SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Er is levenquote:
wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van elf meter schoot?quote:
Ja erg grappig dat je dit zegtquote:
pffttt.. klinkt vermoeiend hoor..quote:Op woensdag 10 september 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool.![]()
Inclusief aflevering 1 van Start2run gedaan.En nu volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 september 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
alvast: Have fun
kan ik de travelsnack alvast liken?
wij serpenten zijn de bomquote:Op woensdag 10 september 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
op moskou?quote:Op woensdag 10 september 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij serpenten zijn de bom
* Recce belt de EODquote:Op woensdag 10 september 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij serpenten zijn de bom
Nouja, ben er slechts 36 uur voordat ik het volgende vliegtuig pak, dus heb sowieso maar een dagje de tijd. Dus denk gewoon maar wat sightseeingquote:Op woensdag 10 september 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat voor tips ben je op zoek naar?
Ik ben een fokpaardquote:Op woensdag 10 september 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt Luxe paarden en werkpaarden.
Wel Prima. Moet nog wel een aantal dozen uitpakken en alles goed organiseren. Maar daar helpt de begeleiding bij. Maar ik heb het hier wel naar mijn zin tot nu toe.quote:
dat is fijnquote:Op woensdag 10 september 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel Prima. Moet nog wel een aantal dozen uitpakken en alles goed organiseren. Maar daar helpt de begeleiding bij. Maar ik heb het hier wel naar mijn zin tot nu toe.
quote:Op woensdag 10 september 2025 21:39 schreef Donna het volgende:
Zo. Maar eens plat na een bewogen 24 uur.
De oudste viel met gym van de rekstok NAAST de mat en volgens de huisarts was haar sleutelbeen gebroken. Dus naar het ziekenhuis, gelukkig geen breuk, maar natuurlijk wel echt veel pijn. Mijn arme meisje.![]()
Vannacht 'sliep' ze bij mij, maar van slapen was door de pijn niet echt sprake. En vandaag lekker op de bank gezeten met haar.
Zonet nog een ouderavond gehad en dan is het nu wel tijd om de oogjes dicht te doen.
Thermaalbadje doen (Gellért of Széchenyi), museumpje naar keuze pakken rond Hösök Tere, beetje wandelen door het Várnegyed, hapje streetfood doen bij Karaván of een vette worst halen bij de slager tegenover het Nyugati Station, drankje bij Szimpla, als je wat meer classy wil dineren naar Centrál Kavéház, nog even voor het uitzicht de Gellért Heuvel op en pats…je trip is al voorbijquote:Op woensdag 10 september 2025 20:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, ben er slechts 36 uur voordat ik het volgende vliegtuig pak, dus heb sowieso maar een dagje de tijd. Dus denk gewoon maar wat sightseeing
Leuk! Er is ook een topic over in CRE trouwens.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:43 schreef Ama het volgende:
Misschien straks nog even verder. Moet nog wel even beetje oefenen om het helemaal netjes te doen weer maar voor nu ben ik wel tevreden, moet een andere houding aannemen met kleuren met mijn vingers dus even wennen.
[ link | afbeelding ]
Beetje aan de weg timmeren met dit soort filmpjes en je bent de nieuwe Bald & Bankruptquote:Op woensdag 10 september 2025 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja erg grappig dat je dit zegtDit idee is namelijk gestoeld op een uitspraak van Travelmaat in deze video van 4 augustus 2008 in het Finse Raasapori
Bekijk deze YouTube-video
Handjes boven de dekenquote:Op woensdag 10 september 2025 21:54 schreef Haags het volgende:
Hngg zin om lekker te gaan slapen.
Trusten allen
Klopt maar daar plaats ik het wel als hij af is.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Leuk! Er is ook een topic over in CRE trouwens.
Onschuldige CRE promo ditte.
Ik moet daar echt vaker kijken. Ik post hier wel eens mijn kleine tekeningen.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Leuk! Er is ook een topic over in CRE trouwens.
Onschuldige CRE promo ditte.
Ah ja is ook leuk, maar tussendoor mag en kan ook altijd. We missen activiteit.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt maar daar plaats ik het wel als hij af is.
Ja foei. Come to the CREside, we have cookies.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet daar echt vaker kijken. Ik post hier wel eens mijn kleine tekeningen.
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:01 schreef Donna het volgende:
Trouwens. Ik had met een vriendin voor de gein Badoo even aangeslingerd vorig weekend.
De dickpick teller staat op 36!
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:01 schreef Donna het volgende:
Trouwens. Ik had met een vriendin voor de gein Badoo even aangeslingerd vorig weekend.
Ik ben er echt van onder de indruk.quote:
Heen en weer gelopen om koffers te pakkenquote:
Ik snap wel waarom je nog nooit een vriendin gehad hebt..quote:Op woensdag 10 september 2025 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Waarom stuur je een foto van je pink"
Spaar ze allemaalquote:Op woensdag 10 september 2025 22:01 schreef Donna het volgende:
Ik ben best CREatief maar heb er ook niets te zoekenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:01 schreef mschol het volgende:
ben niet CREatief dus heb er niks te zoeken
Nou. Tis best gezellig hoor..quote:Op woensdag 10 september 2025 22:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben best CREatief maar heb er ook niets te zoeken
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Spaar ze allemaal![]()
En ja, triest.
Ik weet, heb er wel een wat topics doorgenomen. Ik ben op een andere manier creatief en dat past daar niet zegmaarquote:
Kaarsrecht, ultra krom, gekke vorm, gekke eikel, met voorhuid, zonder voorhuid, 10 verschillende tinten, met en zonder haar.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Spaar ze allemaal![]()
En ja, triest.
Keihard om lachen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:01 schreef Donna het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen eigenlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik weet, heb er wel een wat topics doorgenomen. Ik ben op een andere manier creatief en dat past daar niet zegmaar
Precies. Al snap ik dat je het liever meteen verwijderd.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Kaarsrecht, ultra krom, gekke vorm, gekke eikel, met voorhuid, zonder voorhuid, 10 verschillende tinten, met en zonder haar.
Ja is toch best wel wat te verzamelen.
Trustenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ook richting bed.
Weltrusten
Is heel ingewikkeld, lastig om uit te leggen. En ja, dat is het echtquote:Op woensdag 10 september 2025 22:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen eigenlijk.
En dat ze niet snappen dat een sexy foto met kleding aan veel meer teweeg brengt.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Precies. Al snap ik dat je het liever meteen verwijderd.
Dat mannen die dat sturen nog steeds niet doorhebben dat heel veel vrouwen daar niet op zitten te wachten... In ieder geval niet ongevraagd.
0quote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
zouden er nou ook vrouwen zijn die ongevraagd vaginapicks doorsturen?
Ja, zoals je iemand tegen zou kunnen komen. En alsof alles draait om een geslachtsorgaanquote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef Donna het volgende:
[..]
En dat ze niet snappen dat een sexy foto met kleding aan veel meer teweeg brengt.
Ja weer eens wat anders. Lees meestal wel mee hoor. Maar post nietquote:
ahaquote:Op woensdag 10 september 2025 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weer eens wat anders. Lees meestal wel mee hoor. Maar post niet
Het leek even of we in seks of KPD zaten dus dacht ff kijkje nemenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het leek even of we in seks of KPD zaten dus dacht ff kijkje nemen
Het koelt flink af in de avondenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel wat fris worden in huis
hier nog warm zat.. genoeg warmte in de murenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel wat fris worden in huis
We houden het netjesquote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, prettige 20,5 graden.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hier nog warm zat.. genoeg warmte in de muren
woonkamer 22 gradenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hier ook, prettige 20,5 graden.
slaapkamer weet ik zo 1,2,3 niet. maar hier staat in keuken, woonkamer en slaapkamer alles open wat open kanquote:Op woensdag 10 september 2025 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
21,6 in de slaapkamer met raam een stukje open.
Ik moet een beetje sfeer maken.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben daar ook mod. Kijk er eens rond dan zie je wel.of het ergens bij past. Die ene hobby van jou niet in ieder gevalquote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
@:Donna
Iets anders dan waar ik op doelde maar kan dit ook door als creatief?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel heel tof!quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan in seks of in KPD 😂quote:
Heb al een keer gekeken maar kon destijds niets vinden. Maar kan ook zelf een topic openen natuurlijk. Alleen heb ik er nu de puf even niet voor, ga zo naar bed.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben daar ook mod. Kijk er eens rond dan zie je wel.of het ergens bij past. Die ene hobby van jou niet in ieder geval
Wat is dit Wrap. Je kan er een topic voor maken volgens mij hebben diit nog niet in Creaquote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje. Heb nog veel meer, ook met andere teslacoils en objecten. Wil ook nog keer doen met compleet zwarte achtergrond, komt het nog mooier uit.quote:
Ja kan. Is wel mooi. Maar eerst.opknappen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb al een keer gekeken maar kon destijds niets vinden. Maar kan ook zelf een topic openen natuurlijk. Alleen heb ik er nu de puf even niet voor, ga zo naar bed.
Hoogvoltage, kunstmatige bliksem zegmaar. Het is een hobby waarbij je moet weten wat je doet, anders auw...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dit Wrap. Je kan er een topic voor maken volgens mij hebben diit nog niet in Crea
Nog nooit van gehoord. Maar het ziet er indrukwekkend uit.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:39 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoogvoltage, kunstmatige bliksem zegmaar. Het is een hobby waarbij je moet weten wat je doet, anders auw...
Avond Koenquote:
Zegt de term teslacoil je iets? Ze komen ook wel eens voor in films en spelletjes (C&C)quote:Op woensdag 10 september 2025 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar het ziet er indrukwekkend uit.
Nee. Zegt mij helemaal niets. Wel heel mooi om te zienquote:Op woensdag 10 september 2025 22:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zegt de term teslacoil je iets? Ze komen ook wel eens voor in films en spelletjes (C&C)
Dit, maar dan kleiner:
[ afbeelding ]
Heb je nu een idee wat het is en hoe het heet. Ik ga binnenkort even wat foto's uitzoeken en een topic openen met uitleg. Zoals ik al aangaf is het geen speelgoed, althans, de meeste teslacoils niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Zegt mij helemaal niets. Wel heel mooi om te zien
ohhhh.. fijne vakantie danquote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik reis morgen naar Griekenland ;-)
Ja het ziet er mooi uit. Misschien zijn er nog wel meer die het doen. Dat zou leuk zijn. Ik zie het wel verschijnen 👍quote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je nu een idee wat het is en hoe het heet. Ik ga binnenkort even wat foto's uitzoeken en een topic openen met uitleg. Zoals ik al aangaf is het geen speelgoed, althans, de meeste teslacoils niet.
En dat andere kan ik ook heel creatief mee zijn (kleurtjes) maar dat is inderdaad niet geschikt voor daar.
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
of eerder als m'n moeder besluit te stoppen met ademhalen
Is je moeder ziek Koen?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
of eerder als m'n moeder besluit te stoppen met ademhalen
in de laatste fase van dementie. Laatste paar weken erg achteruit gegaanquote:
slaapsequote:Op woensdag 10 september 2025 23:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga een poging doen om te slapen. Trusten alvast
voor haar zou het een geschenk zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]laten we maar gewoon hopen dat dat niet gebeurd
snurkzequote:Op woensdag 10 september 2025 23:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga een poging doen om te slapen. Trusten alvast
dat wil ik best gelovenquote:Op woensdag 10 september 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor haar zou het een geschenk zijn
begin augustus heb ik d'r nog gezellig meegenomen op een uitje, stukje rijden, bakkie doen. Nu kan ze niet eens zelfstandig opstaan en zit ze alleen nog maar apatisch te kijken in d'r rolstoelquote:Op woensdag 10 september 2025 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
snurkze
[..]
dat wil ik best geloven
O dat zijn geen leuke dingen. Dementie is zo rot ziekte. Sterkte voor iedereen Koen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de laatste fase van dementie. Laatste paar weken erg achteruit gegaan
Kan ineens hard gaan dan bequote:Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
begin augustus heb ik d'r nog gezellig meegenomen op een uitje, stukje rijden, bakkie doen. Nu kan ze niet eens zelfstandig opstaan en zit ze alleen nog maar apatisch te kijken in d'r rolstoel
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
begin augustus heb ik d'r nog gezellig meegenomen op een uitje, stukje rijden, bakkie doen. Nu kan ze niet eens zelfstandig opstaan en zit ze alleen nog maar apatisch te kijken in d'r rolstoel
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn geen leuke dingen. Dementie is zo rot ziekte. Sterkte voor iedereen Koen.
Thanksquote:
ohja, mijn brein maakt van een laatste werkdag een vrijdagquote:
ga je alleen?quote:Op donderdag 11 september 2025 01:05 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jeej eindelijk gelukt.
wie?quote:Op donderdag 11 september 2025 01:32 schreef Rozevla het volgende:
WTF OUWE !!!!
Charlie kirk doodgeschoten
nog steeds, wie?quote:Op donderdag 11 september 2025 01:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)bij-event-in-vs.html
Nee want als wapens illegaal zijn gebruikt niemand ze.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nog steeds, wie?![]()
wel uitermate triest, lees dattie een paar kinderen en vrouw had en die waren er kennelijk bij.
benieuwd of ze nog meer wapens legaal en makkelijker verkrijgbaar gaan maken daar
Het is echt niet moeilijk, lezen.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nog steeds, wie?![]()
wel uitermate triest, lees dattie een paar kinderen en vrouw had en die waren er kennelijk bij.
benieuwd of ze nog meer wapens legaal en makkelijker verkrijgbaar gaan maken daar
Ik weet niet wat je nog meer wil weten.quote:De 31-jarige Kirk was een invloedrijke commentator met veel volgers op sociale media. Hij gold als een medestander van president Trump, die hem vaak heeft geprezen omdat hij jongeren ervan zou hebben weten te overtuigen op de Republikein te stemmen bij de presidentsverkiezingen.
sarcasme is weer lastig..quote:Op donderdag 11 september 2025 01:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk, lezen.
[..]
Ik weet niet wat je nog meer wil weten.
je kan ook normaal doen, gewoon een ideequote:Op donderdag 11 september 2025 01:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee want als wapens illegaal zijn gebruikt niemand ze.
Net zoals dat drugs niet jn Nederland is.
Kneus
fijne vakantie Koensquote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik reis morgen naar Griekenland ;-)
das snel gegaan?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 september 2025 02:19 schreef mschol het volgende:
snurktijd, nog 1 dag werken dan weer weekend
Gewoon dom gelul.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:15 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook normaal doen, gewoon een idee![]()
republikeinen geloven heilig in het tweede amendement, en zien liever meer legale wapens dan minder; Ik heb ook al veel vaker voorbij zien komen dat veel (echt niet allemaal) vinden dat meer wapens op straat bij de burger de veiligheid vergroot omdat ze niet op politie hoeven te wachten om in te grijpen.
daarom mijn reactie
quote:
Morguhquote:Op donderdag 11 september 2025 06:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Flinke woei. En waarschijnlijk ook regen.
quote:
Ha vervelend. Hopelijk valt het mee vandaagquote:Op donderdag 11 september 2025 07:24 schreef mschol het volgende:
klote geslapen en geen idee waarom , wordt leuk op werk
naja, laatste werkdag van de week gelukkig
gelukkig zijn we als het goed is , goed bezetquote:Op donderdag 11 september 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha vervelend. Hopelijk valt het mee vandaag
Dat scheelt alweer.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig zijn we als het goed is , goed bezet
quote:
Morguh herenquote:
Van Nederland B.V?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedrijfsfeest vandaag. Geen zin in.
Er zullen vast weer sportieve activiteiten op het programma staan.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat vast leuk worden als je eenmaal ontdooid bent. Weet je al wat je gaat doen?
quote:Op donderdag 11 september 2025 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zullen vast weer sportieve activiteiten op het programma staan.
Stigmeister.quote:
Fruit!quote:
Hier doet de zon ook flink haar best om door de wolken te schijnen.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moest zowaar mijn zonnebril opzetten in de auto.
Morguh Stigquote:
Hier geen zon te zien, zwaar b ewolktquote:Op donderdag 11 september 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dotje schatjequote:
Geniet er nog maar even vanquote:Op donderdag 11 september 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moest lachen.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende:
Niks wekt zo goed als een dikke zwarte spin tegenkomen in je schoen.
Een spin met overgewicht ?quote:Op donderdag 11 september 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende:
Niks wekt zo goed als een dikke zwarte spin tegenkomen in je schoen.
Hey lieffie, alles goed daar?quote:
Ja hoor, alles prima. Lekker aan het werkquote:
Toen ik mijn zonnebril net op had gezet. Kwam er een wolk voor.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen zon te zien, zwaar b ewolkt
quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Klacht: vergadering om 9 uur ipv 9:30
Sterktequote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voordeel : Sneller klaar.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mooi te horen,. Hier ook alles goedquote:Op donderdag 11 september 2025 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alles prima. Lekker aan het werk
En daar?
Ben je ook een half uurtje eerder klaar moet je maar denkenquote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom ga je vroeger naar bed dan?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet weer wennen aan het vroeger naar bed gaan.
Zaterdag gaan we kijken voor een videodeurbel en camera's voor in huis. Zondag naar mijn ouders toe voor mams verjaardag. En verder vrij weinigquote:Op donderdag 11 september 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi te horen,. Hier ook alles goed
Nog leuke dingen gepland voor het weekend?
Omdat de zomer weer voorbij is en het weer vroeger donker is, en dan heb ik meer slaap nodig dan wanneer het lang licht is. Maar ik heb mijn ritme van naar bed gaan daar nog niet op aangepast.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ga je vroeger naar bed dan?
Dat wel. Het eerste halfuur gebruikte om op te starten en beetje wakker te worden.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zullen vast weer sportieve activiteiten op het programma staan.
*insert Windows opstarttune*quote:Op donderdag 11 september 2025 09:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wel. Het eerste halfuur gebruikte om op te starten en beetje wakker te worden.
Ik vraag me af of zo'n videodeurbel een galerij mag opnemen. Een aantal mensen in het complex hebben zo'n deurbel.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zaterdag gaan we kijken voor een videodeurbel en camera's voor in huis. Zondag naar mijn ouders toe voor mams verjaardag. En verder vrij weinig
Wettelijk gezien mag het eigenlijk niet, maar de politie maakt er dankbaar gebruik van.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n videodeurbel een galerij mag opnemen. Een aantal mensen in het complex hebben zo'n deurbel.
Een videodeurbel plaatsen op een galerij is vaak niet toegestaan omdat deze de openbare galerij filmt, wat in strijd is met de privacyregels van de Autoriteit Persoonsgegevens (AVG) en de regels van de verhuurder. Je hebt toestemming nodig van je verhuurder via een ZAV-aanvraag en zelfs dan is het niet toegestaan als buren er last van hebben of als de deurbel de galerij filmt.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n videodeurbel een galerij mag opnemen. Een aantal mensen in het complex hebben zo'n deurbel.
Wat Fruit zegtquote:Op donderdag 11 september 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:
Dus eigenlijks zou bezwaar bij de verhuurder moeten maken omdat ik aangetast wordt in mijn privacyquote:Op donderdag 11 september 2025 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een videodeurbel plaatsen op een galerij is vaak niet toegestaan omdat deze de openbare galerij filmt, wat in strijd is met de privacyregels van de Autoriteit Persoonsgegevens (AVG) en de regels van de verhuurder. Je hebt toestemming nodig van je verhuurder via een ZAV-aanvraag en zelfs dan is het niet toegestaan als buren er last van hebben of als de deurbel de galerij filmt.
quote:Op donderdag 11 september 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus eigenlijks zou bezwaar bij de verhuurder moeten maken omdat ik aangetast wordt in mijn privacy
Jaquote:Op donderdag 11 september 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus eigenlijks zou bezwaar bij de verhuurder moeten maken omdat ik aangetast wordt in mijn privacy
Mijn video deurbel neemt alleen op als er iemand aan de voordeur beltquote:Op donderdag 11 september 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
"..."quote:Op donderdag 11 september 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn video deurbel neemt alleen op als er iemand aan de voordeur belt
O echt, ik ga zomer en winter op dezelfde tijd naar bed. Meestal tussen 22 uur en 22.30 uur.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de zomer weer voorbij is en het weer vroeger donker is, en dan heb ik meer slaap nodig dan wanneer het lang licht is. Maar ik heb mijn ritme van naar bed gaan daar nog niet op aangepast.
Ik heb gewoon standaard deubel.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toen wij ons huis kochten zaten er nog stickers van camerabeveiliging op van de bewoner die nog voor de oude bewoners daar woonde. Die laten we lekker zitten (want dan is er iig duidelijk gemaakt dat er camerabeveiliging is).
Hier in de straat heeft bijna iedereen wel een videodeurbel. Wordt ook niet moeilijk over gedaan.
Ik slaap altijd rond 23:00 uur, maar gisteravond werd het later vanwege wondverzorging.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik ga zomer en winter op dezelfde tijd naar bed. Meestal tussen 22 uur en 22.30 uur.
Dan kijk ik in bed nog even tv en wat op mijn mobiel en tegen 23 uur 23.15 gaan de luiken dicht:D
Hier aan de overkant heeft iemand hem zo staan dat zelfs in mijn huis gekeken kan worden. Ik kwam er achter toen ze een foto stuurde van iets wat buiten gebeurde en ik mij zelf wellis waar veraf kon zien.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toen wij ons huis kochten zaten er nog stickers van camerabeveiliging op van de bewoner die nog voor de oude bewoners daar woonde. Die laten we lekker zitten (want dan is er iig duidelijk gemaakt dat er camerabeveiliging is).
Hier in de straat heeft bijna iedereen wel een videodeurbel. Wordt ook niet moeilijk over gedaan.
Ja wij ook, zo'n kinetische. Die doet het vaker niet dan welquote:Op donderdag 11 september 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon standaard deubel.
In het studentenhuis waar ik daarvoor woonde, had je deurbel waar je aan moest trekken.
Ja dan doe ik natuurlijk gelijk open, maar dat weet jequote:Op donderdag 11 september 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"..."
[ afbeelding ]
O is dat nog niet goed?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik slaap altijd rond 23:00 uur, maar gisteravond werd het later vanwege wondverzorging.
Wie is er gewond ?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik slaap altijd rond 23:00 uur, maar gisteravond werd het later vanwege wondverzorging.
quote:Op donderdag 11 september 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan doe ik natuurlijk gelijk open, maar dat weet je
Hij is idd nog steeds niet dicht, maar de wond wordt wel langzaamaan kleiner.quote:
Moet hij van binnen uit dichtgroeien. Dat kan inderdaad langer durenquote:Op donderdag 11 september 2025 09:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is idd nog steeds niet dicht, maar de wond wordt wel langzaamaan kleiner.
Goed nieuws toch?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is idd nog steeds niet dicht, maar de wond wordt wel langzaamaan kleiner.
Op zich prima.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet hij van binnen uit dichtgroeien. Dat kan inderdaad langer duren
Hoe is het verder met je?
*zendt versnelde hersteltijd*quote:Op donderdag 11 september 2025 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op zich prima.
Het zit blijkbaar in de familie dat wonden lang duren om dicht te groeien.
quote:Op donderdag 11 september 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*zendt versnelde hersteltijd*
O, dat is dan wel minder dat je dat ook geerfd hebtquote:Op donderdag 11 september 2025 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op zich prima.
Het zit blijkbaar in de familie dat wonden lang duren om dicht te groeien.
Ik schrok me de teringquote:
En waar is ie nu?quote:
17 graden.quote:
O dat moet ik echt niet hebben, dat ze bij mij naar binnen filmen.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier aan de overkant heeft iemand hem zo staan dat zelfs in mijn huis gekeken kan worden. Ik kwam er achter toen ze een foto stuurde van iets wat buiten gebeurde en ik mij zelf wellis waar veraf kon zien.
Maar ze heef toestemming van de politie als ze de beelden maar deelt als er iets gebeurd
Is ook niet echt een fijn gevoel, ik ga eerdaags wel met haar praten. Maar ze hebben hun auto bij mij voor de deur staan en die willen ze op camera hebbenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat moet ik echt niet hebben, dat ze bij mij naar binnen filmen.
Het voelde warmer aan. Ik had mijn jasje niet aan hoeven doen.quote:
Jouw privacy weegt zwaarder dan hun wil om een auto te filmen. Als ze dat graag willen, moeten ze of de auto op een andere plek neerzetten of de camera anders afstellen. Of camera's op de auto ofzo.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet echt een fijn gevoel, ik ga eerdaags wel met haar praten. Maar ze hebben hun auto bij mij voor de deur staan en die willen ze op camera hebben
Dan zetten ze die toch lekker bij henzelf voor de deur.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet echt een fijn gevoel, ik ga eerdaags wel met haar praten. Maar ze hebben hun auto bij mij voor de deur staan en die willen ze op camera hebben
Lig je daar half dood op de bank en bellen ze een ambulance voor je.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat moet ik echt niet hebben, dat ze bij mij naar binnen filmen.
"Ze heeft een chocolade O.D."quote:Op donderdag 11 september 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig je daar half dood op de bank en bellen ze een ambulance voor je.
Of ze maakt een boek-uit/broek-uit-fout.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar ze hebben toestemming van de politie he, dus ze doen niets fout volgens mij danquote:Op donderdag 11 september 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jouw privacy weegt zwaarder dan hun wil om een auto te filmen. Als ze dat graag willen, moeten ze of de auto op een andere plek neerzetten of de camera anders afstellen. Of camera's op de auto ofzo.
Je kan bij ons al heel slecht binnen kijken, laat staan filmenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier hebben we een boompje/struik in de voortuin. Dan valt er niet naar binnen te filmen.
Is een heel gedoe met auto's hier, zij kunnen hem niet bij hunzelf voor de deur hebben dus hebben hem achter mijn invalide parkeerplaats staan, ik kan er soms niet eens goed uit. Je hebt parkeerplaats en dan de weg en de stoep. Ze zetten hem dan precies tegen de stoep achter mijn autootje.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zetten ze die toch lekker bij henzelf voor de deur.
Dat is niet jouw probleemquote:Op donderdag 11 september 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig je gewoon te slapenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar het mag dus niet. Dus de handhaving weet zelf niet wat ze doen.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een heel gedoe met auto's hier, zij kunnen hem niet bij hunzelf voor de deur hebben dus hebben hem achter mijn invalide parkeerplaats staan, ik kan er soms niet eens goed uit. Je hebt parkeerplaats en dan de weg en de stoep. Ze zetten hem dan precies tegen de stoep achter mijn autootje.
Daar moet volgens de wet minimaal 6 meter achter vrij gehouden worden en dat is het niet. Maar de handhaving doet er niets mee. die zeg dat dit mag. Ze mogen zelfs met de neus in de rijrichting geparkeerd staan zegt de handhaving.
Nou ja, het betekent meer dat de politie dan ook iets fout doet.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hebben toestemming van de politie he, dus ze doen niets fout volgens mij dan
Ze filmt ook niet bewust naar binnen he, maar als ze iets op straat gebeurd en dat wordt gefilmd kan je dat bij mij zien. Mocht ze kwaad willen en inzoomen dan kan ze het nog duidelijk in beeld krijgen Maar dat doet ze vast niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan bij ons al heel slecht binnen kijken, laat staan filmen
Hebben zij dat gezegd of heb je dat van de politie zelf vernomen?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hebben toestemming van de politie he, dus ze doen niets fout volgens mij dan
"Mevrouw, blijf rustig!"quote:
Joh.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Het klinkt alsof die mensen maar lekker doen waar ze zin in hebben.
Dat vind ik echt onacceptabel.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een heel gedoe met auto's hier, zij kunnen hem niet bij hunzelf voor de deur hebben dus hebben hem achter mijn invalide parkeerplaats staan, ik kan er soms niet eens goed uit. Je hebt parkeerplaats en dan de weg en de stoep. Ze zetten hem dan precies tegen de stoep achter mijn autootje.
Daar moet volgens de wet minimaal 6 meter achter vrij gehouden worden en dat is het niet. Maar de handhaving doet er niets mee. die zeg dat dit mag. Ze mogen zelfs met de neus in de rijrichting geparkeerd staan zegt de handhaving.
Zulke mensen heb ik hier ook. 'Och mevrouwtje je kunt er toch nog makkelijk uit?' 'Ach ik sta hier maar twee minuten.' 'Waar moet ik anders parkeren?' 'Dit is de handigste plek voor mij.'quote:
Is echt een gedoe hier die autos, er zijn twee grote parkeerplaatsen he, maar ja dan moeten ze te verlopen. Zelfs en jonge griet van 20 is nog te beroerd. ALs je vraagt of ze de auto niet meer neer wil zetten omdat dit en dat krijg je een grote bek dat ze de auto dicht bij het huis wil hebben. Terwijl als ze hem op de parkeerplaatst zet ze hem ook gewoon kan zien zo dichtbij is datquote:
De man die dat doet heeft bij de gemeente gewerkt bij de milieudienst en kent die lui allemaalquote:Op donderdag 11 september 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het mag dus niet. Dus de handhaving weet zelf niet wat ze doen.
Jammer dat ik geen dikke vette bekeuring kan uitschrijvenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, het betekent meer dat de politie dan ook iets fout doet.
Van hun, ik zal ze volgend week eens bellenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben zij dat gezegd of heb je dat van de politie zelf vernomen?
Dit mag absoluut niet. De camera moet zo gericht staan dat ze niet bij jou naar binnen filmen. Simpel.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze filmt ook niet bewust naar binnen he, maar als ze iets op straat gebeurd en dat wordt gefilmd kan je dat bij mij zien. Mocht ze kwaad willen en inzoomen dan kan ze het nog duidelijk in beeld krijgen Maar dat doet ze vast niet.
Ja ze zeggen dan moet je maar aan de deur komen dan halen wij hem wegquote:Op donderdag 11 september 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onacceptabel.
Erg he, o ze zouden eens 10 stappen meer moeten zetten. Wou dat ik het nog konquote:Op donderdag 11 september 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zulke mensen heb ik hier ook. 'Och mevrouwtje je kunt er toch nog makkelijk uit?' 'Ach ik sta hier maar twee minuten.' 'Waar moet ik anders parkeren?' 'Dit is de handigste plek voor mij.'
En daar staat nu geen camera meer op dus geen dader te spotten das dan wel weer kudtquote:Op donderdag 11 september 2025 10:52 schreef rival het volgende:
Mijn buren hadden de camera op de parkeerplekken gericht. Ik blij. Want er gebeuren weleens dingen met onze auto's.
Heeft er een buurman geklaagd over zijn privé. Dus nu ziet de camera alleen nog hun voortuin.
Voor het gemak ga ik er vanuit dat de klagende buurman mijn auto beschadigt heeft.
Als de camera op de auto gericht staat, prima. Maar niet op mijn woonkamer of slaapkamer bitte.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:52 schreef rival het volgende:
Mijn buren hadden de camera op de parkeerplekken gericht. Ik blij. Want er gebeuren weleens dingen met onze auto's.
Heeft er een buurman geklaagd over zijn privé. Dus nu ziet de camera alleen nog hun voortuin.
Voor het gemak ga ik er vanuit dat de klagende buurman mijn auto beschadigt heeft.
quote:Op donderdag 11 september 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van hun, ik zal ze volgend week eens bellen
Oh zulke idiotenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zulke mensen heb ik hier ook. 'Och mevrouwtje je kunt er toch nog makkelijk uit?' 'Ach ik sta hier maar twee minuten.' 'Waar moet ik anders parkeren?' 'Dit is de handigste plek voor mij.'
quote:Op donderdag 11 september 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De man die dat doet heeft bij de gemeente gewerkt bij de milieudienst en kent die lui allemaal
Ik vermoed dat ze daarom niets doen
Dat gaat waarschijnlijk om het filmen van openbare weg, niet over IN jouw huis.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het probleem is dat de politie al die camera's wel fijn vindt en hoe meer er op te zien is, hoe beter.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk om het filmen van openbare weg, niet over IN jouw huis.
Maakt het niet rechtsgeldig.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Het probleem is dat de politie al die camera's wel fijn vindt en hoe meer er op te zien is, hoe beter.
Nope, maar het is voor de politie wel handig.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt het niet rechtsgeldig.
Een vouwauto zal wel handig zijn in deze.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ze niet eerder een kattenbak danquote:Op donderdag 11 september 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
Echt top dit want normaal begon ze tegen 5 uur met die hordeur te kloten omdat ze naar buiten wou.
quote:Op donderdag 11 september 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
Nou mijn linkerbeen is ook nog steeds niet goed na het ongeluk want er zit weer een enorme deuk in als ik een sok aan doe. Heb ik rechts niet.
Dat was dus het geval. Maar blijkbaar vond 1 buurman het niet kunnen dat hij gefilmd werd van en naar zn auto...quote:Op donderdag 11 september 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de camera op de auto gericht staat, prima. Maar niet op mijn woonkamer of slaapkamer bitte.
Want het is onvoorstelbaar dat mensen gewoon liever niet gefilmd willen worden?quote:Op donderdag 11 september 2025 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was dus het geval. Maar blijkbaar vond 1 buurman het niet kunnen dat hij gefilmd werd van en naar zn auto...
Ik kan me daar alleen wat bij voorstellen als je degene bent die de auto's beschadigt.
Jawel maar gebruikte ze niet meer sinds ze naar buiten ging. En nu had ik twee weken geleden zelf iets gemaakt en een nieuwe kattenbak gekocht:quote:Op donderdag 11 september 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze niet eerder een kattenbak dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb gisteren de hordeur eraf gehaald dus nu kan ze niet vervelend lopen doen dat ze naar buiten wil.Your beauty never ever scared me.
Vocht aan het vasthouden links?quote:Op donderdag 11 september 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
Nou mijn linkerbeen is ook nog steeds niet goed na het ongeluk want er zit weer een enorme deuk in als ik een sok aan doe. Heb ik rechts niet.
Ja ik ookquote:Op donderdag 11 september 2025 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was dus het geval. Maar blijkbaar vond 1 buurman het niet kunnen dat hij gefilmd werd van en naar zn auto...
Ik kan me daar alleen wat bij voorstellen als je degene bent die de auto's beschadigt.
https://ibb.co/60HTnNLM lijkt het wel sterk op ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vocht aan het vasthouden links?
Eau ja. Irritant.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
https://ibb.co/60HTnNLM lijkt het wel sterk op ja.
Ik heb er al last van ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eau ja. Irritant.Is het ook pijnlijk of dat niet?
Goed blijven drinken, pootje omhoog wanneer het kan en eventueel een stevige hoge sok/compressiesok proberen.quote:
Huh, mal. Ik kon 'm zien ja, nu niet meer.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Oh kon jij de foto wel zien wat als ik er nu op klik is die weg.
Heb dit al bijna 2 jaar nu hč.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed blijven drinken, pootje omhoog wanneer het kan en eventueel een stevige hoge sok/compressiesok proberen.
Dat je af en toe op beeld staat als je je auto in of uit stapt?quote:Op donderdag 11 september 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want het is onvoorstelbaar dat mensen gewoon liever niet gefilmd willen worden?
Het blijft materiaal van mijzelf wat buiten mijn controle ligt. In een winkel, soit. Bij m'n eigen auto, liever niet, ook al gaan die beelden 99% van de tijd niet spannend zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je af en toe op beeld staat als je je auto in of uit stapt?
Wat kan je zien in de tijd van de 1 procent? Dat auto niet start?quote:Op donderdag 11 september 2025 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijft materiaal van mijzelf wat buiten mijn controle ligt. In een winkel, soit. Bij m'n eigen auto, liever niet, ook al gaan die beelden 99% van de tijd niet spannend zijn.
Mja, is kut, maar niet ongebruikelijk. Je zou kunnen kijken of het met oefeningen via een fysio beter wordt.quote:
Da's dan vaak ook niet spannend.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat kan je zien in de tijd van de 1 procent? Dat auto niet start?
quote:Op donderdag 11 september 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Rare mensen zijn hier.
Ik sta te wachten op mijn bestelde smoothie , komt er een gast aangelopen die ook had besteld. hij gaat heel dicht op mij staan dus ik doe een stap achteruit. Hij blijft mij aankijken maar ik negeer hem, komt die ineens naar mij toe en zegt die dat die een dokter is. Dus ik zo good for youBegint die in mijn rug te prikken met zijn vingers en vraagt die hoe lang ik dat al heb ?
Dus ik zo van please don't touch meYou don't know me
![]()
hij sorry sorry sorry
Ik moest laatst dus naar de dierenartsquote:Op donderdag 11 september 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zulke idioten
"IK MOET NAAR HET ZIEKENHUIS GVD."
Ew.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
Rare mensen zijn hier.
Ik sta te wachten op mijn bestelde smoothie , komt er een gast aangelopen die ook had besteld. hij gaat heel dicht op mij staan dus ik doe een stap achteruit. Hij blijft mij aankijken maar ik negeer hem, komt die ineens naar mij toe en zegt die dat die een dokter is. Dus ik zo good for youBegint die in mijn rug te prikken met zijn vingers en vraagt die hoe lang ik dat al heb ?
![]()
hij sorry sorry sorry
Aan de ene kant snap ik het wel, want mocht mij iets overkomen is het fijn als het gefilmd is, maar er zijn grenzen.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Het probleem is dat de politie al die camera's wel fijn vindt en hoe meer er op te zien is, hoe beter.
Bizare Thaienquote:Op donderdag 11 september 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
Rare mensen zijn hier.
![]()
hij sorry sorry sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |