1 Dat is nooit vastgesteld.quote:
Hoeveel mensen hebben medische behandeling gekregen?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tweede scenario krijgen eventuele overlevenden een nekschot, eerste scenario medische behandeling
Are...are you having a stroke, mate?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tweede scenario krijgen eventuele overlevenden een nekschot, eerste scenario medische behandeling
Even wachten tot de persoon die je dood wil zich buiten nationale wateren bevindt. Dan is ie vogelvrij.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een drugsdealer bent. Mag ik nu jouw huis bombarderen met iedereen erin?
Lijkt me niet, maar soit.
Denk 0 maar je schuift met de doelpalenquote:Op donderdag 4 september 2025 17:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben medische behandeling gekregen?
Nee er zijn gewoon regels zoals gezegd, het is niet het wilde waterige westen oidquote:Op donderdag 4 september 2025 17:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Even wachten tot de persoon die je dood wil zich buiten nationale wateren bevindt. Dan is ie vogelvrij.
Het is geen doodstrafquote:Op donderdag 4 september 2025 17:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
1 Dat is nooit vastgesteld.
2 Zelfs al smokkelden ze drugs hoe is de doodstraf daar een redelijke straf voor?
3 Je hebt geen idee of er mensen opzaten die met het geweer op hun kind het hoofd gedwongen zijn.
En dan heb je nog moeite met afkeuring. Ik geef je daarom een negatieve persoonlijke beoordeling. Je gaat veel te makkelijk om met mensen hun leven.
"Burgerscchip" van wat vermogende Venezolanen die tijdens een pleziervaart weigeren te stoppen voor een Amerikaans marineschip. Vast geen drugsmokkelaars.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee dat is juist de schalieolie in de VS waarbij men moet fracken.
Verder natuurlijk weer een bizarre actie om zomaar in territoriale wateren een burger schip te torpederen en dan te roepen dat het drugscriminelen waren.
Wanneer een andere natie een Amerikaans burgerschip in territoriale wateren torpedeert wordt er meteen over terroristische acties gerept.
Neuh ik stel enkel vast dat jij bijzonder stellig in je ontkenning was, maar je scenario meer aansluit op een executie en je helemaal niet zo zeker bent.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denk 0 maar je schuift met de doelpalen
Ik verwees naar:quote:
Semantische discussie of het de doodstraf, executie of wat anders is vind ik niet eens zo heel boeiend. Welke noemer je ook aan deze actie geeft, enige afkeuring is op zijn plaats.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Of ik het ok vind weet ik niet, heb ik niet genoeg informatie voor maar het is sowieso geen exexutie en wat het met dat bizarre voorbeeld van jou te maken heeft is dan weer beyond me
Maar soit
Nee het is 100% geen standrechtelijke executie en ook geen doodstraf en ook uberhaupt geen straf, daar ben ik nu net zo stellig in als vanochtend want je hebt geen enkel argument gepresentewrd om me daaraan te doen twijfelenquote:Op donderdag 4 september 2025 18:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Neuh ik stel enkel vast dat jij bijzonder stellig in je ontkenning was, maar je scenario meer aansluit op een executie en je helemaal niet zo zeker bent.
Ligt een beetje aan de situatiequote:Op donderdag 4 september 2025 18:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik verwees naar:
[..]
Semantische discussie of het de doodstraf, executie of wat anders is vind ik niet eens zo heel boeiend. Welke noemer je ook aan deze actie geeft, enige afkeuring is op zijn plaats.
Jawel, dat is het wel.quote:
De vergelijkingen zijn in jouw ogen bizar, omdat je niet wilt inzien dat wat de VS hier doet gewoon crimineel is.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee het is 100% geen standrechtelijke executie en ook geen doodstraf en ook uberhaupt geen straf, daar ben ik nu net zo stellig in als vanochtend want je hebt geen enkel argument gepresentewrd om me daaraan te doen twijfelen
Probeerde je niet eens
Of het wel of niet volgens de regels is weet ik niet, dat moet blijken maar dat zei ik al voordat jullie hier met zijn allen met bizarre vergelijken begonnen te strooien
Omdat ze kant noch wal rakenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jawel, dat is het wel.
[..]
De vergelijkingen zijn in jouw ogen bizar,
Ik weet het simpelweg nietquote:omdat je niet wilt inzien dat wat de VS hier doet gewoon crimineel is.
Prima, dan noemen we het een liquidatie in het criminele circuit. Past ook veel beter bij de dader ervan, dus die geef ik je.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik weet het simpelweg niet
Wat ik wel weet is dat hier geen sprake is van een executie en er geen sprake is van een doodstraf
Toon maar aanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja klopt ja. Daarom keur ik hem af.
Nu zit je strohalmen te graaienquote:Op donderdag 4 september 2025 21:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Prima, dan noemen we het een liquidatie in het criminele circuit. Past ook veel beter bij de dader ervan, dus die geef ik je.
Nee hoor, je wil het graag goed benoemt zien worden en ik kan daar op een gekke dag ergens in de verte wel begrip voor opbrengen. Vandaar dat ik het probeer te verwoorden op een manier die recht doet aan de situatie.quote:
Liquidatie klopt net zo goed nietquote:Op donderdag 4 september 2025 21:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee hoor, je wil het graag goed benoemt zien worden en ik kan daar op een gekke dag ergens in de verte wel begrip voor opbrengen. Vandaar dat ik het probeer te verwoorden op een manier die recht doet aan de situatie.
https://www.bonaire.nu/ni(...)kkelaars-bij-curacaoquote:Defensie
Drie vermisten na marine-actie tegen smokkelaars bij Curaçao
Ellen Breel
5 juni 2024
Afbeelding
WILLEMSTAD - Een anti-drugsoperatie van het Nederlandse marineschip Zr. Ms. Groningen veranderde op 4 juni 2024 in een zoekactie naar drie vermiste personen. De drie raakten vermist nadat hun snelle boot, een zogenaamde go-fast, explodeerde en zonk in de Caribische Zee nabij de ABC-eilanden.
Ad
In de vroege ochtend van 4 juni ontving Zr. Ms. Groningen een melding van een verdachte go-fast in internationale wateren. Twee snelle interceptievaartuigen (FRISC’s) werden ingezet om de boot te onderscheppen. Tijdens deze actie voelden bemanningsleden van een van de FRISC’s zich genoodzaakt om uit zelfverdediging te schieten. Dit veroorzaakte een explosie op de go-fast, waarna de boot zonk en de drie opvarenden vermist raakten.
Zr. Ms. Groningen startte direct een Search and Rescue (SAR) operatie om de vermiste personen te vinden. Deze zoektocht wordt ondersteund door Zr. Ms. Pelikaan, een Amerikaanse helikopter van de US Coast Guard, en een SAR-helikopter en cutter van de Kustwacht Caribisch Gebied. Later op de dag nam de kustwachtcutter Jaguar de zoekactie over van Zr. Ms. Groningen.
Zr.Ms Groningen is het stationsschip in het Caribisch gebied en wordt onder meer ingezet voor anti-drugsoperaties. De Koninklijke Marechaussee onderzoekt nu de toedracht van het incident.
Waar haal jij die informatie vandaan en welke bedreiging vormt een speedbootje tegen het arsenaal wat er tegenover hem staat? Ben jij ook voor op scherp schieten als er een keer bonje ontstaat tussen 2 demonstrerende menigten?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Liquidatie klopt net zo goed niet
De opvarenden waren het doel niet, het drugsbootje was het doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |