abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218714806
Als we het trouwens hebben over vies (met blote voeten autorijden, vieze lades, etc), waar ik dan weer echt de kriebels van krijg was die kat die bij Michelle Bollen over het aanrecht liep steeds toen ze de boterhammen van haar kiddo's zelf stond te smeren in die timelapse. Brrrr
pi_218714818
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:08 schreef Nieuwnestje het volgende:
Die vriendin van het 'babyknuffelen' is ook mee naar Reims. Zit zij niet nog in haar kraamperiode? Of in ieder geval is die baby toch nog niet ouder dan 2 maanden? Zou de invloed/noodzaak vanuit MB zo groot zijn dat ze zich genoodzaakt voelt om mee te gaan? (MB zou toch beter moeten weten dat je als moeder niet 3 dagen bij een newborn weggaat..)
Denk niet dat mb haar ontvoerd heeft hoor, waarschijnlijk is de vriendin gewoon vrijwillig ingestapt.
pi_218714847
Wauw Milou d'r jongste (? W iig) slaapt elke zondag bij opa en oma en is daar dan vermoedelijk de hele dag? wat een luxe
pi_218714883
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Wauw Milou d'r jongste (? W iig) slaapt elke zondag bij opa en oma en is daar dan vermoedelijk de hele dag? wat een luxe
En dan maandag Milou haar offline dag. Of is dat alweer verleden tijd
pi_218714908
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Volgens mij had de middelste dat ook voor hij naar school ging. Dan sliep alleen de oudste thuis. En ze zijn daar dan de hele dag idd. En hij gaat ook naar de kinderopvang. Nu vind ik dat laatste wel een goed idee voor sociale contacten. Maar bij opa en oma snap ik dan niet goed als zij altijd vrij is.
pi_218714990
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:57 schreef SophiaLoren het volgende:
Debbie herkent zich in alle tekenen van hoogbegaafdheid. Reactie op hb profiel.

#nieuwediagnose.
Welk hb-profiel? Ben wel nieuwsgierig.
pi_218715023
Ik denk dat heel
Langzamerhand Debbie compleet vast zit in haar eigen leugens.
Haar verhalen diagnoses en acties worden steeds gekker.
Er zit een b12 instituut in Rotterdam maar daar kun je niet 1.2,3 terecht. En al helemaal niet met de waardes van Debbie .
Nu is het weer de schuld van haar internist die het verkeerde middel voorschreef.
Vorige maand was het de vermoeidheidskliniek.
Nu wil ze dat de artsen gaan overleggen.
Waarom lezen we niks over de hulp die ze zou krijgen in huis en die haar zou begeleiden met alles?
Ik lees alleen over een huishoudelijke hulp.
Ze zakt steeds verderop het dal.hele dagen in bed liggen om het normale ritme te omzeilen.
Ik denk echt dat zij binnenkort ergens wordt opgenomen,en dan niet voor haar b12.
De arme kinderen ,het gaat van kwaad tot erger.
pi_218715026
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Als we het trouwens hebben over vies (met blote voeten autorijden, vieze lades, etc), waar ik dan weer echt de kriebels van krijg was die kat die bij Michelle Bollen over het aanrecht liep steeds toen ze de boterhammen van haar kiddo's zelf stond te smeren in die timelapse. Brrrr
Oh dat vind ik ook altijd zo vies. Maar ik ging vandaag ook bijna over mn nek vd kookplaat van sanneke weer. Daar zit echt een ranzig aangekoekte zwarte laag op aan de rand.

Niet dat mijn huis altijd opgeruimd en schoon is, maar ik doe m'n best.
pi_218715130
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:48 schreef Post-its het volgende:

[..]
Oh dat vind ik ook altijd zo vies. Maar ik ging vandaag ook bijna over mn nek vd kookplaat van sanneke weer. Daar zit echt een ranzig aangekoekte zwarte laag op aan de rand.

Niet dat mijn huis altijd opgeruimd en schoon is, maar ik doe m'n best.
Oh ja ik heb even gekeken en daar mag wel even op gepoetst worden...

Overigens hebben wij zelf een kat, die mag niet op het aanrecht (of op tafel). Dat zal ie vast wel es doen maar dat heeft ie in ieder geval afgeleerd als wij in de buurt zijn want dan sturen we 'm eraf.
pi_218715139
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Misschien na de vakantie waar ze zo aan toe is. Nu geen puf voor denk ik.
pi_218715149
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien na de vakantie waar ze zo aan toe is. Nu geen puf voor denk ik.
Eerst moet iemand haar vertellen dat dat schoongemaakt moet worden.
pi_218715158
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
🤭
pi_218715180
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:55 schreef Norivelletje het volgende:
Ze wordt hier niet zoveel besproken maar ze is toch ook wel een mommy influencers want ze heeft een kind... Vita gaat verhuizen, de stad uit. Enig idee waar ze heen gaat? Het ziet er niet uit als Abcoude waar Elise de zomermaanden doorbrengt.
Landsmeer?
pi_218715235
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]

Overigens hebben wij zelf een kat, die mag niet op het aanrecht (of op tafel). Dat zal ie vast wel es doen maar dat heeft ie in ieder geval afgeleerd als wij in de buurt zijn want dan sturen we 'm eraf.
Nou die van mij hebben daar compleet schijt aan, ze springen bijvoorbeeld ook op de afzuigkap e.d.
Hoe bozer ik word, hoe liever ze het doen. Dus daar ben ik mee gekapt. :')

Ze doen het alleen niet als ik aan het koken ben.
Overigens desinfecteer altijd mijn keukenblad als ik daar ga koken of een boterham smeer oid. Lang leven sanytol spray. :')
pi_218715243
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Och ja, dat heeft vast nog niemand gedaan.
pi_218715318
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zal een slagader geraakt hebben 😂.

(Ik geef clienten soms ook een pleister als er een drupje bloed komt, zodat t niet in kleding komt, maar meer voor de zekerheid)
Ja precies dat. Ik krijg die prik altijd net boven m’n bil, niet in m’n been. De assistente wil er ook altijd een pleister op doen voor m’n kleding. Maar ik weiger altijd want ik zie dat ding niet op m’n bil en dan vergeet ik m vast. Met douchen gaan ze er ook niet standaard af. Loop ik zeker dagen lang met een pleister op m’n bil.. nee, ik neem het risico van die enorme nabloeding wel 🤣
pi_218715404
De man van Sanne heeft ook van zich laten horen. Netjes! Keurig bericht! Niveautje hoor.
pi_218715440
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Neeeeee! Heeft ze woensdag de kinderen? Haar eigen kinderen? Wat erg. Is er dan echt niemand die de kinderen van haar kan overnemen zodat zij in haar nest kan liggen?
Waar is de oppas/medewerker van de gemeente gebleven dan?
pi_218715448
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Die heeft vrijdag de kinderen
pi_218715501
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:
De man van Sanne heeft ook van zich laten horen. Netjes! Keurig bericht! Niveautje hoor.
Volgens mij staat hij op prive. Tenminste account wat ik van hem kan vinden.
pi_218715520
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
En de oppasmeisjes? Afgehaakt?
pi_218715525
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:54 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Volgens mij staat hij op prive. Tenminste account wat ik van hem kan vinden.
Oh, niet gezien. Het kwam voorbij op juice channel.
pi_218715581
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:21 schreef Farfallefalle het volgende:
Ik heb ook een uitslaapkind dat 's ochtends heel moeilijk te motiveren is, maar wij komen eigenlijk nooit te laat. Gewoon zelf op tijd opstaan en dan maar wat minder autonoom.
Judith: Precies dit! Je kunt een kind ook veel aanleren en daar lijkt het mis te gaan bij Judith (Ik snap dat je autonoom wilt opvoeden, maar een kind kan niet alles uit zichzelf. Het is nog een kleuter. Leer hem ritme aan, sta zelf eerder op zodat je samen de ruimte en tijd hebt om een weg te vinden. (Daarin vind ik Milou wel een mooi voorbeeld: Die kinderen hebben alle tijd s ochtends en gaan nooit gehaast naar school.

Debbie: Mijn man is internist en zo af en toe deel ik ff wat over Debbie en dan trekt ie een wenkbrauw op.
Nu liet ik hem toch wat filmpjes en post zien. Zegt ie enkel: 'Dit zijn de ergste!' _O- Sorry maar ik moest echt ff heel hard lachen.

Ps. ik houd ene beetje de reacties bij op TikTok van Debbie. Maar er reageerde vorige week een man met dat het heftig moet zijn voor haar man en kinderen en of ze hulp hebben......Daar gaf Debbie een aantal dagen als reactie dat er hulp in huis is die bezig is met welzijn van hen. Vond ik erg interessant.
pi_218715598
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:48 schreef Henrike het volgende:
Ik denk dat heel
Langzamerhand Debbie compleet vast zit in haar eigen leugens.
Haar verhalen diagnoses en acties worden steeds gekker.
Er zit een b12 instituut in Rotterdam maar daar kun je niet 1.2,3 terecht. En al helemaal niet met de waardes van Debbie .
Nu is het weer de schuld van haar internist die het verkeerde middel voorschreef.
Vorige maand was het de vermoeidheidskliniek.
Nu wil ze dat de artsen gaan overleggen.
Waarom lezen we niks over de hulp die ze zou krijgen in huis en die haar zou begeleiden met alles?
Ik lees alleen over een huishoudelijke hulp.
Ze zakt steeds verderop het dal.hele dagen in bed liggen om het normale ritme te omzeilen.
Ik denk echt dat zij binnenkort ergens wordt opgenomen,en dan niet voor haar b12.
De arme kinderen ,het gaat van kwaad tot erger.
Ik krijg niet de indruk dat Debbie het idee heeft dat ze vast zit. Ze heeft juist net een nieuw pareltje om mee te pronken. Als je de reacties op TT zou lezen zou je denken dat ze ervoor heeft gestudeerd. Alle kennis zit bij Debbie hoor. (Het klopt overigens wel dat er vaak te weinig kennis/ervaring is bij artsen over een b12 te kort.

En ik denk al helemaal niet dat zij snel wordt opgenomen. Zolang Roy nog steeds doet wat hij doet kan Debbie dit in stand houden.
pi_218715637
DBM heeft weer een mental breakdown (threads)
pi_218715639
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Oh, niet gezien. Het kwam voorbij op juice channel.
Ja klopt zag ik daarna ook. Maar dat account staat dus op privé.
pi_218715751
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vind hem zo’n enge kop hebben
pi_218715767
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:08 schreef Nieuwnestje het volgende:
Die vriendin van het 'babyknuffelen' is ook mee naar Reims. Zit zij niet nog in haar kraamperiode? Of in ieder geval is die baby toch nog niet ouder dan 2 maanden? Zou de invloed/noodzaak vanuit MB zo groot zijn dat ze zich genoodzaakt voelt om mee te gaan? (MB zou toch beter moeten weten dat je als moeder niet 3 dagen bij een newborn weggaat..)
Ik heb de indruk dat die 3 vriendinnen zich heel erg schikken naar M. Daarom zulke BFF's. Ik herinner me dat ze, toen ze nog in het vorige huis woonden een veel grotere vriendengroep hadden. Zijn blijkbaar een aantal afgehaakt, dezelfde misschien die naar de juicechannels lekken.
pi_218715792
AM heeft haar tong gebroken over bepaalde woorden. Ze kreeg instructie hoe ze bepaalde woorden moest zeggen.
Tsja, dat krijg je als je chatgpt je boek grotendeels laat schrijven. Dan ken je je ‘eigen’ woorden niet 🤓
pi_218715802
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:10 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja klopt zag ik daarna ook. Maar dat account staat dus op privé.
Wat op een juicekanaal staat mag besproken worden, dus ook als er iets van hem op staat.
Had niet verwacht dat Sanneke juice waardig zou zijn haha
pi_218715808
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat op een juicekanaal staat mag besproken worden, dus ook als er iets van hem op staat.
Sanne is niet Sanneke he 😂
pi_218715821
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Sanne is niet Sanneke he 😂
Ohhh haha ik haal 2 mensen door elkaar 😂 ik las te snel.
Dan heb ik niks gezegd! 🙈
pi_218715837
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 16:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM heeft haar tong gebroken over bepaalde woorden. Ze kreeg instructie hoe ze bepaalde woorden moest zeggen.
Tsja, dat krijg je als je chatgpt je boek grotendeels laat schrijven. Dan ken je je ‘eigen’ woorden niet 🤓
Ik vond haar zo blij kijken, toen ze vertelde dat ze geholpen werd bij de woorden en ze een extra pauze kreeg voor haar rommelende maag. Ze glunderde helemaal van de aandacht die ze kreeg leek het. Bijna aandoenlijk.
Een (parttime) baan in loondienst met leuke collega's zou haar nog steeds goed staan denk ik, voor haar eigenwaarde.
pi_218715883
Ons gezin staat toch niet op privé?
Kan er met me tweede account op kijken en volg haar daar niet..

Gaat Am morgen pijn ook de crematie filmen??
Pfff intressant doen en niets zeggen
pi_218715902
Judith; nu met Bob afgesproken niet op tijd is geen speelafspraak na school. Judith hoopt daardoor op intrinsieke motivatie. Dit is per definitie geen intrinsieke motivatie dan toch? 🙈
pi_218715908
😂🤣😂 even heel hard gelachen om bericht van de speld "artsen maken zich zorgen baby's met ernstige gezichtsafwijkingen" over de plaatjes op insta met afgeplakte hoofden 🤣😂
pi_218715926
DBM is al een uur hysterisch aan het huilen zegt ze. Dan vraag ik mij af, doet ze dat dan waar die kinderen bij zijn?
pi_218715933
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Ons gezin staat toch niet op privé?
Kan er met me tweede account op kijken en volg haar daar niet..

Haar parel van een exman wel... (pim flipt graag zijn vingers prive)
pi_218716047
Milou haar laatje 😱😱😱
pi_218716054
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is al een uur hysterisch aan het huilen zegt ze. Dan vraag ik mij af, doet ze dat dan waar die kinderen bij zijn?
En nu is ook haar wasmachine stuk... ik zou ook huilen... (nou niet echt eigenlijk.. )
pi_218716126
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En nu is ook haar wasmachine stuk... ik zou ook huilen... (nou niet echt eigenlijk.. )
Maar is ‘ie stuk, of moet ze gewoon het filter eens checken? Ik heb haar bericht nog niet gezien, maar dit soort dingen verwacht ik dus bij haar 😂
pi_218716176
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:08 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar is ‘ie stuk, of moet ze gewoon het filter eens checken? Ik heb haar bericht nog niet gezien, maar dit soort dingen verwacht ik dus bij haar 😂
Zullen vast veel k's en F's vallen bij het uitpluizen... maar hij is 10 jaar oud zegt ze en hij klonk ook wel alsof er een straaljager door het washok ging 🤔 ik zou er weinig over posten en gewoon een nieuwe bestellen als ik denk dat hij stuk is en ouder is dan de kinderen
pi_218716224
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith; nu met Bob afgesproken niet op tijd is geen speelafspraak na school. Judith hoopt daardoor op intrinsieke motivatie. Dit is per definitie geen intrinsieke motivatie dan toch? 🙈
Klopt. Dit komt niet vanuit hem. Maar Judith weet het vast beter.
pi_218716253
AM laat een fragmentje horen, ze leest eentonig en uiteraard gooit ze ‘ik wilde geen kinderen maar heb er nu 8’ er ook maar weer eens in 🫣
pi_218716322
Debbie haar schoonmoeder gelooft blijkbaar nog wel in de leugens van Debbie.
Nog nooit gezien dat er iemand voor Debbie heeft gekookt dus ik ga er voor het gemak vanuit dat het met haar ziekte te maken heeft.
pi_218716325
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 17:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM laat een fragmentje horen, ze leest eentonig en uiteraard gooit ze ‘ik wilde geen kinderen maar heb er nu 8’ er ook maar weer eens in 🫣
Dat is van haar eerste boek, met uiteraard een linkje om nog te bestellen
pi_218716348
Ok... Debbie en Roy zijn beide vrij.. het is maandag dus alle kinderen zijn weg tot 5/6 uur.. en dan kookt schoonmoeder 🤔 wie legt mij nu even uit wat daar dan het nut van is? Woensdag zou toch handiger zijn? Als Debbie bedlegerig en met haar handen in het haar zit omdat die kinderen dan bij haar zijn de hele middag 🤔 waarom worden ze geholpen op een dag dat ze samen op de bank zitten te niksen?
Of plaatst ze dit omdat mensen zich afvragen waarom Roy zijn familie Mia is?
pi_218716391
En het derde kind bij DBM zorgt voor het eten omdat ze vanmiddag ingestort is. Alleen maar huilen en ze kon niet meer stoppen. Alles door haar trauma. Hoop dat ze snel hulp krijgt.
En ook al doet hij patatjes uit de airfryer, dat gezeur over haar man mag ze wel mee stoppen dus
pi_218716416
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Oke dat wist ik niet
pi_218716453
Milou heeft ook zo’n overvolle agenda 🤭. Uiteten, nagels, wenkbrauwen en judo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')