Dat weerlegt mijn opmerking niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:16 schreef Barbusse het volgende:
Van Reuters:
No way in hell dat een schip in San Antonio class een bootje als dat niet kan onderscheppen:
Nee hoor.quote:Was gewoon een standrechterlijke executie. Niks meer.
Ok.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Play stupid games, win stupid prizes.
Kun je dat uitleggen? Want ik zie legio redenen om als marineschip niet tot dit soort acties over te gaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weerlegt mijn opmerking niet.
[..]
Nee hoor.
Is jouw buurman toevallig de extreemlinkse fascist Maduro die het Nederlandse volk wil vergiftigen met illegale harddrugs?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok.
Dus je vind het ok dat ik mijn buurman dood maak?
Is 'ie WOKE?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok.
Dus je vind het ok dat ik mijn buurman dood maak?
Nee, jij bent mijn buurman. Drugsdealer.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:39 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Is jouw buurman toevallig de extreemlinkse fascist Maduro die het Nederlandse volk wil vergiftigen met illegale harddrugs?
Soldaten moeten het altijd ontgelden terwijl de generaal veilig zit. Zo werkt het helaas.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Effectief dus. Deze sukkels bungelen waarschijnlijk ergens onderaan de hiërarchie en de grote criminelen zitten goed beveiligd in hun villa's/landhuizen en die trekken nu een nieuw blikje matroosjes open.
Jawel. Prove me otherwise.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weerlegt mijn opmerking niet.
[..]
Nee hoor.
Onzin. Dan was Taghi nooit gepakt. Of Holleeder.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Soldaten moeten het altijd ontgelden terwijl de generaal veilig zit. Zo werkt het helaas.
Voordat je daar komt zijn er al heel wat kleinere mensen opgepakt. Je hebt namelijk getuigenissen nodig om de structuur van zo’n organisatie in kaart te brengen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin. Dan was Taghi nooit gepakt. Of Holleeder.
En dat allemaal omdat ze boos zijn dat die dekselse Trump dit heeft gedaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:10 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier wel weer gezellig sinds de redelijke, fatsoenlijke, aan de goeie kant staande, beschaafde mensen erbij zijn gekomen, het respect, de vriendelijke koosnaampjes, de niet rare vergelijkingen met masturberen,de wens om rechtsen allemaal af te knallen, wat moeten we blij zijn met deze heldere, verlichtte geesten, deze lichtende voorbeelden voor ons allemaal.
Bedankt.
Ja IkuH SNap NiEt Dat IEManT TeRRorIstiS TuiCH Wil VERdediGen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:09 schreef -XOR- het volgende:
Zou mooi zijn als er straks een democraat in het Witte Huis zit en dan MAGA uitroepen tot terroristische organisatie en dan alle rechtsen afknallen.
Dit is effectieverquote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze konden dat bootje toch onderscheppen en die elf arresteren?
Met een drone?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze konden dat bootje toch onderscheppen en die elf arresteren?
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Met een drone?
Onze marine schiet ook wel eens op die figuren
https://nos.nl/artikel/23(...)schiet-op-drugsboten
https://www.rtl.nl/rtl-ni(...)e-zee-zrms-groningen
Ik heb op de kermis bij de schietkraam ook wel eens een teddybeer gewonnen.quote:Omdat de drie opvarenden niet reageerden op waarschuwingsschoten, stopte de marine hun boot door op de buitenboordmotoren te schieten.
Geen idee welk punt je probeert te maken maar gefeliciteerd ... heb je het wel aan je vriendinnetje gegeven?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Ik heb op de kermis bij de schietkraam ook wel eens een teddybeer gewonnen.
Dan zou ik er nog een keertje over na denken als ik jou was.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geen idee welk punt je probeert te maken maar gefeliciteerd ... heb je het wel aan je vriendinnetje gegeven?
Je kan het ook gewoon uitleggen met argumentenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan zou ik er nog een keertje over na denken als ik jou was.
Je ziet niet in dat schieten om een bootje te annihileren net iets anders is dan schieten om een bootje tot stoppen te dwingen?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon uitleggen met argumenten
Nogmaals ... met een drone?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je ziet niet in dat schieten om een bootje te annihileren net iets anders is dan schieten om een bootje tot stoppen te dwingen?
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nogmaals ... met een drone?
Als je met een hellfire op die motor schiet is het gewoon klaar met de opvarenden
Daarnaast is er geen verschil, het 1 is dodelijk geweld (zie onderste voorbeeld) en het ander is het ook
Is voor de legaliteit van dit deze actie helemaal niet relevant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |