Och meid toch!quote:Op donderdag 4 september 2025 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Amerikanen schieten ergens aan de andere kant van de wereld een paar criminelen dood en als je dat niet heel erg erg vindt omdat zielige drugsdealers moet je nu al door 3(!) verschillende fijne fatsoenlijke mensen ook maar kapot geschoten worden, want zo rolt de progressieveling.
Dat woont naast je, stemt, heeft invloed op anderen, claimt fatsoen en beschaafdheid en noemt jou extreem.
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:44 schreef Basp1 het volgende:
Zou het niet gewoon een immigranten bootje zijn wat men heeft laten zinken.
Ik ben een man, maar ook dat onderscheid is voor progressieven allang niet meer helder blijkbaarquote:
Dat constante Karen gedrag van je maakt het wat moeilijk jaquote:Op donderdag 4 september 2025 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een man, maar ook dat onderscheid is voor progressieven allang niet meer helder blijkbaar.
Ja precies dat! Of die drie verschrikkelijk nare progressievelingen houden jou gewoon een spiegeltje voor...quote:Op donderdag 4 september 2025 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Amerikanen schieten ergens aan de andere kant van de wereld een paar criminelen dood en als je dat niet heel erg erg vindt omdat zielige drugsdealers moet je nu al door 3(!) verschillende fijne fatsoenlijke mensen ook maar kapot geschoten worden, want zo rolt de progressieveling.
Dat woont naast je, stemt, heeft invloed op anderen, claimt fatsoen en beschaafdheid en noemt jou extreem.
Ach, we doen er nog een extra persoonlijke aanval achteraan, puur en alleen om mijn gelijk te bewijzen, das wel weer schappelijk van jequote:Op donderdag 4 september 2025 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat constante Karen gedrag van je maakt het wat moeilijk ja
Dat bedoel ik idd, die arrogantie terwijl je 100% aan de verkeerde kant staat, het is zo mooiquote:Op donderdag 4 september 2025 14:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja precies dat! Of die drie verschrikkelijk nare progressievelingen houden jou gewoon een spiegeltje voor...
Spiegeltje spiegeltje.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik idd, die arrogantie terwijl je 100% aan de verkeerde kant staat, het is zo mooi.
Een spiegel van mensen die opkomen voor criminelen en je bij oneens zijn willen afknallen, dat is wat waard zeg, echtquote:
Huh jeetje heftig! Wie zijn die mensen dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 14:50 schreef HeatWave het volgende:
mensen die opkomen voor criminelen en je bij oneens zijn willen afknallen
Als je een constatering als een persoonlijke aanval ziet begrijp ik wel dat je continue het gevoel hebt onder vuur te liggen. Ik benijd je nietquote:Op donderdag 4 september 2025 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, we doen er nog een extra persoonlijke aanval achteraan, puur en alleen om mijn gelijk te bewijzen, das wel weer schappelijk van je.
Nu ik je toch spreek, leuk dat je eerst jankt over mijn aannames om vervolgens een zooi posts vol eigen aannames van jouw kant te posten, het is wel, apart om te zien.
Ja, een Karen is een constateringquote:Op donderdag 4 september 2025 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je een constatering als een persoonlijke aanval ziet begrijp ik wel dat je continue het gevoel hebt onder vuur te liggen. Ik benijd je niet
Dat lijkt me wel ja. Zelfs Stevie Wonder ziet dat jij in dit topic als een Karen tekeergaat.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, een Karen is een constatering .
De persoonlijke aanval van rechts conservatieven daar leest onze altijd kritische hittegolf natuurlijk overheen.quote:
Opkomen om de rechtstaat waarin we ons bevinden in stand te proberen houden.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een spiegel van mensen die opkomen voor criminelen en je bij oneens zijn willen afknallen, dat is wat waard zeg, echt.
Ik vind het heel bijzonder hoe een wappie van extreme angst voor de overheid een verkiezing later opeens voor standrechtelijke executies van niet veroordeelde burgers is geworden.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een spiegel van mensen die opkomen voor criminelen en je bij oneens zijn willen afknallen, dat is wat waard zeg, echt.
Welke werkzaamheden? En hoe staat dit in verhouding tot een krijgsmacht die oorlogshandelingen uitvoert?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:54 schreef sp3c het volgende:
Maar ze zijn niet veroordeeld, ze zijn tegen een rakat aangelopen tijdens hun werkzaamheden
Dit is niet de rechtsstaat waarin we ons bevinden en sowieso is er niet zoveel rechtsstaat in Nederland als je zou begrijpen wat de rechtsstaat inhoudt. Het internationaal recht kwalificeert niet als rechtsstaat.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Opkomen om de rechtstaat waarin we ons bevinden in stand te proberen houden.
Dit is geen kwestie van strafrechtspleging, dat is iets wat binnen een rechtsorde plaatsvindt. Mensen en hun acties die die rechtsorde bedreigen zijn bijvoorbeeld buitenlandse strijdkrachten en terroristen, daar gelden andere regels voor. Je gaat ook niet vijandige soldaten een voor een berechten.quote:Een crimineel is pas een crimineel als deze door de wetgevende macht veroordeeld is, niet na wat gegil van wat Amerikaanse fascisten.
Gebrekkige logica gebruiken om zulk beleid te normaliseren dat is idd weinig waard en makkelijk door te prikken.
Drugs de VS in smokkelen blijlbaarquote:Op donderdag 4 september 2025 16:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Welke werkzaamheden? En hoe staat dit in verhouding tot een krijgsmacht die oorlogshandelingen uitvoert?
Blijkbaar. Jij hebt mijn hond om het leven gebracht en daar zul je ook de consequenties voor moeten dragen.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Drugs de VS in smokkelen blijlbaar
Daar kleven risico's aan
Ik denk dat jij een drugsdealer bent. Mag ik nu jouw huis bombarderen met iedereen erin?quote:Op donderdag 4 september 2025 16:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Drugs de VS in smokkelen blijlbaar
Daar kleven risico's aan
Als ik je hond dood probeer te trappen snap ik prima dat jij daar een vinnige mening over hebtquote:Op donderdag 4 september 2025 16:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Blijkbaar. Jij hebt mijn hond om het leven gebracht en daar zul je ook de consequenties voor moeten dragen.
Als ik drugs sta te dealen snap ik prima dat de politie me op komt pakken en dat se rechter er dan in vinnige mening over heeftquote:Op donderdag 4 september 2025 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een drugsdealer bent. Mag ik nu jouw huis bombarderen met iedereen erin?
Lijkt me niet, maar soit.
Vooralsnog zijn dit mensen op een boot geweest, die zijn gedood op basis van een vermoeden, zonder dat er iemand in gevaar was op dat moment. Als je een beter woord dan executie hebt dan hoor ik het graag.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:04 schreef sp3c het volgende:
Maar dit is geen standrechtelijke executie
Uitgeschakeldquote:Op donderdag 4 september 2025 17:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn dit mensen op een boot geweest, die zijn gedood op basis van een vermoeden, zonder dat er iemand in gevaar was op dat moment. Als je een beter woord dan executie hebt dan hoor ik het graag.
Hoe?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Uitgeschakeld![]()
Srandrechtelijke executie is echt wat anders
Nou, dit dus:quote:Op donderdag 4 september 2025 17:06 schreef sp3c het volgende:
Welk punt proberen jullie in godsnaam te maken met deze idiote vergelijkingen?
Hoe mensen dit ok vinden is beyond me.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn dit mensen op een boot geweest, die zijn gedood op basis van een vermoeden, zonder dat er iemand in gevaar was op dat moment. Als je een beter woord dan executie hebt dan hoor ik het graag.
Te beginnen gaat er standrecht aan voorafquote:
Of ik het ok vind weet ik niet, heb ik niet genoeg informatie voor maar het is sowieso geen exexutie en wat het met dat bizarre voorbeeld van jou te maken heeft is dan weer beyond mequote:Op donderdag 4 september 2025 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dit dus:
[..]
Hoe mensen dit ok vinden is beyond me.
Ze denken allemaal dat de geheime bureaucraat met een kill quotum en 0 mogelijke consequenties hun nooit op een moordlijst zet. Veel mensen zijn egoïstisch.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dit dus:
[..]
Hoe mensen dit ok vinden is beyond me.
Daar hoeft de gedode niet bij aanwezig te zijn. Reken er maar op dat deze dure en politiek gevoelige raket niet zomaar door een pax afgeschoten is.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Te beginnen gaat er standrecht aan vooraf
Veel mensen leggen hun discussiepartners graag woorden in de mons als de argumenten niet helemaal sterk genoeg zijn voor de discissie in kwestiequote:Op donderdag 4 september 2025 17:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat de geheime bureaucraat met een kill quotum en 0 mogelijke consequenties hun nooit op een moordlijst zet. Veel mensen zijn egoïstisch.
Ik begrijp dat mijn vermoeden dat je een drugsdealer bent niet voldoende is om jouw huis te bombarderen, maar het vermoeden dat de inzittenden van een bootje in internationale wateren deugsdealers zijn wel? Zonder enige rechtsgang, zonder enige juridische uitspraak? Weet je zeker dat dit de heuvel is waarop je wilt sterven?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Of ik het ok vind weet ik niet, heb ik niet genoeg informatie voor maar het is sowieso geen exexutie en wat het met dat bizarre voorbeeld van jou te maken heeft is dan weer beyond me
Maar soit
Stop die boot koste wat kost is niet hetzelfde als alle 11 de opvarenden zijn schulsig, ga ze doodmakenquote:Op donderdag 4 september 2025 17:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Daar hoeft de gedode niet bij aanwezig te zijn. Reken er maar op dat deze dure en politiek gevoelige raket niet zomaar door een pax afgeschoten is.
Zijn gewoon regels voor, als je kunt aantonen dat die niet gevolgs zijn kunnen we erover in discussiequote:Op donderdag 4 september 2025 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat mijn vermoeden dat je een drugsdealer bent niet voldoende is om jouw huis te bombarderen, maar het vermoeden dat de inzittenden van een bootje in internationale wateren deugsdealers zijn wel? Zonder enige rechtsgang, zonder enige juridische uitspraak? Weet je zeker dat dit de heuvel is waarop je wilt sterven?
Dat is dus precies het punt.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zijn gewoon regels voor, als je kunt aantonen dat die niet gevolgs zijn kunnen we erover in discussie
Internationale wateren zijn niet wetteloos
Ja, dat heb jij dus gedaan. Ik zou maar goed over je schouder blijven kijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als ik je hond dood probeer te trappen snap ik prima dat jij daar een vinnige mening over hebt
[..]
Als ik drugs sta te dealen snap ik prima dat de politie me op komt pakken en dat se rechter er dan in vinnige mening over heeft
Ja hekel daaraan.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Veel mensen leggen hun discussiepartners graag woorden in de mons als de argumenten niet helemaal sterk genoeg zijn voor de discissie in kwestie
Veel mensen kletsen maar wat
Net als drugssmokkelaars?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja, dat heb jij dus gedaan. Ik zou maar goed over je schouder blijven kijken.
Doe ik nooitquote:Op donderdag 4 september 2025 17:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja hekel daaraan.
Stop er dan gewoon mee.
Welk verschil hadden we gezien tussen je twee scenarios?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Stop die boot koste wat kost is niet hetzelfde als alle 11 de opvarenden zijn schulsig, ga ze doodmaken
Vermeende drugssmokkelaars, primaquote:
Tweede scenario krijgen eventuele overlevenden een nekschot, eerste scenario medische behandelingquote:Op donderdag 4 september 2025 17:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Welk verschil hadden we gezien tussen je twee scenarios?
Aaah kijk, daar gaan we al. Welke kant gaan we op als we vermeende criminelen maar gewoon op deze manier gaan uitschakelen? Zou ik dit dan kunnen misbruiken door jou af te schilderen als vermeende crimineel waarna je dan een bom op je huis krijgt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |