Nog nooit van gehoord. Maar het ziet er indrukwekkend uit.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:39 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoogvoltage, kunstmatige bliksem zegmaar. Het is een hobby waarbij je moet weten wat je doet, anders auw...
Avond Koenquote:
Zegt de term teslacoil je iets? Ze komen ook wel eens voor in films en spelletjes (C&C)quote:Op woensdag 10 september 2025 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar het ziet er indrukwekkend uit.
Nee. Zegt mij helemaal niets. Wel heel mooi om te zienquote:Op woensdag 10 september 2025 22:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zegt de term teslacoil je iets? Ze komen ook wel eens voor in films en spelletjes (C&C)
Dit, maar dan kleiner:
[ afbeelding ]
Heb je nu een idee wat het is en hoe het heet. Ik ga binnenkort even wat foto's uitzoeken en een topic openen met uitleg. Zoals ik al aangaf is het geen speelgoed, althans, de meeste teslacoils niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Zegt mij helemaal niets. Wel heel mooi om te zien
ohhhh.. fijne vakantie danquote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik reis morgen naar Griekenland ;-)
Ja het ziet er mooi uit. Misschien zijn er nog wel meer die het doen. Dat zou leuk zijn. Ik zie het wel verschijnen 👍quote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je nu een idee wat het is en hoe het heet. Ik ga binnenkort even wat foto's uitzoeken en een topic openen met uitleg. Zoals ik al aangaf is het geen speelgoed, althans, de meeste teslacoils niet.
En dat andere kan ik ook heel creatief mee zijn (kleurtjes) maar dat is inderdaad niet geschikt voor daar.
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
of eerder als m'n moeder besluit te stoppen met ademhalen
Is je moeder ziek Koen?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
of eerder als m'n moeder besluit te stoppen met ademhalen
in de laatste fase van dementie. Laatste paar weken erg achteruit gegaanquote:
slaapsequote:Op woensdag 10 september 2025 23:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga een poging doen om te slapen. Trusten alvast
voor haar zou het een geschenk zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]laten we maar gewoon hopen dat dat niet gebeurd
snurkzequote:Op woensdag 10 september 2025 23:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga een poging doen om te slapen. Trusten alvast
dat wil ik best gelovenquote:Op woensdag 10 september 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor haar zou het een geschenk zijn
begin augustus heb ik d'r nog gezellig meegenomen op een uitje, stukje rijden, bakkie doen. Nu kan ze niet eens zelfstandig opstaan en zit ze alleen nog maar apatisch te kijken in d'r rolstoelquote:Op woensdag 10 september 2025 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
snurkze
[..]
dat wil ik best geloven
O dat zijn geen leuke dingen. Dementie is zo rot ziekte. Sterkte voor iedereen Koen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de laatste fase van dementie. Laatste paar weken erg achteruit gegaan
Kan ineens hard gaan dan bequote:Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
begin augustus heb ik d'r nog gezellig meegenomen op een uitje, stukje rijden, bakkie doen. Nu kan ze niet eens zelfstandig opstaan en zit ze alleen nog maar apatisch te kijken in d'r rolstoel
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
begin augustus heb ik d'r nog gezellig meegenomen op een uitje, stukje rijden, bakkie doen. Nu kan ze niet eens zelfstandig opstaan en zit ze alleen nog maar apatisch te kijken in d'r rolstoel
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn geen leuke dingen. Dementie is zo rot ziekte. Sterkte voor iedereen Koen.
Thanksquote:
ohja, mijn brein maakt van een laatste werkdag een vrijdagquote:
ga je alleen?quote:Op donderdag 11 september 2025 01:05 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jeej eindelijk gelukt.
wie?quote:Op donderdag 11 september 2025 01:32 schreef Rozevla het volgende:
WTF OUWE !!!!
Charlie kirk doodgeschoten
nog steeds, wie?quote:Op donderdag 11 september 2025 01:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)bij-event-in-vs.html
Nee want als wapens illegaal zijn gebruikt niemand ze.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nog steeds, wie?![]()
wel uitermate triest, lees dattie een paar kinderen en vrouw had en die waren er kennelijk bij.
benieuwd of ze nog meer wapens legaal en makkelijker verkrijgbaar gaan maken daar
Het is echt niet moeilijk, lezen.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nog steeds, wie?![]()
wel uitermate triest, lees dattie een paar kinderen en vrouw had en die waren er kennelijk bij.
benieuwd of ze nog meer wapens legaal en makkelijker verkrijgbaar gaan maken daar
Ik weet niet wat je nog meer wil weten.quote:De 31-jarige Kirk was een invloedrijke commentator met veel volgers op sociale media. Hij gold als een medestander van president Trump, die hem vaak heeft geprezen omdat hij jongeren ervan zou hebben weten te overtuigen op de Republikein te stemmen bij de presidentsverkiezingen.
sarcasme is weer lastig..quote:Op donderdag 11 september 2025 01:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk, lezen.
[..]
Ik weet niet wat je nog meer wil weten.
je kan ook normaal doen, gewoon een ideequote:Op donderdag 11 september 2025 01:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee want als wapens illegaal zijn gebruikt niemand ze.
Net zoals dat drugs niet jn Nederland is.
Kneus
fijne vakantie Koensquote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik reis morgen naar Griekenland ;-)
das snel gegaan?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 september 2025 02:19 schreef mschol het volgende:
snurktijd, nog 1 dag werken dan weer weekend
Gewoon dom gelul.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:15 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook normaal doen, gewoon een idee![]()
republikeinen geloven heilig in het tweede amendement, en zien liever meer legale wapens dan minder; Ik heb ook al veel vaker voorbij zien komen dat veel (echt niet allemaal) vinden dat meer wapens op straat bij de burger de veiligheid vergroot omdat ze niet op politie hoeven te wachten om in te grijpen.
daarom mijn reactie
quote:
Morguhquote:Op donderdag 11 september 2025 06:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Flinke woei. En waarschijnlijk ook regen.
quote:
Ha vervelend. Hopelijk valt het mee vandaagquote:Op donderdag 11 september 2025 07:24 schreef mschol het volgende:
klote geslapen en geen idee waarom , wordt leuk op werk
naja, laatste werkdag van de week gelukkig
gelukkig zijn we als het goed is , goed bezetquote:Op donderdag 11 september 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha vervelend. Hopelijk valt het mee vandaag
Dat scheelt alweer.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig zijn we als het goed is , goed bezet
quote:
Morguh herenquote:
Van Nederland B.V?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedrijfsfeest vandaag. Geen zin in.
Er zullen vast weer sportieve activiteiten op het programma staan.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat vast leuk worden als je eenmaal ontdooid bent. Weet je al wat je gaat doen?
quote:Op donderdag 11 september 2025 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zullen vast weer sportieve activiteiten op het programma staan.
Stigmeister.quote:
Fruit!quote:
Hier doet de zon ook flink haar best om door de wolken te schijnen.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moest zowaar mijn zonnebril opzetten in de auto.
Morguh Stigquote:
Hier geen zon te zien, zwaar b ewolktquote:Op donderdag 11 september 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dotje schatjequote:
Geniet er nog maar even vanquote:Op donderdag 11 september 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moest lachen.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende:
Niks wekt zo goed als een dikke zwarte spin tegenkomen in je schoen.
Een spin met overgewicht ?quote:Op donderdag 11 september 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende:
Niks wekt zo goed als een dikke zwarte spin tegenkomen in je schoen.
Hey lieffie, alles goed daar?quote:
Ja hoor, alles prima. Lekker aan het werkquote:
Toen ik mijn zonnebril net op had gezet. Kwam er een wolk voor.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen zon te zien, zwaar b ewolkt
quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Klacht: vergadering om 9 uur ipv 9:30
Sterktequote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voordeel : Sneller klaar.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mooi te horen,. Hier ook alles goedquote:Op donderdag 11 september 2025 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alles prima. Lekker aan het werk
En daar?
Ben je ook een half uurtje eerder klaar moet je maar denkenquote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom ga je vroeger naar bed dan?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet weer wennen aan het vroeger naar bed gaan.
Zaterdag gaan we kijken voor een videodeurbel en camera's voor in huis. Zondag naar mijn ouders toe voor mams verjaardag. En verder vrij weinigquote:Op donderdag 11 september 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi te horen,. Hier ook alles goed
Nog leuke dingen gepland voor het weekend?
Omdat de zomer weer voorbij is en het weer vroeger donker is, en dan heb ik meer slaap nodig dan wanneer het lang licht is. Maar ik heb mijn ritme van naar bed gaan daar nog niet op aangepast.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ga je vroeger naar bed dan?
Dat wel. Het eerste halfuur gebruikte om op te starten en beetje wakker te worden.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zullen vast weer sportieve activiteiten op het programma staan.
*insert Windows opstarttune*quote:Op donderdag 11 september 2025 09:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wel. Het eerste halfuur gebruikte om op te starten en beetje wakker te worden.
Ik vraag me af of zo'n videodeurbel een galerij mag opnemen. Een aantal mensen in het complex hebben zo'n deurbel.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zaterdag gaan we kijken voor een videodeurbel en camera's voor in huis. Zondag naar mijn ouders toe voor mams verjaardag. En verder vrij weinig
Wettelijk gezien mag het eigenlijk niet, maar de politie maakt er dankbaar gebruik van.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n videodeurbel een galerij mag opnemen. Een aantal mensen in het complex hebben zo'n deurbel.
Een videodeurbel plaatsen op een galerij is vaak niet toegestaan omdat deze de openbare galerij filmt, wat in strijd is met de privacyregels van de Autoriteit Persoonsgegevens (AVG) en de regels van de verhuurder. Je hebt toestemming nodig van je verhuurder via een ZAV-aanvraag en zelfs dan is het niet toegestaan als buren er last van hebben of als de deurbel de galerij filmt.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n videodeurbel een galerij mag opnemen. Een aantal mensen in het complex hebben zo'n deurbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |