abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218717937
Jongens we waren de psoriasis vergeten bij Debbie 🤢 toch fijn dat ze het zelf even in de close up deelde... zou ze weten dat er ook zalf voor is? Kost een stuk minder en werkt ook prima
pi_218717946
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 20:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen zou volgend MB op een camping zitten. Jvp schrijft in haar recap ‘camping’. Ik ben benieuwd of het een hint is.

Toevoeging: ah en op een volgende foto ‘een man’ aan tafel op ‘de camping’.

Zie inderdaad nu de mannenarm bij de foto van haar jongste als clowntje. Dat moet Koen toch wel gewoon zijn?
pi_218717971
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Zie inderdaad nu de mannenarm bij de foto van haar jongste als clowntje. Dat moet Koen toch wel gewoon zijn?
Wilde het net komen posten over die arm. Dat is duidelijk geen vrouwenarm. Ben benieuwd hoe snel de juicekanalen dit oppikken.
pi_218717987
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Ik denk dat jvp dat zelfs bevestigt met haar camping tussen aanhalingstekens.

Maar dat is mijn gedachte.
pi_218717995
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 20:50 schreef Maremare het volgende:

[..]
Wilde het net komen posten over die arm. Dat is duidelijk geen vrouwenarm. Ben benieuwd hoe snel de juicekanalen dit oppikken.
Ja duidelijk een mannenarm. Maar Koen heeft toch tatoeages op z’n onderarmen dacht ik?
Fijn om te zien dat de kids van J wel echt een gezellige tijd hebben met hun moeder.
pi_218718017
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:45 schreef Holaa het volgende:

[..]
Nou echt... En MG had beter nog even naar de kapper kunnen gaan vanmorgen, na zijn oppasochtend waarin hij de kids moest wegbrengen naar school.
Die baard tot daar aan toe, die haren vind ik onverzorgd.
Denk dat er morgen een cap overheen zit. Het zijn toch paardrij kleren?
pi_218718030
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:54 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ja duidelijk een mannenarm. Maar Koen heeft toch tatoeages op z’n onderarmen dacht ik?
Fijn om te zien dat de kids van J wel echt een gezellige tijd hebben met hun moeder.
Denk dat die net buiten beeld zouden moeten kunnen zitten die tatoeages.
pi_218718032
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:54 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Die tattoo zit net onder zijn elleboog. Deze foto is natuurlijk niet toevallig geplaatst. Ze weet dat hier vraagtekens bij worden gezet.
pi_218718070
Die arm lijkt mij van een grotere man dan Koen. Misschien haar ex?
pi_218718073
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die tattoo zit net onder zijn elleboog. Deze foto is natuurlijk niet toevallig geplaatst. Ze weet dat hier vraagtekens bij worden gezet.
De tattoo zit idd buiten beeld als het van hem is…
Hij draagt normaal links altijd een armband die zie ik ook niet. T kan natuurlijk ook haar vader zijn na de voetbalmiddag?
pi_218718084
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:03 schreef Hyacinth het volgende:
Was ook mijn gedachte.
pi_218718101
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:03 schreef Yoehoo het volgende:

[..]
De tattoo zit idd buiten beeld als het van hem is…
Hij draagt normaal links altijd een armband die zie ik ook niet. T kan natuurlijk ook haar vader zijn na de voetbalmiddag?
Het hoeft ook zeker niet Koen te zijn maar het genereert wel weer aandacht.
pi_218718106
Die reactie van Pim. Wat een eng mannetje. Vind het knap van Sanne dat ze überhaupt nog geprobeerd hebben.
pi_218718209
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]

Ze zet denk ik “camping” tussen haakjes omdat het natuurlijk geen echte camping is maar een recreatiepark.

En ik gok dat het haar ex is.
pi_218718219
Die minibelle kletst toch ook een hoop onzin. Oudste kan heel goed plannen en heeft extreem doorzettingsvermogen volgens de mentor.
Echt onzin dat iemand dat kan bepalen in zo'n korte tijd. In hun regio is het pas de tweede schoolweek.
pi_218718221
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 20:50 schreef Maremare het volgende:

[..]
Dat is haar vader, zegt ze zelf in een reactie.
pi_218718238
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:03 schreef Hyacinth het volgende:
Het is haar vader zegt ze in de reacties

Edit: mosterd
pi_218718249
Maar waarom noemt JvP het een camping. Het is en schreeuwend duur bungalow park waar je voor alle entertainment die voorbij komt (behalve het zwembad ) activity credit moet betalen.
pi_218718287
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]

Er worden ook wel wat speldenprikjes over en weer uitgedeeld tussen M en J in hun posts op instagram steeds. Hoe lang zal dat goed gaan als ze ook nog samen moeten werken?
pi_218718289
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:21 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Dat is haar vader, zegt ze zelf in een reactie.
Zie het net ja. Maar zoals mensen hier al schreven, het genereert in ieder geval reacties 😂
pi_218718338
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ze moeten allemaal (slecht zittende) paardrijkleding aan zo te zien. Misschien een ereboog ofzo. Gaan we vast wel zien op haar insta 🙄
Ik vrees het ook.
pi_218718345
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:44 schreef Yoehoo het volgende:

[..]
Ik denk dat je het niet goed begrijpt? Of ik lees het verkeerd. Ze zit in maat 56 en 62 ligt al in de kast. Omdat ze daar bijna in past en ze na de vakantie (blijkbaar binnenkort) dat dus niet in de kast hoeft te doen.

Vind dat de kleine er goed uit ziet op der foto van der post.
Dat snap ik alleen ze zegt dan kan alles na het wassen in de opbergtas voor de volgende zomer.
pi_218718364
Bob 'bedenkt' even een robot op zonne energie.
Nee hij schildert iets wat hij in zijn hoofd heeft zoals iedere 6 jarige. Ongeacht of het realistisch is of niet.
pi_218718367
Debbie die in die massagestoel haar schouders hoorde kraken. Ik voorzie een nieuwe aandoening voor op de strippenkaart hoor.
pi_218718372
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:35 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ik vrees het ook.
Daar doet ze het om, de reacties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')