Ja en krijgen vast de vraag of we haar dan willen sponsoren 🫣quote:Op zondag 7 september 2025 20:55 schreef Miepje77 het volgende:
"verandering van bank doet leven" (las ik als opmerking van iemand)
Ik denk dat Debbie geneest met de B12 en dan gaat trainen voor een sportieve uitdaging en dat we dat dan allemaal mogen volgen!
Mooie!quote:Op zondag 7 september 2025 20:55 schreef Miepje77 het volgende:
Ik denk dat Debbie geneest met de B12 en dan gaat trainen voor een sportieve uitdaging en dat we dat dan allemaal mogen volgen!
🤣 gaat ze dan all inclusive zonder kind? Dat enige vorm van actie je hand optillen om eten in je mond te schuiven is?quote:Op zondag 7 september 2025 21:02 schreef Clavis het volgende:
Sanneke die toe is aan vakantie. Ik weet oprecht niet wat ik lees.
Dan wil ze ook een gesponsorde loopband die je nu bij iedereen zietquote:Op zondag 7 september 2025 20:55 schreef Miepje77 het volgende:
Wat een eer, mijn opmerkingen als topic titel 🤣 (ik ga met meteen delen net iedereen die het maar wil horen 😁)quote:
Huilstruik is ze. Niemand mag kwaad over haar spreken of haar van kritiek voorzien. Maar haar eigen man trekt ze publiekelijk door de drek heen. Meten met twee maten die kans-parel 🫣quote:Op zondag 7 september 2025 21:55 schreef WinnieWana het volgende:
DBM: zegt op threads dat je man het altijd voor je op moet nemen als iemand iets negatiefs over z'n vrouw zegt.
Ook DBM: schrijft publiekelijk wat haar man allemaal niet goed doet
Koekkoek, wat is het volgende dat ze nodig heeft, ijzerpillen, een bloedtransfusie?quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Op TT reageert iemand bij Debbie dat die pleister niet nodig is. Debbie zegt dat ze het i.v.m. de nabloeding wel handig vond. NABLOEDING! 😂
🤦♀ echt, I can’t met die meid.quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Op TT reageert iemand bij Debbie dat die pleister niet nodig is. Debbie zegt dat ze het i.v.m. de nabloeding wel handig vond. NABLOEDING! 😂
Ik vind het ook wel bijzonder dat ze zoveel slaapt sinds die injecties en de weinige uurtjes dat ze wakker is, spendeert aan het reageren op social media. Op TikTok is ze op verschillende tijden aardig actief geweest met reageren de afgelopen dagen. Gezellig weer voor het gezin. Of aan het slapen, of achter de telefoon.quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze zal een slagader geraakt hebben 😂.quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Direct in haar aderen gespoten!! Bloed overal!!! 🧟quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Met wat zij allemaal over haar man zegt vraag ik me af waarom zij bij elkaar zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 21:55 schreef WinnieWana het volgende:
DBM: zegt op threads dat je man het altijd voor je op moet nemen als iemand iets negatiefs over z'n vrouw zegt.
Ik snap zo’n pleister, maar nabloeding is wel echt des Debs. Corona wordt in no time LC, een getrokken kies eindigt in een dry socket, een puistje wordt een fikse ontsteking, een druppel bloed wordt een nabloeding. Hoe ze het allemaal verzonnen krijgt is mij een raadsel.quote:Op zondag 7 september 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zal een slagader geraakt hebben 😂.
(Ik geef clienten soms ook een pleister als er een drupje bloed komt, zodat t niet in kleding komt, maar meer voor de zekerheid)
De logica ontgaat me. Zou ze het zelf snappen?quote:Op zondag 7 september 2025 22:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke; ik ben mantelzorger van mijn moeder.
Ook Sanneke: we kunnen niet naar mijn moeder, want ze is ziek.
Kan me niet herinneren dat deze mannen destijds gedeeld zijn in de recap. Nu mag het blijkbaar😉quote:Op zondag 7 september 2025 22:28 schreef lila01 het volgende:
Oké, het vriendinnenweekendje van MB was ook een reünie met een groepje mannen dat ze in 2023 hadden leren kennen? Wie zijn dat nou weer?
De vriendinnen van MB hebben toch allemaal een vriend/ man?
Ik kan partner inderdaad ook wel eens achter het behang plakken, maar dat slinger ik zeker niet op social media. Al was het alleen maar om mijn schoonmoeder niet binnen 5 minuten na plaatsen van het bericht aan de telefoon te hebben 😂quote:Op zondag 7 september 2025 22:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Met wat zij allemaal over haar man zegt vraag ik me af waarom zij bij elkaar zijn.
Ik zeur ook wel eens over (en tegen😉) mijn man, maar ik heb hem werkelijk nog nooit mijn 3e kind genoemd.
En als ik alles zo openbaar zou delen zou die vertrekken denk ik.
Vast rolstoeldansen of iets in die geestquote:Op zondag 7 september 2025 20:55 schreef Miepje77 het volgende:
Echt nabloeding😂🤣hoe danquote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze is een fantastquote:Op zondag 7 september 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap zo’n pleister, maar nabloeding is wel echt des Debs. Corona wordt in no time LC, een getrokken kies eindigt in een dry socket, een puistje wordt een fikse ontsteking, een druppel bloed wordt een nabloeding. Hoe ze het allemaal verzonnen krijgt is mij een raadsel.
Swifferen op TT is het enige schoonmaken dat die meid doetquote:Op zondag 7 september 2025 22:23 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bijzonder dat ze zoveel slaapt sinds die injecties en de weinige uurtjes dat ze wakker is, spendeert aan het reageren op social media. Op TikTok is ze op verschillende tijden aardig actief geweest met reageren de afgelopen dagen. Gezellig weer voor het gezin. Of aan het slapen, of achter de telefoon.
Nee eerder Hyrpx of een marathon rennen of zo.quote:Op zondag 7 september 2025 23:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vast rolstoeldansen of iets in die geest
Debbie heeft waarschijnlijk last van alle bijwerkingen die iedereen ooit gehad heeft of waarvan ze dachten dat het door de injectie kwam.quote:Op maandag 8 september 2025 07:19 schreef Sstt1993 het volgende:
Op TT ook reacties van mensen die darmklachten hebben (gehad).
Ik voorspel een afwisseling van bed en toilet bij Debbie.
Ja dat zou allemaal wel weer typisch zijn bij Debbie, alle vage bijwerkingen hebben en de meest voorkomende die ze niet kan faken niet.quote:Op maandag 8 september 2025 07:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Debbie heeft waarschijnlijk last van alle bijwerkingen die iedereen ooit gehad heeft of waarvan ze dachten dat het door de injectie kwam.
Acne is een ook bijwerking tijdens de opstart, maar dat kan ze niet veinzen...
Nee, niet gemist hoor. Heeft ze niet gedeeld. Dus nu gaan mensen haar vragen wat er is = aandacht.quote:Op maandag 8 september 2025 07:35 schreef Post-its het volgende:
Wat is er woensdag te doen bij Sanneke? Ik heb dat gemist?
Debbie heeft regelmatig puistjes in haar gezicht waarschijnlijk gewoon die tijd van de maand.. normaal noemt ze het ontstekingen die door de lc komen.. zou me niets verbazen als het nu door de prikken zal komen 🤷quote:Op maandag 8 september 2025 07:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Debbie heeft waarschijnlijk last van alle bijwerkingen die iedereen ooit gehad heeft of waarvan ze dachten dat het door de injectie kwam.
Acne is een ook bijwerking tijdens de opstart, maar dat kan ze niet veinzen...
Niet woensdag want dan zit ze volgens TT met haar handen in het haar want dan heeft ze de hele dag kindjes om haar heen.quote:Op maandag 8 september 2025 07:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Ergens deze week heeft Debbie vast een goede dag, haar nagels moeten echt gedaan worden. Dan maar op karakter naar de nagelmevrouw.
Men kan beter niet op haar reageren, zo komt ze dus aan steeds meer bijwerkingen die ze kan noemenquote:Op maandag 8 september 2025 07:19 schreef Sstt1993 het volgende:
Op TT ook reacties van mensen die darmklachten hebben (gehad).
Ik voorspel een afwisseling van bed en toilet bij Debbie.
Neeeeee! Heeft ze woensdag de kinderen? Haar eigen kinderen? Wat erg. Is er dan echt niemand die de kinderen van haar kan overnemen zodat zij in haar nest kan liggen?quote:Op maandag 8 september 2025 07:50 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Niet woensdag want dan zit ze volgens TT met haar handen in het haar want dan heeft ze de hele dag kindjes om haar heen.
Overigens heeft ze ook weer tot 1.00 's nachts liggen scrollen gezien haar reacties op mensen...en de meid is zoooooooo moe..
Dat die Roy dit pikt hè, hij zijn hele vrije weekend alleen met de kids.quote:Op maandag 8 september 2025 07:50 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Niet woensdag want dan zit ze volgens TT met haar handen in het haar want dan heeft ze de hele dag kindjes om haar heen.
Overigens heeft ze ook weer tot 1.00 's nachts liggen scrollen gezien haar reacties op mensen...en de meid is zoooooooo moe..
Ze zegt toch ook nergens dat vrouwen voor hun man op moeten komen?quote:Op zondag 7 september 2025 21:55 schreef WinnieWana het volgende:
En overdag weer in haar nestquote:Op maandag 8 september 2025 07:50 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Die insta besties zijn ook al lang niet meer voorbij gekomenquote:Op maandag 8 september 2025 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM reageert met ‘veel vriendinnen lopen hier tegenaan’ op haar ‘ Lieve vrouwen: wij mogen ook ruimte in nemen in een relatie. Onze grenzen zijn ook belangrijk!’
Ik hoor haar zelden over vriendinnen, heel soms dat ze met wat insta-besties iets gaat doen? En veel van hen lopen er dan tegenaan dat ze geen ruimte innemen in een relatie?
Wat sneu dan. Hebben die allemaal van die dominante of lapswans mannen? Durven ze niks te zeggen? Voor zich op te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |