Ik schrok me de teringquote:
En waar is ie nu?quote:
17 graden.quote:
O dat moet ik echt niet hebben, dat ze bij mij naar binnen filmen.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier aan de overkant heeft iemand hem zo staan dat zelfs in mijn huis gekeken kan worden. Ik kwam er achter toen ze een foto stuurde van iets wat buiten gebeurde en ik mij zelf wellis waar veraf kon zien.
Maar ze heef toestemming van de politie als ze de beelden maar deelt als er iets gebeurd
Is ook niet echt een fijn gevoel, ik ga eerdaags wel met haar praten. Maar ze hebben hun auto bij mij voor de deur staan en die willen ze op camera hebbenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat moet ik echt niet hebben, dat ze bij mij naar binnen filmen.
Het voelde warmer aan. Ik had mijn jasje niet aan hoeven doen.quote:
Jouw privacy weegt zwaarder dan hun wil om een auto te filmen. Als ze dat graag willen, moeten ze of de auto op een andere plek neerzetten of de camera anders afstellen. Of camera's op de auto ofzo.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet echt een fijn gevoel, ik ga eerdaags wel met haar praten. Maar ze hebben hun auto bij mij voor de deur staan en die willen ze op camera hebben
Dan zetten ze die toch lekker bij henzelf voor de deur.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet echt een fijn gevoel, ik ga eerdaags wel met haar praten. Maar ze hebben hun auto bij mij voor de deur staan en die willen ze op camera hebben
Lig je daar half dood op de bank en bellen ze een ambulance voor je.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat moet ik echt niet hebben, dat ze bij mij naar binnen filmen.
"Ze heeft een chocolade O.D."quote:Op donderdag 11 september 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig je daar half dood op de bank en bellen ze een ambulance voor je.
Of ze maakt een boek-uit/broek-uit-fout.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar ze hebben toestemming van de politie he, dus ze doen niets fout volgens mij danquote:Op donderdag 11 september 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jouw privacy weegt zwaarder dan hun wil om een auto te filmen. Als ze dat graag willen, moeten ze of de auto op een andere plek neerzetten of de camera anders afstellen. Of camera's op de auto ofzo.
Je kan bij ons al heel slecht binnen kijken, laat staan filmenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier hebben we een boompje/struik in de voortuin. Dan valt er niet naar binnen te filmen.
Is een heel gedoe met auto's hier, zij kunnen hem niet bij hunzelf voor de deur hebben dus hebben hem achter mijn invalide parkeerplaats staan, ik kan er soms niet eens goed uit. Je hebt parkeerplaats en dan de weg en de stoep. Ze zetten hem dan precies tegen de stoep achter mijn autootje.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zetten ze die toch lekker bij henzelf voor de deur.
Dat is niet jouw probleemquote:Op donderdag 11 september 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig je gewoon te slapenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar het mag dus niet. Dus de handhaving weet zelf niet wat ze doen.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een heel gedoe met auto's hier, zij kunnen hem niet bij hunzelf voor de deur hebben dus hebben hem achter mijn invalide parkeerplaats staan, ik kan er soms niet eens goed uit. Je hebt parkeerplaats en dan de weg en de stoep. Ze zetten hem dan precies tegen de stoep achter mijn autootje.
Daar moet volgens de wet minimaal 6 meter achter vrij gehouden worden en dat is het niet. Maar de handhaving doet er niets mee. die zeg dat dit mag. Ze mogen zelfs met de neus in de rijrichting geparkeerd staan zegt de handhaving.
Nou ja, het betekent meer dat de politie dan ook iets fout doet.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hebben toestemming van de politie he, dus ze doen niets fout volgens mij dan
Ze filmt ook niet bewust naar binnen he, maar als ze iets op straat gebeurd en dat wordt gefilmd kan je dat bij mij zien. Mocht ze kwaad willen en inzoomen dan kan ze het nog duidelijk in beeld krijgen Maar dat doet ze vast niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan bij ons al heel slecht binnen kijken, laat staan filmen
Hebben zij dat gezegd of heb je dat van de politie zelf vernomen?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hebben toestemming van de politie he, dus ze doen niets fout volgens mij dan
"Mevrouw, blijf rustig!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |