abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218716487
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie haar schoonmoeder gelooft blijkbaar nog wel in de leugens van Debbie.
Nog nooit gezien dat er iemand voor Debbie heeft gekookt dus ik ga er voor het gemak vanuit dat het met haar ziekte te maken heeft.
Vind het er niet echt lekker uit zien 🫣
pi_218716493
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:54 schreef Earring het volgende:
En het derde kind bij DBM zorgt voor het eten omdat ze vanmiddag ingestort is. Alleen maar huilen en ze kon niet meer stoppen. Alles door haar trauma. Hoop dat ze snel hulp krijgt.
En ook al doet hij patatjes uit de airfryer, dat gezeur over haar man mag ze wel mee stoppen dus
Heeft ze een trauma door de kapotte wasmachine?
pi_218716506
Debbie: wat was eigenlijk haar paradepaardje voor “LC”?
pi_218716529
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heeft ze een trauma door de kapotte wasmachine?
Ze heeft al sinds haar 7e een trauma lees ik. Volgens mij heeft zij een rotjeugd gehad, ik las ooit dat ze overdag met gordijnen dicht moesten zitten om niet gezien te worden of zoiets. Best heftig allemaal. Daarom hoop ik echt dat die hulp waarvoor ze intake krijgt haar gaat helpen
pi_218716533
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:10 schreef Brioche2 het volgende:
Haar miskraam van een tweeling waarvan 1 buiten de baarmoeder zat en ze mogelijk geopereerd moest worden...
pi_218716543
Mensen Julia Johanna schooit om een gratis vakantie. Gek dat ze altijd tips nodig hebben.
pi_218716546
Nogal mosterd, maar ik ben op Spotify begonnen aan het luisterboek van AM.
Maar Jezus, ze leest alsof ze de trein moet halen.
Geen intonatie, geen duidelijk begin en einde van een zin. Gewoon in 1x door, soms hoor je haar ineens een ademteug nemen.
pi_218716569
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie haar schoonmoeder gelooft blijkbaar nog wel in de leugens van Debbie.
Nog nooit gezien dat er iemand voor Debbie heeft gekookt dus ik ga er voor het gemak vanuit dat het met haar ziekte te maken heeft.
Of ze maakt zich zorgen om haar zoon en denkt: Als ik voor hem kook, dan wordt er tenminste ook voor hem gezorgd......
pi_218716603
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:10 schreef Brioche2 het volgende:
Heb je even? :')

Whiplash, fibromyalgie, heftige vruchtbaarheidsproblemen want ze raakt na elke x seks meteen zwanger, depressie, angststoornis, verzakking, PTSS, wat vergeet ik nu nog? ADHD en HB kwamen erna geloof ik.
pi_218716722
Ik vind het echt zo ongepast en onsmakelijk hoe AM alles rondom die begrafenis op insta kwakt… nu weer die modeshow met het hele gezin. Voor je weet blijken de uitvaart-outfits ook nog gesponsord 🙊
pi_218716727
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vind het er niet echt lekker uit zien 🫣
Ik vind foto’s van eten eigenlijk nooit echt smakelijk. Tenzij het echt mooie plaatjes zijn uit een restaurant. Bij foto’s van een pan pasta, waarbij alles door elkaar zit, krijg ik geen trek.
pi_218716757
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:42 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik vind het echt zo ongepast en onsmakelijk hoe AM alles rondom die begrafenis op insta kwakt… nu weer die modeshow met het hele gezin. Voor je weet blijken de uitvaart-outfits ook nog gesponsord 🙊
Nou echt... En MG had beter nog even naar de kapper kunnen gaan vanmorgen, na zijn oppasochtend waarin hij de kids moest wegbrengen naar school.
Die baard tot daar aan toe, die haren vind ik onverzorgd.
pi_218716758
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:20 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Of ze maakt zich zorgen om haar zoon en denkt: Als ik voor hem kook, dan wordt er tenminste ook voor hem gezorgd......
Ik zou eerder met mijn kind in gesprek gaan dan meegaan in deze sprookjes. Maar goed, wie weet kookt ze wekelijks voor ze omdat ze het leuk vindt. Ik vind het opvallend dat het net is wanneer Debbie al voor de 3e dag op rij ligt te vegeteren.
pi_218716783
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:25 schreef Nieve het volgende:

[..]

Whiplash, fibromyalgie, heftige vruchtbaarheidsproblemen want ze raakt na elke x seks meteen zwanger, depressie, angststoornis, verzakking, PTSS, wat vergeet ik nu nog? ADHD en HB kwamen erna geloof ik.
Die vruchtbaarheidsproblemen waren gewoon lachwekkend. Eigenlijk zijn al haar diagnoses dat.

Neurodivergent is ook nog genoemd. Toen had ze het opeens druk met human design. Ook nooit meer iets over gehoord.
pi_218716784
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:42 schreef Louuuu_lou het volgende:
Dat zou wel heel triest zijn
pi_218716789
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind foto’s van eten eigenlijk nooit echt smakelijk. Tenzij het echt mooie plaatjes zijn uit een restaurant. Bij foto’s van een pan pasta, waarbij alles door elkaar zit, krijg ik geen trek.
Wat was dat gore recept van dbm ook alweer, iets met rookworst en ananas ofzo?
pi_218716816
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
DBM volg ik niet. Ooit keek ik een keer en dat beeld staat nog op mijn netvlies gebrand: veel te strakke broek, snor en een hele grote mond. Ik werd ook direct door haar geblokkeerd. Laatst ging het hier ook veel over haar en toen schreef iemand dat ik voor de grap gewoon weer eens moest kijken maar ik durf niet😂
pi_218716877
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:45 schreef Holaa het volgende:

[..]
Nou echt... En MG had beter nog even naar de kapper kunnen gaan vanmorgen, na zijn oppasochtend waarin hij de kids moest wegbrengen naar school.
Die baard tot daar aan toe, die haren vind ik onverzorgd.
Dat baardje staat hem juist leuk vind ik.
En hij begint nooit vroeg hij dus zal gewoon gewerkt hebben denk ik
pi_218716886
quote:

[..]
Chili con carne hahaha
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218716945
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat zou wel heel triest zijn
Was flauw grapje van me.
Maar ik kan er gewoon niet bij dat iemand zelf niet aanvoelt dat dit soort stories en how can i make this about me gedrag gewoon niet oké is bij dingen als een begrafenis. Die heeft echt geen sociale antenne hoor
pi_218716986
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
DBM volg ik niet. Ooit keek ik een keer en dat beeld staat nog op mijn netvlies gebrand: veel te strakke broek, snor en een hele grote mond. Ik werd ook direct door haar geblokkeerd. Laatst ging het hier ook veel over haar en toen schreef iemand dat ik voor de grap gewoon weer eens moest kijken maar ik durf niet😂
Hahah ik heb hetzelfde, ik kan het gewoon niet opbrengen daar te kijken 😅
pi_218717000
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:07 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Was flauw grapje van me.
Maar ik kan er gewoon niet bij dat iemand zelf niet aanvoelt dat dit soort stories en how can i make this about me gedrag gewoon niet oké is bij dingen als een begrafenis. Die heeft echt geen sociale antenne hoor
Precies! Nu ook weer om iedereen op de plek te krijgen. Wat is er mis met de mededeling: zo laat daar zijn.
En hou het liever gewoon allemaal binnen je gezin in plaats al die stories delen met volgers
Zeg morgenavond gewoon: we hadden een uitvaart.
En laat haar alsjeblieft niet gaan filmen daar!
pi_218717001
quote:

[..]

Ze had na zoe een postnatale depressie en na jay een zeer ernstige baarmoeder verzakking...
Die steeds weer zwanger was ook bijzonder want Roy wilde eigenlijk geen 2e en ook geen 3e kind... en dat zou betekenen dat ze nu geen seks meer hebben 🤔 nu zou ik dat snappen omdat een stukje electrisch fietsen 3 dagen slapen oplevert.. een avondje gezellig rampetampen met retteketet is dan een week bijkomen lijkt mij 🤔🤷
De whiplash was aan het begin van haar LC want Liam zat in haar buik en heeft daar trauma van... en volgens mij was ze net wel net niet zwanger toen ze LC kreeg..
Vaak als we dit lijstje weer doen zijn er altijd mensen die zich nog iets herinneren 😂 het is ook zoveel... dat alleen al maakt het ongeloofwaardig dat Roy het niet door zou hebben... iedereen die haar langer volgt weet de helft van de lijst niet meer zo lang is het
pi_218717006
quote:

[..]

Oh wow 🤣 ze heeft t handboek van geneeskunde bijna uit zo te zien. Wordt zo nog lastig voor haar om iets nieuws te verzinnen.
pi_218717023
quote:

[..]
Dat was toch chilli con carne met rookworst en ananas.... Waarom doen mensen overal ananas in???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')