Joh.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Het klinkt alsof die mensen maar lekker doen waar ze zin in hebben.
Dat vind ik echt onacceptabel.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een heel gedoe met auto's hier, zij kunnen hem niet bij hunzelf voor de deur hebben dus hebben hem achter mijn invalide parkeerplaats staan, ik kan er soms niet eens goed uit. Je hebt parkeerplaats en dan de weg en de stoep. Ze zetten hem dan precies tegen de stoep achter mijn autootje.
Daar moet volgens de wet minimaal 6 meter achter vrij gehouden worden en dat is het niet. Maar de handhaving doet er niets mee. die zeg dat dit mag. Ze mogen zelfs met de neus in de rijrichting geparkeerd staan zegt de handhaving.
Zulke mensen heb ik hier ook. 'Och mevrouwtje je kunt er toch nog makkelijk uit?' 'Ach ik sta hier maar twee minuten.' 'Waar moet ik anders parkeren?' 'Dit is de handigste plek voor mij.'quote:
Is echt een gedoe hier die autos, er zijn twee grote parkeerplaatsen he, maar ja dan moeten ze te verlopen. Zelfs en jonge griet van 20 is nog te beroerd. ALs je vraagt of ze de auto niet meer neer wil zetten omdat dit en dat krijg je een grote bek dat ze de auto dicht bij het huis wil hebben. Terwijl als ze hem op de parkeerplaatst zet ze hem ook gewoon kan zien zo dichtbij is datquote:
De man die dat doet heeft bij de gemeente gewerkt bij de milieudienst en kent die lui allemaalquote:Op donderdag 11 september 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het mag dus niet. Dus de handhaving weet zelf niet wat ze doen.
Jammer dat ik geen dikke vette bekeuring kan uitschrijvenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, het betekent meer dat de politie dan ook iets fout doet.
Van hun, ik zal ze volgend week eens bellenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben zij dat gezegd of heb je dat van de politie zelf vernomen?
Dit mag absoluut niet. De camera moet zo gericht staan dat ze niet bij jou naar binnen filmen. Simpel.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze filmt ook niet bewust naar binnen he, maar als ze iets op straat gebeurd en dat wordt gefilmd kan je dat bij mij zien. Mocht ze kwaad willen en inzoomen dan kan ze het nog duidelijk in beeld krijgen Maar dat doet ze vast niet.
Ja ze zeggen dan moet je maar aan de deur komen dan halen wij hem wegquote:Op donderdag 11 september 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onacceptabel.
Erg he, o ze zouden eens 10 stappen meer moeten zetten. Wou dat ik het nog konquote:Op donderdag 11 september 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zulke mensen heb ik hier ook. 'Och mevrouwtje je kunt er toch nog makkelijk uit?' 'Ach ik sta hier maar twee minuten.' 'Waar moet ik anders parkeren?' 'Dit is de handigste plek voor mij.'
En daar staat nu geen camera meer op dus geen dader te spotten das dan wel weer kudtquote:Op donderdag 11 september 2025 10:52 schreef rival het volgende:
Mijn buren hadden de camera op de parkeerplekken gericht. Ik blij. Want er gebeuren weleens dingen met onze auto's.
Heeft er een buurman geklaagd over zijn privé. Dus nu ziet de camera alleen nog hun voortuin.
Voor het gemak ga ik er vanuit dat de klagende buurman mijn auto beschadigt heeft.
Als de camera op de auto gericht staat, prima. Maar niet op mijn woonkamer of slaapkamer bitte.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:52 schreef rival het volgende:
Mijn buren hadden de camera op de parkeerplekken gericht. Ik blij. Want er gebeuren weleens dingen met onze auto's.
Heeft er een buurman geklaagd over zijn privé. Dus nu ziet de camera alleen nog hun voortuin.
Voor het gemak ga ik er vanuit dat de klagende buurman mijn auto beschadigt heeft.
quote:Op donderdag 11 september 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van hun, ik zal ze volgend week eens bellen
Oh zulke idiotenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zulke mensen heb ik hier ook. 'Och mevrouwtje je kunt er toch nog makkelijk uit?' 'Ach ik sta hier maar twee minuten.' 'Waar moet ik anders parkeren?' 'Dit is de handigste plek voor mij.'
quote:Op donderdag 11 september 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De man die dat doet heeft bij de gemeente gewerkt bij de milieudienst en kent die lui allemaal
Ik vermoed dat ze daarom niets doen
Dat gaat waarschijnlijk om het filmen van openbare weg, niet over IN jouw huis.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hebben toestemming van de politie he, dus ze doen niets fout volgens mij dan
Het probleem is dat de politie al die camera's wel fijn vindt en hoe meer er op te zien is, hoe beter.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk om het filmen van openbare weg, niet over IN jouw huis.
Maakt het niet rechtsgeldig.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Het probleem is dat de politie al die camera's wel fijn vindt en hoe meer er op te zien is, hoe beter.
Nope, maar het is voor de politie wel handig.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt het niet rechtsgeldig.
Een vouwauto zal wel handig zijn in deze.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |