Vind het er niet echt lekker uit zien 🫣quote:Op maandag 8 september 2025 17:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie haar schoonmoeder gelooft blijkbaar nog wel in de leugens van Debbie.
Nog nooit gezien dat er iemand voor Debbie heeft gekookt dus ik ga er voor het gemak vanuit dat het met haar ziekte te maken heeft.
Heeft ze een trauma door de kapotte wasmachine?quote:Op maandag 8 september 2025 17:54 schreef Earring het volgende:
En het derde kind bij DBM zorgt voor het eten omdat ze vanmiddag ingestort is. Alleen maar huilen en ze kon niet meer stoppen. Alles door haar trauma. Hoop dat ze snel hulp krijgt.
En ook al doet hij patatjes uit de airfryer, dat gezeur over haar man mag ze wel mee stoppen dus
Ze heeft al sinds haar 7e een trauma lees ik. Volgens mij heeft zij een rotjeugd gehad, ik las ooit dat ze overdag met gordijnen dicht moesten zitten om niet gezien te worden of zoiets. Best heftig allemaal. Daarom hoop ik echt dat die hulp waarvoor ze intake krijgt haar gaat helpenquote:Op maandag 8 september 2025 18:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heeft ze een trauma door de kapotte wasmachine?
Haar miskraam van een tweeling waarvan 1 buiten de baarmoeder zat en ze mogelijk geopereerd moest worden...quote:Op maandag 8 september 2025 18:10 schreef Brioche2 het volgende:
Debbie: wat was eigenlijk haar paradepaardje voor “LC”?
Of ze maakt zich zorgen om haar zoon en denkt: Als ik voor hem kook, dan wordt er tenminste ook voor hem gezorgd......quote:Op maandag 8 september 2025 17:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie haar schoonmoeder gelooft blijkbaar nog wel in de leugens van Debbie.
Nog nooit gezien dat er iemand voor Debbie heeft gekookt dus ik ga er voor het gemak vanuit dat het met haar ziekte te maken heeft.
Heb je even?quote:Op maandag 8 september 2025 18:10 schreef Brioche2 het volgende:
Debbie: wat was eigenlijk haar paradepaardje voor “LC”?
Ik vind foto’s van eten eigenlijk nooit echt smakelijk. Tenzij het echt mooie plaatjes zijn uit een restaurant. Bij foto’s van een pan pasta, waarbij alles door elkaar zit, krijg ik geen trek.quote:Op maandag 8 september 2025 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vind het er niet echt lekker uit zien 🫣
Nou echt... En MG had beter nog even naar de kapper kunnen gaan vanmorgen, na zijn oppasochtend waarin hij de kids moest wegbrengen naar school.quote:Op maandag 8 september 2025 18:42 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik vind het echt zo ongepast en onsmakelijk hoe AM alles rondom die begrafenis op insta kwakt… nu weer die modeshow met het hele gezin. Voor je weet blijken de uitvaart-outfits ook nog gesponsord 🙊
Ik zou eerder met mijn kind in gesprek gaan dan meegaan in deze sprookjes. Maar goed, wie weet kookt ze wekelijks voor ze omdat ze het leuk vindt. Ik vind het opvallend dat het net is wanneer Debbie al voor de 3e dag op rij ligt te vegeteren.quote:Op maandag 8 september 2025 18:20 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Of ze maakt zich zorgen om haar zoon en denkt: Als ik voor hem kook, dan wordt er tenminste ook voor hem gezorgd......
Die vruchtbaarheidsproblemen waren gewoon lachwekkend. Eigenlijk zijn al haar diagnoses dat.quote:Op maandag 8 september 2025 18:25 schreef Nieve het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
Whiplash, fibromyalgie, heftige vruchtbaarheidsproblemen want ze raakt na elke x seks meteen zwanger, depressie, angststoornis, verzakking, PTSS, wat vergeet ik nu nog? ADHD en HB kwamen erna geloof ik.
Dat zou wel heel triest zijnquote:Op maandag 8 september 2025 18:42 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik vind het echt zo ongepast en onsmakelijk hoe AM alles rondom die begrafenis op insta kwakt… nu weer die modeshow met het hele gezin. Voor je weet blijken de uitvaart-outfits ook nog gesponsord 🙊
Wat was dat gore recept van dbm ook alweer, iets met rookworst en ananas ofzo?quote:Op maandag 8 september 2025 18:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind foto’s van eten eigenlijk nooit echt smakelijk. Tenzij het echt mooie plaatjes zijn uit een restaurant. Bij foto’s van een pan pasta, waarbij alles door elkaar zit, krijg ik geen trek.
DBM volg ik niet. Ooit keek ik een keer en dat beeld staat nog op mijn netvlies gebrand: veel te strakke broek, snor en een hele grote mond. Ik werd ook direct door haar geblokkeerd. Laatst ging het hier ook veel over haar en toen schreef iemand dat ik voor de grap gewoon weer eens moest kijken maar ik durf niet😂quote:Op maandag 8 september 2025 18:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wat was dat gore recept van dbm ook alweer, iets met rookworst en ananas ofzo?
Dat baardje staat hem juist leuk vind ik.quote:Op maandag 8 september 2025 18:45 schreef Holaa het volgende:
[..]
Nou echt... En MG had beter nog even naar de kapper kunnen gaan vanmorgen, na zijn oppasochtend waarin hij de kids moest wegbrengen naar school.
Die baard tot daar aan toe, die haren vind ik onverzorgd.
Chili con carne hahahaquote:Op maandag 8 september 2025 18:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Was flauw grapje van me.quote:Op maandag 8 september 2025 18:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat zou wel heel triest zijn
Hahah ik heb hetzelfde, ik kan het gewoon niet opbrengen daar te kijken 😅quote:Op maandag 8 september 2025 18:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
DBM volg ik niet. Ooit keek ik een keer en dat beeld staat nog op mijn netvlies gebrand: veel te strakke broek, snor en een hele grote mond. Ik werd ook direct door haar geblokkeerd. Laatst ging het hier ook veel over haar en toen schreef iemand dat ik voor de grap gewoon weer eens moest kijken maar ik durf niet😂
Precies! Nu ook weer om iedereen op de plek te krijgen. Wat is er mis met de mededeling: zo laat daar zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 19:07 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Was flauw grapje van me.
Maar ik kan er gewoon niet bij dat iemand zelf niet aanvoelt dat dit soort stories en how can i make this about me gedrag gewoon niet oké is bij dingen als een begrafenis. Die heeft echt geen sociale antenne hoor
Ze had na zoe een postnatale depressie en na jay een zeer ernstige baarmoeder verzakking...quote:Op maandag 8 september 2025 18:25 schreef Nieve het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
Whiplash, fibromyalgie, heftige vruchtbaarheidsproblemen want ze raakt na elke x seks meteen zwanger, depressie, angststoornis, verzakking, PTSS, wat vergeet ik nu nog? ADHD en HB kwamen erna geloof ik.
Oh wow 🤣 ze heeft t handboek van geneeskunde bijna uit zo te zien. Wordt zo nog lastig voor haar om iets nieuws te verzinnen.quote:Op maandag 8 september 2025 18:25 schreef Nieve het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
Dat was toch chilli con carne met rookworst en ananas.... Waarom doen mensen overal ananas in???quote:Op maandag 8 september 2025 18:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |