Morguh Stigquote:
Hier geen zon te zien, zwaar b ewolktquote:Op donderdag 11 september 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moest zowaar mijn zonnebril opzetten in de auto.
Dotje schatjequote:
Geniet er nog maar even vanquote:Op donderdag 11 september 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moest zowaar mijn zonnebril opzetten in de auto.
Moest lachen.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende:
Niks wekt zo goed als een dikke zwarte spin tegenkomen in je schoen.
Een spin met overgewicht ?quote:Op donderdag 11 september 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende:
Niks wekt zo goed als een dikke zwarte spin tegenkomen in je schoen.
Hey lieffie, alles goed daar?quote:
Ja hoor, alles prima. Lekker aan het werkquote:
Toen ik mijn zonnebril net op had gezet. Kwam er een wolk voor.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen zon te zien, zwaar b ewolkt
quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Klacht: vergadering om 9 uur ipv 9:30
Sterktequote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voordeel : Sneller klaar.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mooi te horen,. Hier ook alles goedquote:Op donderdag 11 september 2025 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alles prima. Lekker aan het werk
En daar?
Ben je ook een half uurtje eerder klaar moet je maar denkenquote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom ga je vroeger naar bed dan?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet weer wennen aan het vroeger naar bed gaan.
Zaterdag gaan we kijken voor een videodeurbel en camera's voor in huis. Zondag naar mijn ouders toe voor mams verjaardag. En verder vrij weinigquote:Op donderdag 11 september 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi te horen,. Hier ook alles goed
Nog leuke dingen gepland voor het weekend?
Omdat de zomer weer voorbij is en het weer vroeger donker is, en dan heb ik meer slaap nodig dan wanneer het lang licht is. Maar ik heb mijn ritme van naar bed gaan daar nog niet op aangepast.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ga je vroeger naar bed dan?
Dat wel. Het eerste halfuur gebruikte om op te starten en beetje wakker te worden.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zullen vast weer sportieve activiteiten op het programma staan.
*insert Windows opstarttune*quote:Op donderdag 11 september 2025 09:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wel. Het eerste halfuur gebruikte om op te starten en beetje wakker te worden.
Ik vraag me af of zo'n videodeurbel een galerij mag opnemen. Een aantal mensen in het complex hebben zo'n deurbel.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zaterdag gaan we kijken voor een videodeurbel en camera's voor in huis. Zondag naar mijn ouders toe voor mams verjaardag. En verder vrij weinig
Wettelijk gezien mag het eigenlijk niet, maar de politie maakt er dankbaar gebruik van.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n videodeurbel een galerij mag opnemen. Een aantal mensen in het complex hebben zo'n deurbel.
Een videodeurbel plaatsen op een galerij is vaak niet toegestaan omdat deze de openbare galerij filmt, wat in strijd is met de privacyregels van de Autoriteit Persoonsgegevens (AVG) en de regels van de verhuurder. Je hebt toestemming nodig van je verhuurder via een ZAV-aanvraag en zelfs dan is het niet toegestaan als buren er last van hebben of als de deurbel de galerij filmt.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n videodeurbel een galerij mag opnemen. Een aantal mensen in het complex hebben zo'n deurbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |