abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218660007
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Weet nog dat bij 1 van mijn bevallingen de vk vroeg of ik de placenta wilde zien.. en ik duf ja zei en tijdens het bekijken ik alleen dacht "getver... " mooi dat het bestaat en werkt enzo... maar ik hoef het niet als kunstwerk in mijn woonkamer ofzo...

Daarnaast... weet niet of iemand van jullie wel eens vlees net te lang in de vriezer heeft laten liggen... ook in de vriezer zit er een max houdbaar op! Dit stukkie vlees ligt er al 6 jaar in 🤢
Valt mee dat ze het niet gebakken heeft, als een steak ofzo, dat was toch een gratis stukkie vlees geweest
pi_218660018
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:16 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ze heeft zich eens getrakteerd op ontspanning. Fijn toch, ze heeft het zo ontzettend druk!
😆
pi_218660080
Ze had het zo nodig he. Ik zie vooral iemand die elke dag geld uitgeeft als water, waar haar derde kind voor mag werken.
pi_218660097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik vond haar in de vakantie nu niet per se leuker hoor🤣
Snap ik. Ik vind haar sowieso niet leuk.
Maar met name in het tweede deel van hun vakantie wel minder betweterig.
pi_218660160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:17 schreef Ballerina888 het volgende:
Wat me ook pittig lijkt mbt de poly: het is niet gezegd dat ze alledrie op elkaar uitgekeken waren. Het kan zijn dat K en J bij elkaar komen weer, en dan staat Michelle alleen.
Of K en M weer gewoon zoals voorheen. En dan lijkt het alsof J gewoon een spannend avontuurtje was.
Ik zie M en K niet meer samen hoor. Daarvoor is M echt teveel veranderd. Hoop vooral dat ze voor haarzelf eens op de rem trapt, maar dat zal wel niet.
Die zie ik nog wel eens in het ziekenhuis belanden hoor, dat haar lijf er totaal mee kapt.
pi_218660337
Nou ken je je kinderen als ouder vaak het beste, maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk waarom het zadel op de fiets van J. niet hoger mag van Annemarie. Het zadel staat ondertussen zo laag dat ze met haar knie tegen het stuur komt bij een scherpe bocht , wat het er niet veiliger op maakt (en het is heel vermoeiend om zo te fietsen).

Juuds_singlemom: vervelend dat ze zich zo lang zo beroerd blijft voelen. Ik hoop dat het meevalt, dat ze geen partner heeft is op zo'n moment wel een enorme beperking.
pi_218660360
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik vind dat zij zich deze keer wel erg lang niet goed voelt.
Ja, vind ik ook. Ze heeft wel die injectie gehad, weet niet of dat meespeelt in de zin van bijwerkingen.

En ik begrijp niets van mensen die ChatGTP gebruiken als medische vraagbaak. Ik vind dat echt heel erg gek.

[ Bericht 9% gewijzigd door Shuri op 02-09-2025 14:12:02 ]
pi_218660367
Ik lig ziek op de bank dus ik lig wat doelloos te scrollen (en te bedenken wat ik nog allemaal moet doen) en mij te verbazen over het Instagram-wereldje.

Rijneker_rebels: ik snap dat je een locatie van een huis belangrijk vindt, maar ik word claustrofobisch van de kinderkamers daar. Bij de ene kamer kan de balkondeur niet open en er is sowieso alleen maar ruimte voor een bed. Nou is een bed voor pubers het belangrijkste, maar een bureau past al niet eens meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 02-09-2025 14:28:14 ]
pi_218660414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:06 schreef Tarantelle het volgende:
Ik lig ziek op de bank dus ik lig wat doelloos te scrollen (en te bedenken wat ik nog allemaal moet doen) en mij te verbazen over het Instagram-wereldje.

Rijneker_rebels: ik snap dat je een locatie van een huis belangrijk vind, maar ik word claustrofobisch van de kinderkamers daar. Bij de ene kamer kan de balkondeur niet open en er is sowieso alleen maar ruimte voor een bed. Nou is een bed voor pubers het belangrijkste, maar een bureau past al niet eens meer.
En dan die achtertuin. Echt een postzegel.
pi_218660419
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik vond haar in de vakantie nu niet per se leuker hoor🤣
Ik vond die eerste week in Frankrijk niet echt leuk, maar daarna was ik toch wel positief verrast door de leuke beelden van die andere campings en de andere kant van AM die ineens zichtbaar werd (meedoen met de kids enzo). Maar ze is echt rechstreeks vanuit die tent bovenop haar high horse geklommen om als predikant het evangelie van de heilige AM te verkondigen.
pi_218660441
quote:

Rijneker_rebels: ik snap dat je een locatie van een huis belangrijk vind, maar ik word claustrofobisch van de kinderkamers daar. Bij de ene kamer kan de balkondeur niet open en er is sowieso alleen maar ruimte voor een bed. Nou is een bed voor pubers het belangrijkste, maar een bureau past al niet eens meer.
Ik snap die keuze voor dat huis ook niet, niet echt een tuin met zoveel kinderen, en iedereen een bezemkast als kamer
  dinsdag 2 september 2025 @ 14:23:22 #137
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218660452
Vanavond gaat AM weeeeeer de bank reinigen, echt belachelijk hoe vaak dat nodig is. Ik heb mijn banken nog nooit schoon hoeven maken en hebben ook nooit onder de vlekken gezeten. Smeerpeuken zijn het! Gisteren ook die filter van de wasmachine, hoe krijg je het voor elkaar?
pi_218660457
quote:

Nou echt, mijn kinderen hebben zeker geen grote kamers. Maar er staat prima een bed, een bureau, kast en nog een kast/make up tafel.
pi_218660501
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:17 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik vond die eerste week in Frankrijk niet echt leuk, maar daarna was ik toch wel positief verrast door de leuke beelden van die andere campings en de andere kant van AM die ineens zichtbaar werd (meedoen met de kids enzo). Maar ze is echt rechstreeks vanuit die tent bovenop haar high horse geklommen om als predikant het evangelie van de heilige AM te verkondigen.
Maar ze is geen influencer he? Want die zegt hoe dingen moeten 😂
pi_218660524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap die keuze voor dat huis ook niet, niet echt een tuin met zoveel kinderen, en iedereen een bezemkast als kamer
En die kinderen gaan niet klein blijven, die groeien op en nemen steeds meer ruimte in beslag, letterlijk en figuurlijk. Ik zou echt gek worden met zoveel mensen in zo'n klein huis, nu de kinderen klein zijn is het nog wel te doen, maar over een jaar of 4 zijn ze uit dat huis gegroeid. Ik had de jongere kinderen een kamer laten delen (hier hebben de kinderen voordat ze puber werden ook kamers gedeeld en dat ging prima.
pi_218660533
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Vanavond gaat AM weeeeeer de bank reinigen, echt belachelijk hoe vaak dat nodig is. Ik heb mijn banken nog nooit schoon hoeven maken en hebben ook nooit onder de vlekken gezeten. Smeerpeuken zijn het! Gisteren ook die filter van de wasmachine, hoe krijg je het voor elkaar?
Tja, je hebt een samenwerking of niet. Verplicht lekker veel knoeien op de bank, zodat je lekker vaak je bank moet reinigen. Ik heb andere hobby's, maar ja, die leveren geen geld op (integendeel).
  dinsdag 2 september 2025 @ 14:35:01 #142
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218660542
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat het vorige huis zoveel kleiner dan dit huis? Ik volg ze niet.
pi_218660543
En dan zo te zien ook nog een samenwerking op de sportschool, dan mag Julia gezellig mee: sporten en geld verdienen!
pi_218660567
Op zich is het gebruiken van ChatGPT als vraagbaak niet zo gek. Denk wel dat je kritisch moet blijven kijken naar de output die ChatGPT levert. Niet alles is juist of even volledig. Maar ook met andere websites moet je terughoudend zijn. Zou bijvoorbeeld thuisarts.nl eerder vertrouwen dan Wikipedia ofzo.
pi_218660764
Goh ik ben wel echt benieuwd of MB en JvP vanavond iets gaan posten en wat. Meestal worden er in de avonduren diverse stories gedeeld en een recap van de dag. Of dat het nu helemaal stilte is net zoals toen de poly net uit kwam.
pi_218660803
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Daar snap ik ook niks van. Ja ze zijn met meer maar dan nog.
pi_218660977
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:35 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Wat het vorige huis zoveel kleiner dan dit huis? Ik volg ze niet.
Geen idee, maar dat leek wat minder hokkerig?
pi_218661094
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:02 schreef Tarantelle het volgende:
Nou ken je je kinderen als ouder vaak het beste, maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk waarom het zadel op de fiets van J. niet hoger mag van Annemarie. Het zadel staat ondertussen zo laag dat ze met haar knie tegen het stuur komt bij een scherpe bocht , wat het er niet veiliger op maakt (en het is heel vermoeiend om zo te fietsen).

Juuds_singlemom: vervelend dat ze zich zo lang zo beroerd blijft voelen. Ik hoop dat het meevalt, dat ze geen partner heeft is op zo'n moment wel een enorme beperking.
Ja snap ook echt niet waarom het zadel van Jet niet wat omhoog gezet word nu. Dit fietst toch niet fijn voor haar. Denk nu juist sneller kans op ongelukken. Vandaar dat ze gisteren gevallen was 😅
Ooh en Lot weer dat graaien tussen haar billen. En Jet deed ook mee. Jeetje wat voor ondergoed dragen ze daar 🫣
pi_218661096
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen idee, maar dat leek wat minder hokkerig?
Heb het idee dat dit huis voor boven een stuk kleiner is.
pi_218661106
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Valt mee dat ze het niet gebakken heeft, als een steak ofzo, dat was toch een gratis stukkie vlees geweest
😂 het idee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')