abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218669934
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:37 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Met dit soort acties verdwijnt de Venezolaanse aanvoer toch ook niet? Je zou even goed zo nu en dan wat Mexicaanse narco-brouwerijen en paleisjes onder vuur kunnen nemen.
Dat hebben ze in Colombia ook gedaan, airstrikes op plantages en fabriekjes maar dat heeft de productie nauwelijks kunnen stoppen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 3 september 2025 @ 17:43:01 #52
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218669952
The war on drugs is nog nooit gewonnen op deze manier.
Beter pakken de Amerikanen het intern aan, hoe komt het dat zo veel mensen verslaafd raken aan drugs, op straat belanden en zo ongelukkig zijn?
Maar goed, dat is te sociaal beleid.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 3 september 2025 @ 17:48:31 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218670000
Boten kapotschieten, nota bene in internationale wateren, en achteraf roepen dat het drugscriminelen zijn... ja helemaal prima joh 8)7 .

Als er een direct gevaar is omdat ze op je schieten, ok, maar kom op zeg. Schurkenstaat gonna schurk.
Huilen dan.
pi_218670004
Aanpak illegale migranten, arme illegale migranten!
Aanpak zware criminaliteit/gangs in grote steden door het leger, arme criminelen/gangmembers!
Aanpak aanvoer van (denk fent) drugs,arme drugsdealers!

Zware overlast, doden en onveiligheid door bovenstaande groepen, komt door racisme en uiteraard TRUMP!!!!

We zijn het oneens denk ik :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2025 @ 17:49:53 #55
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218670011
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:49 schreef HeatWave het volgende:
Aanpak zware criminaliteit/gangs in grote steden door het leger, arme criminelen/gangmembers!

Zware overlast, doden en onveiligheid door bovenstaande groepen, komt door racisme en uiteraard TRUMP!!!!

Ik heb geen idee tegen wie je het hebt hoor.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218670023
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat hoeft toch ook niet? :).
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2025 @ 17:53:18 #57
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218670034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:49 schreef HeatWave het volgende:

Jaaaaa precies! Gewoon alles en iedereen afknallen zonder enige vorm van proces BAM BAM BAM TRUMP STRONK!!!!
Huilen dan.
pi_218670036
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
HeatWave schreeuwt tegen windmolens en een verdwaalde treurwilg. Alles wat hij zegt in de post waar je op reageert is een aanname.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218670039
quote:
9s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jaaaaa precies! Gewoon alles en iedereen afknallen zonder enige vorm van proces of gevoel voor proportionaliteit BAM BAM BAM TRUMP STRONK!!!!
Nee, alleen de groepen die ik beschreef net, illegalen, criminelen en drugsdealers :).
Get woke, go broke!
pi_218670044
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]
HeatWave schreeuwt tegen windmolens en een verdwaalde treurwilg. Alles wat hij zegt in de post waar je op reageert is een aanname.
Gelukkig kom jij niet constant met persoonlijke aanvallen, dat maakt jou beter O+.
Get woke, go broke!
pi_218670060
quote:
17s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gelukkig kom jij niet constant met persoonlijke aanvallen, dat maakt jou beter O+.
Slechts een reactie. Nothing more. Remember how you barged in into a topic accusing me of enjoying hamas cheering and Jewish people dying? Good times.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 september 2025 @ 17:58:08 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218670062
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, alleen de groepen die ik beschreef net, illegalen, criminelen en drugsdealers :).
Ah ja, en wie bepaalt precies of je een illegaal, crimineel, drugsdealer, of onschuldige burger bent? En moet de agent ook maar meteen de beul zijn en het 'vonnis' ten uitvoer brengen door mensen standrechtelijk te executeren?

Vertel me als-je-blieft 🥺🥺🥺 dat je hiermee "de beschaving" beschermt.
Huilen dan.
pi_218670072
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ah ja, en wie bepaalt precies of je een illegaal, crimineel, drugsdealer, of onschuldige burger bent? En moet de agent ook maar meteen de beul zijn en het 'vonnis' ten uitvoer brengen door mensen standrechtelijk te executeren?

Vertel me als-je-blieft 🥺🥺🥺 dat je hiermee "de beschaving" beschermt.
Sommige mensen denken dat Judge Dredd en Punisher de goede mensen zijn.
pi_218670073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Slechts een reactie. Nothing more. Remember how you barged in into a topic accusing me of enjoying hamas cheering and Jewish people dying? Good times.
Nee, een persoonlijke aanval, die het topic doet onstporen. En so what? Nu neem je het weer op voor drugscriminelen, dus ik had vast een punt B-).

Klaar nu?
Get woke, go broke!
pi_218670080
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bovendien staat deze bende op de terreurlijst dus dan lijkt mij zo’n actie geoorloofd.
Ah dus als China, India of Rusland gewoon op x zou zeggen dat de VS een terreurstaat geworden is omdat ze het internationaal recht niet meer respecteren is elke bizarre actie van zulke soort landen tegen de VS ook meteen gerechtvaardigd. :')
  woensdag 3 september 2025 @ 18:02:28 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218670093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ah dus als China, India of Rusland gewoon op x zou zeggen dat de VS een terreurstaat geworden is omdat ze het internationaal recht niet meer respecteren is elke bizarre actie van zulke soort landen tegen de VS ook meteen gerechtvaardigd. :')
Ze zouden nog een punt hebben ook.
Huilen dan.
pi_218670096
quote:
4s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, een persoonlijke aanval, die het topic doet onstporen. En so what? Nu neem je het weer op voor drugscriminelen, dus ik had vast een punt B-).

Klaar nu?
Het staat nergens vast dat het om criminelen gaat. Zoals gezegd; trumpie en co zijn gewoon geen betrouwbare bronnen. Never were. Never will be.
pi_218670101
quote:

[..]
Daar komt het wel op neer.
  woensdag 3 september 2025 @ 18:06:44 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218670119
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het staat nergens vast dat het om criminelen gaat. Zoals gezegd; trumpie en co zijn gewoon geen betrouwbare bronnen. Never were. Never will be.
Denk dat ze met de Epstein files onderweg waren.
Huilen dan.
pi_218670120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat hebben ze in Colombia ook gedaan, airstrikes op plantages en fabriekjes maar dat heeft de productie nauwelijks kunnen stoppen.
Dat is niet het punt, maar hiermee ga je wel goed in op een ander (eerder) punt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218670121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ja, want Trump heeft dit allemaal eigenhandig opgezet, onderzocht, eigen spionage gedaan en nu zonder enig overleg is hij in een marineschip gesprongen en heeft voor de lol een plezierjacht vol kinderen, puppies en zielige weesjes kapotgeschoten.

Maar mijn posts zijn aannames.

Als Obama het had gedaan vond je het de mooiste actie ooit :'). Ja, dat is een aanname :).
Get woke, go broke!
pi_218670128
quote:

[..]
Waarom neem je het op voor dit soort figuren? Dit doet mij zoveel denken aan de tijd in AMV toen MS-13 werd verdedigd. Doe even normaal man.
pi_218670138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, want Trump heeft dit allemaal eigenhandig opgezet, onderzocht, eigen spionage gedaan en nu zonder enig overleg is hij in een marineschip gesprongen en heeft voor de lol een plezierjacht vol kinderen, puppies en zielige weesjes kapotgeschoten.

Maar mijn posts zijn aannames.

Als Obama het had gedaan vond je het de mooiste actie ooit :'). Ja, dat is een aanname :).
Protip: als je alleen maar hyperbolische bullshit wilt posten, doe het niet.
pi_218670143
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Protip: als je alleen maar hyperbolische bullshit wilt posten, doe het niet.
Protip. als je denkt dat je moet modden, doe het niet.

En nog 1, als je geen topics wil verneuken, doe het dan ook niet.
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2025 @ 18:10:45 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218670149
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom neem je het op voor dit soort figuren? Dit doet mij zoveel denken aan de tijd in AMV toen MS-13 werd verdedigd. Doe even normaal man.
Niemand neemt het op voor "dit soort figuren". Men heeft daarentegen een probleem met het afknallen van mensen zonder dat daar ook maar enige vorm van waarheidsvinding of proces bij komt kijken. Dat is heel wat anders hè slimmerik.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')