abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218710762
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Op TT reageert iemand bij Debbie dat die pleister niet nodig is. Debbie zegt dat ze het i.v.m. de nabloeding wel handig vond. NABLOEDING! 😂
Echt nabloeding😂🤣hoe dan
Ik slik maximale dosis bloedverdunners en dep de prikplek even na met een watje
pi_218710786
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap zo’n pleister, maar nabloeding is wel echt des Debs. Corona wordt in no time LC, een getrokken kies eindigt in een dry socket, een puistje wordt een fikse ontsteking, een druppel bloed wordt een nabloeding. Hoe ze het allemaal verzonnen krijgt is mij een raadsel.
Ze is een fantast
pi_218710790
Nou op tt ontwikkeld ze al de nieuwe diagnose hoor. Iemand reageert dat ze een jaar last had van verergering. Debbie reageert 2 uur geleden: een jaar?? En dat ze nu al met haar handen in het haar zit.

Dus Debbie zit nu in bed te glibberen dat ze dit nog heeeel lang kan uitmelken 👍
pi_218710837
Ik ben lang geleden al geblokkeerd door Debbie en als ik dit allemaal lees is dat maar beter ook. Die vrouw is echt niet goed hoor .

[ Bericht 0% gewijzigd door poohenzo op 08-09-2025 00:18:03 (Typo) ]
pi_218710878
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 22:23 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel bijzonder dat ze zoveel slaapt sinds die injecties en de weinige uurtjes dat ze wakker is, spendeert aan het reageren op social media. Op TikTok is ze op verschillende tijden aardig actief geweest met reageren de afgelopen dagen. Gezellig weer voor het gezin. Of aan het slapen, of achter de telefoon.
Swifferen op TT is het enige schoonmaken dat die meid doet
pi_218711228
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 23:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vast rolstoeldansen of iets in die geest
Nee eerder Hyrpx of een marathon rennen of zo.
pi_218711331
Op TT ook reacties van mensen die darmklachten hebben (gehad).
Ik voorspel een afwisseling van bed en toilet bij Debbie.
pi_218711382
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:19 schreef Sstt1993 het volgende:
Debbie heeft waarschijnlijk last van alle bijwerkingen die iedereen ooit gehad heeft of waarvan ze dachten dat het door de injectie kwam.
Acne is een ook bijwerking tijdens de opstart, maar dat kan ze niet veinzen...
pi_218711399
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Debbie heeft waarschijnlijk last van alle bijwerkingen die iedereen ooit gehad heeft of waarvan ze dachten dat het door de injectie kwam.
Ja dat zou allemaal wel weer typisch zijn bij Debbie, alle vage bijwerkingen hebben en de meest voorkomende die ze niet kan faken niet.
pi_218711410
Wat is er woensdag te doen bij Sanneke? Ik heb dat gemist?
pi_218711414
Ergens deze week heeft Debbie vast een goede dag, haar nagels moeten echt gedaan worden. Dan maar op karakter naar de nagelmevrouw.
pi_218711417
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:35 schreef Post-its het volgende:
Wat is er woensdag te doen bij Sanneke? Ik heb dat gemist?
Nee, niet gemist hoor. Heeft ze niet gedeeld. Dus nu gaan mensen haar vragen wat er is = aandacht.
pi_218711421
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Debbie heeft regelmatig puistjes in haar gezicht waarschijnlijk gewoon die tijd van de maand.. normaal noemt ze het ontstekingen die door de lc komen.. zou me niets verbazen als het nu door de prikken zal komen 🤷
pi_218711476
Sanneke zal wel weer een poging doen op een huis woensdag. Maar ze heeft dus nog steeds niet zelf met hem gefietst😆😆 want Dion mocht dat doen na 1 of 2? Weken fiets in bezit
pi_218711479
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Ergens deze week heeft Debbie vast een goede dag, haar nagels moeten echt gedaan worden. Dan maar op karakter naar de nagelmevrouw.
Niet woensdag want dan zit ze volgens TT met haar handen in het haar want dan heeft ze de hele dag kindjes om haar heen.

Overigens heeft ze ook weer tot 1.00 's nachts liggen scrollen gezien haar reacties op mensen...en de meid is zoooooooo moe..
pi_218711510
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:19 schreef Sstt1993 het volgende:
Men kan beter niet op haar reageren, zo komt ze dus aan steeds meer bijwerkingen die ze kan noemen
pi_218711531
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:50 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Niet woensdag want dan zit ze volgens TT met haar handen in het haar want dan heeft ze de hele dag kindjes om haar heen.

Overigens heeft ze ook weer tot 1.00 's nachts liggen scrollen gezien haar reacties op mensen...en de meid is zoooooooo moe..
Neeeeee! Heeft ze woensdag de kinderen? Haar eigen kinderen? Wat erg. Is er dan echt niemand die de kinderen van haar kan overnemen zodat zij in haar nest kan liggen?
pi_218711535
quote:

[..]

Dat die Roy dit pikt hè, hij zijn hele vrije weekend alleen met de kids.
En die vrouw van hem kan door de week van alles en in het weekend alleen maar in bed liggen
pi_218711539
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 21:55 schreef WinnieWana het volgende:
DBM: zegt op threads dat je man het altijd voor je op moet nemen als iemand iets negatiefs over z'n vrouw zegt.
Ook DBM: schrijft publiekelijk wat haar man allemaal niet goed doet :+
Ze zegt toch ook nergens dat vrouwen voor hun man op moeten komen? :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218711548
Lig wel beetje dubbel om de doom verhalen die mensen vertellen over het middel dat Debbie injecteert 🤣 (niet voor de mensen zelf die iets naars hebben meegemaakt maar om Debbie's reactie)
Ze had zich helemaal ingelezen en voorbereid en nu blijkt ze toch iets gemist te hebben
Vraag me dan af of ze met een notitie boekje zit alle bijwerkingen op te schrijven zodat ze het betere middel kan aanvragen omdat ze alle bijwerkingen heeft die men opnoemt 🤣 eigenlijk zou je moeten reageren en ook wat bijzondere bijwerkingen bedenken die ze straks ook ineens heeft
pi_218711665
Gaat AM nu autorijden op blote voeten?
pi_218711681
DBM reageert met ‘veel vriendinnen lopen hier tegenaan’ op haar ‘ Lieve vrouwen: wij mogen ook ruimte in nemen in een relatie. Onze grenzen zijn ook belangrijk!’

Ik hoor haar zelden over vriendinnen, heel soms dat ze met wat insta-besties iets gaat doen? En veel van hen lopen er dan tegenaan dat ze geen ruimte innemen in een relatie?
Wat sneu dan. Hebben die allemaal van die dominante of lapswans mannen? Durven ze niks te zeggen? Voor zich op te komen?
pi_218711690
quote:

[..]

En overdag weer in haar nest
pi_218711693
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM reageert met ‘veel vriendinnen lopen hier tegenaan’ op haar ‘ Lieve vrouwen: wij mogen ook ruimte in nemen in een relatie. Onze grenzen zijn ook belangrijk!’

Ik hoor haar zelden over vriendinnen, heel soms dat ze met wat insta-besties iets gaat doen? En veel van hen lopen er dan tegenaan dat ze geen ruimte innemen in een relatie?
Wat sneu dan. Hebben die allemaal van die dominante of lapswans mannen? Durven ze niks te zeggen? Voor zich op te komen?
Die insta besties zijn ook al lang niet meer voorbij gekomen
pi_218711701
Ik heb vooral het idee dat DBM het vooral over zichzelf heeft en haar man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')