Ik snap ook niet dat zij dat zelf moet doen, het is niet voor niks dat ze er zo tegenop ziet.quote:Op maandag 8 september 2025 12:55 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap er weinig meer van. Nog minder snap ik dat je al dyslect een boek kan voorlezen. Fijn dat het kan en dyslexie zal zich in vele vormen uiten; de dyslecten die ik ken kunnen absoluut niet voorlezen, ook al zijn het teksten van henzelf.
Zover heb ik nog niet eens gekeken. Wat raar zeg, vanaf een iPad leest voor geen meter vind ik zelf. Het zal inderdaad wel weer lowbudget moeten.quote:Op maandag 8 september 2025 12:56 schreef Harper het volgende:
Alsof AM het boek inspreken al niet lastig genoeg vindt, moet ze het ook nog eens vanaf een iPad lezen.
Wat ontzettend gek, daar is een iPad niet echt geschikt voor. Waarom geen (grote) ereader, of, nog beter, een print?
Voorlezen is een vak apart en de auteur zelf is niet altijd de beste keuze.
En rijden op blote voeten is in veel landen verboden. Dat zou het in Nederland ook moeten zijn.
Volgens mij heb ik hier toen gelezen dat dat vorige boek ook heel snel gesproken was. Ook weer afgeraffeld.quote:Op maandag 8 september 2025 12:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat zij dat zelf moet doen, het is niet voor niks dat ze er zo tegenop ziet.
Iemand inhuren zal wel teveel geld kosten.
Maar het is ergens toch ook logisch dat ze even een aantal weken voor zichzelf neemt om deze stap van uit elkaar gaan enigzins een plekje te geven? En ook misschien best logisch dat je in eerste instantie ontkent dat je man vreemdgaat omdat je het gewoon niet wil geloven.quote:Op maandag 8 september 2025 12:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Volgens mij is sanne van onsgezin.. weer openbaar??
Maar ze bevestigd dus uit elkaar te zijn.. tja duh... hoewel ik geen enkel kind verder gescheiden ouders toewens is dat gepingpong ook niet gezond...
Moest wel beetje lachen om het "er is geen ruzie" na haar online uitbarstingen hoe haar vertrouwen beschadigd is en nog meer van dat soort dingen... zag er toch wel beetje als ruzie uit 🤔👌 maar goed bij hun was ook niemand vreemd gegaan zei ze ooit heel boos....
Precies, vind het best wel apart dat veel volgers gelijk een update willen, gaat je geen donder aan sorry!quote:Op maandag 8 september 2025 13:14 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Maar het is ergens toch ook logisch dat ze even een aantal weken voor zichzelf neemt om deze stap van uit elkaar gaan enigzins een plekje te geven? En ook misschien best logisch dat je in eerste instantie ontkent dat je man vreemdgaat omdat je het gewoon niet wil geloven.
En geen ruzie.. denk dat ze daarmee wil zeggen dag ze elkaar niet de tent uitvechten en het beste willen voor de kinderen. Maar boosheid, verdriet en teleurstelling zal ze vast en zeker voelen na alles wat er gebeurd is.
😂 nu verwachte ik geen update van sanne dat deed ze zelf cryptisch al regelmatig...quote:Op maandag 8 september 2025 13:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Precies, vind het best wel apart dat veel volgers gelijk een update willen, gaat je geen donder aan sorry!
Ze melden wel als ze het willen
Maar echt 😂.quote:Op maandag 8 september 2025 13:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 nu verwachte ik geen update van sanne dat deed ze zelf cryptisch al regelmatig...
Maar dat het niemand iets aangaat vind ik wel grappig in dit topic waar de poly maanden hot topic was omdat ze een update moesten geven hoe het zat 😂🤣
Nee daar zit ze niet. Ze had een internist via de vermoeidheidkliniek, maar de eerste stopte en de vervanger vond niet dat er iets aan haar B12 gedaan hoefde te worden. Dat stond haar niet aan, dus is ze ergens een andere gaan zoeken. Ze heeft niet gezegd waar, maar ze wil dus wel dat haar huidige in overleg gaat met internisten van die B12 kliniek in Rotterdam. Daar maak ik uit op dat ze daar zelf (nog) niet zit. Is vast de volgende stap. Maar even he, het idee. Internist Pietje werkt in ziekenhuis huppeldepup en dan krijg je een patiënt zoals Debbie. ‘Fijn dat jij me in ieder geval voor een korte periode spuiten wil geven, maar je weet er echt te weinig van want ik moet ze de rest van m’n leven hebben. Dus ik verwacht bij deze van je dat je contact op gaat nemen met internisten die er wél verstand van hebben. Daar heb je wel even tijd voor toch, om speciaal voor mij rond te gaan bellen?’quote:Op maandag 8 september 2025 13:32 schreef papierentas het volgende:
Heeft Debbie eigenlijk verteld waar ze in behandeling is? Ik had niks te doen tijdens mijn lunchpauze en ben eens gaan zoeken op B12 tekort. Zij heeft het over een intercollegiaal overleg met Rotterdam, daar zit een B12 kliniek, dezelfde als in Amsterdam. Als je doorzoekt naar de betreffende kliniek en internist dan kom je nogal wat tegen, en dat is niet positief. Maar deze b12 kliniek kan iedereen naartoe, ook als je bloedwaarden gewoon in orde zijn. Ik weet niet of ze daar bij zit, maar het zou me niet verbazen.
Dat heet dyslexie-als-het-je-uitkomt.quote:Op maandag 8 september 2025 12:55 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik snap er weinig van, het boek moest nog geredigeerd worden en in de teksten die ze liet zijn stonden ook taal- en stijlfouten. Maar nu wel al inspreken? Klopt de tijdlijn niet? Of zijn er delen die al wel klaar zijn? En de quotes van meeschrijvers moesten ook nog goedgekeurd worden omdat ze ingekort waren toch?
Ik snap er weinig meer van. Nog minder snap ik dat je al dyslect een boek kan voorlezen. Fijn dat het kan en dyslexie zal zich in vele vormen uiten; de dyslecten die ik ken kunnen absoluut niet voorlezen, ook al zijn het teksten van henzelf.
Ze moet ook iet zo snel willen, een stap tegelijk anders wordt ze moe. is het verhaal snel uitquote:Op maandag 8 september 2025 13:42 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Nee daar zit ze niet. Ze had een internist via de vermoeidheidkliniek, maar de eerste stopte en de vervanger vond niet dat er iets aan haar B12 gedaan hoefde te worden. Dat stond haar niet aan, dus is ze ergens een andere gaan zoeken. Ze heeft niet gezegd waar, maar ze wil dus wel dat haar huidige in overleg gaat met internisten van die B12 kliniek in Rotterdam. Daar maak ik uit op dat ze daar zelf (nog) niet zit. Is vast de volgende stap. Maar even he, het idee. Internist Pietje werkt in ziekenhuis huppeldepup en dan krijg je een patiënt zoals Debbie. ‘Fijn dat jij me in ieder geval voor een korte periode spuiten wil geven, maar je weet er echt te weinig van want ik moet ze de rest van m’n leven hebben. Dus ik verwacht bij deze van je dat je contact op gaat nemen met internisten die er wél verstand van hebben. Daar heb je wel even tijd voor toch, om speciaal voor mij rond te gaan bellen?’
Ik heb dat nooit gezegd of gevraagd hoor 😉quote:Op maandag 8 september 2025 13:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 nu verwachte ik geen update van sanne dat deed ze zelf cryptisch al regelmatig...
Maar dat het niemand iets aangaat vind ik wel grappig in dit topic waar de poly maanden hot topic was omdat ze een update moesten geven hoe het zat 😂🤣
Mijn nekharen gaan overeind staan van die vrouw. "Bob komt geen dag op tijd ongeacht hoe laat we opstaan".quote:Op maandag 8 september 2025 12:32 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig Judith, misschien moet je je kind van 6 niet tig sporten laten doen. Kind krijgt toch ook amper rust met iig 2x per week training atletiek, 1x per week tennis en in het weekend regelmatig wedstrijden die de hele dag lijken te duren. 7u is echt een prima tijd voor een zesjarige om wakker te worden. Als ouder zijnde moet je daar dus op inspelen en zorgen voor een bedtijd die daarbij past maar dat zal niet autonoom genoeg zijn..
Maar gelukkig is de consequentie vooral ‘in het weekend geen TV meer voor B’…quote:Op maandag 8 september 2025 14:05 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Mijn nekharen gaan overeind staan van die vrouw. "Bob komt geen dag op tijd ongeacht hoe laat we opstaan".
Hoe kan die vrouw die verantwoordelijkheid toch zo van zich afschuiven. Zij is degene die dit moet regelen en niet een kind van 6. Kan er niet bij met m'n hoofd.
Te bedenken dat ze vorige week trots vertelde dat ze voor de eerste keer dit schooljaar te laat kwamen... en nu ineens nog geen dag op tijd 🤔quote:Op maandag 8 september 2025 14:05 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Mijn nekharen gaan overeind staan van die vrouw. "Bob komt geen dag op tijd ongeacht hoe laat we opstaan".
Hoe kan die vrouw die verantwoordelijkheid toch zo van zich afschuiven. Zij is degene die dit moet regelen en niet een kind van 6. Kan er niet bij met m'n hoofd.
Mm, mijn dyslectische kind kan met zijn goed begrip van teksten en voorspellende gaven vrij goed voorlezen. Beter dan zijn niet-dyslectische sibling.quote:Op maandag 8 september 2025 13:47 schreef Toedeledoki36 het volgende:
[..]
Dat heet dyslexie-als-het-je-uitkomt.
Nee niet helemaal, dat was de eerste keer dat ze zich verslapen hadden oftewel te laat uit bed. Maar het is inderdaad wel een prestatie om ook met op tijd opstaan toch nog te laat op school aan te komen. 😅quote:Op maandag 8 september 2025 14:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Te bedenken dat ze vorige week trots vertelde dat ze voor de eerste keer dit schooljaar te laat kwamen... en nu ineens nog geen dag op tijd 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |