Ik ben daar ook mod. Kijk er eens rond dan zie je wel.of het ergens bij past. Die ene hobby van jou niet in ieder gevalquote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
@:Donna
Iets anders dan waar ik op doelde maar kan dit ook door als creatief?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel heel tof!quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan in seks of in KPD 😂quote:
Heb al een keer gekeken maar kon destijds niets vinden. Maar kan ook zelf een topic openen natuurlijk. Alleen heb ik er nu de puf even niet voor, ga zo naar bed.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben daar ook mod. Kijk er eens rond dan zie je wel.of het ergens bij past. Die ene hobby van jou niet in ieder geval
Wat is dit Wrap. Je kan er een topic voor maken volgens mij hebben diit nog niet in Creaquote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje. Heb nog veel meer, ook met andere teslacoils en objecten. Wil ook nog keer doen met compleet zwarte achtergrond, komt het nog mooier uit.quote:
Ja kan. Is wel mooi. Maar eerst.opknappen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb al een keer gekeken maar kon destijds niets vinden. Maar kan ook zelf een topic openen natuurlijk. Alleen heb ik er nu de puf even niet voor, ga zo naar bed.
Hoogvoltage, kunstmatige bliksem zegmaar. Het is een hobby waarbij je moet weten wat je doet, anders auw...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dit Wrap. Je kan er een topic voor maken volgens mij hebben diit nog niet in Crea
Nog nooit van gehoord. Maar het ziet er indrukwekkend uit.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:39 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoogvoltage, kunstmatige bliksem zegmaar. Het is een hobby waarbij je moet weten wat je doet, anders auw...
Avond Koenquote:
Zegt de term teslacoil je iets? Ze komen ook wel eens voor in films en spelletjes (C&C)quote:Op woensdag 10 september 2025 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar het ziet er indrukwekkend uit.
Nee. Zegt mij helemaal niets. Wel heel mooi om te zienquote:Op woensdag 10 september 2025 22:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zegt de term teslacoil je iets? Ze komen ook wel eens voor in films en spelletjes (C&C)
Dit, maar dan kleiner:
[ afbeelding ]
Heb je nu een idee wat het is en hoe het heet. Ik ga binnenkort even wat foto's uitzoeken en een topic openen met uitleg. Zoals ik al aangaf is het geen speelgoed, althans, de meeste teslacoils niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Zegt mij helemaal niets. Wel heel mooi om te zien
ohhhh.. fijne vakantie danquote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik reis morgen naar Griekenland ;-)
Ja het ziet er mooi uit. Misschien zijn er nog wel meer die het doen. Dat zou leuk zijn. Ik zie het wel verschijnen 👍quote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je nu een idee wat het is en hoe het heet. Ik ga binnenkort even wat foto's uitzoeken en een topic openen met uitleg. Zoals ik al aangaf is het geen speelgoed, althans, de meeste teslacoils niet.
En dat andere kan ik ook heel creatief mee zijn (kleurtjes) maar dat is inderdaad niet geschikt voor daar.
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
of eerder als m'n moeder besluit te stoppen met ademhalen
Is je moeder ziek Koen?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
of eerder als m'n moeder besluit te stoppen met ademhalen
in de laatste fase van dementie. Laatste paar weken erg achteruit gegaanquote:
slaapsequote:Op woensdag 10 september 2025 23:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga een poging doen om te slapen. Trusten alvast
voor haar zou het een geschenk zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]laten we maar gewoon hopen dat dat niet gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |