf het begin gevolgd, alles wat ik erover kon vinden. De docu zet alles mooi overzichtelijk op een rijtje.
Die man was zo zelfverzekerd en dat is zijn downfall geworden. En die van zijn (rijke) passagiers...
Bij onderzeeërs die wel goed functioneren hoorde je ook vaak van die "krimp" geluiden.. denk ook dat je daar ff aan moet wennenquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig laatst ook gezien!
Erg interessant ook, de achtergrond in de aanloop daarheen, ook al van jaren daarvoor. Dat er ook oud-medewerkers aan het woord komen. Stockton Rush komt er niet bepaald goed vanaf.
Wel getest. Je ziet hem dus imploderen op verschillende dieptesquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat ding eigenlijk ooit getest? Met of zonder mensen op een redelijke diepte?
Of was het gewoon, it works.. lets go!
Ze hadden overal microfoons geplaatst zodat ze konden registreren of de vezels braken. Dat kon je dus horen. En dan die enorme knal als het ding implodeert.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij onderzeeërs die wel goed functioneren hoorde je ook vaak van die "krimp" geluiden.. denk ook dat je daar ff aan moet wennen
Ik had het wat minder gevolgd. Wel destijds het actuele nieuws erover gevolgd en die vermissing een beetje gevolgd, maar alle ins en outs wist ik niet. Het is inderdaad een mooie docu die alles goed uitlegt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb dit vanaf het begin gevolgd, alles wat ik erover kon vinden. De docu zet alles mooi overzichtelijk op een rijtje.
Die man was zo zelfverzekerd en dat is zijn downfall geworden. En die van zijn (rijke) passagiers...
Dat klinkt bijna alsof hij getest is op imploderenquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel getest. Je ziet hem dus imploderen op verschillende dieptes
Ja klopt. Een van de redenen dat ik niet snel in zo'n ding zou willen zittenquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij onderzeeërs die wel goed functioneren hoorde je ook vaak van die "krimp" geluiden.. denk ook dat je daar ff aan moet wennen
Daar maak je je op dat moment niet populair mee bij je medepassagiersquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt. Een van de redenen dat ik niet snel in zo'n ding zou willen zittenIk zou eruit willen springen
Nog een reden om niet mee te gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar maak je je op dat moment niet populair mee bij je medepassagiers
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een reden om niet mee te gaan![]()
Al zou het me wel heel tof lijken om dat wrak van dichtbij te zien. Ik heb wel iets met de Titanic
quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een reden om niet mee te gaan![]()
Al zou het me wel heel tof lijken om dat wrak van dichtbij te zien. Ik heb wel iets met de Titanic
En, kon Jack erbij op de deur?quote:
Mooie scenequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |