Ahw wat lief en wat heftig voor haar. Wel fijn dat jullie elkaar dan zo helpen.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft iemand waarvoor ik mod gemaakt. Ze is oud en moet elk half uur even lopen anders worden haar tenen blauw. Ik ben een soort van haar huismuzikant. Ze gebruikt de filmpjes tijdens haar loopje.
Klopt en actrices en acteurs en zo, die hebben geen uitdrukkingen meer in series en films en dat kan soms best handig zijn, uitdrukkingen. Maar ja, ze willen jong blijven en rimpels zijn ieuw.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Het resultaat is dat iedereen er precies hetzelfde uit ziet. Geen reet aan
Ja ze is echt een online vriendin en ik bewonder haar zeer. Ze is zo wijs! Ze is 82, dus ja dan gaat het lichaam er wel langzaam mee stoppen. Ik haat het dat ze al zo oud isquote:Op donderdag 11 september 2025 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw wat lief en wat heftig voor haar. Wel fijn dat jullie elkaar dan zo helpen.![]()
En ik soms wat mopperen over gezondheid en kapotte onderdelen maar het kan nog veeeeel erger helaas en vind dat best wel kut als vooruitzicht. Sommige dingen kosten mij nu al moeite en als ik dan zoiets lees of hoor denk ik, hoe doen ze dat dan nog en wat staat mij nog allemaal te wachten.![]()
![]()
Sow dat is een flinke leeftijd al.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ze is echt een online vriendin en ik bewonder haar zeer. Ze is zo wijs! Ze is 82, dus ja dan gaat het lichaam er wel langzaam mee stoppen. Ik haat het dat ze al zo oud is
Slaap lekker! Was leuk weer, ff kleppenquote:Op donderdag 11 september 2025 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
Afijn, zie de tijd nu, tijd voor mijn bed. Dag lieve mensjes![]()
`Het was onduidelijk, maar niemand was gisteren jarig ... we hebben ons wel ff vermaakt .. Verder geen probleem..quote:Op donderdag 11 september 2025 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
kwam net door me, ik heb ook nur gelezen dat jemand
feli zei
Morguh Pullupquote:
Prachtige foto, wat een kop hequote:
Goedemorgen Dotquote:
Daar moet je geen ruzie mee makenquote:Op donderdag 11 september 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtige foto, wat een kop he
Nee, kan je beter niet doen, die klauwen zijn ook niet al te lekker om op je lijf te hebbenquote:Op donderdag 11 september 2025 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar moet je geen ruzie mee maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |