Zie inderdaad nu de mannenarm bij de foto van haar jongste als clowntje. Dat moet Koen toch wel gewoon zijn?quote:Op maandag 8 september 2025 20:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen zou volgend MB op een camping zitten. Jvp schrijft in haar recap ‘camping’. Ik ben benieuwd of het een hint is.
Toevoeging: ah en op een volgende foto ‘een man’ aan tafel op ‘de camping’.
Wilde het net komen posten over die arm. Dat is duidelijk geen vrouwenarm. Ben benieuwd hoe snel de juicekanalen dit oppikken.quote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Zie inderdaad nu de mannenarm bij de foto van haar jongste als clowntje. Dat moet Koen toch wel gewoon zijn?
Ik denk dat jvp dat zelfs bevestigt met haar camping tussen aanhalingstekens.quote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Zie inderdaad nu de mannenarm bij de foto van haar jongste als clowntje. Dat moet Koen toch wel gewoon zijn?
Ja duidelijk een mannenarm. Maar Koen heeft toch tatoeages op z’n onderarmen dacht ik?quote:Op maandag 8 september 2025 20:50 schreef Maremare het volgende:
[..]
Wilde het net komen posten over die arm. Dat is duidelijk geen vrouwenarm. Ben benieuwd hoe snel de juicekanalen dit oppikken.
Denk dat er morgen een cap overheen zit. Het zijn toch paardrij kleren?quote:Op maandag 8 september 2025 18:45 schreef Holaa het volgende:
[..]
Nou echt... En MG had beter nog even naar de kapper kunnen gaan vanmorgen, na zijn oppasochtend waarin hij de kids moest wegbrengen naar school.
Die baard tot daar aan toe, die haren vind ik onverzorgd.
Denk dat die net buiten beeld zouden moeten kunnen zitten die tatoeages.quote:Op maandag 8 september 2025 20:54 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja duidelijk een mannenarm. Maar Koen heeft toch tatoeages op z’n onderarmen dacht ik?
Fijn om te zien dat de kids van J wel echt een gezellige tijd hebben met hun moeder.
Die tattoo zit net onder zijn elleboog. Deze foto is natuurlijk niet toevallig geplaatst. Ze weet dat hier vraagtekens bij worden gezet.quote:Op maandag 8 september 2025 20:54 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja duidelijk een mannenarm. Maar Koen heeft toch tatoeages op z’n onderarmen dacht ik?
Fijn om te zien dat de kids van J wel echt een gezellige tijd hebben met hun moeder.
De tattoo zit idd buiten beeld als het van hem is…quote:Op maandag 8 september 2025 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die tattoo zit net onder zijn elleboog. Deze foto is natuurlijk niet toevallig geplaatst. Ze weet dat hier vraagtekens bij worden gezet.
Was ook mijn gedachte.quote:Op maandag 8 september 2025 21:03 schreef Hyacinth het volgende:
Die arm lijkt mij van een grotere man dan Koen. Misschien haar ex?
Het hoeft ook zeker niet Koen te zijn maar het genereert wel weer aandacht.quote:Op maandag 8 september 2025 21:03 schreef Yoehoo het volgende:
[..]
De tattoo zit idd buiten beeld als het van hem is…
Hij draagt normaal links altijd een armband die zie ik ook niet. T kan natuurlijk ook haar vader zijn na de voetbalmiddag?
Ze zet denk ik “camping” tussen haakjes omdat het natuurlijk geen echte camping is maar een recreatiepark.quote:Op maandag 8 september 2025 20:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik denk dat jvp dat zelfs bevestigt met haar camping tussen aanhalingstekens.
Maar dat is mijn gedachte.
Dat is haar vader, zegt ze zelf in een reactie.quote:Op maandag 8 september 2025 20:50 schreef Maremare het volgende:
[..]
Wilde het net komen posten over die arm. Dat is duidelijk geen vrouwenarm. Ben benieuwd hoe snel de juicekanalen dit oppikken.
Het is haar vader zegt ze in de reactiesquote:Op maandag 8 september 2025 21:03 schreef Hyacinth het volgende:
Die arm lijkt mij van een grotere man dan Koen. Misschien haar ex?
Er worden ook wel wat speldenprikjes over en weer uitgedeeld tussen M en J in hun posts op instagram steeds. Hoe lang zal dat goed gaan als ze ook nog samen moeten werken?quote:Op maandag 8 september 2025 20:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik denk dat jvp dat zelfs bevestigt met haar camping tussen aanhalingstekens.
Maar dat is mijn gedachte.
Zie het net ja. Maar zoals mensen hier al schreven, het genereert in ieder geval reacties 😂quote:Op maandag 8 september 2025 21:21 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Dat is haar vader, zegt ze zelf in een reactie.
Ik vrees het ook.quote:Op maandag 8 september 2025 20:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze moeten allemaal (slecht zittende) paardrijkleding aan zo te zien. Misschien een ereboog ofzo. Gaan we vast wel zien op haar insta 🙄
Dat snap ik alleen ze zegt dan kan alles na het wassen in de opbergtas voor de volgende zomer.quote:Op maandag 8 september 2025 20:44 schreef Yoehoo het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet goed begrijpt? Of ik lees het verkeerd. Ze zit in maat 56 en 62 ligt al in de kast. Omdat ze daar bijna in past en ze na de vakantie (blijkbaar binnenkort) dat dus niet in de kast hoeft te doen.
Vind dat de kleine er goed uit ziet op der foto van der post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |