Wat Fruit zegtquote:Op donderdag 11 september 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n videodeurbel een galerij mag opnemen. Een aantal mensen in het complex hebben zo'n deurbel.
quote:
Dus eigenlijks zou bezwaar bij de verhuurder moeten maken omdat ik aangetast wordt in mijn privacyquote:Op donderdag 11 september 2025 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een videodeurbel plaatsen op een galerij is vaak niet toegestaan omdat deze de openbare galerij filmt, wat in strijd is met de privacyregels van de Autoriteit Persoonsgegevens (AVG) en de regels van de verhuurder. Je hebt toestemming nodig van je verhuurder via een ZAV-aanvraag en zelfs dan is het niet toegestaan als buren er last van hebben of als de deurbel de galerij filmt.
quote:Op donderdag 11 september 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus eigenlijks zou bezwaar bij de verhuurder moeten maken omdat ik aangetast wordt in mijn privacy
Jaquote:Op donderdag 11 september 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus eigenlijks zou bezwaar bij de verhuurder moeten maken omdat ik aangetast wordt in mijn privacy
Mijn video deurbel neemt alleen op als er iemand aan de voordeur beltquote:Op donderdag 11 september 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
"..."quote:Op donderdag 11 september 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn video deurbel neemt alleen op als er iemand aan de voordeur belt
O echt, ik ga zomer en winter op dezelfde tijd naar bed. Meestal tussen 22 uur en 22.30 uur.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de zomer weer voorbij is en het weer vroeger donker is, en dan heb ik meer slaap nodig dan wanneer het lang licht is. Maar ik heb mijn ritme van naar bed gaan daar nog niet op aangepast.
Ik heb gewoon standaard deubel.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toen wij ons huis kochten zaten er nog stickers van camerabeveiliging op van de bewoner die nog voor de oude bewoners daar woonde. Die laten we lekker zitten (want dan is er iig duidelijk gemaakt dat er camerabeveiliging is).
Hier in de straat heeft bijna iedereen wel een videodeurbel. Wordt ook niet moeilijk over gedaan.
Ik slaap altijd rond 23:00 uur, maar gisteravond werd het later vanwege wondverzorging.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik ga zomer en winter op dezelfde tijd naar bed. Meestal tussen 22 uur en 22.30 uur.
Dan kijk ik in bed nog even tv en wat op mijn mobiel en tegen 23 uur 23.15 gaan de luiken dicht:D
Hier aan de overkant heeft iemand hem zo staan dat zelfs in mijn huis gekeken kan worden. Ik kwam er achter toen ze een foto stuurde van iets wat buiten gebeurde en ik mij zelf wellis waar veraf kon zien.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toen wij ons huis kochten zaten er nog stickers van camerabeveiliging op van de bewoner die nog voor de oude bewoners daar woonde. Die laten we lekker zitten (want dan is er iig duidelijk gemaakt dat er camerabeveiliging is).
Hier in de straat heeft bijna iedereen wel een videodeurbel. Wordt ook niet moeilijk over gedaan.
Ja wij ook, zo'n kinetische. Die doet het vaker niet dan welquote:Op donderdag 11 september 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon standaard deubel.
In het studentenhuis waar ik daarvoor woonde, had je deurbel waar je aan moest trekken.
Ja dan doe ik natuurlijk gelijk open, maar dat weet jequote:Op donderdag 11 september 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"..."
[ afbeelding ]
O is dat nog niet goed?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik slaap altijd rond 23:00 uur, maar gisteravond werd het later vanwege wondverzorging.
Wie is er gewond ?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik slaap altijd rond 23:00 uur, maar gisteravond werd het later vanwege wondverzorging.
quote:Op donderdag 11 september 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan doe ik natuurlijk gelijk open, maar dat weet je
Hij is idd nog steeds niet dicht, maar de wond wordt wel langzaamaan kleiner.quote:
Moet hij van binnen uit dichtgroeien. Dat kan inderdaad langer durenquote:Op donderdag 11 september 2025 09:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is idd nog steeds niet dicht, maar de wond wordt wel langzaamaan kleiner.
Goed nieuws toch?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is idd nog steeds niet dicht, maar de wond wordt wel langzaamaan kleiner.
Op zich prima.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet hij van binnen uit dichtgroeien. Dat kan inderdaad langer duren
Hoe is het verder met je?
*zendt versnelde hersteltijd*quote:Op donderdag 11 september 2025 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op zich prima.
Het zit blijkbaar in de familie dat wonden lang duren om dicht te groeien.
quote:Op donderdag 11 september 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*zendt versnelde hersteltijd*
O, dat is dan wel minder dat je dat ook geerfd hebtquote:Op donderdag 11 september 2025 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op zich prima.
Het zit blijkbaar in de familie dat wonden lang duren om dicht te groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |