abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218657224
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218657225
Weet niet of ik het zo goed heb geopend? 🙄
pi_218657228
Mijn laatste bericht in vorige topic

Iris2.0
MB: well well that escalated quickly!

Maar even wat anders; RTL nieuws brengt dit ook? Whahhaha. Wat zal MB soppen zeg
pi_218657233
Ik vind sommige berichten wel erg ver gaan. Ik vind ook wat van michelle en haar gedrag maar wens haar niks ellendigs toe. Sommigen genieten gewoon van de breakup. Lijkt wel of er ineens veel ramptoeristen hier zijn gekomen.
pi_218657235
Debbie noemt de herfst/kerst meuk decor. Zou ze eindelijk gaan toegeven dat haar leven een toneelstuk is?
pi_218657251
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:14 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind sommige berichten wel erg ver gaan. Ik vind ook wat van michelle en haar gedrag maar wens haar niks ellendigs toe. Sommigen genieten gewoon van de breakup. Lijkt wel of er ineens veel ramptoeristen hier zijn gekomen.
Vind ik ook hoor, dat mensen er van lijken te genieten dan denk ik : waarom ? om ellende van een ander?
Kijk, dat je het zelf anders zou doen prima, maar leef en laat leven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Henrike op 02-09-2025 08:28:20 ]
pi_218657255
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:14 schreef Hyacinth het volgende:
Ik gun ze alle drie een fijne plek om te kunnen zijn met hun kinderen. En de kinderen gun ik rust, een leven zonder camera en vol veiligheid. De afgelopen jaren lijken één grote kermis te zijn geweest, vol hectiek, lawaai en ruis. Laat eerst die kinderen maar eens tot rust komen zonder dat opgedrongen plaatje van one big happy family.
En ergens vind ik het wel goed om te lezen dat het voor nu zo is dat ze alle drie voor een eigen plek gaan, dus geen J en K zoals ik had verwacht. Kan natuurlijk alsnog maar voor nu lijkt dat niet aan de orde. En ik gun J ook gewoon een leven waarin zij geen aanhang is, waarin ze haar eigen vrienden heeft.

[ Bericht 13% gewijzigd door JaNeeDan op 02-09-2025 07:30:22 ]
pi_218657256
Sneu voor die kids en hunzelf natuurlijk ook. Maar echt te bizar dat je blijkbaar "vrienden" hebt die alles doorspelen. Wellicht was die "twee weken" wel een test en hebben ze dat verteld aan iemand die ze hiervan verdachtten.

Zou ik wel doen. 😂 Iedereen een andere tijd geven en welke uitkomt op juice channels.

Lekkere vrienden.

En over het zegje: maar dat moet MB tonnen hebben. Tuurlijk hebben ze tonnen. Wat meen je dan fluflu-en oplevert. Denk wel miljoenen.
pi_218657260
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie noemt de herfst/kerst meuk decor. Zou ze eindelijk gaan toegeven dat haar leven een toneelstuk is?
En ik vind haar huis al zo vol, echt iedere hoek is daar volgestouwd met spullen.
Dat ze daar tegen kan met haar overprikkelde brein snap ik echt niet.
pi_218657274
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik gun ze alle drie een fijne plek om te kunnen zijn met hun kinderen. En de kinderen gun ik rust, een leven zonder camera en vol veiligheid. De afgelopen jaren lijken één grote kermis te zijn geweest, vol hectiek, lawaai en ruis. Laat eerst die kinderen maar eens tot rust komen zonder dat opgedrongen plaatje van one big happy family.
Ik vind het ook het ergst voor de kindjes.
Zij kozen voor deze vorm van een relatie
En zeker , voor hetzelfde geld was het wel goed gegaan.
Liefde tussen mensen of dat er nou 2 of 3 zijn, ik snap dat je alles wilt proberen om het te laten slagen.
Helaas is het ze niet gelukt, en met 7 kinderen en 3 volwassenen ligt het allemaal wat ingewikkelder.
Zal tijd kosten om het allemaal weer op de rit te krijgen, en inderdaad rust voor de kinderen is nu belangrijk.
pi_218657284
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 22:31 schreef Maremare het volgende:

[..]
Volgens Milou zijn haar filmpjes gebruikt zonder dat ze daar over geïnformeerd is. Tja is dat niet het risico van alles open en bloot op social media zetten? Milou kan moeilijk omgaan met kritiek is me al vaker opgevallen. Misschien minder delen of een iets dikkere huid kweken.
Ik denk dat ze dit idd van zich af moet laten glijden. Aan de andere kant, het commentaar op dit soort bentoboxen is niet nieuw. Dat is er al jaren.
En ik snap het niet. Heb 12 jaar dit soort trommels verzorgd voor mijn kinderen.
Ik vind commentaar erop een beetje flauw. Mijn kinderen werden er blij van en ik ook. De reacties waren heel anders geweest als Milou had gepost dat ze het maar raar vond dat andere ouders een simpele boterham met kaas mee geven. Dan had iedereen over haar heen gevallen, terwijl het eigenlijk precies hetzelfde is.
pi_218657289
Maar rtl nieuws over de poly...schei uit joh!
pi_218657291
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ik vind haar huis al zo vol, echt iedere hoek is daar volgestouwd met spullen.
Dat ze daar tegen kan met haar overprikkelde brein snap ik echt niet.
Als zij een overprikkeld brein heeft moet ze hier eens komen. Kan ze zien hoe een huis eruit ziet bij iemand die echt last heeft van overprikkeling. Haar robotstofzuiger kan hier dansjes doen, geen onnodige accessoires, wel licht, ruimte en rust.
Daar is echt elke cm2 gevuld.
pi_218657297
Zullen ze het zelf niet doorlekken aan de roddelpers? Heb je controle over wat er gesuggereerd wordt en kan je het een beetje volgens jouw regels laten verlopen/ registreren
pi_218657299
Ellen en haar kwarrel: die gelooft alleen in haar eigen onzin.
Al haar zgn raad, cursussen en online programma's.
1 groot onsamenhangend verhaal.
Maar kritiek nee daar hebben ze geen tips voor hoe daar mee om te gaan,blijkbaar hoort dat zo als je influencer bent.
Zelf alles mogen zeggen en een mening over geven maar o wee als iemand er anders over denkt, dan hup in die blokkendoos.
pi_218657309
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:36 schreef Lalaland79 het volgende:
Zullen ze het zelf niet doorlekken aan de roddelpers? Heb je controle over wat er gesuggereerd wordt en kan je het een beetje volgens jouw regels laten verlopen/ registreren
Dat weet ik wel zeker. En misschien niet 1 van de 3. Maar het kunnen goed vrienden zijn die verteld zijn wat ze moeten doorgeven aan rtl.
En niet alleen om de regie te houden, maar ook omdat voor al MB zichzelf nogal interessant vindt.

Dit wordt maximaal uitgemolken ipv van social media af en rust voor die arme kinderen.
pi_218657310
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het ook het ergst voor de kindjes.
Zij kozen voor deze vorm van een relatie
En zeker , voor hetzelfde geld was het wel goed gegaan.
Liefde tussen mensen of dat er nou 2 of 3 zijn, ik snap dat je alles wilt proberen om het te laten slagen.
Helaas is het ze niet gelukt, en met 7 kinderen en 3 volwassenen ligt het allemaal wat ingewikkelder.
Zal tijd kosten om het allemaal weer op de rit te krijgen, en inderdaad rust voor de kinderen is nu belangrijk.
Vanaf dag 1 van de poly zijn de kinderen aanwezig geweest. J ging weg bij de vader van haar kinderen en hup daar waren M en K en nog 4 kinderen. Dat bedenkt geen enkele weldenkende ouder. Maar zij wel. Die kinderen hebben vanaf dag 1 hun moeder moeten delen, voor de schijn was er een ‘eigen’ huis. Het wordt inderdaad tijd om, zoals ze zelf zegt, de prio bij haar kinderen te leggen. De kinderen van M en K hebben de afgelopen tijd al kunnen wennen aan hun ‘nieuwe’ moeder en ik hoop echt dat ook zij gewoon een fijne rustige plek gaan krijgen bij M en K.
pi_218657311
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:34 schreef Ballerina888 het volgende:
Maar rtl nieuws over de poly...schei uit joh!
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als zij een overprikkeld brein heeft moet ze hier eens komen. Kan ze zien hoe een huis eruit ziet bij iemand die echt last heeft van overprikkeling. Haar robotstofzuiger kan hier dansjes doen, geen onnodige accessoires, wel licht, ruimte en rust.
Daar is echt elke cm2 gevuld.
Die robotstofzuiger kan daar helemaal niks, hopelijk heeft ze hem 30 dagen op proef. Kan hij terug
pi_218657313
Benieuwd of MB nu buiten de deur heeft lopen vreten want dan is het hele jankverhaal met teveel woorden voor een doom scroll brein echt bijzonder slecht. Sleep gewoon een heel weeshuis mee in je slechte beslissngen. Alle drie overigens. Gefelicitokkie allemaal. Het ontstijgt het niveau van meisjes in de jungle iig niet.
Go hard or go home
pi_218657315
Ik hoop ergens dat K en J elkaar weer vinden en een leuk gezin vormen.
pi_218657320
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vanaf dag 1 van de poly zijn de kinderen aanwezig geweest. J ging weg bij de vader van haar kinderen en hup daar waren M en K en nog 4 kinderen. Dat bedenkt geen enkele weldenkende ouder. Maar zij wel. Die kinderen hebben vanaf dag 1 hun moeder moeten delen, voor de schijn was er een ‘eigen’ huis. Het wordt inderdaad tijd om, zoals ze zelf zegt, de prio bij haar kinderen te leggen. De kinderen van M en K hebben de afgelopen tijd al kunnen wennen aan hun ‘nieuwe’ moeder en ik hoop echt dat ook zij gewoon een fijne rustige plek gaan krijgen bij M en K.
Ja, het is voor de kinderen echt wel heel veel allemaal.
Ook zo zielig: ben je net gewend aan 6 broertjes en een zus en een nieuw huis en dan gaat weer alles op de schop.
En dat is ook niet de keus van Mb jvp en k geweest, al zullen ze dat toch wel voor de tijd in hebben gecalculeerd: wat als het niet lukt.
Ik denk ook dat het allemaal te snel is gegaan.
Gelijk alles bij elkaar, nieuw huis , grote verbouwing.
Begrijp het logistiek wel maar misschien was het beter gegaan als ze het iets rustiger aan hadden gedaan.
pi_218657334
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:43 schreef Ballerina888 het volgende:
Zou ik ook weer moeilijk vinden voor de kindjes, vooral die van kb en Mb.
Want hun mama hoort er dan niet meer bij.
Denk sowieso dat dit allemaal heel moeilijk uit te leggen is aan de kinderen.
pi_218657349
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vind ik ook hoor, dat mensen erom moeten lachen dan denk ik : waarom lach je om ellende van een ander?
Hier lacht niemand. Dat maak jij ervan.
pi_218657391
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:56 schreef Snaky het volgende:

[..]
Snap dit ook niet. Steeds iemand die begint over genieten van andermans ellende.
Niemand schrijft dit. Gebeurt enkel in hun hoofd. En dan nog, al geniet je er wel van... Juice sells. Je dealt er maar mee
Go hard or go home
pi_218657392
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zou ik ook weer moeilijk vinden voor de kindjes, vooral die van kb en Mb.
Want hun mama hoort er dan niet meer bij.
Denk sowieso dat dit allemaal heel moeilijk uit te leggen is aan de kinderen.
Het is voor de kinderen sowieso moeilijk. Maar MB is te maximaal op zichzelf gericht met haar "fame". Ik denk dat KB en J een stabiel gezinsleven kunnen bieden en dan zijn er prima practische afspraken te maken waarop alle kinderen elkaar kunnen zien als broertjes en zus.
pi_218657425
Zou het niet zo kunnen zijn dat KB en JVP het wel hebben geprobeerd samen? In de tijd dat ze vooral niets zeiden maar dat we wel wisten dat er maximaal ellende was?
In mei deelde jvp nog vaak beelden van een lachende Koen. Wellicht is dat samen ook gewoon niet gelukt. Al hoop ik ergens dat zij elkaar nog weer vinden. Dat zou dan iig nog ergens een stabiele factor zijn voor de kinderen.
pi_218657485
Tja, echt supersneu voor de kids. Ze hebben volgens mij al met al toch een behoorlijke tijd samen gewoond de kids, wat zal dat wennen zijn, arme kinderen.

Maar ik vraag me ook zoveel andere dingen af:
Ik begrijp dat ze een VOF en eenmanszaken hebben? In tegenstelling tot een BV ben je dan hoofdelijk aansprakelijk, lijkt me nogal tricky.

Michelle heeft aangegeven in het huis te blijven wonen maar daar zit toch een berg onderhoud aan vast? Neem alleen al die mega tuin alleem al maar daarnaast is het huis ook nog eens hartstikke groot om schoon te houden. En ze hebben/hadden een nanny toch? Hoe gaat dat allemaal bekostigd worden?

Wat een puinbak hebben ze (?) er van gemaakt zeg. Ik wens ze allemaal sterkte toe de komende tijd.
pi_218657495
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:43 schreef Ballerina888 het volgende:
Hoop je dat voor K en J? Of hoop je dit omdat dit een maximale messteek zou zijn voor Michelle en je dat maar al te leuk vind? Dit vraag ik mij oprecht af
pi_218657496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:56 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik heb m aangepast hoor
pi_218657497
Lachwekkend dat iemand aan Sanneke vraagt of zij leuke uitstapjes weet met een baby... :')
pi_218657511
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:07 schreef Noek het volgende:

[..]
Snap dit ook niet. Steeds iemand die begint over genieten van andermans ellende.
Niemand schrijft dit. Gebeurt enkel in hun hoofd. En dan nog, al geniet je er wel van... Juice sells. Je dealt er maar mee
Prima
pi_218657516
Sanneke geeft tips voor uitstapjes met een baby 🫣 zij komt zelf nooit van de bank af 😆
pi_218657519
Even tussendoor: ik lees zo vaak "kindjes". Jacqueline heeft het erover als ze over haar kinderen praat, Sofie Nagelkerke doet hetzelfde en hier lees ik het ook. Is dat Brabants?
Bij kindjes denk ik aan peuters. Terwijl een aantal van de Bollen en vd Pelt kinderen toch flink wat jaren ouder zijn. Net als in het gezin Nagelkerke.
pi_218657524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:30 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Hoop je dat voor K en J? Of hoop je dit omdat dit een maximale messteek zou zijn voor Michelle en je dat maar al te leuk vind? Dit vraag ik mij oprecht af
Nou zeg! Hoezo een messteek? Ik heb geen idee van de reden van de breuk en dat boeit me ook niet. Doe even normaal!

Ik hoop dit voor de kinderen. Michelle heeft een bepaalde way of life en ik vind dat niet erg stabiel. K en J zijn wat dat betreft net iets meer nuchter. En die kinderen voelen zich volgens mij echt broertjes en zusje, dus ik hoop dat ze op die manier zo door kunnen gaan.
pi_218657526
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:35 schreef Harper het volgende:
Even tussendoor: ik lees zo vaak "kindjes". Jacqueline heeft het erover als ze over haar kinderen praat, Sofie Nagelkerke doet hetzelfde en hier lees ik het ook. Is dat Brabants?
Bij kindjes denk ik aan peuters. Terwijl een aantal van de Bollen en vd Pelt kinderen toch flink wat jaren ouder zijn. Net als in het gezin Nagelkerke.
Haha dat zou kunnen, ik zeg het ook en kom ook uit brabant🤣
  dinsdag 2 september 2025 @ 08:37:38 #37
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218657532
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
Lachwekkend dat iemand aan Sanneke vraagt of zij leuke uitstapjes weet met een baby... :')
Wilde ik net zeggen. En meteen ook weer de Efteling als tip. Voor een 1-jarige. Terwijl haar eigen zoon niet verder komt dan de bank, het bed en de box. Ze wil wel erg graag gratis gaan…

En laat je baby alsjeblieft thuis met boodschappen doen als het niet nodig is om ‘m mee te nemen.
pi_218657543
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.
Ik heb hier dus laaaaaaang over na liggen denken vannacht.....

Heel eerlijk ben ik er van "geschrokken" dat wij op dit forum een mening hebben over wat iemand post op socials, maar als iemand die we nog minder kennen hier dan zegt dat het allemaal wel serieus is we dat zouden moeten aannemen.....

Voor mij een moment om te reflecteren..... wat is het verschil tussen de influencer en de forummert? Over wiens leven gaat het eigenlijk?

[ Bericht 4% gewijzigd door Donna op 02-09-2025 09:40:22 ]
pi_218657568
quote:
Ik ben een Brabantse, maar krijg jeuk van het woord 'kindjes', mijn schoonmoeder komt uit de randstad en zegt het ook.
Maar ik ben sowieso allergisch voor verkleinwoordjes (kindjes, groentjes, vleesje)
pi_218657578
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:41 schreef Barbamamaatje het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.

Heel eerlijk ben ik er van "geschrokken" dat wij op dit forum een mening hebben over wat iemand post op socials, maar als iemand die we nog minder kennen hier dan zegt dat het allemaal wel serieus is we dat zouden moeten aannemen.....

Voor mij een moment om te reflecteren..... wat is het verschil tussen de influencer en de forummert? Over wiens leven gaat het eigenlijk?
[/quote]
Ik denk dat het in een topic als deze minder moet gaan over forummers. Het is bedoeld om te praten over fluflu's. Of je gelooft wat een forummer zegt te weten dat bepaal je uiteraard zelf. Wat me wel opvalt is dat het er erg aan ligt over welke influencer het gaat. Als iemand iets vaags zegt over onze ster uit Barneveld gelooft iedereen dat wel (wat ik snap hoor) maar als het dan om iemand anders gaat zijn we ineens kritisch op elkaar.
pi_218657579
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke geeft tips voor uitstapjes met een baby 🫣 zij komt zelf nooit van de bank af 😆
Dat zag ik ook en heb even gegniffeld.
pi_218657602
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:37 schreef LALAA het volgende:

[..]
Wilde ik net zeggen. En meteen ook weer de Efteling als tip. Voor een 1-jarige. Terwijl haar eigen zoon niet verder komt dan de bank, het bed en de box. Ze wil wel erg graag gratis gaan…

En laat je baby alsjeblieft thuis met boodschappen doen als het niet nodig is om ‘m mee te nemen.

In het geval van Sanneke, het kindje thuislaten betekent ook dat hij helemaal niet meer buiten komt. (Of iig NOG minder)
pi_218657643
Zie nu dat de Linda het heeft gedeeld via fb over de poly. Daar zijn de reacties ook heel erg verdeeld.
pi_218657716
Sanneke doet aan de 3 x B.
Bank, bed en box.
Ik ben meer van de 3 x R.
Rust, ritme en regelmaat
pi_218657731
Op de laatste 2 posts van curlymom staan weer reacties omtrent het overlijden van haar man en dat ze net doet alsof er niets aan de hand is.

Dat laatste laat ze inderdaad zien op insta, hopelijk doet ze thuis wat goed is voor de kinderen.
pi_218657796
Hoe vaak is Sanneke naar een speeltuin, kinderboerderij, voorleesuurtje bij de bieb geweest?

Precies nul keer.

Gewoon een ommetje maken over de camping is haar al te veel. Of in de tuin zitten met een kleed of hond uitlaten of eendjes voeren.
Dit zijn dingen die ik deed met een kind onder de een. Vond ik dat nou perse altijd leuk? Nee niet echt. Maar naar buiten gaan met je kind zou wel de prio moeten zijn als je de hele dag verder niets te doen hebt.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218657813
Weet je wat ik ook bijzonder vind? Dat zo’n 20.000 mensen het bericht hebben gedeeld.
Waarom zou je dat delen in je stories?
Of telt het ook als je het bericht via dm naar iemand doorstuurt?
pi_218657842
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:23 schreef Raradefayee het volgende:
Weet je wat ik ook bijzonder vind? Dat zo’n 20.000 mensen het bericht hebben gedeeld.
Waarom zou je dat delen in je stories?
Of telt het ook als je het bericht via dm naar iemand doorstuurt?
Denk dat daar alle deelacties in zitten. Kan me ook niet voorstellen dat mensen dit soort berichten delen op hun eigen account.
pi_218657880
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke doet aan de 3 x B.
Bank, bed en box.
Ik ben meer van de 3 x R.
Rust, ritme en regelmaat
Die 3x B is ook best veel rust, ritme en regelmaat 😂
pi_218657890
quote:

[..]

Ik volg Sanneke niet, dus misschien zit ik er naast maar wat is er mis met een dagelijks ommetje, waarbij je meteen wat boodschappen doet? Dat lijkt me heel normaal en gezond.
pi_218657901
Debbie heeft nog meer prullen gekocht, op die foto van zoe in de auto zie je volgens mij een zitje voor een labubu die je op de ventilatie/blower kunt klikken.
pi_218657906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik volg Sanneke niet, dus misschien zit ik er naast maar wat is er mis met een dagelijks ommetje, waarbij je meteen wat boodschappen doet? Dat lijkt me heel normaal en gezond.
Die snapte ik ook niet goed. Waarom je baby niet meenemen boodschappen doen. Vind ik juist prima.

Het is wel triest dat dit zijn enige uitje is. Verder ligt zn moeder alleen op de bank of in bed te hangen.
pi_218657917
quote:
quote:
[ afbeelding ] Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]

Ik begrijp niet zo goed wat je hier probeert te zeggen. Behalve dat het inderdaad vreemd is dat we Tamara niet zouden geloven (wat natuurlijk helemaal niet gezegd is!) maar een forummer wel.
Overigens is Tamara ook een forummer. En geen influencer.
;)

Verder begrijp ik ook niet wat Tamara wilde bereiken met Hocuspocus inschakelen.
De doelgroep bereiken? Ik vraag me af of de doelgroep weet dat zij de doelgroep is. Want duidelijker wordt het er niet op.
Ik hoop vooral dat Tamara de rust vindt die ze zoekt. Voor zichzelf en haar gezin.

P.S. Sorry for the kromme quote. Geen idee hoe dat te fixen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Donna op 02-09-2025 09:40:42 ]
pi_218657923
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:11 schreef Iris2.0 het volgende:
Mijn laatste bericht in vorige topic

Iris2.0
MB: well well that escalated quickly!

Maar even wat anders; RTL nieuws brengt dit ook? Whahhaha. Wat zal MB soppen zeg
Soppen? 🤨 Doe normaal...
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 09:41:01 #55
382129 crew  Donna
pi_218657931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:38 schreef Harper het volgende:

Ik begrijp niet zo goed wat je hier probeert te zeggen. Behalve dat het inderdaad vreemd is dat we Tamara niet zouden geloven (wat natuurlijk helemaal niet gezegd is!) maar een forummer wel.
Overigens is Tamara ook een forummer. En geen influencer.
;)

Verder begrijp ik ook niet wat Tamara wilde bereiken met Hocuspocus inschakelen.
De doelgroep bereiken? Ik vraag me af of de doelgroep weet dat zij de doelgroep is. Want duidelijker wordt het er niet op.
Ik hoop vooral dat Tamara de rust vindt die ze zoekt. Voor zichzelf en haar gezin.

P.S. Sorry for the kromme quote. Geen idee hoe dat te fixen.

Ik wel, het is gefixt. :)
pi_218657957
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik wel, het is gefixt. :)
Dankjewel!
pi_218657963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:36 schreef Post-its het volgende:
Debbie heeft nog meer prullen gekocht, op die foto van zoe in de auto zie je volgens mij een zitje voor een labubu die je op de ventilatie/blower kunt klikken.
Koekoek 🤦♀
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 09:46:24 #58
382129 crew  Donna
pi_218657966
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:44 schreef Harper het volgende:

[..]
Dankjewel!
Waar gaat dit trouwens over met Tamara? Ik probeer het terug te vinden in het topic, maar zie het zo 1,2,3 niet?
pi_218658006
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:46 schreef Donna het volgende:

[..]
Waar gaat dit trouwens over met Tamara? Ik probeer het terug te vinden in het topic, maar zie het zo 1,2,3 niet?
Kijk even naar de berichten van HocusPocus gisteren (´s ochtends en ´s middags).
Het werd nogal overspoeld met Het Nieuws over de poly ;)
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 10:00:27 #60
382129 crew  Donna
pi_218658048
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Kijk even naar de berichten van HocusPocus gisteren (´s ochtends en ´s middags).
Het werd nogal overspoeld met Het Nieuws over de poly ;)
Goh ik moest inderdaad ver terug.

Tamara schrijft hier mee, dus kan gewoon zelf reageren als ze ergens op wil reageren. Dat hoeft niet via een andere forummer als half doorgeefluik.
pi_218658053
Nu het nieuws van dan Fam. Bollen bekend ook is geplaatst op RTL/Linda etc. komen er ook wel een paar pittige reacties onder de post van MB. Niet alleen knuffels en hartjes... Lijkt me ook lastig als je door een scheiding en moeilijke periode gaat en dat er dan random mensen ook nog even gaan zit betweten en hun mening geven.

Ik ben erg benieuwd hoe het er over 2 jaar voor ze uitziet.
pi_218658090
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
De vraag heeft ze zelf bedacht zodat ze weer even alles op kan noemen van de Efteling. Wie weet sponsort iemand haar zodat ze daar haar verjaardag (over 5 mnd) kan vieren. Het liefst met overnachting natuurlijk 😂
pi_218658096
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:01 schreef Norivelletje het volgende:
Nu het nieuws van dan Fam. Bollen bekend ook is geplaatst op RTL/Linda etc. komen er ook wel een paar pittige reacties onder de post van MB. Niet alleen knuffels en hartjes... Lijkt me ook lastig als je door een scheiding en moeilijke periode gaat en dat er dan random mensen ook nog even gaan zit betweten en hun mening geven.

Als je een (wannabe) influencer bent weet je dat je reacties kunt krijgen op iets wat je bewust post op social media. En zeker bij zoiets als Bollen-gate of iets controversieels weet je ook dat je niet alleen hartjes gaat krijgen.

Risico van het vak, wat mij betreft. De voordelen zullen wel opwegen tegen de nadelen, anders hadden ze wel gestopt.
  dinsdag 2 september 2025 @ 10:14:45 #64
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218658137
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat is ook normaal, maar het is bij haar geen dagelijks ommetje (ze zit namelijk hele dagen binnen). Ze gaat alleen op zaterdag met haar partner en kind naar de supermarkt. Persoonlijk zou ik dat niet echt als uitje benoemen.
pi_218658150
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:14 schreef LALAA het volgende:

[..]
Dat is ook normaal, maar het is bij haar geen dagelijks ommetje (ze zit namelijk hele dagen binnen). Ze gaat alleen op zaterdag met haar partner en kind naar de supermarkt. Persoonlijk zou ik dat niet echt als uitje benoemen.
Maar ook daarbij is het prima je baby mee te nemen. En beter dan helemaal nooit de deur uit.
pi_218658159
quote:

[..]

Voor mij een moment om te reflecteren..... wat is het verschil tussen de influencer en de forummert Over wiens leven gaat het eigenlijk?
Het interesseert mij vrij weinig of je mij wel of niet gelooft. Ik lig er oprecht niet wakker van of iemand op een forum mij wel of niet geloofd. Dat iemand anders er wel wakker van ligt vind ik zeer bijzonder. Als het je bezig houdt, waarom vraag je het Tamara zelf niet? Je kunt haar anoniem benaderen via hier.
pi_218658162
Celinecharlotte heeft na een korte bezichtiging een huis gekocht in Amsterdam Zuid, en kon het nade sleuteloverdracht pas goed bekijken (en hoorde dat haar buren grondig gingen verbouwen..)

Ik vind haar wel grappig met het gemak waarmee zo in het leven staat. Ze is miljonair (zelf verdiend met dingen waar ik verder niks mee heb) en door dat geld koopt ze dus ‘makkelijk’ een huis, en heeft ze zoiets van ‘als het me niet bevalt verkoop ik het weer en ga ik ergens anders wonen’.
Fijn als je dat (financieel) kan.
pi_218658177
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:17 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar ook daarbij is het prima je baby mee te nemen. En beter dan helemaal nooit de deur uit.
Natuurlijk is een uurtje supermarkt ‘beter dan niks’. Maar er zijn zoveel dingen die ze het afgelopen jaar had kunnen doen. Voor zijn en haar welzijn/belevenis/ervaring/weet ik veel.

Maanden geleden zei ze al dat ze zou willen dat M meer gezichten zou zien dan die van haar en Dion. Mensen opperden toen al dat ze een rondje zou kunnen lopen (juist op een vakantiepark zijn er altijd wel mensen die willen zwaaien naar een kind. Of dat hij de eendjes/vogels/zon kon zien) of met de bus naar de stad, maar ‘ze wilde geen tips’. Einde.
pi_218658257
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Als je een (wannabe) influencer bent weet je dat je reacties kunt krijgen op iets wat je bewust post op social media. En zeker bij zoiets als Bollen-gate of iets controversieels weet je ook dat je niet alleen hartjes gaat krijgen.

Risico van het vak, wat mij betreft. De voordelen zullen wel opwegen tegen de nadelen, anders hadden ze wel gestopt.
Ze heeft er in ieder geval weer een hoop extra volgers bij, gister nog 188.000 en nu 191.000 (ja ik heb dit bewust onthouden van gister omdat ik eens benieuwd was na al die nieuwsartikelen over ze haha).
Maximaal profiteren van de situatie.

En voordat ik ook de reacties over me heen krijg, nee ik geniet hier niet van, vind het verschrikkelijk vooral voor alle kinderen, maar denk wel dat in ieder geval MB uitgekookt genoeg is om ook hiervan het onderste uit de kan te halen.
pi_218658329
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Natuurlijk is een uurtje supermarkt ‘beter dan niks’. Maar er zijn zoveel dingen die ze het afgelopen jaar had kunnen doen. Voor zijn en haar welzijn/belevenis/ervaring/weet ik veel.

Maanden geleden zei ze al dat ze zou willen dat M meer gezichten zou zien dan die van haar en Dion. Mensen opperden toen al dat ze een rondje zou kunnen lopen (juist op een vakantiepark zijn er altijd wel mensen die willen zwaaien naar een kind. Of dat hij de eendjes/vogels/zon kon zien) of met de bus naar de stad, maar ‘ze wilde geen tips’. Einde.
Ik weet het, lees jullie berichten.
Maar ik reageerde op LaLaa, die zei je baby aub thuis te laten met boodschappen doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 02-09-2025 10:51:38 ]
pi_218658604
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef Earring het volgende:

[..]
De vraag heeft ze zelf bedacht zodat ze weer even alles op kan noemen van de Efteling. Wie weet sponsort iemand haar zodat ze daar haar verjaardag (over 5 mnd) kan vieren. Het liefst met overnachting natuurlijk 😂
En dan wel in dat (peperdure) nieuwe hotel he, want die huisjes zijn zo ver lopen en daar waait het meer.
pi_218658656
Sanneke is toch pas in maart jarig? Echt waar praat ze over? Ze heeft zulke gekke prioriteiten. Vind het sneu dat Mijan altijd maar in die box geplempt wordt
pi_218658730
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:50 schreef Anhur666 het volgende:
Sanneke is toch pas in maart jarig? Echt waar praat ze over? Ze heeft zulke gekke prioriteiten. Vind het sneu dat Mijan altijd maar in die box geplempt wordt
Ze was laatst op zoek naar een soort puppy-hekjes (of hoe noem je dat bij kinderen) maar blijkbaar nog niet gratis kunnen scoren.

En Sanneke vindt het altijd wel tijd voor een uitje. Als ze het gratis krijgt.
  dinsdag 2 september 2025 @ 10:55:35 #74
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218658797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:38 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik weet het, lees jullie berichten.
Maar ik reageerde op LaLaa, die zei je baby aub thuis te laten met boodschappen doen.
Maar waarom zou je op zaterdag perse met het hele gezin naar de supermarkt moeten voor de weekboodschappen? En dan ook nog naar meerdere supermarkten. Daarbij vind ik het ook gek om dat te tippen als uitje voor een 1-jarige.

Ik vind overigens even een rondje wandelen en dan onderweg wat meenemen uit de supermarkt, zoals jij schreef, iets heel anders.
pi_218658865
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vind ik ook hoor, dat mensen er van lijken te genieten dan denk ik : waarom ? om ellende van een ander?
Je doet zelf ook mee met het voeden van de verhalen over de poly.
Stop daar zelf dan ook mee.
pi_218658868
Ik vind DBM een enorm onaangenaam mens. Ik kwam overigens net een post van haar tegen dat ze verpleegkundige was. Is het heel erg als ik dat niet geloof?
pi_218658873
quote:

[..]

Waarom dat laatste? Mijn dochter ging altijd mee boodschappen doen, vanaf toen ze een wat grotere baby was. Dat was altijd een heerlijke ochtend samen.
pi_218658923
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Celinecharlotte heeft na een korte bezichtiging een huis gekocht in Amsterdam Zuid, en kon het nade sleuteloverdracht pas goed bekijken (en hoorde dat haar buren grondig gingen verbouwen..)

Ik vind haar wel grappig met het gemak waarmee zo in het leven staat. Ze is miljonair (zelf verdiend met dingen waar ik verder niks mee heb) en door dat geld koopt ze dus ‘makkelijk’ een huis, en heeft ze zoiets van ‘als het me niet bevalt verkoop ik het weer en ga ik ergens anders wonen’.
Aan de ene kant ben ik het helemaal met jou eens. Aan de andere kant heb ik bij haar ook soms wel eens zoiets van; 'kijk eens wat ik allemaal kan qua geld, kijk eens hoe goed ik het heb'. Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar ik krijg er soms ook een ander gevoel bij of zo.
pi_218658937
Wat me verbaasd is dat er hier forummers elkaar betichten dat ze van leedvermaak genieten. Is dat niet dit hele topic? Weinig positieve of aardigs over de flu flu’s.

Ik voel geen medelijden met de flu flu’s. Ook niet met de enorme puinhoop die de Bollens ervan gemaakt hebben. Ze kiezen er zelf voor zichzelf in de spotlights te zetten. Ze kiezen er zelf voor om iedereen de ogen uit te steken en te doen alsof ze zo famous en rijk zijn.
Wie hoog speelt, valt diep.

Dat ik het in en in zielig vindt voor de kinderen, staat buiten kijf. Zij zijn grootste slachtoffer van deze drie volwassen mensen met dollar tekens in de ogen. Dit geld overigens ook voor de kinderen van AM.

Het woord kindjes maakt me misselijk. Het wordt tijd dat ze de “kindjes” eens op 1 gaan zetten. Oudste zoon M is al 9, over niet al te lange tijd zit hij zelf op sociale media. Geen enkele 16 jarige wordt blij van informatie over zichzelf op het net.
Geld en roem maken meer kapot dan je lief is.
pi_218658991
Wie van de poly zal als eerste naar buiten komen met het echte verhaal? Uiteraard in een betaald interview met glossy foto’s
pi_218659049
Gisteren naar de nieuwe aflevering van Kamp van Koningsbrugge gekeken. Het was de wens van AM om een keer mee te doen. Maar het eerste wat ik gisteren weer dacht was ‘met die horrorvoeten kan ze nog niet 50 meter in die kisten lopen’
pi_218659063
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:

[..]
Aan de ene kant ben ik het helemaal met jou eens. Aan de andere kant heb ik bij haar ook soms wel eens zoiets van; 'kijk eens wat ik allemaal kan qua geld, kijk eens hoe goed ik het heb'. Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar ik krijg er soms ook een ander gevoel bij of zo.
Ik snap dat hoor. Ze maakt ook heel veel reclame voor haar cursussen etc, die skip ik meteen. Maar ik heb bewondering hoe ze het voor elkaar heeft gekregen, van niks naar dit.
Dat ze dan spontaan een huisje op een duur park huurt voor 3000,- per week, dan denk ik ‘teringtouwtje..’. Ik zou het zelf nooit doen maar blijkbaar heeft zij er het geld voor, en voor over.
pi_218659069
Wat heeft Milou met haar wenkies gedaan?
pi_218659084
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:30 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat ze bedoelt dat K en J een fijn thuis voor alle kinderen bieden. Het is nl nog niet zeker of K en J ook uit elkaar zijn.
pi_218659085
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik snap dat hoor. Ze maakt ook heel veel reclame voor haar cursussen etc, die skip ik meteen. Maar ik heb bewondering hoe ze het voor elkaar heeft gekregen, van niks naar dit.
Dat ze dan spontaan een huisje op een duur park huurt voor 3000,- per week, dan denk ik ‘teringtouwtje..’. Ik zou het zelf nooit doen maar blijkbaar heeft zij er het geld voor, en voor over.
Ja ik doe het haar ook niet na allemaal. En dan alleenstaande moeder van een dreumes + 2e op komst.

Ik vind het ook fijn dat ze zoveel aan haar moeder heeft. Want ik begreep dat die 2 vroeger niet zo goed klikten.
pi_218659107
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:26 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat ze bedoelt dat K en J een fijn thuis voor alle kinderen bieden. Het is nl nog niet zeker of K en J ook uit elkaar zijn.
Dat bedoeld ze inderdaad.
Het gaat vooral om de volwassenen in de poly. Logisch, want die zijn dit begonnen en geëindigd.
En hoe het met hun 3en gaat zal me werkelijk een worst wezen. Ik blijf maar denken aan die kinderen. Hoe verwarrend en chaotisch en verdrietig dit allemaal is. Ik gun al die 7 kinderen een stabiel gezin en niet weer al te grote veranderingen.
En voor mijn gevoel is die grootste kans met J en K. Maar dat zal moeten blijken.
pi_218659108
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:26 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dat is wel zeker toch? Een van de kanalen plaatste gisteren een screenshot van MB waarin zij antwoordde dat J en K allebei naar een eigen plek gaan.
pi_218659111
Ik lees net de reacties van RTL over MBW en die zijn niet mis...
Alles over het perfecte plaatje, poly uitmelken als verdienmodel en kinderen perfect gestyled en perfecte knuffels precies op film.
Zijn veel mensen die het doorhebben
pi_218659123
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Over 5 maanden is er vast wel een dagticket actie. Kind js t/m 3 gratis🤪 net als wij lekker zelf lappen met korting!
pi_218659124
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:30 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik lees net de reacties van RTL over MBW en die zijn niet mis...
Alles over het perfecte plaatje, poly uitmelken als verdienmodel en kinderen perfect gestyled en perfecte knuffels precies op film.
Zijn veel mensen die het doorhebben
Waar lees je die?
pi_218659129
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik vind het dus heel leuk om haar te volgen. En dan vooral omdat haar leven zo ver van de mijne afstaat, dat maakt dat het mij ergens intrigeert en ook leuk dat ze anders is dan al die standaard momfluencers. Idd de manier hoe ze in het leven staat en hoe “makkelijk” ze soms keuzes maakt (wat ze natuurlijk kan door al haar geld), maar dit heeft ze wel weer allemaal zelf bij elkaar verdient.

Sommige van haar inzichten of tips vind ik ook best verhelderend. Kan ze lang niet altijd direct toepassen in mijn leven, maar zet mij soms wel aan het denken.
pi_218659135
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze was laatst op zoek naar een soort puppy-hekjes (of hoe noem je dat bij kinderen) maar blijkbaar nog niet gratis kunnen scoren.

En Sanneke vindt het altijd wel tijd voor een uitje. Als ze het gratis krijgt.
Ze gaat bijna naar Landal. Misschien tegelijk met mij.. benieuwd of ze daar iers gaat doen of een midweekje een andere bank uit test en dan maximaal klagen dat ze hard en oud zijn😂
pi_218659139
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik vind het ronduit bizar hoe je zo met geld om kunt gaan. Natuurlijk gun ik iedereen zijn inkomen en is het leuk als je wat extra's kunt doen. Maar biedt nog meer geld dan een meerwaarde? Terwijl zo veel mensen amper iets hebben?
pi_218659145
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:31 schreef Avea het volgende:

En voordat ik ook de reacties over me heen krijg, nee ik geniet hier niet van,
Al geniet je hier wel intens van. Ze vreten daar geen boterham minder om dus je bent een vrij mens om te voelen wat je wil
Go hard or go home
pi_218659152
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:36 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vind het ronduit bizar hoe je zo met geld om kunt gaan. Natuurlijk gun ik iedereen zijn inkomen en is het leuk als je wat extra's kunt doen. Maar biedt nog meer geld dan een meerwaarde? Terwijl zo veel mensen amper iets hebben?
Jouw laatste zin is denk ik wat ik een beetje bedoel, jij verwoordt het alleen beter.
pi_218659202
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:33 schreef Mirp het volgende:

[..]
Waar lees je die?
Kwam op facebook voorbij en zag veel reacties
pi_218659247
AM haalt haar stokpaardjes over haar voeding weer van stal.
Maar he, ze gaat over naar alcoholvrij! Dwz, door de week, als de wijn op is. Dus di, woe en do. Al werd er na het paardrijden altijd gedronken. Dus dat wordt di en do? Alle beetjes baten! ;-)

Ook laat ze nog even zien dat Lot zeker wel fatsoenlijk ondergoed heeft. En dat zijn geen Hema-tjes. Waarom moet ik dit weten?
pi_218659277
Zo zie je maar dat het verleggen van focus (mb verliefd op jvp en er dan maar met z'n drieën voor gaan) slechts tijdelijk iets doet en niks permanent 'oplost'. Ook dingen die eerst heel leuk zijn en leuker worden, brengen je uiteindelijk weer terug naar de bron.
Heel erg sneu dat het hierdoor niet heeft gewerkt.
Laat dit een grote les zijn voor veel mensen..
pi_218659290
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:44 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Kwam op facebook voorbij en zag veel reacties
Oh ja ik zie het inderdaad.
pi_218659323
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:55 schreef Superstar_96 het volgende:
Zo zie je maar dat het verleggen van focus (mb verliefd op jvp en er dan maar met z'n drieën voor gaan) slechts tijdelijk iets doet en niks permanent 'oplost'. Ook dingen die eerst heel leuk zijn en leuker worden, brengen je uiteindelijk weer terug naar de bron.
Heel erg sneu dat het hierdoor niet heeft gewerkt.
Voor hetzelfde geld had het wél goed gegaan.
En ‘laat dit een grote les voor veel mensen’ is wel erg dramatisch hoor.
pi_218659332
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:52 schreef Harper het volgende:
Maar he, ze gaat over naar alcoholvrij! Dwz, door de week, als de wijn op is. Dus di, woe en do. Al werd er na het paardrijden altijd gedronken. Dus dat wordt di en do? Alle beetjes baten! ;-)

Ook laat ze nog even zien dat Lot zeker wel fatsoenlijk ondergoed heeft. En dat zijn geen Hema-tjes. Waarom moet ik dit weten?
En dan weer even uitleggen dat je zo aan een nieuwe gewoonte gewend bent. Schrijft de vrouw die het jaar zo vaak aan iets begonnen is en ook weer net zo makkelijk gestopt.

En dat stoppen is een goed recht hè, soms loopt het leven gewoon even zo en dan passen andere dingen er even niet bij. Heel verstandig juist om dan gas terug te nemen.
Maar Annemarie verkondigt continu haar evangelie dat alles kan als je maar wilt en goed inplant. Reflecterend vanuit haar eigen leven waarin er relatief weinig eisen aan haar werden gesteld en ze haar goddelijke gang kan gaan. Om dan vervolgens te ontdekken dat het toch anders is als je deadlines hebt.

Dat irriteert mij af en toe zo enorm. Die vrouw staat zo ver van een doorsnee leven af, dat ze ook moeite heeft te verplaatsen in situaties waarin mensen anders leven. En dan verkondigen dat het je eigen schuld is als iets niet lukt. Geen leuke eigenschap, hoewel ze vast een leuk persoon en ouder zal zijn i.r.l.

Dat je een vriendin, volgers en klanten stukjes in een boek laat schrijven vind ik eigenlijk ook heel vreemd. Ik heb de uitwerking niet gezien, dus misschien werkt het, maar ik kan mij er niets bij voorstellen. Wat is de functie van dergelijke stukjes? Wat dragen ze bij, anders dan bladvulling om aan het aantal woorden te komen? Is het voor een lezer interessant, om te lezen wat Mirjam (van IJsland) van haar nieuwe vriendin vindt?
pi_218659335
quote:

Het moest weer een keer genoemd he, die hammen!
En dat wordt weer weekendjes weg met het signeren van haar opstel
pi_218659365
Ik kan AM niet meer volgen hoor, wát een story's plaatst zij weer.
pi_218659368
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wie van de poly zal als eerste naar buiten komen met het echte verhaal? Uiteraard in een betaald interview met glossy foto’s
Oe lala ik zit vast klaar met popcorn. Alhoewel met de fam. Bollen weet je niet hoe diepgaand het interview nou echt wordt. Waarschijnlijk een hoop wolligheid en gebakken lucht en niet het 'echte verhaal'.

Ik denk dat MB de meeste aanbiedingen krijgt (mocht traditionele media geïnteresseerd zijn), maar JvP haar kant vind ik zelf interessanter.
pi_218659434
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Voor hetzelfde geld had het wél goed gegaan.
En ‘laat dit een grote les voor veel mensen’ is wel erg dramatisch hoor.
Natuurlijk, het mes snijdt altijd aan twee kanten.
pi_218659487
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:59 schreef Shuri het volgende:
Ik vind DBM een enorm onaangenaam mens. Ik kwam overigens net een post van haar tegen dat ze verpleegkundige was. Is het heel erg als ik dat niet geloof?
Dat klopt zeker niet, ze is er te dom voor en onlangs had ze iets gepost wat ze had moeten weten als ze vpk zou zijn geweest. Ik vermoed dat ze in een ziekenhuis heeft schoon gemaakt oid.
pi_218659651
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het interesseert mij vrij weinig of je mij wel of niet gelooft. Ik lig er oprecht niet wakker van of iemand op een forum mij wel of niet geloofd. Dat iemand anders er wel wakker van ligt vind ik zeer bijzonder. Als het je bezig houdt, waarom vraag je het Tamara zelf niet? Je kunt haar anoniem benaderen via hier.
Wat ontzettend jammer dat je zo reageert, ik heb jou nl totaal niet aangevallen :-)

Ergens wakker van liggen is een uitdrukking.... en ik heb ook niet de behoefte om meer te horen van Tamara....

Mijn bericht gaat erover dat iemand (T) op insta een bericht post waar wij hier van alles van vinden. Dan spreekt iemand (jij in dit geval) haar persoonlijk en post een bericht dat je het toch wel snapt.....

Ik vind dat gek, het totaalplaatje dus niet jouw bericht, en doet mij nadenken of we hier niet mokerhard zijn af en toe zonder al die aanvullingen van de fluflu's
pi_218659664
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:29 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dat is wel zeker toch? Een van de kanalen plaatste gisteren een screenshot van MB waarin zij antwoordde dat J en K allebei naar een eigen plek gaan.
Eigen plek lijkt me voor KB sowieso een tijdelijke plek (camping). JvP terug naar Veldhoven lijkt me voor school kids en co-ouderschap daar praktisch. Zegt niet per se iets over de lange termijn voor JvP en KB. Zeker omdat zij nog de 4 Bollen kids wel op film heeft tot deze week aan toe, maar MB dus die 3 van J niet meer al een tijdje.
pi_218659665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:58 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Je doet zelf ook mee met het voeden van de verhalen over de poly.
Stop daar zelf dan ook mee.
Waarom moet jij het altijd op mij als persoon benoemen? Ik noem het in het algemeen.
Iedereen voedt hier de verhalen al maandenlang en niet altijd positief, soms zelfs erg grof.
Daar mag ik mijn mening over hebben. Erger je je aan mij? Dan scroll je door.
En daarbij ben ik aan jou geen verantwoording schuldig.
Verder ga ik er geen discussie over aan.
pi_218659686
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:38 schreef Holaa het volgende:

[..]
Eigen plek lijkt me voor KB sowieso een tijdelijke plek (camping). JvP terug naar Veldhoven lijkt me voor school kids en co-ouderschap daar praktisch. Zegt niet per se iets over de lange termijn voor JvP en KB. Zeker omdat zij nog de 4 Bollen kids wel op film heeft tot deze week aan toe, maar MB dus die 3 van J niet meer al een tijdje.
Ik kan mij wel voorstellen dat de ex man van jvp van de situatie op de hoogte was en heeft gezegd dat hij niet meer wil dat de kinderen bij Koen of mb in beeld komen.
Lijkt mij als vader ook moeilijk om te zien dat je kinderen weer een scheiding moeten meemaken.
Mb was altijd ontzettend liefdevol naar de 3 jongens .
pi_218659703
Waarom moet Sanneke het opnemen voor Milou om dat radiofragment over broodtrommels?
Milou trekt zich dat teveel persoonlijk aan hoor, zij kan sowieso slecht tegen een weerwoord
pi_218659722
Wel fijn dat Judith zelf een beetje kan doktoren als ze zich niet top voelt 🤔 vervolgens heeft ze het over chatgpt alsof ze met een goede vriend heeft overlegd die er verstand van heeft 🤔 ben ik de enige die het raar vind als mensen chatgpt behandelen als beste vriend?
En yay ze gaat haar placenta opsturen 🤢 mijn dag kan niet meer stuk na deze informatie 🥳
pi_218659781
quote:

Dan is het misschien toch een kwestie van beter/vaker wassen? Lot bedoel ik dan, niet het ondergoed?
pi_218659822
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wel fijn dat Judith zelf een beetje kan doktoren als ze zich niet top voelt 🤔 vervolgens heeft ze het over chatgpt alsof ze met een goede vriend heeft overlegd die er verstand van heeft 🤔 ben ik de enige die het raar vind als mensen chatgpt behandelen als beste vriend?
En yay ze gaat haar placenta opsturen 🤢 mijn dag kan niet meer stuk na deze informatie 🥳
🤢 placenta kunst.
pi_218659878
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:01 schreef Norivelletje het volgende:

Een beetje zoals hier op het forum?
pi_218659884
Dbm is gaan floaten, debbie de tweede 😆
pi_218659888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind dat zij zich deze keer wel erg lang niet goed voelt.
pi_218659891
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:59 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤢 placenta kunst.
Weet nog dat bij 1 van mijn bevallingen de vk vroeg of ik de placenta wilde zien.. en ik duf ja zei en tijdens het bekijken ik alleen dacht "getver... " mooi dat het bestaat en werkt enzo... maar ik hoef het niet als kunstwerk in mijn woonkamer ofzo...

Daarnaast... weet niet of iemand van jullie wel eens vlees net te lang in de vriezer heeft laten liggen... ook in de vriezer zit er een max houdbaar op! Dit stukkie vlees ligt er al 6 jaar in 🤢
pi_218659898
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:40 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Soppen? 🤨 Doe normaal...
Nou, ik volg die poly (of ex-poly) niet. Maar door de beelden en foto's die ik heb gezien, begrijp ik het woord soppen heel goed.
Die geilt toch op alles wat aandacht is? Zolang zij er maar perfect op komt?
pi_218659912
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als je vragen hebt in de sticker want er kwamen duizendmiljoen vragen in haar dm...
Duizendmiljoen... dat getal gebruiken kleine kinderen als ze een groot getal willen noemen
pi_218659914
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:02 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
En dan weer even uitleggen dat je zo aan een nieuwe gewoonte gewend bent. Schrijft de vrouw die het jaar zo vaak aan iets begonnen is en ook weer net zo makkelijk gestopt.

En dat stoppen is een goed recht hè, soms loopt het leven gewoon even zo en dan passen andere dingen er even niet bij. Heel verstandig juist om dan gas terug te nemen.
Maar Annemarie verkondigt continu haar evangelie dat alles kan als je maar wilt en goed inplant. Reflecterend vanuit haar eigen leven waarin er relatief weinig eisen aan haar werden gesteld en ze haar goddelijke gang kan gaan. Om dan vervolgens te ontdekken dat het toch anders is als je deadlines hebt.

Dat irriteert mij af en toe zo enorm. Die vrouw staat zo ver van een doorsnee leven af, dat ze ook moeite heeft te verplaatsen in situaties waarin mensen anders leven. En dan verkondigen dat het je eigen schuld is als iets niet lukt. Geen leuke eigenschap, hoewel ze vast een leuk persoon en ouder zal zijn i.r.l.

Dat je een vriendin, volgers en klanten stukjes in een boek laat schrijven vind ik eigenlijk ook heel vreemd. Ik heb de uitwerking niet gezien, dus misschien werkt het, maar ik kan mij er niets bij voorstellen. Wat is de functie van dergelijke stukjes? Wat dragen ze bij, anders dan bladvulling om aan het aantal woorden te komen? Is het voor een lezer interessant, om te lezen wat Mirjam (van IJsland) van haar nieuwe vriendin vindt?
Spijker op zijn kop.

Ze is weer teruggevallen in haar nare zelf na de vakantie lees ik.

Ik zat nog in de vakantiemodus, dus heb een hele tijd niks gevolgd of gelezen. Ook best rustgevend trouwens.
pi_218659962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze heeft zich eens getrakteerd op ontspanning. Fijn toch, ze heeft het zo ontzettend druk!
pi_218659969
Wat me ook pittig lijkt mbt de poly: het is niet gezegd dat ze alledrie op elkaar uitgekeken waren. Het kan zijn dat K en J bij elkaar komen weer, en dan staat Michelle alleen.
Of K en M weer gewoon zoals voorheen. En dan lijkt het alsof J gewoon een spannend avontuurtje was.
pi_218659975
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:09 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Spijker op zijn kop.

Ze is weer teruggevallen in haar nare zelf na de vakantie lees ik.

Ik zat nog in de vakantiemodus, dus heb een hele tijd niks gevolgd of gelezen. Ook best rustgevend trouwens.
Ik vond haar in de vakantie nu niet per se leuker hoor🤣
pi_218659982
Snap ik het verkeerd als ik begrijp dat Anke van Delden bedelt om geld?
pi_218660007
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Weet nog dat bij 1 van mijn bevallingen de vk vroeg of ik de placenta wilde zien.. en ik duf ja zei en tijdens het bekijken ik alleen dacht "getver... " mooi dat het bestaat en werkt enzo... maar ik hoef het niet als kunstwerk in mijn woonkamer ofzo...

Daarnaast... weet niet of iemand van jullie wel eens vlees net te lang in de vriezer heeft laten liggen... ook in de vriezer zit er een max houdbaar op! Dit stukkie vlees ligt er al 6 jaar in 🤢
Valt mee dat ze het niet gebakken heeft, als een steak ofzo, dat was toch een gratis stukkie vlees geweest
pi_218660018
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:16 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ze heeft zich eens getrakteerd op ontspanning. Fijn toch, ze heeft het zo ontzettend druk!
😆
pi_218660080
Ze had het zo nodig he. Ik zie vooral iemand die elke dag geld uitgeeft als water, waar haar derde kind voor mag werken.
pi_218660097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Snap ik. Ik vind haar sowieso niet leuk.
Maar met name in het tweede deel van hun vakantie wel minder betweterig.
pi_218660160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:17 schreef Ballerina888 het volgende:
Wat me ook pittig lijkt mbt de poly: het is niet gezegd dat ze alledrie op elkaar uitgekeken waren. Het kan zijn dat K en J bij elkaar komen weer, en dan staat Michelle alleen.
Of K en M weer gewoon zoals voorheen. En dan lijkt het alsof J gewoon een spannend avontuurtje was.
Ik zie M en K niet meer samen hoor. Daarvoor is M echt teveel veranderd. Hoop vooral dat ze voor haarzelf eens op de rem trapt, maar dat zal wel niet.
Die zie ik nog wel eens in het ziekenhuis belanden hoor, dat haar lijf er totaal mee kapt.
pi_218660337
Nou ken je je kinderen als ouder vaak het beste, maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk waarom het zadel op de fiets van J. niet hoger mag van Annemarie. Het zadel staat ondertussen zo laag dat ze met haar knie tegen het stuur komt bij een scherpe bocht , wat het er niet veiliger op maakt (en het is heel vermoeiend om zo te fietsen).

Juuds_singlemom: vervelend dat ze zich zo lang zo beroerd blijft voelen. Ik hoop dat het meevalt, dat ze geen partner heeft is op zo'n moment wel een enorme beperking.
pi_218660360
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik vind dat zij zich deze keer wel erg lang niet goed voelt.
Ja, vind ik ook. Ze heeft wel die injectie gehad, weet niet of dat meespeelt in de zin van bijwerkingen.

En ik begrijp niets van mensen die ChatGTP gebruiken als medische vraagbaak. Ik vind dat echt heel erg gek.

[ Bericht 9% gewijzigd door Shuri op 02-09-2025 14:12:02 ]
pi_218660367
Ik lig ziek op de bank dus ik lig wat doelloos te scrollen (en te bedenken wat ik nog allemaal moet doen) en mij te verbazen over het Instagram-wereldje.

Rijneker_rebels: ik snap dat je een locatie van een huis belangrijk vindt, maar ik word claustrofobisch van de kinderkamers daar. Bij de ene kamer kan de balkondeur niet open en er is sowieso alleen maar ruimte voor een bed. Nou is een bed voor pubers het belangrijkste, maar een bureau past al niet eens meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 02-09-2025 14:28:14 ]
pi_218660414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:06 schreef Tarantelle het volgende:
Ik lig ziek op de bank dus ik lig wat doelloos te scrollen (en te bedenken wat ik nog allemaal moet doen) en mij te verbazen over het Instagram-wereldje.

Rijneker_rebels: ik snap dat je een locatie van een huis belangrijk vind, maar ik word claustrofobisch van de kinderkamers daar. Bij de ene kamer kan de balkondeur niet open en er is sowieso alleen maar ruimte voor een bed. Nou is een bed voor pubers het belangrijkste, maar een bureau past al niet eens meer.
En dan die achtertuin. Echt een postzegel.
pi_218660419
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik vond die eerste week in Frankrijk niet echt leuk, maar daarna was ik toch wel positief verrast door de leuke beelden van die andere campings en de andere kant van AM die ineens zichtbaar werd (meedoen met de kids enzo). Maar ze is echt rechstreeks vanuit die tent bovenop haar high horse geklommen om als predikant het evangelie van de heilige AM te verkondigen.
pi_218660441
quote:

Rijneker_rebels: ik snap dat je een locatie van een huis belangrijk vind, maar ik word claustrofobisch van de kinderkamers daar. Bij de ene kamer kan de balkondeur niet open en er is sowieso alleen maar ruimte voor een bed. Nou is een bed voor pubers het belangrijkste, maar een bureau past al niet eens meer.
Ik snap die keuze voor dat huis ook niet, niet echt een tuin met zoveel kinderen, en iedereen een bezemkast als kamer
pi_218660452
Vanavond gaat AM weeeeeer de bank reinigen, echt belachelijk hoe vaak dat nodig is. Ik heb mijn banken nog nooit schoon hoeven maken en hebben ook nooit onder de vlekken gezeten. Smeerpeuken zijn het! Gisteren ook die filter van de wasmachine, hoe krijg je het voor elkaar?
pi_218660457
quote:

Nou echt, mijn kinderen hebben zeker geen grote kamers. Maar er staat prima een bed, een bureau, kast en nog een kast/make up tafel.
pi_218660501
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:17 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik vond die eerste week in Frankrijk niet echt leuk, maar daarna was ik toch wel positief verrast door de leuke beelden van die andere campings en de andere kant van AM die ineens zichtbaar werd (meedoen met de kids enzo). Maar ze is echt rechstreeks vanuit die tent bovenop haar high horse geklommen om als predikant het evangelie van de heilige AM te verkondigen.
Maar ze is geen influencer he? Want die zegt hoe dingen moeten 😂
pi_218660524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap die keuze voor dat huis ook niet, niet echt een tuin met zoveel kinderen, en iedereen een bezemkast als kamer
En die kinderen gaan niet klein blijven, die groeien op en nemen steeds meer ruimte in beslag, letterlijk en figuurlijk. Ik zou echt gek worden met zoveel mensen in zo'n klein huis, nu de kinderen klein zijn is het nog wel te doen, maar over een jaar of 4 zijn ze uit dat huis gegroeid. Ik had de jongere kinderen een kamer laten delen (hier hebben de kinderen voordat ze puber werden ook kamers gedeeld en dat ging prima.
pi_218660533
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Vanavond gaat AM weeeeeer de bank reinigen, echt belachelijk hoe vaak dat nodig is. Ik heb mijn banken nog nooit schoon hoeven maken en hebben ook nooit onder de vlekken gezeten. Smeerpeuken zijn het! Gisteren ook die filter van de wasmachine, hoe krijg je het voor elkaar?
Tja, je hebt een samenwerking of niet. Verplicht lekker veel knoeien op de bank, zodat je lekker vaak je bank moet reinigen. Ik heb andere hobby's, maar ja, die leveren geen geld op (integendeel).
pi_218660542
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat het vorige huis zoveel kleiner dan dit huis? Ik volg ze niet.
pi_218660543
En dan zo te zien ook nog een samenwerking op de sportschool, dan mag Julia gezellig mee: sporten en geld verdienen!
pi_218660567
Op zich is het gebruiken van ChatGPT als vraagbaak niet zo gek. Denk wel dat je kritisch moet blijven kijken naar de output die ChatGPT levert. Niet alles is juist of even volledig. Maar ook met andere websites moet je terughoudend zijn. Zou bijvoorbeeld thuisarts.nl eerder vertrouwen dan Wikipedia ofzo.
pi_218660764
Goh ik ben wel echt benieuwd of MB en JvP vanavond iets gaan posten en wat. Meestal worden er in de avonduren diverse stories gedeeld en een recap van de dag. Of dat het nu helemaal stilte is net zoals toen de poly net uit kwam.
pi_218660803
quote:
Daar snap ik ook niks van. Ja ze zijn met meer maar dan nog.
pi_218660977
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:35 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Wat het vorige huis zoveel kleiner dan dit huis? Ik volg ze niet.
Geen idee, maar dat leek wat minder hokkerig?
pi_218661094
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:02 schreef Tarantelle het volgende:
Nou ken je je kinderen als ouder vaak het beste, maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk waarom het zadel op de fiets van J. niet hoger mag van Annemarie. Het zadel staat ondertussen zo laag dat ze met haar knie tegen het stuur komt bij een scherpe bocht , wat het er niet veiliger op maakt (en het is heel vermoeiend om zo te fietsen).

Juuds_singlemom: vervelend dat ze zich zo lang zo beroerd blijft voelen. Ik hoop dat het meevalt, dat ze geen partner heeft is op zo'n moment wel een enorme beperking.
Ja snap ook echt niet waarom het zadel van Jet niet wat omhoog gezet word nu. Dit fietst toch niet fijn voor haar. Denk nu juist sneller kans op ongelukken. Vandaar dat ze gisteren gevallen was 😅
Ooh en Lot weer dat graaien tussen haar billen. En Jet deed ook mee. Jeetje wat voor ondergoed dragen ze daar 🫣
pi_218661096
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen idee, maar dat leek wat minder hokkerig?
Heb het idee dat dit huis voor boven een stuk kleiner is.
pi_218661106
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Valt mee dat ze het niet gebakken heeft, als een steak ofzo, dat was toch een gratis stukkie vlees geweest
😂 het idee!
pi_218661116
[quote]0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:29 schreef Ballerina888 het volgende:

quote:
En voor mijn gevoel is die grootste kans met J en K. Maar dat zal moeten blijken.
Voor de kinderen van J misschien maar ik denk dat het voor de kinderen van M & K nog steeds het allerbeste is dat hun eigen ouders bij elkaar blijven, dat is eenmaal wat elk kind het liefste wil.

Ze hebben alle drie ervoor gezorgd dat er nu geen stabiele omgeving was voor de kinderen, dat is niet alleen Michelle haar schuld hè, ze zijn alle drie akkoord gegaan met deze relatie (en ook weer een scheiding). Michelle is altijd een goede moeder geweest voor zover ik dat kan beoordelen, er zijn veel kinderen die het een stuk slechter hebben. Wie met wie eindigt vind ik dan ook los staan over wat goed is voor de kinderen… ook bij mama hebben ze het gewoon goed, deze situatie maakt Michelle geen slechte moeder, want als je het zo gaat meten dan zijn J en K net zo schuldig.
pi_218661123
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja snap ook echt niet waarom het zadel van Jet niet wat omhoog gezet word nu. Dit fietst toch niet fijn voor haar. Denk nu juist sneller kans op ongelukken. Vandaar dat ze gisteren gevallen was 😅
Ooh en Lot weer dat graaien tussen haar billen. En Jet deed ook mee. Jeetje wat voor ondergoed dragen ze daar 🫣
Ze hebben in de junkyard daar ongetwijfeld nog andere, grotere fietsen. Kan ze daar nog niet op?
pi_218661132
Sanneke trekt drukke plekken slecht maar een pretpark is anders. Huh?
pi_218661150
quote:

Rijneker_rebels: ik snap dat je een locatie van een huis belangrijk vindt, maar ik word claustrofobisch van de kinderkamers daar. Bij de ene kamer kan de balkondeur niet open en er is sowieso alleen maar ruimte voor een bed. Nou is een bed voor pubers het belangrijkste, maar een bureau past al niet eens meer.
Ik vind dat uitzicht daar ook vreselijk!
Maar zij vind het geweldig gelukkig. Het hele F1 weekend was het: wat veel mensen he, goh veel mensen. En dat vanaf de deurbelcamera.
pi_218661312
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Misschien heeft ze ook een zonnebloem ketting?
pi_218661329
Zou AM de boerenmeisjes alcoholvrij maken? Niet zelf drinken of wachten tot het weekend? 😁
Gelukkig zit het recept in haar nieuwe doos, dan hoeven we niet meer 2 seconden te googlen en de ingrediënten op het boodschappenlijstje te zetten!
pi_218661346
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:33 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Voor de kinderen van J misschien maar ik denk dat het voor de kinderen van M & K nog steeds het allerbeste is dat hun eigen ouders bij elkaar blijven, dat is eenmaal wat elk kind het liefste wil.

Ze hebben alle drie ervoor gezorgd dat er nu geen stabiele omgeving was voor de kinderen, dat is niet alleen Michelle haar schuld hè, ze zijn alle drie akkoord gegaan met deze relatie (en ook weer een scheiding). Michelle is altijd een goede moeder geweest voor zover ik dat kan beoordelen, er zijn veel kinderen die het een stuk slechter hebben. Wie met wie eindigt vind ik dan ook los staan over wat goed is voor de kinderen… ook bij mama hebben ze het gewoon goed, deze situatie maakt Michelle geen slechte moeder, want als je het zo gaat meten dan zijn J en K net zo schuldig.
Je trekt allemaal conclusies die ik niet genoemd heb. Je legt me woorden in de mond.
pi_218661376
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze hebben in de junkyard daar ongetwijfeld nog andere, grotere fietsen. Kan ze daar nog niet op?
Dit. Niet alleen het zadel, maar ook het stuur staat veel te laag.
pi_218661441
quote:
Nou eh, niet iedereen eet en drinkt alleen maar aan de eettafel en zelfs gewoon water geeft vlekken.
En die wasmachine snap ik ook heel goed, ze rijden allemaal paard, gaan op scoutingkamp en ze hebben met zn allen gekampeerd. Hier ziet het filter van de wasmachine er ook zo uit na dat soort weken.

Je wilt niet weten wat voor een gore berg was je na een scoutingkamp hebt. 😅
pi_218661447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:34 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Tja, je hebt een samenwerking of niet. Verplicht lekker veel knoeien op de bank, zodat je lekker vaak je bank moet reinigen. Ik heb andere hobby's, maar ja, die leveren geen geld op (integendeel).
Heb ook zo'n ding, ander merk. En maar 1 kind. Je zult je verbazen hoeveel zooi eruit blijft komen. Als je het eenmaal weet doe je het ook vaker.

En kind mag hier niet met schoenen op de bank ofzo ;)

Denk dat ze aardig schoon is maar haar ritme en regelmaat in huishouden.
pi_218661460
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ah, net als Debbie kan kiezen wanneer ze haar LC klachten heeft, kan Sanneke kiezen wanneer haar autisme de kop op steekt, verdomd wat handig!
pi_218661464
Waarom praat bzzonder toch altijd zo onvriendelijk tegen haar kinderen? ‘Daar moet je met je tengels vanaf blijven’ op een nogal norsige toon
pi_218661469
quote:
Ja echt viespeuken. Ik snap niet hoe je dat zo smerig krijgt. Het filter van mijn wasmachine ziet er na3 jaar nog niet zo uit.
pi_218661482
Ligt het aan mij of hebben veel fluflu’s een oudere kop dan hun daadwerkelijke leeftijd?
Ik keek net even bij closetvanval en jeetje wat ziet zij er oud uit. Vind ik van MB ook.
pi_218661498
Ah bij DBM is er weer eens een kind niet lekker. Dagelijkse gang van zaken volgens mij.
pi_218661516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom praat bzzonder toch altijd zo onvriendelijk tegen haar kinderen? ‘Daar moet je met je tengels vanaf blijven’ op een nogal norsige toon
Precies daarom volg ik haar niet meer. Zij kan alleen maar vrolijk doen als alle kinderen op school zijn of op bed liggen. Of als ze met een vriendin op vakantie is.
pi_218661566
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:29 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja echt viespeuken. Ik snap niet hoe je dat zo smerig krijgt. Het filter van mijn wasmachine ziet er na3 jaar nog niet zo uit.
Deel je geheim!
Hoe doe je dat met bijv. opgedroogde modder?
Zakken haal ik leeg, zand/gras/modder klop ik af, maar ik doe geen handwas oid vooraf, de rest is een klus voor de wasmachine. Met als gevolg dat ik af en toe dat filter moet reinigen, dat dan wel.
pi_218661580
Ik moet zo lachen om Minibellenl. De topsportklas is echt fijn hoor, maar ook weer niet zó op maat gemaakt. Kan ze daar weer over mopperen over 2 maanden, dat er met haar wonderkind niet genoeg rekening wordt gehouden.
pi_218661591
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef Brioche2 het volgende:
Ligt het aan mij of hebben veel fluflu’s een oudere kop dan hun daadwerkelijke leeftijd?
Ik keek net even bij closetvanval en jeetje wat ziet zij er oud uit. Vind ik van MB ook.
Ja eens. Ik schrok me ook een ongeluk van AM die een close up maakte. The walking dead.

Nu denk ik dat het bij closetvanval en MB een combinatie is van stress, teveel make up en teveel Botox
pi_218661617
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:35 schreef Clavis het volgende:
Ah bij DBM is er weer eens een kind niet lekker. Dagelijkse gang van zaken volgens mij.
Zij manifesteert die kinderen echt ziek hoor. 🫣
pi_218661619
En de comments bij curlymom van vandaag zijn weg, die van maandag staan er nog.
Ik vind het verschrikkelijk dat iemand dat zo durft te plaatsen. Alsof zij (of wie dan ook) de schuld heeft aan het niet meer verder kunnen leven van een ander puur door vreemd te gaan. Het is nogal een beschuldiging, ik hoop dat haar kinderen er niets van meekrijgen dat er mensen zo over hun moeder denken.
pi_218661659
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:35 schreef Clavis het volgende:
Daar was ze zondag al in paniek over. Flapflipfvriendinnie was verkouden, poehpoeh
pi_218661670
De goorheid in die wasmachinefilters bij AM is vooral wasluis. Aangekoekt wasmiddel met bacteriën, omdat ze dus veel teveel gebruikt. Wasluis krijg je ook nooit meer echt uit je machine, ook al doet AM van wel. Het zit namelijk overal als het er eenmaal inzit, niet alleen in je rubbers. Een beetje zand etc.. hebben wij hier ook in de filters, dat krijg je als je veel buiten sport in zand en bagger.
pi_218661759
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als je vragen hebt in de sticker want er kwamen duizendmiljoen vragen in haar dm...
Duizendmiljoen... dat getal gebruiken kleine kinderen als ze een groot getal willen noemen
Dat is vast haar "sarcasme" 😉
pi_218661796
Rijneker lijkt er qua tuin niet echt op vooruit gegaan 🤭
pi_218661843
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:25 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Heb ook zo'n ding, ander merk. En maar 1 kind. Je zult je verbazen hoeveel zooi eruit blijft komen. Als je het eenmaal weet doe je het ook vaker.

En kind mag hier niet met schoenen op de bank ofzo ;)

Denk dat ze aardig schoon is maar haar ritme en regelmaat in huishouden.
Ik heb een kleur bank waar je niets op ziet. Ik geloof direct dat er wat vuil in zal zitten, maar dat stoort mij mij niet (wat niet weet, wat niet deert). Ik weiger ook om er een apparaat voor aan te schaffen, dan moet je ineens aan de slag en extra werk doen.
pi_218661867
Filter reinig ik alleen maar als er weer eens iets vast in zit en ik een storing krijg. Echt vies is het niet dan.

Wasluis had ik een tijdje toen ik met vloeibaar wasmiddel waste (fles van mijn schoonvader moest op). Met poeder nooit last gelukkig (ik gebruik echt weinig, de was is hier amper vies).
pi_218661909
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:55 schreef Superstar_96 het volgende:

come on. Het leven is ook (be)leven, hoor. Met goede en slechte keuzes. We zijn niet geautomatiseerd.
Go hard or go home
pi_218661911
Hoezo moet DBM om 16:00 uur al koken?!
pi_218661984
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:33 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]

Ja dat ben ik
Met je eens.
Ik vind dat Michelle nu op social media wel erg de zwarte piet toegeschoven krijgt.
Maar ik denk ook; ze hebben met z'n z3 de relatie dus iedereen heeft er zijn "schuld" in.
De roddels gaan dat Michelle met een ander heeft gezoend , maar is dat waar?
En misschien hebben Koen en jvp ook wel ergens iets uitgevreten.
En ja Michelle gaat graag naar een feestje met vriendinnen, maar misschien is ze diezelfde dag wel continu met de kinderen samen geweest.
Dat zien we niet.
Ik denk dat ze met z'n 3 wel capabel genoeg zijn om het netjes op te lossen , vooral voor hun kinderen.
Want ik vind oprecht dat het alle3 liefhebbende ouders zijn ( wat we ervan zien)
pi_218662029
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:54 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zij manifesteert die kinderen echt ziek hoor. 🫣
Zou DBM weer hebben gebeld met huisarts/HAP/SEH/kinderarts/Slachtofferhulp? Gezien haar berichtje op threads. Dat het 'team' rondom hun kinderen de zorgen serieus neemt. Wat bedoelt zij eigenlijk met 'team' alsof die kinderen een heel leger aan artsen hebben en een of andere levensbedreigende aandoening hebben. Zo praat die kinderen ziek en een trauma aan! Laatst zei ze ook op threads dat ze zo verwent omdat ze in hun korte leventje als ZOVEEL traumatische dingen hebben meegemaakt. En dan denk ik, wat dan? Een traumatische moeder ja...
pi_218662042
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:25 schreef Noek het volgende:

[..]
come on. Het leven is ook (be)leven, hoor. Met goede en slechte keuzes. We zijn niet geautomatiseerd.
Precies, als je niks probeert weet je het niet.
Is natuurlijk ook moeilijk, liefde maakt blind, doe je met je hart niet altijd met je verstand.
En ze hebben het ook een tijd ontzettend leuk gehad samen zeggen ze beide.
pi_218662050
quote:
Nee dat is zeker geen Brabants. Die zeggen 'de jong' :)
Ik vind het vooral infantiel klinken. Maar ik vind 'de kids' zo mogelijk nog erger.
pi_218662061
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:41 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Zou DBM weer hebben gebeld met huisarts/HAP/SEH/kinderarts/Slachtofferhulp? Gezien haar berichtje op threads. Dat het 'team' rondom hun kinderen de zorgen serieus neemt. Wat bedoelt zij eigenlijk met 'team' alsof die kinderen een heel leger aan artsen hebben en een of andere levensbedreigende aandoening hebben. Zo praat die kinderen ziek en een trauma aan! Laatst zei ze ook op threads dat ze zo verwent omdat ze in hun korte leventje als ZOVEEL traumatische dingen hebben meegemaakt. En dan denk ik, wat dan? Een traumatische moeder ja...
Ik zit gewoon over een paar jaar te denken. Er zijn kinderen die school leuk vinden, maar ook die er geen bal aan vinden. Als haar kinderen tot de laatste categorie behoren gaan ze een luizenleven tegemoet. Je hoeft alleen s avonds te zeggen: "ik voel iets in mn buik" of "ik heb snot" en ze mogen al weer 3 dagen thuisblijven.
pi_218662110
quote:

[..]
Echt hè, zo jammer.
Als je de verhalen van de moeder niet leest dan zou je denken dat het 2 hele normale kinderen zijn, ze spelen buiten, gaan naar school naar zwemles en zitten soms heerlijk voor de iPad.
Maar zij benadrukt zo dat ze ziek zijn, en dat geloof ik ook wel maar moet het dan eerst altijd om het ziek zijn gaan? Dat zie je ook bij Debbie.
En kom op een beetje verkouden? Dat is niet ziek zijn
pi_218662155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:34 schreef Henrike het volgende:

[..]

Nee, de roddel is niet dat ze met een ander heeft gezoend. Iemand uit hun omgeving heeft aan een juicekanaal gelekt dat M al anderhalf jaar een affaire heeft

Ik snap niet dat je nu zelf met de suggestie komt dat K en J ook wel iets hebben uitgevreten?
pi_218662198
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:52 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ja eens. Ik schrok me ook een ongeluk van AM die een close up maakte. The walking dead.

Nu denk ik dat het bij closetvanval en MB een combinatie is van stress, teveel make up en teveel Botox
En te veel zon.
MB vond ik jaren geleden al een oude kop hebben. Vind het moeilijk te begrijpen dat zij jonger is dan ik.
pi_218662220
quote:

[..]
Ja dat ben ik
Met je eens.
Ik vind dat Michelle nu op social media wel erg de zwarte piet toegeschoven krijgt.
Maar ik denk ook; ze hebben met z'n z3 de relatie dus iedereen heeft er zijn "schuld" in.
En ja Michelle gaat graag naar een feestje met vriendinnen, maar misschien is ze diezelfde dag wel continu met de kinderen samen geweest.
Dat zien we niet.
Ik denk dat ze met z'n 3 wel capabel genoeg zijn om het netjes op te lossen , vooral voor hun kinderen.
Want ik vind oprecht dat het alle3 liefhebbende ouders zijn ( wat we ervan zien)
Ja ze heeft met een ander gezoend. Was het niet in het psv stadion? Het is zelfs gefilmd.
pi_218662253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:52 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]

En de zon(nebank)!
pi_218662282
quote:

[..]
Ja dat ben ik
Met je eens.
........
Gevalletje Hoge bomen vangen veel wind.
pi_218662296
Wow, MG schept een hele berg eten op! Dat is weer eens wat anders dan de gebruikelijke muizenhapjes
pi_218662315
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:00 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
En te veel zon.
MB vond ik jaren geleden al een oude kop hebben. Vind het moeilijk te begrijpen dat zij jonger is dan ik.
Och meidje, toch. Wat heerlie dat je zo'n jong fris snuitje hebt. Goed dat je het even kenbaar maakt. Jij een goede dag en wij. Iedereen is winning.
Go hard or go home
pi_218662380
De boze mama die haar zoon moediger vind dan al jullie b%£@es bij elkaar en er een *mic drop* bij doet omdat zoon een tand heeft laten trekken vergeet erbij te vertellen dat het een losse melktand was... de persoon die het wel zei is geswiffert 😂👍
Heul moedig!
pi_218662420
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:16 schreef Noek het volgende:

[..]
Och meidje, toch. Wat heerlie dat je zo'n jong fris snuitje hebt. Goed dat je het even kenbaar maakt. Jij een goede dag en wij. Iedereen is winning.
Volgens mij zeg ik dat nergens. Deze persoonlijke aanval is sowieso erg onnodig.
pi_218662423
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wow, MG schept een hele berg eten op! Dat is weer eens wat anders dan de gebruikelijke muizenhapjes
Nou ik was ook verbaasd dat Saar zo’n bord vol kreeg
pi_218662472
quote:

[..]
Overdrijven is haar tweede naam. Maar met alle paniek die zij zaait en alle HAP-bezoeken heeft ze inmiddels vast wel de helft van al het zorgpersoneel een keer ontmoet.
pi_218662490
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:33 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Volgens mij zeg ik dat nergens. Deze persoonlijke aanval is sowieso erg onnodig.
Nou idd. Ik vind sommige influencers om te janken, maar de reacties op elkaar hier de laatste tijd ook.
pi_218662527
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Leuk. Eindelijk een normale hoeveelheid!
pi_218662561
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:55 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Nee, de roddel is niet dat ze met een ander heeft gezoend. Iemand uit hun omgeving heeft aan een juicekanaal gelekt dat M al anderhalf jaar een affaire heeft

Ik snap niet dat je nu zelf met de suggestie komt dat K en J ook wel iets hebben uitgevreten?

[ Bericht 21% gewijzigd door Henrike op 02-09-2025 19:02:59 ]
pi_218662571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:40 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Soppen? 🤨 Doe normaal...
Oh sorry wist niet dat we hier degelijk waren. De ene na de andere verwensing vliegt je hier om de oren maar soppen gaat te ver. Op zichzelf geilen dan? Mag dat wel ?

Hou op schei uit hoor...
pi_218662612
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Weet je ik ben er zo zat van dat iedereen hier alles mag zeggen en schrijven en dat op alles wat ik schrijf een persoonlijke aanval komt.
Ik zeg MISSCHIEN hebben zij ook wel iets uitgevreten.
Maar goed jij je ding
Blijkbaar zijn hier forumleden meer met andere forumleden bezig dat met de influencers.
Kan wel iets onaardigs zeggen, maar dat is zonde.
Is goed Calimero 🫡
pi_218662638
Zullen we weer gewoon over de influencers en wat zij laten zien schrijven? In plaats van hier elkaar af te zeiken. Sorry hoor maar het is niet leuk meer zo
pi_218662747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:07 schreef Earring het volgende:
Zullen we weer gewoon over de influencers en wat zij laten zien schrijven? In plaats van hier elkaar af te zeiken. Sorry hoor maar het is niet leuk meer zo
Nou dit!
pi_218662753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:07 schreef Earring het volgende:
Amen
pi_218662787
Mbt de poly: Ik vind het wel echt bijzonder dat ze net dat hele huis verbouwd hebben en er nu drie (?) maanden wonen ofzo. En dat de boel nu geklapt is.

Milouhofmeester benoemt dat haar filmpje over broodtrommels op de radio te horen was. Ik vind dat ze het nog redelijk sportief oppakt.
Ze moet wel echt stoppen met die lagen plamuur zeg, dat ziet er zo nep uit, net als die wenkbrauwen.
pi_218662788
Milou heeft ook weer een real geplaatst, maar haar wenkbrauwen! En ik verbaas me ook steeds meer over haar kledingkeuzes voor zichzelf. Met zoveel tijd op een dag en alle promoties voor webshops zou je toch verwachten dat ze iets kiest wat meer bij haar past.
Las eerder iets over haar gebrek om met kritiek om te kunnen gaan; dat is denk ik vooral de reden waarom ze is gestopt met een gewone baan en dit “werk” doet.
pi_218662810
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:24 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Milou heeft ook weer een real geplaatst, maar haar wenkbrauwen! En ik verbaas me ook steeds meer over haar kledingkeuzes voor zichzelf. Met zoveel tijd op een dag en alle promoties voor webshops zou je toch verwachten dat ze iets kiest wat meer bij haar past.
Las eerder iets over haar gebrek om met kritiek om te kunnen gaan; dat is denk ik vooral de reden waarom ze is gestopt met een gewone baan en dit “werk” doet.
Eens! Haar kledingkeuzes doen niks voor haar figuur, maar misschien vindt zij dit leuk. Ergens denk ik dat ze, zoals een echte fluflu betaamt, vooral mee wil doen met “de laatste mode”
pi_218662822
En ik zie dat Debbie een heel filmpje met tips over hoe de oppas veilig thuiskomt heeft gedeeld... Ik weet het niet maar ik vind er wat van. Belerend of zo?
De tips zijn ook niet wereldschokkend of zo.
pi_218662826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:26 schreef Moedervan4kids het volgende:
Hoezo moet DBM om 16:00 uur al koken?!
En hoezo niet?
Ik begin ook vaak rond 16.00/16.15. Wij eten vaak al rond 16.45. Als iemand dat prettig vind moet die dat toch zelf weten.
pi_218662831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
En hoezo niet?
Ik begin ook vaak rond 16.00/16.15. Wij eten vaak al rond 16.45. Als iemand dat prettig vind moet die dat toch zelf weten.
Ik sta soms wel eens 's ochtends de lasagne voor te bereiden.
pi_218662859
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:29 schreef AccurateAllegiance het volgende:
En ik zie dat Debbie een heel filmpje met tips over hoe de oppas veilig thuiskomt heeft gedeeld... Ik weet het niet maar ik vind er wat van. Belerend of zo?
De tips zijn ook niet wereldschokkend of zo.
En ze vraagt om het te delen. Mag hopen dat het oppasmeisje en haar ouders hiervan op de hoogte zijn.
pi_218662862
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:24 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Zij is gewoon koopverslaafd
Gaat voor plastic naar de Action en komt weer met veel te veel die winkel uit. Zo gaat dat een paar keer per week..
pi_218662871
Maar even hoor, heeft Debbie een autostoeltje voor de Labubu?
pi_218662887
Michelle plaatst nu net een mini spreekbeurt op Insta met iets meer context over de situatie. Voor de liefhebbers 😉
pi_218662907
Milou d'r oven ziet er niet uit, maar ze spaart het klusje nog even op voor taaktober 🫣
pi_218662917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:36 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Michelle plaatst nu net een mini spreekbeurt op Insta met iets meer context over de situatie. Voor de liefhebbers 😉
Er wordt precies niks in gezegd🙈
pi_218662922
quote:
Praat weer veel en zegt weer weinig 😂

Milou gaat in oktober weer poetsen
pi_218662949
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Zeker! Heeft ze al even hoor... denk samen met de kleertjes enzo...
Beetje net als toen je 5 was en net kon fietsen en je een zitje voor je pop op je fiets kreeg en je dolgelukkig was... zo liet Debbie tijdje terug ook haar labubu auto stoel zien 👌 moet ik iemand eraan herinneren dat Roy ook die auto gebruikt 😂 zo mannelijk.. hij zal een collega een lift naar de trein geven en moeten uitleggen dat het zitje voor het knuffeltje van zijn vrouw is 😂🤣😂
pi_218662984
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:38 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Er wordt precies niks in gezegd🙈
Nou inderdaad, ik dacht: nu komt het! Maar helaas... Toch wachten op de Story of Privé
pi_218662987
Iemand schreef als reactie op de post van MB dat ze wellicht het paard van Troje heeft binnen gehaald..... Ergens heb ik het gevoel dat dit best eens zou kunnen kloppen.
De fangirl die haar plek in heeft genomen....
pi_218662993
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Beetje net als toen je 5 was en net kon fietsen en je een zitje voor je pop op je fiets kreeg en je dolgelukkig was... zo liet Debbie tijdje terug ook haar labubu auto stoel zien 👌 moet ik iemand eraan herinneren dat Roy ook die auto gebruikt 😂 zo mannelijk.. hij zal een collega een lift naar de trein geven en moeten uitleggen dat het zitje voor het knuffeltje van zijn vrouw is 😂🤣😂
Ik vind het echt een beetje infantiel dat je als volwassen vrouw zo'n hang hebt naar een poppetje wat je dochter leuk vind.
pi_218662997
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:24 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Mbt de poly: Ik vind het wel echt bijzonder dat ze net dat hele huis verbouwd hebben en er nu drie (?) maanden wonen ofzo. En dat de boel nu geklapt is.
Volgens mij is de boel niet gisteren pas geklapt maar al veel eerder.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218663072
Nu heb ik redelijk wat flu's zien floaten en als ze dan het vragen rondje doen komt altijd de vraag of je niet in het water van je voorganger ligt..
Altijd zeggen ze dat het bad leeg gaat en gereinigd word behalve nu de boze mama... die zegt dat hij niet helemaal geleegd word maar het water wel gereinigd...
Uhhhh... ik sla over ✌️ ik lig enkel in mijn eigen badwater
pi_218663086
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Maar echt, die weet van gekheid niet meer wat ze moet kopen
pi_218663095
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:37 schreef Maremare het volgende:
Milou d'r oven ziet er niet uit, maar ze spaart het klusje nog even op voor taaktober 🫣
Even serieus, hoe is taaktober alweer bijna een jaar geleden?!?!
pi_218663101
Het lijkt erop dat jvp ook wat gewicht is verloren. Toch extra stress, andere ontwikkelingen geweest de afgelopen week? Sneu
pi_218663108
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef WildeTuinen het volgende:
Iemand schreef als reactie op de post van MB dat ze wellicht het paard van Troje heeft binnen gehaald..... Ergens heb ik het gevoel dat dit best eens zou kunnen kloppen.
Maar dat heeft ze niet, want ze zijn alledrie uit elkaar?
pi_218663111
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk zelf dat ze vanaf maandag apart zijn gaan wonen. Het is inderdaad al veel langer daarvoor geklapt, dat was aan alles wel te merken. MB gaf ook aan dat gisteren eerste dag was van nieuwe leven.
Ik vraag me af of MB wel in staat is om echt alleen voor de kinderen te zorgen. Altijd moeten er mensen aanwezig zijn. Vrienden (die nu ineens wel er zijn na al die maanden), haar ouders met naar bed brengen, nanny. Heel fijn als er hulp is, maar komt ook zo onvolwassen over. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Ze ging ook ‘alleen’ op vakantie met de kinderen, dat werd 1000 keer benoemd, alleen, maar behalve dat ze 2 uur hebben gevlogen naar plaatst van bestelling is ze 0 minuten echt alleen geweest met de kids. Dus dat je echt alleen voor je kids zorgt en de verantwoording hebt. Papa, mama, broer, schoonzus, allerlei kennissen en vrienden die altijd moeten helpen. Vraag me af hoe ze dat gaat doen straks.
pi_218663125
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nu heb ik redelijk wat flu's zien floaten en als ze dan het vragen rondje doen komt altijd de vraag of je niet in het water van je voorganger ligt..
Altijd zeggen ze dat het bad leeg gaat en gereinigd word behalve nu de boze mama... die zegt dat hij niet helemaal geleegd word maar het water wel gereinigd...
Uhhhh... ik sla over ✌️ ik lig enkel in mijn eigen badwater
🤢
Niet lullig bedoelt, maar je zal maar in het water na iemand als Judith moeten
pi_218663163
De stories van Michelle zijn vooral 'het is kut en niet wat we hadden gehoopt'. Nouja goed, ik hoop dat ze allemaal hun weg vinden. Lijkt me ook best lastig om nog samen te moeten werken.

DBM deelt even wat info over het floaten wat iedere boerenpummel op Google weet te vinden. En ze zit weer lekker in haar Calimero era: 'alles wat ik doe is fout volgens het internet'. 'Ik sla wel eens het sporten over als ik moe ben of niet lekker', zij is alleen vaker moe dan uitgerust 🙈.

Milou; ik vind t wel altijd leuk dat zij haar kinderen zoveel betrekt met de dagelijkse dingen. En zou ze echt weer taaktober gaan doen? Maakt zij haar oven maar 1x per jaar schoon? Dat deze nu op het lijstje van taaktober komt? Oktober duurt nog een week of 4...
pi_218663169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤢
Niet lullig bedoelt, maar je zal maar in het water na iemand als Judith moeten
Zoals arme bob... brrrrr en er is niets lulligs aan... enige wanneer ik in bad ga met alle rans van anderen is dat een zwembad en ben ik me daar zeer bewust van ... ontspannen in een vies bad gaan liggen is gewoon niet mijn ding 🤢
pi_218663190
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Even serieus, hoe is taaktober alweer bijna een jaar geleden?!?!
Hahaha ik dacht precies hetzelfde. Ben wel benieuwd hoe bepaalde dingen er uitzien na een jaar niet te zijn gedaan.
Wat dat betreft mis ik “hoe schoon is jouw huis”.
pi_218663195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Volgens de Juicechannels niet. En eerlijk gezegd; die hebben er nog niet naast gezeten.
pi_218663232
Bij rijneker sliepen de oudste 2 in een soort tuinhuis. Daar stond ook de wasmachine volgens mij. Ik kan niet inzien of dit huis groter is. Ze wilden supergraag naar Zandvoort terug en daar zaten voors en tegens aan met dit huis volgens mij. Er moet trouwens enorm veel aan het huis gebeuren 😱
pi_218663292
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef WildeTuinen het volgende:
Ja ik snap de opmerking wel, als K en J samen verder gaan. Maar het was al langer bekend dat de relatie van Koen en Michelle 3 jaar geleden toen ze zwanger was van de jongste, al echt op was. Dat J erbij kwam is een tijdje ‘leuk’ geweest, als een soort boost misschien, maar het heeft kennelijk de relatie van Koen en Michelle niet kunnen redden/lijmen. Als J en K samen blijven lijkt dat mij zo fijn voor de kids van J. Dat ze wel nog Koen hebben als rots, hij lijkt mij zo’n lieve en aanwezige vader.
pi_218663321
MB zegt dat ze niet over 1 nacht ijs zijn gegaan. En dat er een hele lange periode is geweest om het uit te zoeken. Als de geruchten kloppen en ze eind januari is ‘betrapt’. Dan hebben ze het wat? 3 maanden maar geprobeerd? In mei was er immers al geen huwelijkspost en was er al duidelijk dat er strond aan de knikker was. Nou poeh. Dan heb je echt alles gedaan hoor 🤓
pi_218663324
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Bij rijneker sliepen de oudste 2 in een soort tuinhuis. Daar stond ook de wasmachine volgens mij. Ik kan niet inzien of dit huis groter is. Ze wilden supergraag naar Zandvoort terug en daar zaten voors en tegens aan met dit huis volgens mij. Er moet trouwens enorm veel aan het huis gebeuren 😱
Ik heb het gevoel dat ze dit huis heel erg goedkoop verbouwen. Simpele wanden om van een kleine kamer twee mini’s te maken, kozijnen pas na de splitsing aanpassen en dan nog een stuk muur moeten opvullen… Ik word er niet enthousiast van.
pi_218663326
Hvk zet haar kinderen twerkend online 🤦♀
pi_218663351
Milou gaat naar de Action voor bubbeltjesfolie, maar komt met een hoop meuk en 3 (?!?!) voetballen terug 🤦♀ waarom dan niet 1 bal?
pi_218663359
quote:

[..]
Ja, ik bedoel dat ze toch al veel eerder konden ingrijpen, voordat ze dat huis kochten?
pi_218663360
Joh en wat er precies besproken is bij de poly weten wij ook niet. Voor hetzelfde geld hebben 2 van de 3 weer dingen samen besproken waar nummer 3 niks van weet: nu even alledrie apart en over een maand ineens een update dat er 2 toch wel gelukkig zijn.
pi_218663362
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Infantiel gedrag.
pi_218663366
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Volgens de Juicechannels niet. En eerlijk gezegd; die hebben er nog niet naast gezeten.
M zegt ook steeds 'voor nu' alle 3 uit elkaar. Daar komt nog wel een staartje aan.
pi_218663370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

DBM deelt even wat info over het floaten wat iedere boerenpummel op Google weet te vinden. En ze zit weer lekker in haar Calimero era: 'alles wat ik doe is fout volgens het internet'. 'Ik sla wel eens het sporten over als ik moe ben of niet lekker', zij is alleen vaker moe dan uitgerust 🙈.

😂 ik moest er erg om lachen... ik sla soms sporten over... um nee je zegt 5x per week te sporten maar gaat soms...
Iedereen denk dat we iedere week fast food eten... tja als je iedere week minimaal 1x deelt dat je bij de mac zit gaan mensen dat wel denken he.. als je dan ook die 2e en 3e keer filmt moet je niet mensen raar aankijken dat ze het gezien hebben 🤔🤷
Mensen vinden dat we te vaak naar pretparken en dierentuinen gaan... nog nooit iemand over gehoord 🤔 en zo vaak gaan ze nou ook niet 🤷
Net als dat ze te vaak uitgaat met vriendinnen of man... wanneer dan?? Ze is altijd moe en ziek en op karakter
pi_218663380
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja, ik bedoel dat ze toch al veel eerder konden ingrijpen, voordat ze dat huis kochten?
MB heeft het zelf over maanden. Dus ik snap idd de stap naar deze boerderij met al die kamers niet.
pi_218663387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat geloof ik niet. M zegt: voor nu alle drie apart. Ik hoor: voor de buitenwereld alle drie apart, maar ondertussen…
pi_218663400
Jemig, MB heeft haar makeup tas weer open gegooid hoor voor de spreekbeurt. Snap nog steeds niet dat niemand in haar omgeving zegt dat het er niet uit ziet. Of ze trekt haar er maximaal niks van aan, kan ook nog.

De spreekbeurt krijgt qua inhoud een 3, wordt echt nauwelijks wat in gezegd. Ik zie vooral een 'moetje' en weinig oprechte emotie. Zo op het eerste oog lijkt ze er niet eens veel moeite mee te hebben. En hoezo, wennen dat ze de kindjes straks 2 dagen niet ziet. Dat was nu ook vaak al het geval omdat moeke uitjes had.

Vraag me idd ook echt af hoe ze dat in haar eentje gaat doen. Zij kan niet alleen zijn. Zal wel flink hulp krijgen van al haar 100 besties. (Benieuwd wie er over een paar maanden nog in beeld zijn).

Het feit dat vorige week alles voor de buitenwereld nog koek en ei moest blijken en ze nu alle 3 al op andere plekken wonen is bizar.
pi_218663401
Ik heb een heel andere stem in mijn hoofd bij Michelle altijd. Ik verwacht een hogere stem en dan krijg ik ineens een soort half doorrookte stem met een brabo-accent
... Raak daar altijd enorm van in de war haha
pi_218663439
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:24 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik denk niet dat je een mega/verbouwing waar alles op elkaar aansluit, on hold gaat zetten omdat het rommelt in je relatie.

Misschien hebben ze er alles aan gedaan om er samen uit te komen, en is het toch niet gelukt. En dat is toevallig drie (?) maanden na de verhuizing.
pi_218663443
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik heb een heel andere stem in mijn hoofd bij Michelle altijd. Ik verwacht een hogere stem en dan krijg ik ineens een soort half doorrookte stem met een brabo-accent
... Raak daar altijd enorm van in de war haha
Dat heb ik ook elke keer..luister sporadisch een story en heb dan datzelfde gevoel.
Nu ken ik wel veel (ex) rokers en woon ik Brabant, dus het is wel een vertrouwd geluid voor mij haha🤣
pi_218663446
Heb ook ergens het vermoeden dat M gewoon wat heeft geflikt en de stekker er uit heeft getrokken. Met haar grote bereik de zieltjes wil winnen en K en J gefrustreerd moeten toekijken omdat zij de dupe zijn en de waarheid weten maar het niet (mogen) delen.

Iemand gaat wel een keer praten met de juicechannels. Waarheid komt wel boven water.
pi_218663455
Er verbaast me veel hier op dit forum maar ook hoe het huis van RijnekerRebels wordt besproken.
Zij zijn er blij mee, kids hebben bedden en een dak boven hun hoofd, zo erg is dit toch allemaal niet joh?
Ze zijn niet ergens 6 hoog achter beland in een studio.

Mijn huis is de helft qua oppervlakte (nou heb ik ook de helft aan kids dat scheelt haha)
pi_218663469
Wat betreft de poly:
Ik denk dat het echte verhaal nooit naar buiten komt. Dat kan immers imago schade opleveren en dus ook minder klandizie voor de webshop.
Dan zijn er helemaal geen inkomsten meer.
pi_218663519
Zoveel vragen nog na de spreekbeurt van MB! Oké dit is dus een beslissing van maanden? En hoe lang wonen ze nu in het nieuwe huis? Dus dit speelde al tijdens de verbouwing etc.
Ze zijn dus sinds gisteren echt uit elkaar uit het huis. Hebben ze daarvoor nog wel samen gewoond? We zijn uit elkaar ‘voor nu’?? Wat bedoelt ze daarmee?

En ik moest ook wel aan JvP en K denken. Je ziet bij MB toch wel weer vrolijke plaatjes. Vrienden die voor haar deur staan, kindjes om haar heen met ijsjes, ouders die de kinderen komen instoppen. Ik heb nu echt het beeld dat Koen moederziel alleen in een chaletje op een camping zit met een biertje in zijn hand (ja haha sorry lekker stereotype haha).
pi_218663659
Wie zal als eerste insta account aanpassen?
pi_218663661
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ik vraag me af of MB wel in staat is om echt alleen voor de kinderen te zorgen. Altijd moeten er mensen aanwezig zijn. Vrienden (die nu ineens wel er zijn na al die maanden), haar ouders met naar bed brengen, nanny. Heel fijn als er hulp is, maar komt ook zo onvolwassen over. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Ze ging ook ‘alleen’ op vakantie met de kinderen, dat werd 1000 keer benoemd, alleen, maar behalve dat ze 2 uur hebben gevlogen naar plaatst van bestelling is ze 0 minuten echt alleen geweest met de kids. Dus dat je echt alleen voor je kids zorgt en de verantwoording hebt. Papa, mama, broer, schoonzus, allerlei kennissen en vrienden die altijd moeten helpen. Vraag me af hoe ze dat gaat doen straks.
Ze heeft de afgelopen jaren een beeld neergezet waarin ze erg afhankelijk leek te zijn van Koen, haar familie en vrienden. Dus ik snap wel dat het moeilijk voor te stellen is dat ze alleen voor de kinderen gaat zorgen.
pi_218663704
Dbm is nog vergeten dat we vinden dat ze veel te snel de huisartsenpost belt☺️
pi_218663713
Zouden ze trouwens daar met zijn drieën gewoond hebben tot de big reveal? M.a.w. alles voor de content en het zogenaamde perfecte plaatje?
pi_218663736
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:07 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ja ik snap de opmerking wel, als K en J samen verder gaan. Maar het was al langer bekend dat de relatie van Koen en Michelle 3 jaar geleden toen ze zwanger was van de jongste, al echt op was. Dat J erbij kwam is een tijdje ‘leuk’ geweest, als een soort boost misschien, maar het heeft kennelijk de relatie van Koen en Michelle niet kunnen redden/lijmen. Als J en K samen blijven lijkt dat mij zo fijn voor de kids van J. Dat ze wel nog Koen hebben als rots, hij lijkt mij zo’n lieve en aanwezige vader.
De ex van Jacqueline is gewoon in beeld hoor. Ok wel niet meer samen met Jacqueline, maar zou niet weten waarom Koen de rots van haar kinderen zou moeten zijn.
pi_218663749
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:
Zouden ze trouwens daar met zijn drieën gewoond hebben tot de big reveal? M.a.w. alles voor de content en het zogenaamde perfecte plaatje?
Lijkt wel zo. JvP plaatste nog foto's van dezelfde slaapkamer als MB zo lijkt het. En MB benoemt ook dat ze voor het eerst 'alleen' is.
pi_218663767
Ik vond het ook opvallend dat DBM schrijft dat familie en vrienden achter hun rug om kletsen over haar gezin.
pi_218663784
Iemand zei hier laatst professionele huilstruik n.a.v. de cringe post van Sarah Rebecca waarin ze haar soepele moves laat zien terwijl ze in tranen uitbarst. Nu weer een post met een Snickers waarbij ze het aangeeft het zo zwaar te hebben met het weer inkomen in het ritme. Ik snap echt niet hoe je het voor elkaar krijgt om alles in het leven zo zwaar op de hand te (willen) ervaren. Leuke dingen worden uitgebreid uitgeplozen en de minder leuke dingen zo mogelijk nog meer geanalyseerd. Ook weer een geval van teveel vrije tijd zonder de verantwoordelijkheid van een baan.
pi_218663853
Binnenkort weer vakantie spam bij J en V. Ze gaan weer gratis op vakantie. Werd ook tijd, een maand terug moesten ze betalen.
pi_218663875
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:21 schreef AppelsEieren het volgende:
Er verbaast me veel hier op dit forum maar ook hoe het huis van RijnekerRebels wordt besproken.
Zij zijn er blij mee, kids hebben bedden en een dak boven hun hoofd, zo erg is dit toch allemaal niet joh?
Ze zijn niet ergens 6 hoog achter beland in een studio.

Mijn huis is de helft qua oppervlakte (nou heb ik ook de helft aan kids dat scheelt haha)
Het is helemaal niet erg. Zij zijn er kennelijk heel blij mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 02-09-2025 21:34:37 ]
pi_218663886
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Maremare het volgende:

[..]
De ex van Jacqueline is gewoon in beeld hoor. Ok wel niet meer samen met Jacqueline, maar zou niet weten waarom Koen de rots van haar kinderen zou moeten zijn.
Naja de vastigheid van het nieuwe samengestelde gezin valt dan maar voor een deel weg (alleen MB is er dan niet meer). Ik weet dat hun eigen biologische vader in beeld is, maar Koen was voor de kinderen van J in de periode dat ze met z’n 10en woonden, wel echt een betrokken stiefvader. Hij bracht de kids van J vaak naar Veldhoven naar school in de ochtenden, en geeft ook aan de oudste 2 voetbaltrainingen, mee naar hun wedstrijden. Lijkt mij fijn als kind dat hij dan in beeld blijft en de kinderen elkaar ook allemaal blijven zien. Aangezien ze het zo fijn hadden samen. Maar dat is mijn kijk erop hè.
pi_218663913
Sanneke reageert onder een post van de vragendokter dat zij met een kind van 9maanden ook ieder moment op straat kunnen komen te staan en de gemeente ze geen urgentie geeft. Maar zij heeft toch al die tijd beweert dat ze er niet uit gezet konden worden, want vast contract? Wat is t nou Sanneke? Maak eens een keuze.

Ik snap de keuze van Rijneker ook niet voor dit huis, maar ik heb dan ook totaal niet behoefte om daar te wonen. Ik heb liever wat meer ruimte en meer tuin. Zij zullen er gelukkig mee zijn, maar vind t vrij hokkerig ogen allemaal.
pi_218663938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vond het ook opvallend dat DBM schrijft dat familie en vrienden achter hun rug om kletsen over haar gezin.
Waar zij ze dat dan? En ik ben benieuwd waar ze dan over praten.
pi_218663969
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Waar zij ze dat dan? En ik ben benieuwd waar ze dan over praten.
In de laatste post op ista
pi_218663977
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:02 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
In de laatste post op ista
O dat duurt even denk ik voor ik die zie. Kijk anoniem🤣
pi_218664025
O ja, mij noemde ze ook narcistisch omdat ik aangaf dat de privacy van haar kinderen open en bloot ligt.
Maar ik snap het nu, het ligt aan mijn trauma's🤣🤣.
Hoe ze dit er weer uitblert..eerst dacht ik dat we hierin gewoon van mening verschillen. Maar ze is gewoon zo ontzettend stompzinnig en oliedom.
pi_218664027
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:03 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
O dat duurt even denk ik voor ik die zie. Kijk anoniem🤣
Via Mollygram kun je 'm al zien. Ik kan me wel een beeld vormen van wat ze over haar gezin zeggen. Kan me niet voorstellen dat wij de enigen zijn die het zorgelijk vinden hoeveel van haar eigen angst zij overbrengt op die kinderen.
pi_218664057
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:10 schreef Maremare het volgende:

[..]
Via Mollygram kun je 'm al zien. Ik kan me wel een beeld vormen van wat ze over haar gezin zeggen. Kan me niet voorstellen dat wij de enigen zijn die het zorgelijk vinden hoeveel van haar eigen angst zij overbrengt op die kinderen.
Ja zag hem inmiddels, tnx.
pi_218664109
Ik vind het eigenlijk best gevaarlijk dat Michelle deelt dat ze daar alleen woont op de boerderij. Je weet niet wie er allemaal meekijkt.
pi_218664128
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk zet haar kinderen twerkend online 🤦♀
Het valt me nu net op dat zij aan die wand, boven de 'dansende' kids 2 rollen van fotografen achtergrond heeft hangen. Van dat filmdoek.

Zit blijkbaar nog steeds in de business?
pi_218664227
Ik ben vooral verbaasd dat Zayn van HvK nog niet op school zit. Hij is 4. En duidelijk toe aan school. De achterstand die hij heeft word alleen maar groter zolang hij niet naar school gaat.
pi_218664309
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik wilde precies hetzelfde typen. Die kinderen hebben een vader.

Het gespeculeer gaat nu wel erg ver. Weten we na maanden ein-de-lijk dat de poly niet meer is, is het volgende onderwerp wie waar gaat wonen, hoe dat betaald wordt en wie met wie verder gaat.
Laaaaat ze. De tijd zal het leren. Of we zullen er nooit achterkomen. Ook goed.
pi_218664335
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:55 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Naja de vastigheid van het nieuwe samengestelde gezin valt dan maar voor een deel weg (alleen MB is er dan niet meer). Ik weet dat hun eigen biologische vader in beeld is, maar Koen was voor de kinderen van J in de periode dat ze met z’n 10en woonden, wel echt een betrokken stiefvader. Hij bracht de kids van J vaak naar Veldhoven naar school in de ochtenden, en geeft ook aan de oudste 2 voetbaltrainingen, mee naar hun wedstrijden. Lijkt mij fijn als kind dat hij dan in beeld blijft en de kinderen elkaar ook allemaal blijven zien. Aangezien ze het zo fijn hadden samen. Maar dat is mijn kijk erop hè.
Maar je snapt vast ook dat ze een Insta-perfect plaatje lieten zien.
Als er spanningen in een relatie zijn, voelen de kinderen dat vaak maar al te goed aan.
Zeker in dit geval lijkt ieder met zn eigen kinderen me niet gek.
pi_218664429
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:34 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik ben vooral verbaasd dat Zayn van HvK nog niet op school zit. Hij is 4. En duidelijk toe aan school. De achterstand die hij heeft word alleen maar groter zolang hij niet naar school gaat.
Met zijn problematiek is regulier niet gepast en hij is nog steeds in onderzoek. Geen idee hoe jij ziet dat hij duidelijk toe is aan school? Want dat is hij duidelijk niet. Hij is wel toe aan hulp. Dat zeker wel:
pi_218664431
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:20 schreef lila01 het volgende:
Ik vind het eigenlijk best gevaarlijk dat Michelle deelt dat ze daar alleen woont op de boerderij. Je weet niet wie er allemaal meekijkt.
Ze noemde het ooit zelf Fort Knox, toen ze bezig was met een partij voor de beveiliging uitkiezen. Zal vast een enigszins veilig gevoel geven. Maar je kunt het adres gemakkelijk vinden... dus ergens schijnveiligheid daar in t weiland. Gelukkig heeft ze de buurman van de paardjes en de kersen ;-)
pi_218664488
Achos Debbie hoopt een one2tracks te krijgen... verrassend..
pi_218664498
quote:
Met weer flinke filters eroverheen
pi_218664505
quote:

[..]
Volgens de juice al in januari.
pi_218664541
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:20 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat heb ik ook elke keer..luister sporadisch een story en heb dan datzelfde gevoel.
Nu ken ik wel veel (ex) rokers en woon ik Brabant, dus het is wel een vertrouwd geluid voor mij haha🤣
Ik vind het altijd wel verfrissend dat er iemand op mijn tijdlijn klinkt als de dinsdag met carnaval :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218664545
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:09 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel verfrissend dat er iemand op mijn tijdlijn klinkt als de dinsdag met carnaval :+
Hahahaha ja zo klinkt ze idd
pi_218664559
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:
Of voor de kinderen? Of omdat er nog geen woonruimte is?
Zou het andersom kunnen zijn? Dat ze gewacht hebben met de reveal totdat ze uit huis gingen.
pi_218664568
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB zegt dat ze niet over 1 nacht ijs zijn gegaan. En dat er een hele lange periode is geweest om het uit te zoeken. Als de geruchten kloppen en ze eind januari is ‘betrapt’. Dan hebben ze het wat? 3 maanden maar geprobeerd? In mei was er immers al geen huwelijkspost en was er al duidelijk dat er strond aan de knikker was. Nou poeh. Dan heb je echt alles gedaan hoor 🤓
Denk dat Koen (en J) haar de affaire niet kon/kan vergeven. En we weten natuurlijk ook niet of die (zoals de juicechannels beweren) nog voortduurt. Dan valt er weinig te repareren.
pi_218664581
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:09 schreef LeSage het volgende:

[..]
Whaha dit precies
pi_218664582
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Want haar kinderen willen er graag één dragen. Ja hoor Debbie.
pi_218664594
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
De affaire van M werd volgens zeggen pas in januari door K en J ontdekt. Daarvoor was het koek en ei.
pi_218664609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:26 schreef Norivelletje het volgende:
Zoveel vragen nog na de spreekbeurt van MB! Oké dit is dus een beslissing van maanden? En hoe lang wonen ze nu in het nieuwe huis? Dus dit speelde al tijdens de verbouwing etc.
Ze zijn dus sinds gisteren echt uit elkaar uit het huis. Hebben ze daarvoor nog wel samen gewoond? We zijn uit elkaar ‘voor nu’?? Wat bedoelt ze daarmee?

En ik moest ook wel aan JvP en K denken. Je ziet bij MB toch wel weer vrolijke plaatjes. Vrienden die voor haar deur staan, kindjes om haar heen met ijsjes, ouders die de kinderen komen instoppen. Ik heb nu echt het beeld dat Koen moederziel alleen in een chaletje op een camping zit met een biertje in zijn hand (ja haha sorry lekker stereotype haha).
Ja, dat beeld had ik vanmiddag ook ineens 😪
pi_218664619
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:41 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik wilde precies hetzelfde typen. Die kinderen hebben een vader.

Het gespeculeer gaat nu wel erg ver. Weten we na maanden ein-de-lijk dat de poly niet meer is, is het volgende onderwerp wie waar gaat wonen, hoe dat betaald wordt en wie met wie verder gaat.
Laaaaat ze. De tijd zal het leren. Of we zullen er nooit achterkomen. Ook goed.
Ik snap ook niet waarom Michelle nu ineens neergezet wordt als een koude bitch.
De kinderen van Jacqueline hebben volgens mij net zo veel een band met haar ook.
Voor kinderen lijkt het me sowieso gewoon hartstikke vervelend om een (betrokken) stiefouder te moeten gaan missen. Wie er ook de oorzaak van is en waarom een relatie ook misloopt (waarvan wij de details nu in ieder geval sowieso niet van weten).
pi_218664625
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Had ze voor een paar labubu’s gewoon kunnen kopen :')
pi_218664652
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Lalaland79 het volgende:
Waar lees je dat?
pi_218664679
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Want haar kinderen willen er graag één dragen. Ja hoor Debbie.
"We hebben er 1 maar zoe en jay dragen hem allebei graag" zoe heeft een roze... denk dat ze hem nu bij jay om wilt doen en zoe dat niet tof vind dat ze iets aan haar broertje moet geven en jay vind roze misschien niet tof
Dus one2track stuur hulp!!
pi_218664686
M blijft niet lang alleen denk ik.

Ik verwacht voor de kerstdagen een bericht met de aankondiging van de nieuwe grote liefde. Met in die post: 'zo maximaal gevochten tegen deze gevoelens maar ware liefde laat zich niet sturen blablabla'
pi_218664708
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
In haar nieuwste post
pi_218664710
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
"We hebben er 1 maar zoe en jay dragen hem allebei graag" zoe heeft een roze... denk dat ze hem nu bij jay om wilt doen en zoe dat niet tof vind dat ze iets aan haar broertje moet geven en jay vind roze misschien niet tof
Dus one2track stuur hulp!!
Ik geloof niet dat een kind van 4 vraagt om een gps horloge. Maar Debbie zal wel weer komen met een verhaal over veiligheid.
pi_218664722
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:23 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Het valt me nu net op dat zij aan die wand, boven de 'dansende' kids 2 rollen van fotografen achtergrond heeft hangen. Van dat filmdoek.

Zit blijkbaar nog steeds in de business?
Daar filmt ze haar samenwerkingen, die ze sporadisch heeft. Maar misschien zit ze ook wel op onlyfans?
pi_218664740
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:18 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik snap ook niet waarom Michelle nu ineens neergezet wordt als een koude bitch.
De kinderen van Jacqueline hebben volgens mij net zo veel een band met haar ook.
Voor kinderen lijkt het me sowieso gewoon hartstikke vervelend om een (betrokken) stiefouder te moeten gaan missen. Wie er ook de oorzaak van is en waarom een relatie ook misloopt (waarvan wij de details nu in ieder geval sowieso niet van weten).
Zembla heeft hier een aantal jaren terug een docu over gemaakt. De impact die een scheiding binnen een samengesteld gezin heeft op kinderen wordt hierin belicht. Dat wordt echt onderschat. En samengestelde gezinnen redden het heel vaak niet.
pi_218664743
quote:
Die had ze ooit al wel voor Zoë volgens mij?

Heeft ze een horloge voor de jongens, dat ze niet weer kwijtraken?
pi_218664830
Als Debbie geen onzinnige uitgaven aan stofzuigers had gedaan had ze wel 4 horloges kunnen kopen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')