Het ene illegale bestijden met het andere illegale: moord.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Dit is gewoon brute moord zonder enige vorm van veroordeling
Niemand verdedigde MS-13 daar. Echt niemand.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom neem je het op voor dit soort figuren? Dit doet mij zoveel denken aan de tijd in AMV toen MS-13 werd verdedigd. Doe even normaal man.
Die eerste gok is net zo wild als de 2e.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok omdat er nogal wat drugs uit dat land kwam, ze dat onderzocht hebben en nu 1 heel schip hebben aangevallen.
Maar omdat Trump was het een totaal willekeurige aanval op, vrijwel zeker onschuldige mensen, door militairen die helemaal zonder bewijs klakkeloos uitvoeren wat Trump helemaal alleen, op eigen houtje bedacht heeft.
Want Trump.
Waarom geloof jij toch deze snel door te prikken amerikaanse propaganda en vertrouw deze fascistische regering met hun bewezen leugens keer op keer op hun blauwe ogen en blonde haren..quote:Op woensdag 3 september 2025 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom neem je het op voor dit soort figuren? Dit doet mij zoveel denken aan de tijd in AMV toen MS-13 werd verdedigd. Doe even normaal man.
Bullshit man, het halve topic was in rep en roer dat Trump het gore lef had om deze MS-13 beesten te noemen. We moesten ze vooral niet dehumaniseren, zo diep ging de rabbit hole.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand verdedigde MS-13 daar. Echt niemand.
Ik geloof gerust dat die boot vol met drugs zat en het bemand werd met leden van Tren de Aragua. De vraag is eerder waarom heb jij zoveel moeite met het feit dat dit soort figuren effectief worden uitgeschakeld?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom geloof jij toch deze snel door te prikken amerikaanse propaganda en vertrouw deze fascistische regering met hun bewezen leugens keer op keer op hun blauwe ogen en blonde haren..
Is Venezuela Flooding the U.S. With Drugs? Here’s What to Know.
..
Venezuela’s role in the drug trade is overstated, experts say.
..
Fentanyl is almost entirely produced in Mexico with chemicals imported from China, according to the U.S. Drug Enforcement Administration
Ik geloof zelfs dat de duivel en sinterklaas aan boord waren!quote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik geloof gerust dat die boot vol met drugs zat en het bemand werd met leden van Tren de Aragua. De vraag is eerder waarom heb jij zoveel moeite met het feit dat dit soort figuren effectief worden uitgeschakeld?
En de andere types van de hijs de autoritaire leiders op het schild en praat hun leugens na zijn er als de hazen bij om mensen woorden in de mond te leggen en het bizarre fascitische beleid om mensen zonder proces standrechtelijk te laten executeren te normaliseren. Doe normaal man.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En nu weer, een boot van een gevaarlijke bende die notabene op een terreurlijst staat word uitgeschakeld en de usual suspects zijn er weer om hun beklag te doen.
Jama alsdat oboema het had gedaan had dan hadden we jouwn niet gehoors!!!quote:Op woensdag 3 september 2025 18:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En de andere types van de hijs de autoritaire leiders op het schild en praat hun leugens na zijn er als de hazen bij om mensen woorden in de mond te leggen en het bizarre fascitische beleid om mensen zonder proces standrechtelijk te laten executeren te normaliseren. Doe normaal man.
Toen Isis bezig was in Syrië vond je toen ook dat die mensen gearresteerd en berecht moesten worden?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En de andere types van de hijs de autoritaire leiders op het schild en praat hun leugens na zijn er als de hazen bij om mensen woorden in de mond te leggen en het bizarre fascitische beleid om mensen zonder proces standrechtelijk te laten executeren te normaliseren. Doe normaal man.
En de aarde plat is .quote:Op woensdag 3 september 2025 18:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs dat de duivel en sinterklaas aan boord waren!
Nou dan was het helemaal een goede zaak, ik heb al een pleurishekel aan Sinterklaas en als de duivel aan boord zat dan verdient Trump wel zeker de Nobelprijs en een plaats aan de rechterzijde van God.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs dat de duivel en sinterklaas aan boord waren!
Ik zie het zo voor me jaquote:Op woensdag 3 september 2025 18:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En de aarde plat is .
Misschien gaan we nog wel een fotoshop plaatje krijgen waarop op een bootje de drugs opgestapeld lagen en op het bootje de vlaggen van al die criminele organisaties wapperen. Dan is het echt overtuigend bewijs voor de goed geïndoctrineerde magapaai populisten.
Nou, dan hebben we dat ook weer opgelost.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou dan was het helemaal een goede zaak, ik heb al een pleurishekel aan Sinterklaas en als de duivel aan boord zat dan verdient Trump wel zeker de Nobelprijs en een plaats aan de rechterzijde van God.
Dit is geen standrechtelijke exexutiequote:Op woensdag 3 september 2025 18:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb de beelden niet gezien, maar hahahaquote:Op woensdag 3 september 2025 18:15 schreef Hiddendoe het volgende:
De wereld wijsmaken dat je een schip aan flarden hebt geschoten en dan laten de beelden een piepklein motorbootje zien.
quote:Op woensdag 3 september 2025 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat ze met de Epstein files onderweg waren.
Effectief dus. Deze sukkels bungelen waarschijnlijk ergens onderaan de hiërarchie en de grote criminelen zitten goed beveiligd in hun villa's/landhuizen en die trekken nu een nieuw blikje matroosjes open.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik geloof gerust dat die boot vol met drugs zat en het bemand werd met leden van Tren de Aragua. De vraag is eerder waarom heb jij zoveel moeite met het feit dat dit soort figuren effectief worden uitgeschakeld?
Play stupid games, win stupid prizes.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:43 schreef Barbusse het volgende:
Een boot in internationale wateren naar de tering schieten met iedereen aan boord is ok want "war on drugs", zonder ook maar enige poging tot onderschepping?
Mag ik nu ook mijn buurman opblazen nadat ik hem een drugsdealer heb genoemd?
Je doet alsof dit iets nieuws is, maar het is al decennia de Amerikaanse aanpak.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker mensen afknallen en de meest leugenachtige president aller tijden zegt 'just trust me bro' en alle Trumpsimps staan aan hun slurfje te gieren
Wederom volledige leugens, want daar drijf je op, plus weer een aanname.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bullshit man, het halve topic was in rep en roer dat Trump het gore lef had om deze MS-13 beesten te noemen. We moesten ze vooral niet dehumaniseren, zo diep ging de rabbit hole.
En nu weer, een boot van een gevaarlijke bende die notabene op een terreurlijst staat word uitgeschakeld en de usual suspects zijn er weer om hun beklag te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |