abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 20:34:18 #1
184769 crew  Deisyy
pi_218709527
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 20:35:00 #2
184769 crew  Deisyy
pi_218709538
Ik ben inspiratieloos voor een nieuwe tt, maar wie een leuke weet mag het zeggen.
pi_218709699
"verandering van bank doet leven" (las ik als opmerking van iemand)

Ik denk dat Debbie geneest met de B12 en dan gaat trainen voor een sportieve uitdaging en dat we dat dan allemaal mogen volgen!
pi_218709723
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 20:55 schreef Miepje77 het volgende:

Ik denk dat Debbie geneest met de B12 en dan gaat trainen voor een sportieve uitdaging en dat we dat dan allemaal mogen volgen!
Ja en krijgen vast de vraag of we haar dan willen sponsoren 🫣
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 20:59:34 #5
184769 crew  Deisyy
pi_218709728
quote:

Mooie! ^O^
pi_218709743
Sanneke die toe is aan vakantie. Ik weet oprecht niet wat ik lees.
pi_218709846
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 21:02 schreef Clavis het volgende:
Sanneke die toe is aan vakantie. Ik weet oprecht niet wat ik lees.
🤣 gaat ze dan all inclusive zonder kind? Dat enige vorm van actie je hand optillen om eten in je mond te schuiven is?
pi_218710153
quote:

Dan wil ze ook een gesponsorde loopband die je nu bij iedereen ziet
pi_218710176
DBM: zegt op threads dat je man het altijd voor je op moet nemen als iemand iets negatiefs over z'n vrouw zegt.
Ook DBM: schrijft publiekelijk wat haar man allemaal niet goed doet :+
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218710194
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 20:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Mooie! ^O^
Wat een eer, mijn opmerkingen als topic titel 🤣 (ik ga met meteen delen net iedereen die het maar wil horen 😁)
pi_218710212
Op TT reageert iemand bij Debbie dat die pleister niet nodig is. Debbie zegt dat ze het i.v.m. de nabloeding wel handig vond. NABLOEDING! 😂
pi_218710222
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 21:55 schreef WinnieWana het volgende:
DBM: zegt op threads dat je man het altijd voor je op moet nemen als iemand iets negatiefs over z'n vrouw zegt.
Huilstruik is ze. Niemand mag kwaad over haar spreken of haar van kritiek voorzien. Maar haar eigen man trekt ze publiekelijk door de drek heen. Meten met twee maten die kans-parel 🫣
pi_218710279
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Op TT reageert iemand bij Debbie dat die pleister niet nodig is. Debbie zegt dat ze het i.v.m. de nabloeding wel handig vond. NABLOEDING! 😂
Koekkoek, wat is het volgende dat ze nodig heeft, ijzerpillen, een bloedtransfusie?
pi_218710307
quote:
🤦♀ echt, I can’t met die meid.
Moet ze nu een bloedtransfusie?!
pi_218710445
quote:
Ik vind het ook wel bijzonder dat ze zoveel slaapt sinds die injecties en de weinige uurtjes dat ze wakker is, spendeert aan het reageren op social media. Op TikTok is ze op verschillende tijden aardig actief geweest met reageren de afgelopen dagen. Gezellig weer voor het gezin. Of aan het slapen, of achter de telefoon.
pi_218710472
quote:
Ze zal een slagader geraakt hebben 😂.

(Ik geef clienten soms ook een pleister als er een drupje bloed komt, zodat t niet in kleding komt, maar meer voor de zekerheid)
pi_218710478
quote:
Direct in haar aderen gespoten!! Bloed overal!!! 🧟
pi_218710483
Oké, het vriendinnenweekendje van MB was ook een reünie met een groepje mannen dat ze in 2023 hadden leren kennen? Wie zijn dat nou weer?

De vriendinnen van MB hebben toch allemaal een vriend/ man?
pi_218710493
quote:
Met wat zij allemaal over haar man zegt vraag ik me af waarom zij bij elkaar zijn.

Ik zeur ook wel eens over (en tegen😉) mijn man, maar ik heb hem werkelijk nog nooit mijn 3e kind genoemd.
En als ik alles zo openbaar zou delen zou die vertrekken denk ik.
pi_218710498
Sanneke; ik ben mantelzorger van mijn moeder.
Ook Sanneke: we kunnen niet naar mijn moeder, want ze is ziek.
pi_218710501
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

(Ik geef clienten soms ook een pleister als er een drupje bloed komt, zodat t niet in kleding komt, maar meer voor de zekerheid)
Ik snap zo’n pleister, maar nabloeding is wel echt des Debs. Corona wordt in no time LC, een getrokken kies eindigt in een dry socket, een puistje wordt een fikse ontsteking, een druppel bloed wordt een nabloeding. Hoe ze het allemaal verzonnen krijgt is mij een raadsel.
pi_218710508
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke; ik ben mantelzorger van mijn moeder.
Ook Sanneke: we kunnen niet naar mijn moeder, want ze is ziek.
De logica ontgaat me. Zou ze het zelf snappen?
pi_218710514
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 22:28 schreef lila01 het volgende:
Oké, het vriendinnenweekendje van MB was ook een reünie met een groepje mannen dat ze in 2023 hadden leren kennen? Wie zijn dat nou weer?

De vriendinnen van MB hebben toch allemaal een vriend/ man?
Kan me niet herinneren dat deze mannen destijds gedeeld zijn in de recap. Nu mag het blijkbaar😉
pi_218710640
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Met wat zij allemaal over haar man zegt vraag ik me af waarom zij bij elkaar zijn.

Ik zeur ook wel eens over (en tegen😉) mijn man, maar ik heb hem werkelijk nog nooit mijn 3e kind genoemd.
En als ik alles zo openbaar zou delen zou die vertrekken denk ik.
Ik kan partner inderdaad ook wel eens achter het behang plakken, maar dat slinger ik zeker niet op social media. Al was het alleen maar om mijn schoonmoeder niet binnen 5 minuten na plaatsen van het bericht aan de telefoon te hebben 😂

DBM kan het blijkbaar niet met iemand delen en ze wekt ook niet de indruk dat ze een fatsoenlijk gesprek zal aangaan met haar man. Vind haar zo kinderlijk in haar doen en laten. En het is sneu als ze zo'n rotjeugd heeft gehad, maar doe er iets aan. En als ze het niet voor zichzelf doet, dan op z'n minst voor haar kinderen.
pi_218710761
quote:

Vast rolstoeldansen of iets in die geest
pi_218710762
quote:
Echt nabloeding😂🤣hoe dan
Ik slik maximale dosis bloedverdunners en dep de prikplek even na met een watje
pi_218710786
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap zo’n pleister, maar nabloeding is wel echt des Debs. Corona wordt in no time LC, een getrokken kies eindigt in een dry socket, een puistje wordt een fikse ontsteking, een druppel bloed wordt een nabloeding. Hoe ze het allemaal verzonnen krijgt is mij een raadsel.
Ze is een fantast
pi_218710790
Nou op tt ontwikkeld ze al de nieuwe diagnose hoor. Iemand reageert dat ze een jaar last had van verergering. Debbie reageert 2 uur geleden: een jaar?? En dat ze nu al met haar handen in het haar zit.

Dus Debbie zit nu in bed te glibberen dat ze dit nog heeeel lang kan uitmelken 👍
pi_218710837
Ik ben lang geleden al geblokkeerd door Debbie en als ik dit allemaal lees is dat maar beter ook. Die vrouw is echt niet goed hoor .

[ Bericht 0% gewijzigd door poohenzo op 08-09-2025 00:18:03 (Typo) ]
pi_218710878
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 22:23 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel bijzonder dat ze zoveel slaapt sinds die injecties en de weinige uurtjes dat ze wakker is, spendeert aan het reageren op social media. Op TikTok is ze op verschillende tijden aardig actief geweest met reageren de afgelopen dagen. Gezellig weer voor het gezin. Of aan het slapen, of achter de telefoon.
Swifferen op TT is het enige schoonmaken dat die meid doet
pi_218711228
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 23:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vast rolstoeldansen of iets in die geest
Nee eerder Hyrpx of een marathon rennen of zo.
pi_218711331
Op TT ook reacties van mensen die darmklachten hebben (gehad).
Ik voorspel een afwisseling van bed en toilet bij Debbie.
pi_218711382
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:19 schreef Sstt1993 het volgende:
Debbie heeft waarschijnlijk last van alle bijwerkingen die iedereen ooit gehad heeft of waarvan ze dachten dat het door de injectie kwam.
Acne is een ook bijwerking tijdens de opstart, maar dat kan ze niet veinzen...
pi_218711399
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Debbie heeft waarschijnlijk last van alle bijwerkingen die iedereen ooit gehad heeft of waarvan ze dachten dat het door de injectie kwam.
Ja dat zou allemaal wel weer typisch zijn bij Debbie, alle vage bijwerkingen hebben en de meest voorkomende die ze niet kan faken niet.
pi_218711410
Wat is er woensdag te doen bij Sanneke? Ik heb dat gemist?
pi_218711414
Ergens deze week heeft Debbie vast een goede dag, haar nagels moeten echt gedaan worden. Dan maar op karakter naar de nagelmevrouw.
pi_218711417
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:35 schreef Post-its het volgende:
Wat is er woensdag te doen bij Sanneke? Ik heb dat gemist?
Nee, niet gemist hoor. Heeft ze niet gedeeld. Dus nu gaan mensen haar vragen wat er is = aandacht.
pi_218711421
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Debbie heeft regelmatig puistjes in haar gezicht waarschijnlijk gewoon die tijd van de maand.. normaal noemt ze het ontstekingen die door de lc komen.. zou me niets verbazen als het nu door de prikken zal komen 🤷
pi_218711476
Sanneke zal wel weer een poging doen op een huis woensdag. Maar ze heeft dus nog steeds niet zelf met hem gefietst😆😆 want Dion mocht dat doen na 1 of 2? Weken fiets in bezit
pi_218711479
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Ergens deze week heeft Debbie vast een goede dag, haar nagels moeten echt gedaan worden. Dan maar op karakter naar de nagelmevrouw.
Niet woensdag want dan zit ze volgens TT met haar handen in het haar want dan heeft ze de hele dag kindjes om haar heen.

Overigens heeft ze ook weer tot 1.00 's nachts liggen scrollen gezien haar reacties op mensen...en de meid is zoooooooo moe..
pi_218711510
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:19 schreef Sstt1993 het volgende:
Men kan beter niet op haar reageren, zo komt ze dus aan steeds meer bijwerkingen die ze kan noemen
pi_218711531
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:50 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Niet woensdag want dan zit ze volgens TT met haar handen in het haar want dan heeft ze de hele dag kindjes om haar heen.

Overigens heeft ze ook weer tot 1.00 's nachts liggen scrollen gezien haar reacties op mensen...en de meid is zoooooooo moe..
Neeeeee! Heeft ze woensdag de kinderen? Haar eigen kinderen? Wat erg. Is er dan echt niemand die de kinderen van haar kan overnemen zodat zij in haar nest kan liggen?
pi_218711535
quote:

[..]

Dat die Roy dit pikt hè, hij zijn hele vrije weekend alleen met de kids.
En die vrouw van hem kan door de week van alles en in het weekend alleen maar in bed liggen
pi_218711539
quote:
Ze zegt toch ook nergens dat vrouwen voor hun man op moeten komen? :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218711548
Lig wel beetje dubbel om de doom verhalen die mensen vertellen over het middel dat Debbie injecteert 🤣 (niet voor de mensen zelf die iets naars hebben meegemaakt maar om Debbie's reactie)
Ze had zich helemaal ingelezen en voorbereid en nu blijkt ze toch iets gemist te hebben
Vraag me dan af of ze met een notitie boekje zit alle bijwerkingen op te schrijven zodat ze het betere middel kan aanvragen omdat ze alle bijwerkingen heeft die men opnoemt 🤣 eigenlijk zou je moeten reageren en ook wat bijzondere bijwerkingen bedenken die ze straks ook ineens heeft
pi_218711665
Gaat AM nu autorijden op blote voeten?
pi_218711681
DBM reageert met ‘veel vriendinnen lopen hier tegenaan’ op haar ‘ Lieve vrouwen: wij mogen ook ruimte in nemen in een relatie. Onze grenzen zijn ook belangrijk!’

Ik hoor haar zelden over vriendinnen, heel soms dat ze met wat insta-besties iets gaat doen? En veel van hen lopen er dan tegenaan dat ze geen ruimte innemen in een relatie?
Wat sneu dan. Hebben die allemaal van die dominante of lapswans mannen? Durven ze niks te zeggen? Voor zich op te komen?
pi_218711690
quote:

[..]

En overdag weer in haar nest
pi_218711693
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM reageert met ‘veel vriendinnen lopen hier tegenaan’ op haar ‘ Lieve vrouwen: wij mogen ook ruimte in nemen in een relatie. Onze grenzen zijn ook belangrijk!’

Ik hoor haar zelden over vriendinnen, heel soms dat ze met wat insta-besties iets gaat doen? En veel van hen lopen er dan tegenaan dat ze geen ruimte innemen in een relatie?
Wat sneu dan. Hebben die allemaal van die dominante of lapswans mannen? Durven ze niks te zeggen? Voor zich op te komen?
Die insta besties zijn ook al lang niet meer voorbij gekomen
pi_218711701
Ik heb vooral het idee dat DBM het vooral over zichzelf heeft en haar man.
pi_218711719
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:21 schreef Missinglink24 het volgende:
Gaat AM nu autorijden op blote voeten?
Ze zou eens fatsoenlijk schoeisel moeten kopen, zeker met die horrorvoeten.
pi_218711819
Ja, met blote voeten 🙈

Wat ik niet begrijp is hoe ze haar boek kan inspreken terwijl het nog steeds wordt geredigeerd.
pi_218711850
AM die zelf gefilmd wordt.. de ongemakkelijkheid druipt er vanaf. En wat doet ze daar bij de bank bij S of S, lijkt alsof ze heel geïrriteerd en gespannen is.
pi_218711859
Dat Sinterklaas lijstje bij DBM, ik neem aan dat de dingen die daar op staan voor haar kids zijn, toch? Anders een beetje infantiel..
pi_218711861
Debbie herkent zich in alle tekenen van hoogbegaafdheid. Reactie op hb profiel.

#nieuwediagnose.
pi_218711944
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:57 schreef SophiaLoren het volgende:

#nieuwediagnose.
Nee die had ze al... in 1 middag gekregen via een invullijst bij de psych. 👌 andere mensen zijn daar weken/maanden mee bezig.. zoe is ook hb! Dat had ze opgelopen toen ze nog 2talig werd opgevoed
pi_218712020
Die vriendin van het 'babyknuffelen' is ook mee naar Reims. Zit zij niet nog in haar kraamperiode? Of in ieder geval is die baby toch nog niet ouder dan 2 maanden? Zou de invloed/noodzaak vanuit MB zo groot zijn dat ze zich genoodzaakt voelt om mee te gaan? (MB zou toch beter moeten weten dat je als moeder niet 3 dagen bij een newborn weggaat..)
pi_218712027
quote:

#nieuwediagnose.
Als er iemand niet hoogbegaafd is 🫣
pi_218712030
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:51 schreef Shuri het volgende:
Ja, met blote voeten 🙈

Wat ik niet begrijp is hoe ze haar boek kan inspreken terwijl het nog steeds wordt geredigeerd.
Echt hoor, dat rijd toch helemaal niet fijn?
pi_218712032
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:54 schreef Flipflop12 het volgende:
AM die zelf gefilmd wordt.. de ongemakkelijkheid druipt er vanaf. En wat doet ze daar bij de bank bij S of S, lijkt alsof ze heel geïrriteerd en gespannen is.
Echt een warm afscheid
pi_218712038
Stories van dat weekend was om over te verbazen. Hoezo waren al die mannen daar ineens die ze 2 jaar geleden blijkbaar hebben ontmoet. Reünie? Van een avond stappen?😂 Blikjes drank in de auto (sowieso lijkt het dat er niet altijd nuchter werd gereden?!), sneren over weer geluk te voelen (goh je had het ook ZO zwaar de afgelopen tijd), maar wel éven laten weten dat je een paniekaanval hebt gehad. Echt, why.

Oh ja en dan niet te vergeten het filmpje dat ze de trap afloopt en zeggen dat je vriendinnen echte fluflu's worden. Want ja, het lijkt ook ZO niet voorbedacht. Laten we de prinses filmen dat ze alleen van de trap loopt? HAHA wat een fake show.
  maandag 8 september 2025 @ 09:14:13 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218712041
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:08 schreef Nieuwnestje het volgende:
Die vriendin van het 'babyknuffelen' is ook mee naar Reims. Zit zij niet nog in haar kraamperiode? Of in ieder geval is die baby toch nog niet ouder dan 2 maanden? Zou de invloed/noodzaak vanuit MB zo groot zijn dat ze zich genoodzaakt voelt om mee te gaan? (MB zou toch beter moeten weten dat je als moeder niet 3 dagen bij een newborn weggaat..)
Sommige moeders doen dat misschien wel?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218712042
Judith zegt dat Bob geen dag op tijd op school is 😱

Als ik die school was, zou ik dan ook niet meer meegaan in die vakantie aanvragen buiten de vakanties. Kom nou, als je niet eens op tijd kan komen
pi_218712045
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee die had ze al... in 1 middag gekregen via een invullijst bij de psych. 👌 andere mensen zijn daar weken/maanden mee bezig.. zoe is ook hb! Dat had ze opgelopen toen ze nog 2talig werd opgevoed
Opgelopen whahaha
pi_218712057
Waar is je verantwoordelijkheid als ouder? Je kleuter gaat er niet over of je te laat op school komt. Jij hoort als ouder te zorgen dat je kind gewoon op tijd op school is.
pi_218712059
quote:
Kindje is 3 maanden (moeder heeft een openbaar profiel). Neem aan dat ze zelf kan beslissen of ze wel of niet meegaat en er is niks mis mee om een paar dagen weg te gaan. Moeders zijn soms net mensen.
pi_218712061
quote:
De vriendin is een volwassen vrouw die zelf beslist of ze meegaat of niet.
pi_218712076
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:17 schreef Paardrijden123 het volgende:
Waar is je verantwoordelijkheid als ouder? Je kleuter gaat er niet over of je te laat op school komt. Jij hoort als ouder te zorgen dat je kind gewoon op tijd op school is.
Het lijkt net alsof ze B. de schuld geeft van te laat komen inderdaad. Dat vind ik wel vreemd.
pi_218712118
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:14 schreef Leesje het volgende:

[..]
Opgelopen whahaha
🤣 ja Debbie zei toen dat zoe haar hersens anders werken omdat ze 2 talig opgevoed werd en daarom informatie anders verwerkt... en nu is ze ineens hb 👌
pi_218712132
Judith komt er achter dat haar opvoeding ook consequenties heeft.
Ze had hem ook vanaf groep 1 kunnen leren dat je op tijd moet komen dan was het nu misschien een minder groot probleem. Maar dat was niet autonoom genoeg, mag ie nu niet autonoom meer zijn?
Ik zeg niet dat mijn kinderen iedere dag staan te springen om naar school te gaan, maar we zijn wel op tijd.

En watloopt AM toch ongemakkelijk op die klompen.
pi_218712182
Ellen zwatelt er weer flink op los aan de zijde van haar tuinkabouter/kwarrel/knipperlichtslachtoffer.
pi_218712185
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:21 schreef Shuri het volgende:

[..]
Het lijkt net alsof ze B. de schuld geeft van te laat komen inderdaad. Dat vind ik wel vreemd.
Ik denk alleen maar "fijn he dat autonoom opvoeden "
Vind het zo bijzonder dat het kind bij alles niet geremd of opgevoed word en Judith dan ineens bedenkt "wat raar hij luistert niet"
Haar hele houding is dat iedereen zich maar moet aanpassen aan haar (ze komt immers ook bij vele afspraken te laat of zorgt dat ze gewoon aan kan sluiten wanneer het haar uitkomt) en verwacht dat dat bob wel optijd komt... gewoon strak schema smorgens: opstaan douchen aankleden eten tandenpoetsen en go!
Uiteindelijk ben je als ouder verantwoordelijk...
pi_218712197
Roy heeft vríj genomen voor deze poppenkast? Doe normaal hoor. 8)7
pi_218712205
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk alleen maar "fijn he dat autonoom opvoeden "
Vind het zo bijzonder dat het kind bij alles niet geremd of opgevoed word en Judith dan ineens bedenkt "wat raar hij luistert niet"
Haar hele houding is dat iedereen zich maar moet aanpassen aan haar (ze komt immers ook bij vele afspraken te laat of zorgt dat ze gewoon aan kan sluiten wanneer het haar uitkomt) en verwacht dat dat bob wel optijd komt... gewoon strak schema smorgens: opstaan douchen aankleden eten tandenpoetsen en go!
Uiteindelijk ben je als ouder verantwoordelijk...
Stevie Wonder ziet nog dat dit het gevolg is van haar eigen handelen, maar Judith ziet dat vast niet zo.
Maar ik begrijp ook niet helemaal waarom ie nu ineens van haar op tijd moet komen, want eerst was dat allemaal niet nodig volgens haar en alles lekker autonoom.
pi_218712212
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 09:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith komt er achter dat haar opvoeding ook consequenties heeft.
Ze had hem ook vanaf groep 1 kunnen leren dat je op tijd moet komen dan was het nu misschien een minder groot probleem. Maar dat was niet autonoom genoeg, mag ie nu niet autonoom meer zijn?
Ik zeg niet dat mijn kinderen iedere dag staan te springen om naar school te gaan, maar we zijn wel op tijd.

En watloopt AM toch ongemakkelijk op die klompen.
Idd mijn kinderen vinden opstaan een probleem.. en dan ook nog eten en aankleden.. super stom...
Nu zitten mijn oudste niet meer op het PO maar die zijn in hun 8 jaar daar maximaal 1 a2x te laat gekomen
Jongste nog nooit
pi_218712232
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:40 schreef Mirp het volgende:
🤦♀ die is echt niet goed hoor. En mevrouw gaat weer lekker rotten in bed, en vanavond floaten. Je zal maar na haar in dat bad gaan
pi_218712243
quote:
Is MB verantwoordelijk voor haar? Lijkt me niet beetje rare reactie
Is alles nu haar schuld
pi_218712245
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd mijn kinderen vinden opstaan een probleem.. en dan ook nog eten en aankleden.. super stom...
Nu zitten mijn oudste niet meer op het PO maar die zijn in hun 8 jaar daar maximaal 1 a2x te laat gekomen
Jongste nog nooit
Ja hier ook hoor en op maandag is t nog erger, 'waarom is het weekend al weer voorbij?!😭😭' maar goed, dat gaat ook weer over. We hebben een routine s ochtends en daar houden ze zich aan. De ene keer beter dan de andere keer, ik heb echt geen engelachtige volgzame kinderen 😂.
Maar nu ook dat verhaal; in t weekend is ie vroeg en doordeweek niet uit bed te krijgen. Dat is hier niet anders en hoor dat overal om me heen ook 😅
pi_218712250
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤦♀ die is echt niet goed hoor. En mevrouw gaat weer lekker rotten in bed, en vanavond floaten. Je zal maar na haar in dat bad gaan
Maar ze gaat dus eerst een heel weekend slapen, op maandag weer terug naar bed. Om vervolgens te gaan floaten (wat kennelijk gelijk staat aan 5u slaap?) Om daarna weer te gaan slapen? En morgen weer zeuren dat ze moe is.
pi_218712254
quote:
Nou echt die is niet goed. Maar we gaan wel vanavond floaten. Als je je echt daadwerkelijk zo rot en slecht voelt dan ga je niet floaten.
pi_218712283
DBM is ook alweer moe om 9.15u, misschien kan ze bij Debbie gaan liggen.
Op karakter weliswaar
pi_218712287
quote:
Vrij nemen omdat je vriendin de hele nacht op haar telefoon symptomen zit te zoeken voor haar diagnoses.. en ze dan overdag kan slapen... 😅 en terwijl hij dus alles rond de kinderen regelt ligt mevrouw reacties te swifferen 👌😂
Maar vanavond mag hij weer lekker floaten... daarna de oppas weer thuis brengen of ze moet haar lokatie delen want Roy is ook moe en dan is schijnveiligheid veilig genoeg
pi_218712291
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik geloof ergens ook helemaal niet dat zij hele dagen slaapt. In bed misschien wel, vluchtgedrag, maar slapen? Dat geloof ik niet.
pi_218712298
Van dat floaten had ik nog niet eens gezien. En de zieltjes online maar ‘oeh’ en ‘aaaah’ en ‘wat goed, goed bezig!’, zodat het lekker gevoed blijft allemaal.
pi_218712306
quote:
2 van de vriendinnen hebben een baby in die leeftijd. Ik moest er zó vroeg nog niet aan denken om bij m’n dochter weg te zijn, maar ieder z’n ding denk ik.
pi_218712325
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja hier ook hoor en op maandag is t nog erger, 'waarom is het weekend al weer voorbij?!😭😭' maar goed, dat gaat ook weer over. We hebben een routine s ochtends en daar houden ze zich aan. De ene keer beter dan de andere keer, ik heb echt geen engelachtige volgzame kinderen 😂.
Maar nu ook dat verhaal; in t weekend is ie vroeg en doordeweek niet uit bed te krijgen. Dat is hier niet anders en hoor dat overal om me heen ook 😅
Maar dat geen wekker ook... mijn kinderen hebben ook geen wekker.. (oudste ondertussen natuurlijk wel.. ) ik zet mijn wekker en haal de jongste uit bed! Altijd zelfde tijdstip en duidelijk! En nee niet altijd even blij (voor ons is het ook soms gewoon te vroeg 🤣 ookal is het altijd dezelfde tijd)
Ze rekent op haar biologische klok en haalt hem er dan uit omdat zijn bioklok alleen in het weekend werkt 🤯😨 dus je leert eigenlijk dat je lichaam aangeeft wanneer het klaar is met slapen.. maar word dan boos als zijn lichaam niet roept dat 7 uur opstaan tijd is 🤔
Hier is het s' avonds "ga slapen 6:30 gaat de wekker! En als je dan nog moe bent had je eerder moeten slapen 🤷
pi_218712340
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:54 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik geloof ergens ook helemaal niet dat zij hele dagen slaapt. In bed misschien wel, vluchtgedrag, maar slapen? Dat geloof ik niet.
Nee joh... ze is de hele tijd online actief op diverse Facebook groepen en tiktok echt zelden dat ze een offline gat heeft van een half uur...
pi_218712351
Ik heb echt zo’n dag vandaag dat ik zin heb om bij iedereen te reageren dat ze normaal moeten doen; Debbie, Judith, Sanne enz. Alleen word ik dan overal geblokt en is m’n irritainment weg.

Ik ga straks dus maar wandelen, dat werkt beter denk ik 😆
pi_218712355
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee joh... ze is de hele tijd online actief op diverse Facebook groepen en tiktok echt zelden dat ze een offline gat heeft van een half uur...
Nou precies dit. Mijn dochter zou zeggen ‘je neus groeit’ tegen deze Pinokkio.
pi_218712356
Bij Debbie was de hulp via de WMO voor 3 maanden om te bekijken of het zin had, misschien zijn ze wel gestopt?
pi_218712363
Debbie op 24 mei.....

Ik spuit niks...mijn B12 is tiptop in orde
pi_218712450
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:08 schreef Barbamamaatje het volgende:
Debbie op 24 mei.....

Ik spuit niks...mijn B12 is tiptop in orde
Maar toen kreeg ze dus de tip en ging ze op onderzoek uit of ze daar iets op kon gooien werd ze lid van Facebook groepen, ging aansturen op klachten en onderzoek en 4 maanden later heeft ze het helemaal geregeld ✌️👌 dit is echt het terugkerende verhaal... nu kan je in de reacties waar ze op reageert al een beetje opmaken hoe het gaat verlopen... de klachten blijven verergeren en er komen vervelende bijwerkingen omdat ze het "verkeerde" middel spuit.. hierdoor krijgt ze ook andere chronische klachten
pi_218712473
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vrij nemen omdat je vriendin de hele nacht op haar telefoon symptomen zit te zoeken voor haar diagnoses.. en ze dan overdag kan slapen... 😅 en terwijl hij dus alles rond de kinderen regelt ligt mevrouw reacties te swifferen 👌😂
Maar vanavond mag hij weer lekker floaten... daarna de oppas weer thuis brengen of ze moet haar lokatie delen want Roy is ook moe en dan is schijnveiligheid veilig genoeg
En dan als afsluiter mag hij in dat aangekoekte bed stappen 🫣
pi_218712491
Onebrokegirl

Ik vind haar niet leuk en allang een heel ander account dan de budgettips waarmee deze vrouw ooit begon.
Maar ik zie nu de hele tijd reclame van haar voor Achate stoomreiniger voorbij komen.
Vergeleken met deze vrouw is Milou haar huis brandschoon. Wat een gore reclame zo lekker ingezoomd ook op de viezigheid.
pi_218712492
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:54 schreef Mirp het volgende:

[..]
Die ligt gewoon in bed te scrollen en symptomen te googlen en daarna aan chatgpt uitleg vragen
pi_218712514
Debbie weet zeker dat ze vrijdag met prikken niet goed in een spier zat. Dat kwam doordat ze een huidplooi moest pakken en dat heeft ze nu dus niet gedaan.
Dat heeft ze niet zelf bedacht hoor mensen, dat is op TT door iemand gezegd.

En ze geeft toe aan de bijwerkingen. Werd haar geadviseerd, dus dat betekent: nest in🥳
pi_218712538
Juudssinglemomlife

Ik heb vaak het idee dat ze dat opvoeden stiekem best moeilijk vind. Omdat ze grenzen aangeven helemaal niet zo gewend is. En dus ook geen structuur of duidelijkheid bied aan B.
Ze maakt er nu best een groot ding van, die ochtend shift.
Ze heeft eerder ook wel eens flarden geplaatst van opmerkingen mbt avondeten en de traagheid ervan etc.
Te laat komen was nooit ergens, want autonoom en gek systeem blablabla.

Ik heb zelf een vergelijkbare ziekte en ben blij als de kids naar school zijn zodat ik naar bed kan helaas. Ik heb het gevoel dat Judith nu voor het eerst zelf ervaart dat het fijn is als B op school is voor de herstel tijd voor zichzelf en dat het daarom nu ineens een belangrijk topic voor haar is, terwijl ze het nog nooit een probleem heeft gevonden.
pi_218712608
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Jawel hoor. Ik doe het ook weleens.
pi_218712631
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith zegt dat Bob geen dag op tijd op school is 😱

Als ik die school was, zou ik dan ook niet meer meegaan in die vakantie aanvragen buiten de vakanties. Kom nou, als je niet eens op tijd kan komen
Heel respectloos.
pi_218712901
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die insta besties zijn ook al lang niet meer voorbij gekomen
Nee duh, als zij in real life net zo'n vreselijk persoon is als online dan zijn er niet veel besties meer over denk ik.
pi_218712959
quote:
Ik denk ook niet dat de invloed/noodzaak van MB zo groot is dat ze zich genoodzaakt voelt om weg te gaan. Dit reisje naar Reims staat al een hele tijd geboekt. Toeval is het dat het in het eerste weekend is dat de kinderen bij Koen zijn. Toen ze het boekte was er waarschijnlijk al wel hommeles maar waren ze nog niet uit elkaar dat ze ook niet meer bij elkaar wonen.

Persoonlijk lijkt het mij heel pittig weg te gaan als je baby pas 3 maanden is. Ik ben een weekend weggeweest toen mijn (inmiddels niet meer) baby 4 maanden was. Aan de voorkant was dat leuk want uitslapen/doorslapen etc. maar tijdens het weekend vond ik het allemaal niet meer zo leuk. Maar daar verschilt iedereen in.
pi_218712994
Ze wordt hier niet zoveel besproken maar ze is toch ook wel een mommy influencers want ze heeft een kind... Vita gaat verhuizen, de stad uit. Enig idee waar ze heen gaat? Het ziet er niet uit als Abcoude waar Elise de zomermaanden doorbrengt.
pi_218713028
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:55 schreef Norivelletje het volgende:
Ze wordt hier niet zoveel besproken maar ze is toch ook wel een mommy influencers want ze heeft een kind... Vita gaat verhuizen, de stad uit. Enig idee waar ze heen gaat? Het ziet er niet uit als Abcoude waar Elise de zomermaanden doorbrengt.
Dit is geen topic meer voor alleen mommy’s
Iedereen mag besproken die influencer is
pi_218713091
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier is het s' avonds "ga slapen 6:30 gaat de wekker! En als je dan nog moe bent had je eerder moeten slapen 🤷
Hier ook, als ik ze wakker moet maken dan gaan ze te laat naar bed, dus dan kwartiertje/half uurtje eerder de dagen daarna.
pi_218713217
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Mijn wederhelft rijdt ook vaak in de zomer met blote voeten (die zet alleen zijn schoenen niet op de bijrijdersstoel...) Ik vind het niks maar ik vind het niet raar.
pi_218713327
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Mijn wederhelft rijdt ook vaak in de zomer met blote voeten (die zet alleen zijn schoenen niet op de bijrijdersstoel...) Ik vind het niks maar ik vind het niet raar.
Mijn man ook.. loopt op slippers de hele zomer en rijd met blote voeten 🤷
pi_218713434
quote:
Ik ben niet bekend in die regio, dus geen idee. Maar wat een tuin! 😮 wel ff wat anders dan hartje Amsterdam.
Ze doet wel net alsof ze ik weet niet hoe grote stap gaat maken, maar misschien werkt dat zo als je van de grote stad naar een dorp verhuist😅
pi_218713452
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik vind het vooral niet zo fris. De pedalen zijn niet bepaald schoon… En dan stap je daarna weer in je schoenen en ga je naar een afspraak zoals Annemarie. Ik bedank.
pi_218713455
Debbie: ik ga naar bed. Ook Debbie: zit deze ochtend weer op tiktok
pi_218713469
Ik mis Linda van een huis vol T bij de babyshower van Mirthe??

Ik zat even bij KB te spieken, hij was wel gek op Michelle
Zal dat ooit nog goedkomen?
Ik zie weinig bij zijn hoogtepunten van Jacqueline, niets eigenlijk
pi_218713487
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ben niet bekend in die regio, dus geen idee. Maar wat een tuin! 😮 wel ff wat anders dan hartje Amsterdam.
Ze doet wel net alsof ze ik weet niet hoe grote stap gaat maken, maar misschien werkt dat zo als je van de grote stad naar een dorp verhuist😅
Mensen uit Amsterdam doen meestal alsof het hele universum bestaat uit Amsterdam en zijn dan soms helemaal verrast dat er nog een wereld bestaat buiten de stad die ook best prima is ;).
pi_218713566
Debbie heeft haar internist gevraagd om intercollegiaal overleg te doen in Rotterdam. Zij verbeeld zich heel wat.
En de internist heeft deze injecties voor een paar weken ingezet. Maar Debbie weet dat dat niet zo werkt.
Je zal haar als patiënt hebben🙄
pi_218713572
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie: ik ga naar bed. Ook Debbie: zit deze ochtend weer op tiktok
In de reacties op tiktok geeft ze aan dat haar internist de injecties maar voor een paar weken voorgeschreven heeft maar dat zij wel weet ‘dat dat niet zo werkt 😂’. Ik vind zoiets echt raar, ze zegt eigenlijk nu al dat ze door gaat drammen voor meer injecties. Ongeacht of dit nu het middel voor haar blijkt te zijn of niet. Wat als de internist over een paar weken eerst de B12 in haar bloed wil laten bepalen en aan de hand daarvan besluit of het recept vervolgd moet worden of niet? Hopt ze dan naar de volgende? Ik moet wel lachen dat ze nu de opmerkingen over die specifieke fb-groep omzeilt door te zeggen dat ze in een andere kleinere groep zit. Ze zegt nu niet meer dat ze voor die andere steeds niet geaccepteerd wordt. Ik denk dat iemand hier van de week de juiste conclusie trok: iemand van het beheer van die grote groep kent/volgt Debbie en wilde die actrice niet toelaten.
pi_218713589
quote:

[..]

Ik zag idd een reactie, 11 uur geleden dus rond 1u 😭 Walgelijk! Hoe kan je zo zijn…
pi_218713590
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 11:41 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft haar internist gevraagd om intercollegiaal overleg te doen in Rotterdam. Zij verbeeld zich heel wat.
En de internist heeft deze injecties voor een paar weken ingezet. Maar Debbie weet dat dat niet zo werkt.
Koningin Debbie. Iedereen moet zich naar haar voegen. Eigenlijk suggereert ze hier ook doodleuk mee dat deze (gewinkelde) internist onvoldoende kennis heeft van haar B12 problematiek. Het is wel heel ernstig met onze Debbie he? Zelfs internisten begrijpen niet dat ze zwaar ziek is. Die hebben door dat ze in ieder geval niet echt ziek is van een zeer ernstig B12 tekort 😂
pi_218713591
quote:
😂 de expert Debbie...
pi_218713604
Leuk die TT van Debbie. Iemand heeft LC, spuit B12 en is weer aan het werk. Dat is natuurlijk nou net niet Debbie haar bedoeling😬
pi_218713615
quote:
En de kinderen hebben lange dag/opvang 🫠
pi_218713620
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:43 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
In de reacties op tiktok geeft ze aan dat haar internist de injecties maar voor een paar weken voorgeschreven heeft maar dat zij wel weet ‘dat dat niet zo werkt 😂’. Ik vind zoiets echt raar, ze zegt eigenlijk nu al dat ze door gaat drammen voor meer injecties. Ongeacht of dit nu het middel voor haar blijkt te zijn of niet. Wat als de internist over een paar weken eerst de B12 in haar bloed wil laten bepalen en aan de hand daarvan besluit of het recept vervolgd moet worden of niet? Hopt ze dan naar de volgende? Ik moet wel lachen dat ze nu de opmerkingen over die specifieke fb-groep omzeilt door te zeggen dat ze in een andere kleinere groep zit. Ze zegt nu niet meer dat ze voor die andere steeds niet geaccepteerd wordt. Ik denk dat iemand hier van de week de juiste conclusie trok: iemand van het beheer van die grote groep kent/volgt Debbie en wilde die actrice niet toelaten.
100% en ik hoop dat er een keer een overdracht lijntje gaat lopen met 2nd opinion is helemaal prima maar shoppen voor diagnoses niet?

Ze geeft ook al af op de vermoeidheid kliniek.. eerst waren dat de experts en wilde ze verder niets horen maar nu is ze daardoor juist zieker geworden 🤔
pi_218713627
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Leuk die TT van Debbie. Iemand heeft LC, spuit B12 en is weer aan het werk. Dat is natuurlijknou net niet Debbie haar bedoeling😬
En dat al na een jaar! Terwijl ze ook net gelezen heeft dat je wel een jaar lang last kunt hebben van verergering 🤣
pi_218713633
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:53 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En dat al na een jaar! Terwijl ze ook net gelezen heeft dat je wel een jaar lang last kunt hebben van verergering 🤣
Las ook 2 jaar tussen de reacties... 😂 Debbie deed waarschijnlijk een run met haar telefoon naar Roy "we kunnen dit 2 jaar uitmelken!!!"
pi_218713641
quote:
De artsen komen zo wel lekker in de Halloween stemming. Wat een griezel.
pi_218713671
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:43 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Daar zijn toch gewoon geen woorden voor
pi_218713753
Debbie: ik snap wel dat ze zo moe is. Lijkt me ook heel vermoeiend om steeds weer te bedenken waar je last van hebt en dan al die symptomen na te bootsen.
pi_218713775
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 11:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vind het vooral niet zo fris. De pedalen zijn niet bepaald schoon… En dan stap je daarna weer in je schoenen en ga je naar een afspraak zoals Annemarie. Ik bedank.
Voor fris moet je sowieso niet bij AM zijn.
pi_218713811
Volgens mij is sanne van onsgezin.. weer openbaar??
Maar ze bevestigd dus uit elkaar te zijn.. tja duh... hoewel ik geen enkel kind verder gescheiden ouders toewens is dat gepingpong ook niet gezond...
Moest wel beetje lachen om het "er is geen ruzie" na haar online uitbarstingen hoe haar vertrouwen beschadigd is en nog meer van dat soort dingen... zag er toch wel beetje als ruzie uit 🤔👌 maar goed bij hun was ook niemand vreemd gegaan zei ze ooit heel boos....
pi_218713865
Jemig Judith, misschien moet je je kind van 6 niet tig sporten laten doen. Kind krijgt toch ook amper rust met iig 2x per week training atletiek, 1x per week tennis en in het weekend regelmatig wedstrijden die de hele dag lijken te duren. 7u is echt een prima tijd voor een zesjarige om wakker te worden. Als ouder zijnde moet je daar dus op inspelen en zorgen voor een bedtijd die daarbij past maar dat zal niet autonoom genoeg zijn..
pi_218713948
Ik snap niet dat Debbie zelf geen internist of arts is. Ze weet het kennelijk allemaal beter. Je zal haar als 'patient' hebben.
pi_218714002
Demammavan: ik snap er weinig van, het boek moest nog geredigeerd worden en in de teksten die ze liet zijn stonden ook taal- en stijlfouten. Maar nu wel al inspreken? Klopt de tijdlijn niet? Of zijn er delen die al wel klaar zijn? En de quotes van meeschrijvers moesten ook nog goedgekeurd worden omdat ze ingekort waren toch?

Ik snap er weinig meer van. Nog minder snap ik dat je al dyslect een boek kan voorlezen. Fijn dat het kan en dyslexie zal zich in vele vormen uiten; de dyslecten die ik ken kunnen absoluut niet voorlezen, ook al zijn het teksten van henzelf.
pi_218714008
Alsof AM het boek inspreken al niet lastig genoeg vindt, moet ze het ook nog eens vanaf een iPad lezen.
Wat ontzettend gek, daar is een iPad niet echt geschikt voor. Waarom geen (grote) ereader, of, nog beter, een print?

En rijden op blote voeten is in veel landen verboden. Dat zou het in Nederland ook moeten zijn.
pi_218714022
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 12:55 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap er weinig meer van. Nog minder snap ik dat je al dyslect een boek kan voorlezen. Fijn dat het kan en dyslexie zal zich in vele vormen uiten; de dyslecten die ik ken kunnen absoluut niet voorlezen, ook al zijn het teksten van henzelf.
Ik snap ook niet dat zij dat zelf moet doen, het is niet voor niks dat ze er zo tegenop ziet.
Iemand inhuren zal wel teveel geld kosten.
pi_218714068
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 12:56 schreef Harper het volgende:
Alsof AM het boek inspreken al niet lastig genoeg vindt, moet ze het ook nog eens vanaf een iPad lezen.
Wat ontzettend gek, daar is een iPad niet echt geschikt voor. Waarom geen (grote) ereader, of, nog beter, een print?

Voorlezen is een vak apart en de auteur zelf is niet altijd de beste keuze.

En rijden op blote voeten is in veel landen verboden. Dat zou het in Nederland ook moeten zijn.
Zover heb ik nog niet eens gekeken. Wat raar zeg, vanaf een iPad leest voor geen meter vind ik zelf. Het zal inderdaad wel weer lowbudget moeten.
pi_218714089
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 12:58 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik snap ook niet dat zij dat zelf moet doen, het is niet voor niks dat ze er zo tegenop ziet.
Iemand inhuren zal wel teveel geld kosten.
Volgens mij heb ik hier toen gelezen dat dat vorige boek ook heel snel gesproken was. Ook weer afgeraffeld.

Opzich is het niet slecht iets te doen waar je tegen opziet, maar sommige dingen zijn beter om door een ander te laten doen🙈
pi_218714091
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 12:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Volgens mij is sanne van onsgezin.. weer openbaar??
Maar ze bevestigd dus uit elkaar te zijn.. tja duh... hoewel ik geen enkel kind verder gescheiden ouders toewens is dat gepingpong ook niet gezond...
Moest wel beetje lachen om het "er is geen ruzie" na haar online uitbarstingen hoe haar vertrouwen beschadigd is en nog meer van dat soort dingen... zag er toch wel beetje als ruzie uit 🤔👌 maar goed bij hun was ook niemand vreemd gegaan zei ze ooit heel boos....
Maar het is ergens toch ook logisch dat ze even een aantal weken voor zichzelf neemt om deze stap van uit elkaar gaan enigzins een plekje te geven? En ook misschien best logisch dat je in eerste instantie ontkent dat je man vreemdgaat omdat je het gewoon niet wil geloven.

En geen ruzie.. denk dat ze daarmee wil zeggen dag ze elkaar niet de tent uitvechten en het beste willen voor de kinderen. Maar boosheid, verdriet en teleurstelling zal ze vast en zeker voelen na alles wat er gebeurd is.
pi_218714120
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:14 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Maar het is ergens toch ook logisch dat ze even een aantal weken voor zichzelf neemt om deze stap van uit elkaar gaan enigzins een plekje te geven? En ook misschien best logisch dat je in eerste instantie ontkent dat je man vreemdgaat omdat je het gewoon niet wil geloven.

En geen ruzie.. denk dat ze daarmee wil zeggen dag ze elkaar niet de tent uitvechten en het beste willen voor de kinderen. Maar boosheid, verdriet en teleurstelling zal ze vast en zeker voelen na alles wat er gebeurd is.
Precies, vind het best wel apart dat veel volgers gelijk een update willen, gaat je geen donder aan sorry!
Ze melden wel als ze het willen
pi_218714198
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:21 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Precies, vind het best wel apart dat veel volgers gelijk een update willen, gaat je geen donder aan sorry!
Ze melden wel als ze het willen
😂 nu verwachte ik geen update van sanne dat deed ze zelf cryptisch al regelmatig...
Maar dat het niemand iets aangaat vind ik wel grappig in dit topic waar de poly maanden hot topic was omdat ze een update moesten geven hoe het zat 😂🤣
pi_218714262
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 nu verwachte ik geen update van sanne dat deed ze zelf cryptisch al regelmatig...
Maar dat het niemand iets aangaat vind ik wel grappig in dit topic waar de poly maanden hot topic was omdat ze een update moesten geven hoe het zat 😂🤣
Maar echt 😂.
Sanne gaf idd al wel vrij duidelijke hints. Ik snap alleen niet dat volgers er actief naar gaan vragen, als iemand het naar buiten wil brengen doen ze dat wel.
pi_218714290
Heeft Debbie eigenlijk verteld waar ze in behandeling is? Ik had niks te doen tijdens mijn lunchpauze en ben eens gaan zoeken op B12 tekort. Zij heeft het over een intercollegiaal overleg met Rotterdam, daar zit een B12 kliniek, dezelfde als in Amsterdam. Als je doorzoekt naar de betreffende kliniek en internist dan kom je nogal wat tegen, en dat is niet positief. Maar deze b12 kliniek kan iedereen naartoe, ook als je bloedwaarden gewoon in orde zijn. Ik weet niet of ze daar bij zit, maar het zou me niet verbazen.
pi_218714453
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:32 schreef papierentas het volgende:
Heeft Debbie eigenlijk verteld waar ze in behandeling is? Ik had niks te doen tijdens mijn lunchpauze en ben eens gaan zoeken op B12 tekort. Zij heeft het over een intercollegiaal overleg met Rotterdam, daar zit een B12 kliniek, dezelfde als in Amsterdam. Als je doorzoekt naar de betreffende kliniek en internist dan kom je nogal wat tegen, en dat is niet positief. Maar deze b12 kliniek kan iedereen naartoe, ook als je bloedwaarden gewoon in orde zijn. Ik weet niet of ze daar bij zit, maar het zou me niet verbazen.
Nee daar zit ze niet. Ze had een internist via de vermoeidheidkliniek, maar de eerste stopte en de vervanger vond niet dat er iets aan haar B12 gedaan hoefde te worden. Dat stond haar niet aan, dus is ze ergens een andere gaan zoeken. Ze heeft niet gezegd waar, maar ze wil dus wel dat haar huidige in overleg gaat met internisten van die B12 kliniek in Rotterdam. Daar maak ik uit op dat ze daar zelf (nog) niet zit. Is vast de volgende stap. Maar even he, het idee. Internist Pietje werkt in ziekenhuis huppeldepup en dan krijg je een patiënt zoals Debbie. ‘Fijn dat jij me in ieder geval voor een korte periode spuiten wil geven, maar je weet er echt te weinig van want ik moet ze de rest van m’n leven hebben. Dus ik verwacht bij deze van je dat je contact op gaat nemen met internisten die er wél verstand van hebben. Daar heb je wel even tijd voor toch, om speciaal voor mij rond te gaan bellen?’
pi_218714518
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 12:55 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik snap er weinig van, het boek moest nog geredigeerd worden en in de teksten die ze liet zijn stonden ook taal- en stijlfouten. Maar nu wel al inspreken? Klopt de tijdlijn niet? Of zijn er delen die al wel klaar zijn? En de quotes van meeschrijvers moesten ook nog goedgekeurd worden omdat ze ingekort waren toch?

Dat heet dyslexie-als-het-je-uitkomt.
pi_218714543
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 13:42 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Nee daar zit ze niet. Ze had een internist via de vermoeidheidkliniek, maar de eerste stopte en de vervanger vond niet dat er iets aan haar B12 gedaan hoefde te worden. Dat stond haar niet aan, dus is ze ergens een andere gaan zoeken. Ze heeft niet gezegd waar, maar ze wil dus wel dat haar huidige in overleg gaat met internisten van die B12 kliniek in Rotterdam. Daar maak ik uit op dat ze daar zelf (nog) niet zit. Is vast de volgende stap. Maar even he, het idee. Internist Pietje werkt in ziekenhuis huppeldepup en dan krijg je een patiënt zoals Debbie. ‘Fijn dat jij me in ieder geval voor een korte periode spuiten wil geven, maar je weet er echt te weinig van want ik moet ze de rest van m’n leven hebben. Dus ik verwacht bij deze van je dat je contact op gaat nemen met internisten die er wél verstand van hebben. Daar heb je wel even tijd voor toch, om speciaal voor mij rond te gaan bellen?’
Ze moet ook iet zo snel willen, een stap tegelijk anders wordt ze moe. is het verhaal snel uit
pi_218714575
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb dat nooit gezegd of gevraagd hoor 😉

Maar snap je wel hoor!

Ik hou me meer bezig met het linkje van Milou! Wou net een nieuw horloge bestellen 😅😅
pi_218714627
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 12:32 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig Judith, misschien moet je je kind van 6 niet tig sporten laten doen. Kind krijgt toch ook amper rust met iig 2x per week training atletiek, 1x per week tennis en in het weekend regelmatig wedstrijden die de hele dag lijken te duren. 7u is echt een prima tijd voor een zesjarige om wakker te worden. Als ouder zijnde moet je daar dus op inspelen en zorgen voor een bedtijd die daarbij past maar dat zal niet autonoom genoeg zijn..
Mijn nekharen gaan overeind staan van die vrouw. "Bob komt geen dag op tijd ongeacht hoe laat we opstaan".

Hoe kan die vrouw die verantwoordelijkheid toch zo van zich afschuiven. Zij is degene die dit moet regelen en niet een kind van 6. Kan er niet bij met m'n hoofd.
pi_218714670
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 14:05 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Mijn nekharen gaan overeind staan van die vrouw. "Bob komt geen dag op tijd ongeacht hoe laat we opstaan".

Hoe kan die vrouw die verantwoordelijkheid toch zo van zich afschuiven. Zij is degene die dit moet regelen en niet een kind van 6. Kan er niet bij met m'n hoofd.
Maar gelukkig is de consequentie vooral ‘in het weekend geen TV meer voor B’…
pi_218714727
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 14:05 schreef QuintyQ het volgende:

[..]

Te bedenken dat ze vorige week trots vertelde dat ze voor de eerste keer dit schooljaar te laat kwamen... en nu ineens nog geen dag op tijd 🤔
pi_218714731
Ik snap wel dat AM haar boek zelf inspreekt of moet inspreken, dat is vaker zo bij verhalen die zo vasthangen aan de persoon die ze "geschreven" heeft. Dat vinden veel mensen een meerwaarde denk ik. Ik heb het eens geprobeerd maar ik vond er niet naar te luisteren, te gehaast, heb het snel weer uitgezet.
pi_218714739
Bij Judith vind ik het ook wat lastig: ze heeft zich altijd heel duidelijk laten merken dat ze een uitgeslapen kind belangrijker vond dan op tijd op school zijn en dat neemt een kind natuurlijk over. Nu de schuld aan B. geven is niet helemaal eerlijk, want die doet gewoon wat zijn moeder hem geleerd heeft.

Op tijd komen gaat alleen lukken als ze zelf als moeder duidelijk laat merken dat ze op tijd komen belangrijk vindt.
pi_218714747
Ik heb ook een uitslaapkind dat 's ochtends heel moeilijk te motiveren is, maar wij komen eigenlijk nooit te laat. Gewoon zelf op tijd opstaan en dan maar wat minder autonoom.
pi_218714790
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:47 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Dat heet dyslexie-als-het-je-uitkomt.
Mm, mijn dyslectische kind kan met zijn goed begrip van teksten en voorspellende gaven vrij goed voorlezen. Beter dan zijn niet-dyslectische sibling.
Hij leest wel eens dingen die er niet staan :s) (wel dezelfde strekking maar niet de juiste woorden zeg maar)
pi_218714791
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Te bedenken dat ze vorige week trots vertelde dat ze voor de eerste keer dit schooljaar te laat kwamen... en nu ineens nog geen dag op tijd 🤔
Nee niet helemaal, dat was de eerste keer dat ze zich verslapen hadden oftewel te laat uit bed. Maar het is inderdaad wel een prestatie om ook met op tijd opstaan toch nog te laat op school aan te komen. 😅
pi_218714806
Als we het trouwens hebben over vies (met blote voeten autorijden, vieze lades, etc), waar ik dan weer echt de kriebels van krijg was die kat die bij Michelle Bollen over het aanrecht liep steeds toen ze de boterhammen van haar kiddo's zelf stond te smeren in die timelapse. Brrrr
pi_218714818
quote:
Denk niet dat mb haar ontvoerd heeft hoor, waarschijnlijk is de vriendin gewoon vrijwillig ingestapt.
pi_218714847
Wauw Milou d'r jongste (? W iig) slaapt elke zondag bij opa en oma en is daar dan vermoedelijk de hele dag? wat een luxe
pi_218714883
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Wauw Milou d'r jongste (? W iig) slaapt elke zondag bij opa en oma en is daar dan vermoedelijk de hele dag? wat een luxe
En dan maandag Milou haar offline dag. Of is dat alweer verleden tijd
pi_218714908
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Volgens mij had de middelste dat ook voor hij naar school ging. Dan sliep alleen de oudste thuis. En ze zijn daar dan de hele dag idd. En hij gaat ook naar de kinderopvang. Nu vind ik dat laatste wel een goed idee voor sociale contacten. Maar bij opa en oma snap ik dan niet goed als zij altijd vrij is.
pi_218714990
quote:

#nieuwediagnose.
Welk hb-profiel? Ben wel nieuwsgierig.
pi_218715023
Ik denk dat heel
Langzamerhand Debbie compleet vast zit in haar eigen leugens.
Haar verhalen diagnoses en acties worden steeds gekker.
Er zit een b12 instituut in Rotterdam maar daar kun je niet 1.2,3 terecht. En al helemaal niet met de waardes van Debbie .
Nu is het weer de schuld van haar internist die het verkeerde middel voorschreef.
Vorige maand was het de vermoeidheidskliniek.
Nu wil ze dat de artsen gaan overleggen.
Waarom lezen we niks over de hulp die ze zou krijgen in huis en die haar zou begeleiden met alles?
Ik lees alleen over een huishoudelijke hulp.
Ze zakt steeds verderop het dal.hele dagen in bed liggen om het normale ritme te omzeilen.
Ik denk echt dat zij binnenkort ergens wordt opgenomen,en dan niet voor haar b12.
De arme kinderen ,het gaat van kwaad tot erger.
pi_218715026
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Als we het trouwens hebben over vies (met blote voeten autorijden, vieze lades, etc), waar ik dan weer echt de kriebels van krijg was die kat die bij Michelle Bollen over het aanrecht liep steeds toen ze de boterhammen van haar kiddo's zelf stond te smeren in die timelapse. Brrrr
Oh dat vind ik ook altijd zo vies. Maar ik ging vandaag ook bijna over mn nek vd kookplaat van sanneke weer. Daar zit echt een ranzig aangekoekte zwarte laag op aan de rand.

Niet dat mijn huis altijd opgeruimd en schoon is, maar ik doe m'n best.
pi_218715130
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:48 schreef Post-its het volgende:

[..]
Oh dat vind ik ook altijd zo vies. Maar ik ging vandaag ook bijna over mn nek vd kookplaat van sanneke weer. Daar zit echt een ranzig aangekoekte zwarte laag op aan de rand.

Niet dat mijn huis altijd opgeruimd en schoon is, maar ik doe m'n best.
Oh ja ik heb even gekeken en daar mag wel even op gepoetst worden...

Overigens hebben wij zelf een kat, die mag niet op het aanrecht (of op tafel). Dat zal ie vast wel es doen maar dat heeft ie in ieder geval afgeleerd als wij in de buurt zijn want dan sturen we 'm eraf.
pi_218715139
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Misschien na de vakantie waar ze zo aan toe is. Nu geen puf voor denk ik.
pi_218715149
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien na de vakantie waar ze zo aan toe is. Nu geen puf voor denk ik.
Eerst moet iemand haar vertellen dat dat schoongemaakt moet worden.
pi_218715158
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
🤭
pi_218715180
quote:
Landsmeer?
pi_218715235
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]

Overigens hebben wij zelf een kat, die mag niet op het aanrecht (of op tafel). Dat zal ie vast wel es doen maar dat heeft ie in ieder geval afgeleerd als wij in de buurt zijn want dan sturen we 'm eraf.
Nou die van mij hebben daar compleet schijt aan, ze springen bijvoorbeeld ook op de afzuigkap e.d.
Hoe bozer ik word, hoe liever ze het doen. Dus daar ben ik mee gekapt. :')

Ze doen het alleen niet als ik aan het koken ben.
Overigens desinfecteer altijd mijn keukenblad als ik daar ga koken of een boterham smeer oid. Lang leven sanytol spray. :')
pi_218715243
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Och ja, dat heeft vast nog niemand gedaan.
pi_218715318
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ja precies dat. Ik krijg die prik altijd net boven m’n bil, niet in m’n been. De assistente wil er ook altijd een pleister op doen voor m’n kleding. Maar ik weiger altijd want ik zie dat ding niet op m’n bil en dan vergeet ik m vast. Met douchen gaan ze er ook niet standaard af. Loop ik zeker dagen lang met een pleister op m’n bil.. nee, ik neem het risico van die enorme nabloeding wel 🤣
pi_218715404
De man van Sanne heeft ook van zich laten horen. Netjes! Keurig bericht! Niveautje hoor.
pi_218715440
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Neeeeee! Heeft ze woensdag de kinderen? Haar eigen kinderen? Wat erg. Is er dan echt niemand die de kinderen van haar kan overnemen zodat zij in haar nest kan liggen?
Waar is de oppas/medewerker van de gemeente gebleven dan?
pi_218715448
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Die heeft vrijdag de kinderen
pi_218715501
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:
De man van Sanne heeft ook van zich laten horen. Netjes! Keurig bericht! Niveautje hoor.
Volgens mij staat hij op prive. Tenminste account wat ik van hem kan vinden.
pi_218715520
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
En de oppasmeisjes? Afgehaakt?
pi_218715525
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:54 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Volgens mij staat hij op prive. Tenminste account wat ik van hem kan vinden.
Oh, niet gezien. Het kwam voorbij op juice channel.
pi_218715581
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:21 schreef Farfallefalle het volgende:
Ik heb ook een uitslaapkind dat 's ochtends heel moeilijk te motiveren is, maar wij komen eigenlijk nooit te laat. Gewoon zelf op tijd opstaan en dan maar wat minder autonoom.
Judith: Precies dit! Je kunt een kind ook veel aanleren en daar lijkt het mis te gaan bij Judith (Ik snap dat je autonoom wilt opvoeden, maar een kind kan niet alles uit zichzelf. Het is nog een kleuter. Leer hem ritme aan, sta zelf eerder op zodat je samen de ruimte en tijd hebt om een weg te vinden. (Daarin vind ik Milou wel een mooi voorbeeld: Die kinderen hebben alle tijd s ochtends en gaan nooit gehaast naar school.

Debbie: Mijn man is internist en zo af en toe deel ik ff wat over Debbie en dan trekt ie een wenkbrauw op.
Nu liet ik hem toch wat filmpjes en post zien. Zegt ie enkel: 'Dit zijn de ergste!' _O- Sorry maar ik moest echt ff heel hard lachen.

Ps. ik houd ene beetje de reacties bij op TikTok van Debbie. Maar er reageerde vorige week een man met dat het heftig moet zijn voor haar man en kinderen en of ze hulp hebben......Daar gaf Debbie een aantal dagen als reactie dat er hulp in huis is die bezig is met welzijn van hen. Vond ik erg interessant.
pi_218715598
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:48 schreef Henrike het volgende:
Ik denk dat heel
Langzamerhand Debbie compleet vast zit in haar eigen leugens.
Haar verhalen diagnoses en acties worden steeds gekker.
Er zit een b12 instituut in Rotterdam maar daar kun je niet 1.2,3 terecht. En al helemaal niet met de waardes van Debbie .
Nu is het weer de schuld van haar internist die het verkeerde middel voorschreef.
Vorige maand was het de vermoeidheidskliniek.
Nu wil ze dat de artsen gaan overleggen.
Waarom lezen we niks over de hulp die ze zou krijgen in huis en die haar zou begeleiden met alles?
Ik lees alleen over een huishoudelijke hulp.
Ze zakt steeds verderop het dal.hele dagen in bed liggen om het normale ritme te omzeilen.
Ik denk echt dat zij binnenkort ergens wordt opgenomen,en dan niet voor haar b12.
De arme kinderen ,het gaat van kwaad tot erger.
Ik krijg niet de indruk dat Debbie het idee heeft dat ze vast zit. Ze heeft juist net een nieuw pareltje om mee te pronken. Als je de reacties op TT zou lezen zou je denken dat ze ervoor heeft gestudeerd. Alle kennis zit bij Debbie hoor. (Het klopt overigens wel dat er vaak te weinig kennis/ervaring is bij artsen over een b12 te kort.

En ik denk al helemaal niet dat zij snel wordt opgenomen. Zolang Roy nog steeds doet wat hij doet kan Debbie dit in stand houden.
pi_218715637
DBM heeft weer een mental breakdown (threads)
pi_218715639
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Oh, niet gezien. Het kwam voorbij op juice channel.
Ja klopt zag ik daarna ook. Maar dat account staat dus op privé.
pi_218715751
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vind hem zo’n enge kop hebben
pi_218715767
quote:
Ik heb de indruk dat die 3 vriendinnen zich heel erg schikken naar M. Daarom zulke BFF's. Ik herinner me dat ze, toen ze nog in het vorige huis woonden een veel grotere vriendengroep hadden. Zijn blijkbaar een aantal afgehaakt, dezelfde misschien die naar de juicechannels lekken.
pi_218715792
AM heeft haar tong gebroken over bepaalde woorden. Ze kreeg instructie hoe ze bepaalde woorden moest zeggen.
Tsja, dat krijg je als je chatgpt je boek grotendeels laat schrijven. Dan ken je je ‘eigen’ woorden niet 🤓
pi_218715802
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:10 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja klopt zag ik daarna ook. Maar dat account staat dus op privé.
Wat op een juicekanaal staat mag besproken worden, dus ook als er iets van hem op staat.
Had niet verwacht dat Sanneke juice waardig zou zijn haha
pi_218715808
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat op een juicekanaal staat mag besproken worden, dus ook als er iets van hem op staat.
Sanne is niet Sanneke he 😂
pi_218715821
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Sanne is niet Sanneke he 😂
Ohhh haha ik haal 2 mensen door elkaar 😂 ik las te snel.
Dan heb ik niks gezegd! 🙈
pi_218715837
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 16:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM heeft haar tong gebroken over bepaalde woorden. Ze kreeg instructie hoe ze bepaalde woorden moest zeggen.
Tsja, dat krijg je als je chatgpt je boek grotendeels laat schrijven. Dan ken je je ‘eigen’ woorden niet 🤓
Ik vond haar zo blij kijken, toen ze vertelde dat ze geholpen werd bij de woorden en ze een extra pauze kreeg voor haar rommelende maag. Ze glunderde helemaal van de aandacht die ze kreeg leek het. Bijna aandoenlijk.
Een (parttime) baan in loondienst met leuke collega's zou haar nog steeds goed staan denk ik, voor haar eigenwaarde.
pi_218715883
Ons gezin staat toch niet op privé?
Kan er met me tweede account op kijken en volg haar daar niet..

Gaat Am morgen pijn ook de crematie filmen??
Pfff intressant doen en niets zeggen
pi_218715902
Judith; nu met Bob afgesproken niet op tijd is geen speelafspraak na school. Judith hoopt daardoor op intrinsieke motivatie. Dit is per definitie geen intrinsieke motivatie dan toch? 🙈
pi_218715908
😂🤣😂 even heel hard gelachen om bericht van de speld "artsen maken zich zorgen baby's met ernstige gezichtsafwijkingen" over de plaatjes op insta met afgeplakte hoofden 🤣😂
pi_218715926
DBM is al een uur hysterisch aan het huilen zegt ze. Dan vraag ik mij af, doet ze dat dan waar die kinderen bij zijn?
pi_218715933
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Ons gezin staat toch niet op privé?
Kan er met me tweede account op kijken en volg haar daar niet..

Haar parel van een exman wel... (pim flipt graag zijn vingers prive)
pi_218716047
Milou haar laatje 😱😱😱
pi_218716054
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is al een uur hysterisch aan het huilen zegt ze. Dan vraag ik mij af, doet ze dat dan waar die kinderen bij zijn?
En nu is ook haar wasmachine stuk... ik zou ook huilen... (nou niet echt eigenlijk.. )
pi_218716126
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En nu is ook haar wasmachine stuk... ik zou ook huilen... (nou niet echt eigenlijk.. )
Maar is ‘ie stuk, of moet ze gewoon het filter eens checken? Ik heb haar bericht nog niet gezien, maar dit soort dingen verwacht ik dus bij haar 😂
pi_218716176
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:08 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar is ‘ie stuk, of moet ze gewoon het filter eens checken? Ik heb haar bericht nog niet gezien, maar dit soort dingen verwacht ik dus bij haar 😂
Zullen vast veel k's en F's vallen bij het uitpluizen... maar hij is 10 jaar oud zegt ze en hij klonk ook wel alsof er een straaljager door het washok ging 🤔 ik zou er weinig over posten en gewoon een nieuwe bestellen als ik denk dat hij stuk is en ouder is dan de kinderen
pi_218716224
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith; nu met Bob afgesproken niet op tijd is geen speelafspraak na school. Judith hoopt daardoor op intrinsieke motivatie. Dit is per definitie geen intrinsieke motivatie dan toch? 🙈
Klopt. Dit komt niet vanuit hem. Maar Judith weet het vast beter.
pi_218716253
AM laat een fragmentje horen, ze leest eentonig en uiteraard gooit ze ‘ik wilde geen kinderen maar heb er nu 8’ er ook maar weer eens in 🫣
pi_218716322
Debbie haar schoonmoeder gelooft blijkbaar nog wel in de leugens van Debbie.
Nog nooit gezien dat er iemand voor Debbie heeft gekookt dus ik ga er voor het gemak vanuit dat het met haar ziekte te maken heeft.
pi_218716325
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 17:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM laat een fragmentje horen, ze leest eentonig en uiteraard gooit ze ‘ik wilde geen kinderen maar heb er nu 8’ er ook maar weer eens in 🫣
Dat is van haar eerste boek, met uiteraard een linkje om nog te bestellen
pi_218716348
Ok... Debbie en Roy zijn beide vrij.. het is maandag dus alle kinderen zijn weg tot 5/6 uur.. en dan kookt schoonmoeder 🤔 wie legt mij nu even uit wat daar dan het nut van is? Woensdag zou toch handiger zijn? Als Debbie bedlegerig en met haar handen in het haar zit omdat die kinderen dan bij haar zijn de hele middag 🤔 waarom worden ze geholpen op een dag dat ze samen op de bank zitten te niksen?
Of plaatst ze dit omdat mensen zich afvragen waarom Roy zijn familie Mia is?
pi_218716391
En het derde kind bij DBM zorgt voor het eten omdat ze vanmiddag ingestort is. Alleen maar huilen en ze kon niet meer stoppen. Alles door haar trauma. Hoop dat ze snel hulp krijgt.
En ook al doet hij patatjes uit de airfryer, dat gezeur over haar man mag ze wel mee stoppen dus
pi_218716416
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Oke dat wist ik niet
pi_218716453
Milou heeft ook zo’n overvolle agenda 🤭. Uiteten, nagels, wenkbrauwen en judo.
pi_218716487
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Nog nooit gezien dat er iemand voor Debbie heeft gekookt dus ik ga er voor het gemak vanuit dat het met haar ziekte te maken heeft.
Vind het er niet echt lekker uit zien 🫣
pi_218716493
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:54 schreef Earring het volgende:
En het derde kind bij DBM zorgt voor het eten omdat ze vanmiddag ingestort is. Alleen maar huilen en ze kon niet meer stoppen. Alles door haar trauma. Hoop dat ze snel hulp krijgt.
En ook al doet hij patatjes uit de airfryer, dat gezeur over haar man mag ze wel mee stoppen dus
Heeft ze een trauma door de kapotte wasmachine?
pi_218716506
Debbie: wat was eigenlijk haar paradepaardje voor “LC”?
pi_218716529
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heeft ze een trauma door de kapotte wasmachine?
Ze heeft al sinds haar 7e een trauma lees ik. Volgens mij heeft zij een rotjeugd gehad, ik las ooit dat ze overdag met gordijnen dicht moesten zitten om niet gezien te worden of zoiets. Best heftig allemaal. Daarom hoop ik echt dat die hulp waarvoor ze intake krijgt haar gaat helpen
pi_218716533
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:10 schreef Brioche2 het volgende:
Haar miskraam van een tweeling waarvan 1 buiten de baarmoeder zat en ze mogelijk geopereerd moest worden...
pi_218716543
Mensen Julia Johanna schooit om een gratis vakantie. Gek dat ze altijd tips nodig hebben.
pi_218716546
Nogal mosterd, maar ik ben op Spotify begonnen aan het luisterboek van AM.
Maar Jezus, ze leest alsof ze de trein moet halen.
Geen intonatie, geen duidelijk begin en einde van een zin. Gewoon in 1x door, soms hoor je haar ineens een ademteug nemen.
pi_218716569
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Of ze maakt zich zorgen om haar zoon en denkt: Als ik voor hem kook, dan wordt er tenminste ook voor hem gezorgd......
pi_218716603
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:10 schreef Brioche2 het volgende:
Heb je even? :')

Whiplash, fibromyalgie, heftige vruchtbaarheidsproblemen want ze raakt na elke x seks meteen zwanger, depressie, angststoornis, verzakking, PTSS, wat vergeet ik nu nog? ADHD en HB kwamen erna geloof ik.
pi_218716722
Ik vind het echt zo ongepast en onsmakelijk hoe AM alles rondom die begrafenis op insta kwakt… nu weer die modeshow met het hele gezin. Voor je weet blijken de uitvaart-outfits ook nog gesponsord 🙊
pi_218716727
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vind het er niet echt lekker uit zien 🫣
Ik vind foto’s van eten eigenlijk nooit echt smakelijk. Tenzij het echt mooie plaatjes zijn uit een restaurant. Bij foto’s van een pan pasta, waarbij alles door elkaar zit, krijg ik geen trek.
pi_218716757
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:42 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik vind het echt zo ongepast en onsmakelijk hoe AM alles rondom die begrafenis op insta kwakt… nu weer die modeshow met het hele gezin. Voor je weet blijken de uitvaart-outfits ook nog gesponsord 🙊
Nou echt... En MG had beter nog even naar de kapper kunnen gaan vanmorgen, na zijn oppasochtend waarin hij de kids moest wegbrengen naar school.
Die baard tot daar aan toe, die haren vind ik onverzorgd.
pi_218716758
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:20 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Of ze maakt zich zorgen om haar zoon en denkt: Als ik voor hem kook, dan wordt er tenminste ook voor hem gezorgd......
Ik zou eerder met mijn kind in gesprek gaan dan meegaan in deze sprookjes. Maar goed, wie weet kookt ze wekelijks voor ze omdat ze het leuk vindt. Ik vind het opvallend dat het net is wanneer Debbie al voor de 3e dag op rij ligt te vegeteren.
pi_218716783
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:25 schreef Nieve het volgende:

[..]

Whiplash, fibromyalgie, heftige vruchtbaarheidsproblemen want ze raakt na elke x seks meteen zwanger, depressie, angststoornis, verzakking, PTSS, wat vergeet ik nu nog? ADHD en HB kwamen erna geloof ik.
Die vruchtbaarheidsproblemen waren gewoon lachwekkend. Eigenlijk zijn al haar diagnoses dat.

Neurodivergent is ook nog genoemd. Toen had ze het opeens druk met human design. Ook nooit meer iets over gehoord.
pi_218716784
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:42 schreef Louuuu_lou het volgende:
Dat zou wel heel triest zijn
pi_218716789
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind foto’s van eten eigenlijk nooit echt smakelijk. Tenzij het echt mooie plaatjes zijn uit een restaurant. Bij foto’s van een pan pasta, waarbij alles door elkaar zit, krijg ik geen trek.
Wat was dat gore recept van dbm ook alweer, iets met rookworst en ananas ofzo?
pi_218716816
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
DBM volg ik niet. Ooit keek ik een keer en dat beeld staat nog op mijn netvlies gebrand: veel te strakke broek, snor en een hele grote mond. Ik werd ook direct door haar geblokkeerd. Laatst ging het hier ook veel over haar en toen schreef iemand dat ik voor de grap gewoon weer eens moest kijken maar ik durf niet😂
pi_218716877
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:45 schreef Holaa het volgende:

[..]
Nou echt... En MG had beter nog even naar de kapper kunnen gaan vanmorgen, na zijn oppasochtend waarin hij de kids moest wegbrengen naar school.
Dat baardje staat hem juist leuk vind ik.
En hij begint nooit vroeg hij dus zal gewoon gewerkt hebben denk ik
pi_218716886
quote:

[..]
Chili con carne hahaha
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218716945
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat zou wel heel triest zijn
Was flauw grapje van me.
Maar ik kan er gewoon niet bij dat iemand zelf niet aanvoelt dat dit soort stories en how can i make this about me gedrag gewoon niet oké is bij dingen als een begrafenis. Die heeft echt geen sociale antenne hoor
pi_218716986
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
DBM volg ik niet. Ooit keek ik een keer en dat beeld staat nog op mijn netvlies gebrand: veel te strakke broek, snor en een hele grote mond. Ik werd ook direct door haar geblokkeerd. Laatst ging het hier ook veel over haar en toen schreef iemand dat ik voor de grap gewoon weer eens moest kijken maar ik durf niet😂
Hahah ik heb hetzelfde, ik kan het gewoon niet opbrengen daar te kijken 😅
pi_218717000
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:07 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Was flauw grapje van me.
Maar ik kan er gewoon niet bij dat iemand zelf niet aanvoelt dat dit soort stories en how can i make this about me gedrag gewoon niet oké is bij dingen als een begrafenis. Die heeft echt geen sociale antenne hoor
Precies! Nu ook weer om iedereen op de plek te krijgen. Wat is er mis met de mededeling: zo laat daar zijn.
En hou het liever gewoon allemaal binnen je gezin in plaats al die stories delen met volgers
Zeg morgenavond gewoon: we hadden een uitvaart.
En laat haar alsjeblieft niet gaan filmen daar!
pi_218717001
quote:

[..]

Ze had na zoe een postnatale depressie en na jay een zeer ernstige baarmoeder verzakking...
Die steeds weer zwanger was ook bijzonder want Roy wilde eigenlijk geen 2e en ook geen 3e kind... en dat zou betekenen dat ze nu geen seks meer hebben 🤔 nu zou ik dat snappen omdat een stukje electrisch fietsen 3 dagen slapen oplevert.. een avondje gezellig rampetampen met retteketet is dan een week bijkomen lijkt mij 🤔🤷
De whiplash was aan het begin van haar LC want Liam zat in haar buik en heeft daar trauma van... en volgens mij was ze net wel net niet zwanger toen ze LC kreeg..
Vaak als we dit lijstje weer doen zijn er altijd mensen die zich nog iets herinneren 😂 het is ook zoveel... dat alleen al maakt het ongeloofwaardig dat Roy het niet door zou hebben... iedereen die haar langer volgt weet de helft van de lijst niet meer zo lang is het
pi_218717006
quote:

[..]

Oh wow 🤣 ze heeft t handboek van geneeskunde bijna uit zo te zien. Wordt zo nog lastig voor haar om iets nieuws te verzinnen.
pi_218717023
quote:

[..]
Dat was toch chilli con carne met rookworst en ananas.... Waarom doen mensen overal ananas in???
pi_218717058
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze had na zoe een postnatale depressie en na jay een zeer ernstige baarmoeder verzakking...
Die steeds weer zwanger was ook bijzonder want Roy wilde eigenlijk geen 2e en ook geen 3e kind... en dat zou betekenen dat ze nu geen seks meer hebben 🤔 nu zou ik dat snappen omdat een stukje electrisch fietsen 3 dagen slapen oplevert.. een avondje gezellig rampetampen met retteketet is dan een week bijkomen lijkt mij 🤔🤷
De whiplash was aan het begin van haar LC want Liam zat in haar buik en heeft daar trauma van... en volgens mij was ze net wel net niet zwanger toen ze LC kreeg..
Vaak als we dit lijstje weer doen zijn er altijd mensen die zich nog iets herinneren 😂 het is ook zoveel... dat alleen al maakt het ongeloofwaardig dat Roy het niet door zou hebben... iedereen die haar langer volgt weet de helft van de lijst niet meer zo lang is het
Kan me nou ook niet echt voorstellen dat die hele probleemlijst sfeer verhogend is in de slaapkamer.
pi_218717084
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:12 schreef Earring het volgende:

[..]
Precies! Nu ook weer om iedereen op de plek te krijgen. Wat is er mis met de mededeling: zo laat daar zijn.
En hou het liever gewoon allemaal binnen je gezin in plaats al die stories delen met volgers
Zeg morgenavond gewoon: we hadden een uitvaart.
En laat haar alsjeblieft niet gaan filmen daar!
Het is gewoon zo'n leeg en triest leven dat zelfs een uitvaart voor content zorgt. Ze grijpt alles aan om aan 100 stories per dag te komen.
pi_218717110
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:17 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Kan me nou ook niet echt voorstellen dat die hele probleemlijst sfeer verhogend is in de slaapkamer.
Die slaapkamer moet haast wel een muf hol zijn. Maar een bed is niet per se nodig natuurlijk.
pi_218717137
quote:

[..]
🤣🤣 jij hebt zo gelijk! Maar het erge is, dat tokkiegedoe daar blijft me gewoon aantrekken🤣. Ik moet gewoon kijken.
pi_218717147
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:17 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Ik zou echt zo slap als een zwabber worden van zo’n zeikende vrouw in voddenkleding die de hele dag op dat nest ligt te meuren of anders hysterisch rondjes rijdt in haar rolbolide
pi_218717150
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die slaapkamer moet haast wel een muf hol zijn. Maar een bed is niet per se nodig natuurlijk.
Ondertussen leest ze boeken met low budget porn achtige taferelen erin... en vind Roy niet het type dat blij 3 jaar droog staat...
pi_218717161
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze was net zwanger van de 3e toen ze corona kreeg. Vlak na een miskraam (of 2). Die miskraam was toen ook zo’n toestand. En eigenlijk mocht ze nog niet weer zwanger worden want er was iets met haar waardes (hcg?). Maar oepsie, de vrouw met vruchtbaarheidsproblemen raakte al zwanger doordat Roy naar haar keek.

En laten we haar bevalling ook niet vergeten! Supersnel (wat was het, een dag of 2?). En op een goed karakter gedaan. Goed karakter ook gewoon hè.

Het is bij haar echt altijd in het extreme. Behalve de zorg voor haar kinderen, daarin rolt ze de kantjes er vanaf.
pi_218717212
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:21 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Het is gewoon zo'n leeg en triest leven dat zelfs een uitvaart voor content zorgt. Ze grijpt alles aan om aan 100 stories per dag te komen.
Als AM ook maar iets van een sociale aangelegenheid heeft waar ze voor is uitgenodigd (of zichzelf opdringt), gaat ze helemaal los op insta. Het is idd leeg en triest, wanhopig laten zien dat je heus wel een sociaal leven hebt. Jammer dat ze ook hierin weer niet geremd wordt door Maarten.
pi_218717221
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 17:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind het helemaal niet eentonig? Ja, wel als je niet verder luistert dan de eerste zin. En het is een fragment uit haar eerste boek.
pi_218717225
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze was net zwanger van de 3e toen ze corona kreeg. Vlak na een miskraam (of 2). Die miskraam was toen ook zo’n toestand. En eigenlijk mocht ze nog niet weer zwanger worden want er was iets met haar waardes (hcg?). Maar oepsie, de vrouw met vruchtbaarheidsproblemen raakte al zwanger doordat Roy naar haar keek.

En laten we haar bevalling ook niet vergeten! Supersnel (wat was het, een dag of 2?). En op een goed karakter gedaan. Goed karakter ook gewoon hè.

Het is bij haar echt altijd in het extreme. Behalve de zorg voor haar kinderen, daarin rolt ze de kantjes er vanaf.
Steeds als ik zoiets lees bij iemand zie ik Roy zijn reactie weer voor me... "ze doet echt ALLES voor die kinderen " 😂 op de reactie "wat dan" reageerde hij niet...
pi_218717240
Debbie was toch gestopt bij de vermoeidheidskliniek? Op insta reageert ze op iemand die vraagt wie die b12 heeft geregeld. Daarop reageert Debbie dat haar internist van de vermoeidheidskliniek dat heeft gedaan.
pi_218717247
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Steeds als ik zoiets lees bij iemand zie ik Roy zijn reactie weer voor me... "ze doet echt ALLES voor die kinderen " 😂 op de reactie "wat dan" reageerde hij niet...
Roy is ziende blind.
pi_218717258
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:01 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat baardje staat hem juist leuk vind ik.
En hij begint nooit vroeg hij dus zal gewoon gewerkt hebben denk ik
Dat zeg ik toch ook?
Zijn haren daarentegen zijn inmiddels onverzorgd zo na de vakantie.
Ik heb echt een hekel aan onverzorgde bakkebaarden en nekharen, kun je ook trouwens thuis zelf met een tondeuse doen. Als AM ineens weer op haar goedkope/tweedehands tour wilt.
Maar kappers staan daar sowieso niet hoog op de prio lijst. L haar haren zijn denk ik nog nooit geknipt en zouden ook mooier zijn met wat puntjes eraf.
pi_218717286
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vind het helemaal niet eentonig? Ja, wel als je niet verder luistert dan de eerste zin. En het is een fragment uit haar eerste boek.
Daarnaast legt ze uit dat dat stukje juist een moment was waarop ze super nerveus en onzeker was...

Ik luisterboek veel.. en heb bij veel boeken dat je het eerste hoofdstuk ofzo hoort dat de verteller er nog in moet komen.. veel zijn zelfs gewoon professionele insprekers
Dit soort boeken word juist heel vaak door de schrijver zelf ingesproken (kluun doet dat ook en claudia de breij.... heeft niets met budget te maken maar met de persoonlijke noot van het boek)
pi_218717291
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ondertussen leest ze boeken met low budget porn achtige taferelen erin... en vind Roy niet het type dat blij 3 jaar droog staat...
Oh ik dus juist wel.. Echt zo’n slappe tosti die 0 testosteron of mannelijkheid bezit. Anders had mevrouw Lether echt niet met al deze dingen weg kunnen komen.
pi_218717294
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nogal mosterd, maar ik ben op Spotify begonnen aan het luisterboek van AM.
Maar Jezus, ze leest alsof ze de trein moet halen.
Geen intonatie, geen duidelijk begin en einde van een zin. Gewoon in 1x door, soms hoor je haar ineens een ademteug nemen.
Zo leest het toch ook weg? 🤣. Dat hele boek zit geen logica in. En dat rare tijdspad... Het ging van de geboorte van Jim naar veel verder en hup weer terug naar baby Jim.
pi_218717300
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:35 schreef Holaa het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch ook?
Zijn haren daarentegen zijn inmiddels onverzorgd zo na de vakantie.
Ik heb echt een hekel aan onverzorgde bakkebaarden en nekharen, kun je ook trouwens thuis zelf met een tondeuse doen. Als AM ineens weer op haar goedkope/tweedehands tour wilt.
Maar kappers staan daar sowieso niet hoog op de prio lijst. L haar haren zijn denk ik nog nooit geknipt en zouden ook mooier zijn met wat puntjes eraf.
Baardje is daar aan toe zeg je. Klinkt mij anders in de oren dan leuk. Maar oke smaken mogen verschillen.
Ik gun AM vooral een samenwerking met een haarspeldjes webshop. Drukke mamas heeft ze denk niet.
pi_218717328
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie was toch gestopt bij de vermoeidheidskliniek? Op insta reageert ze op iemand die vraagt wie die b12 heeft geregeld. Daarop reageert Debbie dat haar internist van de vermoeidheidskliniek dat heeft gedaan.
Echt? Dan spreekt ze zichzelf tegen.. gisteren reageerde ze nog ergens dat ze met die kliniek gestopt was omdat ze daardoor enkel zieker werd 😂 en de internist van de kliniek wilde niets doen en daarom ging ze naar een ander die ook geen verstand ervan had en de 3e was meer gespecialiseerd en nu mag ze prikken...

Debbie je moet wel je stories gelijk houden als je op verschillende platforms iets anders zet val je echt sneller door de mand
pi_218717348
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:40 schreef Earring het volgende:

[..]
Baardje is daar aan toe zeg je. Klinkt mij anders in de oren dan leuk. Maar oke smaken mogen verschillen.
Ik gun AM vooral een samenwerking met een haarspeldjes webshop. Drukke mamas heeft ze denk niet.
Haarspeldjes gaan al die dameskapsels niet redden. Ik gun alle dames daar een bezoekje aan een goede krullenkapper. Maar totdat dat gesponsord wordt, zit dat er wss niet in daar in huize Geerts.
pi_218717351
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:32 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Als AM ook maar iets van een sociale aangelegenheid heeft waar ze voor is uitgenodigd (of zichzelf opdringt), gaat ze helemaal los op insta. Het is idd leeg en triest, wanhopig laten zien dat je heus wel een sociaal leven hebt. Jammer dat ze ook hierin weer niet geremd wordt door Maarten.
Dat is het idd ook. Ze heeft 0 vrienden, buiten dat uurtje paardrijden geen enkele sociale interactie. Gewoon nooit met anderen uit eten, dagje shoppen, film...gewoon helemaal niks. Dus elj sociaal iets is een ding daar. Erg dat zelfs een uitvaart daar onder valt.
pi_218717356
quote:

[..]
😆
pi_218717375
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:39 schreef morningsunshine het volgende:

[..]
Oh ik dus juist wel.. Echt zo’n slappe tosti die 0 testosteron of mannelijkheid bezit. Anders had mevrouw Lether echt niet met al deze dingen weg kunnen komen.
Tja maar als je geen 2e kind wilt en je vrouw word bij het aanzicht van je knakworst al zwanger... en dan wil je geen 3e maar herhaalt hetzelfde verhaaltje zich weer.. dan komt het toch over alsof hij hem er zelf steeds voor hangt 🤷
pi_218717382
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:01 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Chili con carne hahaha
Oja, dat was het! Dat zag er ook echt goor uit
pi_218717391
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een muf hol is wel een goede beschrijving ja
pi_218717405
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:26 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik zou echt zo slap als een zwabber worden van zo’n zeikende vrouw in voddenkleding die de hele dag op dat nest ligt te meuren of anders hysterisch rondjes rijdt in haar rolbolide
Ik zie dit dan voor me! Zou ze ook stunts en wheelies doen?
pi_218717412
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt? Dan spreekt ze zichzelf tegen.. gisteren reageerde ze nog ergens dat ze met die kliniek gestopt was omdat ze daardoor enkel zieker werd 😂 en de internist van de kliniek wilde niets doen en daarom ging ze naar een ander die ook geen verstand ervan had en de 3e was meer gespecialiseerd en nu mag ze prikken...

Debbie je moet wel je stories gelijk houden als je op verschillende platforms iets anders zet val je echt sneller door de mand
Het staat er echt. Zij moet echt haar leugens gaan opschrijven.
pi_218717427
Ach zo te zien wordt Bob ook elektricien en gaat hij robotica studeren 😁
pi_218717473
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het staat er echt. Zij moet echt haar leugens gaan opschrijven.
Ik heb nergens voorbij zien komen dat ze ergens schreef dat ze gestopt is bij de vermoeidheidskliniek?

Er stond wel ergens dat ze zieker werd van haar revalidatietraject (die ze überhaupt niet heeft gedaan, maar goed). Wellicht zijn er wat reacties door elkaar gehaald 😊
pi_218717490
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Moet hij wel combineren met zijn tennis en zwem carrière... en atletiek natuurlijk.. jongen krijgt het nog druk met die Olympische spelen
pi_218717559
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik heb nergens voorbij zien komen dat ze ergens schreef dat ze gestopt is bij de vermoeidheidskliniek?

Er stond wel ergens dat ze zieker werd van haar revalidatietraject (die ze überhaupt niet heeft gedaan, maar goed). Wellicht zijn er wat reacties door elkaar gehaald 😊
Ergens een week of iets geleden had ze ook een stuk geschreven Ergens in een reactie dat ze was gestopt met de vermoeidheid kliniek omdat ze teleurgesteld was over hun kennis en behandelingen... gisteren vroeg iemand in een reactie of de kliniek nog mee dacht en toen zei ze weer gestopt te zijn en verbaasd was dat internisten zo weinig over b12 wisten en na wat rond zoeken eindelijk er 1 gevonden had die haar wel serieus nam.
Dus niet via de kliniek
pi_218717585
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]

Ze schreef dat ook al voor haar vakantie. Ze kwam daar niet verder, eerder verslechtering dan verbetering.
pi_218717588
Wat een B12 gezwets weer ;)
pi_218717605
Kyra denkt dat haar baby volgende zomer nog steeds maat 56 past?🥲
pi_218717630
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:25 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
🤣🤣 jij hebt zo gelijk! Maar het erge is, dat tokkiegedoe daar blijft me gewoon aantrekken🤣. Ik moet gewoon kijken.
Gewoon eigenlijk een vorm van ramptoerisme 😂
pi_218717658
Zo, Debbie gaat iets voor zichzelf doen dus ze heeft weer energie voor 10 🫣
pi_218717659
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:25 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik heb dat met Debbie en Sanneke. Puur irritainment. Blijf benieuwd wat ze steeds uitkramen.
pi_218717676
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Inderdaad, lach van oor tot oor. Ze staat er als zo’n slechte tell sell verkoopster bij.
pi_218717697
Demammavan: ik vind die story's over outfits voor een begrafenis niet zo gepast voor een groot openbaar account. De intentie zal echt wel goed zijn, maar wijt er 1 story aan (wij zijn enorm verdrietig) en houd het daar bij. Voor hun het is een bekende, voor het merendeel van de volgers een onbekende.

Boek inspreken: ik geloof direct dat het heel ongemakkelijk en eng is. Dapper dat ze doorgezet heeft. Ik luister niet vaak luisterboeken, maar ik ben mijn dol op podcasts en ik ben behoorlijk gevoelig voor fijne stemmen (sommige mensen kunnen zo prachtig vertellen en hebben zo'n fijne stem). Om die reden ben ik er meestal (uitzonderingen daargelaten) niet zo'n fan van auteurs die hun eigen boek inspreken, omdat je dan merkt dat het een vak apart is.

Ik vind mijn eigen stem afschuwelijk: in het theoretisch geval dat ik ooit een bestseller ga schrijven, huur ik zelf iemand van de radio in die in mag spreken. En dat zou ik met liefde zelf betalen (ik weet zo wel een paar mensen, die ik heel fijn vind om te horen).
pi_218717786
Maar begrijp ik nu dat AM, Maarten, Guus en Jim allemaal (in ieder geval) naar de manege gaan voor de uitvaart in het begin van de middag? Moeten Jim en Guus niet naar school?

Ze moeten allemaal (slecht zittende) paardrijkleding aan zo te zien. Misschien een ereboog ofzo. Gaan we vast wel zien op haar insta 🙄
pi_218717788
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Nu nog netjes leren eten en normaal fietsen, dan wordt het wat!
pi_218717841
Als er iemand overlijd, dan kan je delen dat je verdrietig bent of dat je meeleeft.

Dan ga je geen praktische dingen delen zoals kleding passen en hopen dat iedereen op tijd is.

Dat is respectloos. Een overlijden gebruiken voor content... Blegh
pi_218717859
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar begrijp ik nu dat AM, Maarten, Guus en Jim allemaal (in ieder geval) naar de manege gaan voor de uitvaart in het begin van de middag? Moeten Jim en Guus niet naar school?

Ze moeten allemaal (slecht zittende) paardrijkleding aan zo te zien. Misschien een ereboog ofzo. Gaan we vast wel zien op haar insta 🙄
Mag toch hopen van niet..
pi_218717872
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Potverdikkie wat slecht weer... 3 dagen in je bed kinderen dikke middelvinger en dan als een feniks herrijzen om een float filmpje te maken 🤷🤦‍♂️ roy roep nog eens ALLES voor de kinderen!!!! Nee vriend alles voor Debbie!
pi_218717874
Roy zou toch met Debbie mee? Waarom staat ze dan zo onhandig te filmen? Of mocht hij uiteindelijk toch niet mee?
pi_218717888
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Inderdaad, lach van oor tot oor. Ze staat er als zo’n slechte tell sell verkoopster bij.
Ja, dat is inderdaad een goede omschrijving!
pi_218717895
Koen zou volgend MB op een camping zitten. Jvp schrijft in haar recap ‘camping’. Ik ben benieuwd of het een hint is.

Toevoeging: ah en op een volgende foto ‘een man’ aan tafel op ‘de camping’.
pi_218717899
Wat is Bob toch een wonderkind. Zien we allemaal wel hoe fantastisch hij is?
pi_218717914
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Roy zou toch met Debbie mee? Waarom staat ze dan zo onhandig te filmen? Of mocht hij uiteindelijk toch niet mee?
Die heeft zijn eigen hokje.... reden dat ik dit dus nooit als date night iets zou doen.. die waar annemarie gaat heeft een ander soort bad en zit je wel samen.. dit zijn van die kamertjes ... ongezellig en je ziet elkaar na een uur weer aangekleed bij de kassa
pi_218717919
Debbie die haar ‘pjorijasses’ laat zien, en dan op het einde met haar grijnzende gezicht in de camera
pi_218717926
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 20:11 schreef Lampje88 het volgende:
Kyra denkt dat haar baby volgende zomer nog steeds maat 56 past?🥲
Ik denk dat je het niet goed begrijpt? Of ik lees het verkeerd. Ze zit in maat 56 en 62 ligt al in de kast. Omdat ze daar bijna in past en ze na de vakantie (blijkbaar binnenkort) dat dus niet in de kast hoeft te doen.

Vind dat de kleine er goed uit ziet op der foto van der post.
pi_218717937
Jongens we waren de psoriasis vergeten bij Debbie 🤢 toch fijn dat ze het zelf even in de close up deelde... zou ze weten dat er ook zalf voor is? Kost een stuk minder en werkt ook prima
pi_218717946
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 20:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen zou volgend MB op een camping zitten. Jvp schrijft in haar recap ‘camping’. Ik ben benieuwd of het een hint is.

Toevoeging: ah en op een volgende foto ‘een man’ aan tafel op ‘de camping’.

Zie inderdaad nu de mannenarm bij de foto van haar jongste als clowntje. Dat moet Koen toch wel gewoon zijn?
pi_218717971
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Zie inderdaad nu de mannenarm bij de foto van haar jongste als clowntje. Dat moet Koen toch wel gewoon zijn?
Wilde het net komen posten over die arm. Dat is duidelijk geen vrouwenarm. Ben benieuwd hoe snel de juicekanalen dit oppikken.
pi_218717987
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Ik denk dat jvp dat zelfs bevestigt met haar camping tussen aanhalingstekens.

Maar dat is mijn gedachte.
pi_218717995
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 20:50 schreef Maremare het volgende:

[..]
Wilde het net komen posten over die arm. Dat is duidelijk geen vrouwenarm. Ben benieuwd hoe snel de juicekanalen dit oppikken.
Ja duidelijk een mannenarm. Maar Koen heeft toch tatoeages op z’n onderarmen dacht ik?
Fijn om te zien dat de kids van J wel echt een gezellige tijd hebben met hun moeder.
pi_218718017
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:45 schreef Holaa het volgende:

[..]
Denk dat er morgen een cap overheen zit. Het zijn toch paardrij kleren?
pi_218718030
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:54 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ja duidelijk een mannenarm. Maar Koen heeft toch tatoeages op z’n onderarmen dacht ik?
Fijn om te zien dat de kids van J wel echt een gezellige tijd hebben met hun moeder.
Denk dat die net buiten beeld zouden moeten kunnen zitten die tatoeages.
pi_218718032
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:54 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Die tattoo zit net onder zijn elleboog. Deze foto is natuurlijk niet toevallig geplaatst. Ze weet dat hier vraagtekens bij worden gezet.
pi_218718070
Die arm lijkt mij van een grotere man dan Koen. Misschien haar ex?
pi_218718073
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die tattoo zit net onder zijn elleboog. Deze foto is natuurlijk niet toevallig geplaatst. Ze weet dat hier vraagtekens bij worden gezet.
De tattoo zit idd buiten beeld als het van hem is…
Hij draagt normaal links altijd een armband die zie ik ook niet. T kan natuurlijk ook haar vader zijn na de voetbalmiddag?
pi_218718084
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:03 schreef Hyacinth het volgende:
Was ook mijn gedachte.
pi_218718101
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:03 schreef Yoehoo het volgende:

[..]
De tattoo zit idd buiten beeld als het van hem is…
Hij draagt normaal links altijd een armband die zie ik ook niet. T kan natuurlijk ook haar vader zijn na de voetbalmiddag?
Het hoeft ook zeker niet Koen te zijn maar het genereert wel weer aandacht.
pi_218718106
Die reactie van Pim. Wat een eng mannetje. Vind het knap van Sanne dat ze überhaupt nog geprobeerd hebben.
pi_218718209
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]

Ze zet denk ik “camping” tussen haakjes omdat het natuurlijk geen echte camping is maar een recreatiepark.

En ik gok dat het haar ex is.
pi_218718219
Die minibelle kletst toch ook een hoop onzin. Oudste kan heel goed plannen en heeft extreem doorzettingsvermogen volgens de mentor.
Echt onzin dat iemand dat kan bepalen in zo'n korte tijd. In hun regio is het pas de tweede schoolweek.
pi_218718221
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 20:50 schreef Maremare het volgende:

[..]
Dat is haar vader, zegt ze zelf in een reactie.
pi_218718238
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:03 schreef Hyacinth het volgende:
Het is haar vader zegt ze in de reacties

Edit: mosterd
pi_218718249
Maar waarom noemt JvP het een camping. Het is en schreeuwend duur bungalow park waar je voor alle entertainment die voorbij komt (behalve het zwembad ) activity credit moet betalen.
pi_218718287
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]

Er worden ook wel wat speldenprikjes over en weer uitgedeeld tussen M en J in hun posts op instagram steeds. Hoe lang zal dat goed gaan als ze ook nog samen moeten werken?
pi_218718289
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:21 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Dat is haar vader, zegt ze zelf in een reactie.
Zie het net ja. Maar zoals mensen hier al schreven, het genereert in ieder geval reacties 😂
pi_218718338
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik vrees het ook.
pi_218718345
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:44 schreef Yoehoo het volgende:

[..]
Ik denk dat je het niet goed begrijpt? Of ik lees het verkeerd. Ze zit in maat 56 en 62 ligt al in de kast. Omdat ze daar bijna in past en ze na de vakantie (blijkbaar binnenkort) dat dus niet in de kast hoeft te doen.

Vind dat de kleine er goed uit ziet op der foto van der post.
Dat snap ik alleen ze zegt dan kan alles na het wassen in de opbergtas voor de volgende zomer.
pi_218718364
Bob 'bedenkt' even een robot op zonne energie.
Nee hij schildert iets wat hij in zijn hoofd heeft zoals iedere 6 jarige. Ongeacht of het realistisch is of niet.
pi_218718367
Debbie die in die massagestoel haar schouders hoorde kraken. Ik voorzie een nieuwe aandoening voor op de strippenkaart hoor.
pi_218718372
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:35 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ik vrees het ook.
Daar doet ze het om, de reacties
pi_218718376
quote:
Ze gaat naar Amstelveen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')