Ik bedoelde beide hoor. Ik maak niet altijd paneer zelf, is ook wel een klus en zo kant-en-klaar is ook lekker. Ik heb het vroeger weleens gemaakt en ging niet altijd goed. Je hebt wel 1 of 2 liter melk nodig voor een stukje paneer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh je bedoelt of ik de paneer zelf had gemaaktNee, dat niet.
Ik heb wel een keer ricotta zelf gemaakt. Dat was makkelijker dan gedacht
Een opgeleukte pingquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Opgeleukt a la GOA of gewoon klassiek als ping?
Poeh ja dat is wel veel melkquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik bedoelde beide hoor. Ik maak niet altijd paneer zelf, is ook wel een klus en zo kant-en-klaar is ook lekker. Ik heb het vroeger weleens gemaakt en ging niet altijd goed. Je hebt wel 1 of 2 liter melk nodig voor een stukje paneer.
Allemaal lekkere ingrediëntenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Met spinazie uiteraard, paneer uiteraard, ui, knoflook, gember, chilipeper, garam masala, tomaat en verse koriander
Ik heb het ook wel eens met jou gemaaktquote:
tong met paneerquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens met jou gemaaktMaar bij jouw AH hebben ze geen paneer, dus hebben we feta gebruikt
Geen idee of dat zo'n geslaagde combi zal zijn...quote:
Paneer was maar een korte tijd in het assortiment bij AH. Nu haal ik het bij de biologische winkels of de toko.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens met jou gemaaktMaar bij jouw AH hebben ze geen paneer, dus hebben we feta gebruikt
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo'n geslaagde combi zal zijn...
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:28 schreef Prisha het volgende:
Ik had wat behoefte aan feel good filmpjes....heb maar weer een paar keer naar Epke Zonderland gekeken. Hij staat! het publiek staat! En ik sta ook!
Daarna Femke Bol en de gouden estafettes er achteraan gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ik haal het altijd bij de Ekoplaza. Die zit hier ook heel dichtbij, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Paneer was maar een korte tijd in het assortiment bij AH. Nu haal ik het bij de biologische winkels of de toko.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit toch?awwww jaaa die ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:
Volgens mij heb ik die gemaakt toen je naar Afrika was.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gemaakt toen je naar Afrika was.
oohh echt?quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gemaakt toen je naar Afrika was.
zondag 30 augustus 2020, 16:44:14quote:
toen was ik al aan half jaar terug...wel in hetzelfde jaar in elk geval.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
zondag 30 augustus 2020, 16:44:14![]()
Als de datum tenminste nog klopt.
Oh ja; donderdag 2 januari 2020, 19:55:18quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
toen was ik al aan half jaar terug...wel in hetzelfde jaar in elk geval.
Toen was het al begonnenquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja; donderdag 2 januari 2020, 19:55:18
Het begon 10 jaar eerder al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |