Ik bedoelde beide hoor. Ik maak niet altijd paneer zelf, is ook wel een klus en zo kant-en-klaar is ook lekker. Ik heb het vroeger weleens gemaakt en ging niet altijd goed. Je hebt wel 1 of 2 liter melk nodig voor een stukje paneer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh je bedoelt of ik de paneer zelf had gemaaktNee, dat niet.
Ik heb wel een keer ricotta zelf gemaakt. Dat was makkelijker dan gedacht
Een opgeleukte pingquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Opgeleukt a la GOA of gewoon klassiek als ping?
Poeh ja dat is wel veel melkquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik bedoelde beide hoor. Ik maak niet altijd paneer zelf, is ook wel een klus en zo kant-en-klaar is ook lekker. Ik heb het vroeger weleens gemaakt en ging niet altijd goed. Je hebt wel 1 of 2 liter melk nodig voor een stukje paneer.
Allemaal lekkere ingrediëntenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Met spinazie uiteraard, paneer uiteraard, ui, knoflook, gember, chilipeper, garam masala, tomaat en verse koriander
Ik heb het ook wel eens met jou gemaaktquote:
tong met paneerquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens met jou gemaaktMaar bij jouw AH hebben ze geen paneer, dus hebben we feta gebruikt
Geen idee of dat zo'n geslaagde combi zal zijn...quote:
Paneer was maar een korte tijd in het assortiment bij AH. Nu haal ik het bij de biologische winkels of de toko.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens met jou gemaaktMaar bij jouw AH hebben ze geen paneer, dus hebben we feta gebruikt
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo'n geslaagde combi zal zijn...
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:28 schreef Prisha het volgende:
Ik had wat behoefte aan feel good filmpjes....heb maar weer een paar keer naar Epke Zonderland gekeken. Hij staat! het publiek staat! En ik sta ook!
Daarna Femke Bol en de gouden estafettes er achteraan gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ik haal het altijd bij de Ekoplaza. Die zit hier ook heel dichtbij, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Paneer was maar een korte tijd in het assortiment bij AH. Nu haal ik het bij de biologische winkels of de toko.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit toch?awwww jaaa die ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:
Volgens mij heb ik die gemaakt toen je naar Afrika was.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gemaakt toen je naar Afrika was.
oohh echt?quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gemaakt toen je naar Afrika was.
zondag 30 augustus 2020, 16:44:14quote:
toen was ik al aan half jaar terug...wel in hetzelfde jaar in elk geval.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
zondag 30 augustus 2020, 16:44:14![]()
Als de datum tenminste nog klopt.
Oh ja; donderdag 2 januari 2020, 19:55:18quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
toen was ik al aan half jaar terug...wel in hetzelfde jaar in elk geval.
Toen was het al begonnenquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja; donderdag 2 januari 2020, 19:55:18
Het begon 10 jaar eerder al.quote:
Heb geen Netflix.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:21 schreef Prisha het volgende:
k ben nu die docu op Netflix over de Titan aan het kijken. Echt jonguh...receipe for disaster
Je hebt het over Charlie Sheen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:21 schreef Prisha het volgende:
k ben nu die docu op Netflix over de Titan aan het kijken. Echt jonguh...receipe for disaster
nee Stockton Rush en Ocean Gatequote:Op vrijdag 12 september 2025 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het over Charlie Sheen?
In een tijd dat waarheid en feiten ondergeschikt zijn aan wensdenken... krijg je vreemde uitkomstenquote:
Die heb ik toevallig laatst ook gezien!quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:21 schreef Prisha het volgende:
Oh, nog meer disastersquote:
ik heb dit vanaf het begin gevolgd, alles wat ik erover kon vinden. De docu zet alles mooi overzichtelijk op een rijtje.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig laatst ook gezien!
Erg interessant ook, de achtergrond in de aanloop daarheen, ook al van jaren daarvoor. Dat er ook oud-medewerkers aan het woord komen. Stockton Rush komt er niet bepaald goed vanaf.
Ik vond die 'tikkende' geluiden van binnenin die Titan echt doodeng om aan te horenJe zult er maar in zitten en dat horen
ha ja die geluiden. Accoustische monitoring of een carbon vezel breekt....quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond die 'tikkende' geluiden van binnenin die Titan echt doodeng om aan te horenJe zult er maar in zitten en dat horen
Was dat ding eigenlijk ooit getest? Met of zonder mensen op een redelijke diepte?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb dit vanaf het begin gevolgd, alles wat ik erover kon vinden. De docu zet alles mooi overzichtelijk op een rijtje.
Die man was zo zelfverzekerd en dat is zijn downfall geworden. En die van zijn (rijke) passagiers...
Bij onderzeeërs die wel goed functioneren hoorde je ook vaak van die "krimp" geluiden.. denk ook dat je daar ff aan moet wennenquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig laatst ook gezien!
Erg interessant ook, de achtergrond in de aanloop daarheen, ook al van jaren daarvoor. Dat er ook oud-medewerkers aan het woord komen. Stockton Rush komt er niet bepaald goed vanaf.
Wel getest. Je ziet hem dus imploderen op verschillende dieptesquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat ding eigenlijk ooit getest? Met of zonder mensen op een redelijke diepte?
Of was het gewoon, it works.. lets go!
Ze hadden overal microfoons geplaatst zodat ze konden registreren of de vezels braken. Dat kon je dus horen. En dan die enorme knal als het ding implodeert.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij onderzeeërs die wel goed functioneren hoorde je ook vaak van die "krimp" geluiden.. denk ook dat je daar ff aan moet wennen
Ik had het wat minder gevolgd. Wel destijds het actuele nieuws erover gevolgd en die vermissing een beetje gevolgd, maar alle ins en outs wist ik niet. Het is inderdaad een mooie docu die alles goed uitlegt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb dit vanaf het begin gevolgd, alles wat ik erover kon vinden. De docu zet alles mooi overzichtelijk op een rijtje.
Die man was zo zelfverzekerd en dat is zijn downfall geworden. En die van zijn (rijke) passagiers...
Dat klinkt bijna alsof hij getest is op imploderenquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel getest. Je ziet hem dus imploderen op verschillende dieptes
Ja klopt. Een van de redenen dat ik niet snel in zo'n ding zou willen zittenquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij onderzeeërs die wel goed functioneren hoorde je ook vaak van die "krimp" geluiden.. denk ook dat je daar ff aan moet wennen
Daar maak je je op dat moment niet populair mee bij je medepassagiersquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt. Een van de redenen dat ik niet snel in zo'n ding zou willen zittenIk zou eruit willen springen
Nog een reden om niet mee te gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar maak je je op dat moment niet populair mee bij je medepassagiers
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een reden om niet mee te gaan![]()
Al zou het me wel heel tof lijken om dat wrak van dichtbij te zien. Ik heb wel iets met de Titanic
quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een reden om niet mee te gaan![]()
Al zou het me wel heel tof lijken om dat wrak van dichtbij te zien. Ik heb wel iets met de Titanic
En, kon Jack erbij op de deur?quote:
Mooie scenequote:
Hulloquote:
AL vroeg op pad dus. Wie weet kan je een mooie foto maken, dan een zeehond tussen de vogels hier morgenquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Bijna in Utrecht, eens kijken of ik die zeehond zie vandaag in het kanaal
De Wijk C-hondquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Bijna in Utrecht, eens kijken of ik die zeehond zie vandaag in het kanaal
quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Wijk C-hond![]()
Het zou leuk zijn. Maar je maakt meer kans op zeemeeuwen.
Lekker toch die regenquote:
Niks lekkers aan.quote:
Laarzen en lekker stampen in de plassenquote:
Hup het bos inquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laarzen en lekker stampen in de plassen
Pas op voor de olifantenquote:
Ajakkesquote:
Pas op jij hequote:
Goed planquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |