abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218663101
Het lijkt erop dat jvp ook wat gewicht is verloren. Toch extra stress, andere ontwikkelingen geweest de afgelopen week? Sneu
pi_218663108
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef WildeTuinen het volgende:
Iemand schreef als reactie op de post van MB dat ze wellicht het paard van Troje heeft binnen gehaald..... Ergens heb ik het gevoel dat dit best eens zou kunnen kloppen.
De fangirl die haar plek in heeft genomen....
Maar dat heeft ze niet, want ze zijn alledrie uit elkaar?
pi_218663111
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij is de boel niet gisteren pas geklapt maar al veel eerder.
Ik denk zelf dat ze vanaf maandag apart zijn gaan wonen. Het is inderdaad al veel langer daarvoor geklapt, dat was aan alles wel te merken. MB gaf ook aan dat gisteren eerste dag was van nieuwe leven.
Ik vraag me af of MB wel in staat is om echt alleen voor de kinderen te zorgen. Altijd moeten er mensen aanwezig zijn. Vrienden (die nu ineens wel er zijn na al die maanden), haar ouders met naar bed brengen, nanny. Heel fijn als er hulp is, maar komt ook zo onvolwassen over. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Ze ging ook ‘alleen’ op vakantie met de kinderen, dat werd 1000 keer benoemd, alleen, maar behalve dat ze 2 uur hebben gevlogen naar plaatst van bestelling is ze 0 minuten echt alleen geweest met de kids. Dus dat je echt alleen voor je kids zorgt en de verantwoording hebt. Papa, mama, broer, schoonzus, allerlei kennissen en vrienden die altijd moeten helpen. Vraag me af hoe ze dat gaat doen straks.
pi_218663125
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nu heb ik redelijk wat flu's zien floaten en als ze dan het vragen rondje doen komt altijd de vraag of je niet in het water van je voorganger ligt..
Altijd zeggen ze dat het bad leeg gaat en gereinigd word behalve nu de boze mama... die zegt dat hij niet helemaal geleegd word maar het water wel gereinigd...
Uhhhh... ik sla over ✌️ ik lig enkel in mijn eigen badwater
🤢
Niet lullig bedoelt, maar je zal maar in het water na iemand als Judith moeten
pi_218663163
De stories van Michelle zijn vooral 'het is kut en niet wat we hadden gehoopt'. Nouja goed, ik hoop dat ze allemaal hun weg vinden. Lijkt me ook best lastig om nog samen te moeten werken.

DBM deelt even wat info over het floaten wat iedere boerenpummel op Google weet te vinden. En ze zit weer lekker in haar Calimero era: 'alles wat ik doe is fout volgens het internet'. 'Ik sla wel eens het sporten over als ik moe ben of niet lekker', zij is alleen vaker moe dan uitgerust 🙈.

Milou; ik vind t wel altijd leuk dat zij haar kinderen zoveel betrekt met de dagelijkse dingen. En zou ze echt weer taaktober gaan doen? Maakt zij haar oven maar 1x per jaar schoon? Dat deze nu op het lijstje van taaktober komt? Oktober duurt nog een week of 4...
pi_218663169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤢
Niet lullig bedoelt, maar je zal maar in het water na iemand als Judith moeten
Zoals arme bob... brrrrr en er is niets lulligs aan... enige wanneer ik in bad ga met alle rans van anderen is dat een zwembad en ben ik me daar zeer bewust van ... ontspannen in een vies bad gaan liggen is gewoon niet mijn ding 🤢
pi_218663190
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Even serieus, hoe is taaktober alweer bijna een jaar geleden?!?!
Hahaha ik dacht precies hetzelfde. Ben wel benieuwd hoe bepaalde dingen er uitzien na een jaar niet te zijn gedaan.
Wat dat betreft mis ik “hoe schoon is jouw huis”.
pi_218663195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Volgens de Juicechannels niet. En eerlijk gezegd; die hebben er nog niet naast gezeten.
pi_218663232
Bij rijneker sliepen de oudste 2 in een soort tuinhuis. Daar stond ook de wasmachine volgens mij. Ik kan niet inzien of dit huis groter is. Ze wilden supergraag naar Zandvoort terug en daar zaten voors en tegens aan met dit huis volgens mij. Er moet trouwens enorm veel aan het huis gebeuren 😱
pi_218663292
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef WildeTuinen het volgende:
Iemand schreef als reactie op de post van MB dat ze wellicht het paard van Troje heeft binnen gehaald..... Ergens heb ik het gevoel dat dit best eens zou kunnen kloppen.
De fangirl die haar plek in heeft genomen....
Ja ik snap de opmerking wel, als K en J samen verder gaan. Maar het was al langer bekend dat de relatie van Koen en Michelle 3 jaar geleden toen ze zwanger was van de jongste, al echt op was. Dat J erbij kwam is een tijdje ‘leuk’ geweest, als een soort boost misschien, maar het heeft kennelijk de relatie van Koen en Michelle niet kunnen redden/lijmen. Als J en K samen blijven lijkt dat mij zo fijn voor de kids van J. Dat ze wel nog Koen hebben als rots, hij lijkt mij zo’n lieve en aanwezige vader.
pi_218663321
MB zegt dat ze niet over 1 nacht ijs zijn gegaan. En dat er een hele lange periode is geweest om het uit te zoeken. Als de geruchten kloppen en ze eind januari is ‘betrapt’. Dan hebben ze het wat? 3 maanden maar geprobeerd? In mei was er immers al geen huwelijkspost en was er al duidelijk dat er strond aan de knikker was. Nou poeh. Dan heb je echt alles gedaan hoor 🤓
pi_218663324
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Bij rijneker sliepen de oudste 2 in een soort tuinhuis. Daar stond ook de wasmachine volgens mij. Ik kan niet inzien of dit huis groter is. Ze wilden supergraag naar Zandvoort terug en daar zaten voors en tegens aan met dit huis volgens mij. Er moet trouwens enorm veel aan het huis gebeuren 😱
Ik heb het gevoel dat ze dit huis heel erg goedkoop verbouwen. Simpele wanden om van een kleine kamer twee mini’s te maken, kozijnen pas na de splitsing aanpassen en dan nog een stuk muur moeten opvullen… Ik word er niet enthousiast van.
pi_218663326
Hvk zet haar kinderen twerkend online 🤦♀
pi_218663351
Milou gaat naar de Action voor bubbeltjesfolie, maar komt met een hoop meuk en 3 (?!?!) voetballen terug 🤦♀ waarom dan niet 1 bal?
pi_218663359
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij is de boel niet gisteren pas geklapt maar al veel eerder.
Ja, ik bedoel dat ze toch al veel eerder konden ingrijpen, voordat ze dat huis kochten?
pi_218663360
Joh en wat er precies besproken is bij de poly weten wij ook niet. Voor hetzelfde geld hebben 2 van de 3 weer dingen samen besproken waar nummer 3 niks van weet: nu even alledrie apart en over een maand ineens een update dat er 2 toch wel gelukkig zijn.
pi_218663362
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zeker! Heeft ze al even hoor... denk samen met de kleertjes enzo...
Beetje net als toen je 5 was en net kon fietsen en je een zitje voor je pop op je fiets kreeg en je dolgelukkig was... zo liet Debbie tijdje terug ook haar labubu auto stoel zien 👌 moet ik iemand eraan herinneren dat Roy ook die auto gebruikt 😂 zo mannelijk.. hij zal een collega een lift naar de trein geven en moeten uitleggen dat het zitje voor het knuffeltje van zijn vrouw is 😂🤣😂
Infantiel gedrag.
pi_218663366
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Volgens de Juicechannels niet. En eerlijk gezegd; die hebben er nog niet naast gezeten.
M zegt ook steeds 'voor nu' alle 3 uit elkaar. Daar komt nog wel een staartje aan.
pi_218663370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

DBM deelt even wat info over het floaten wat iedere boerenpummel op Google weet te vinden. En ze zit weer lekker in haar Calimero era: 'alles wat ik doe is fout volgens het internet'. 'Ik sla wel eens het sporten over als ik moe ben of niet lekker', zij is alleen vaker moe dan uitgerust 🙈.

😂 ik moest er erg om lachen... ik sla soms sporten over... um nee je zegt 5x per week te sporten maar gaat soms...
Iedereen denk dat we iedere week fast food eten... tja als je iedere week minimaal 1x deelt dat je bij de mac zit gaan mensen dat wel denken he.. als je dan ook die 2e en 3e keer filmt moet je niet mensen raar aankijken dat ze het gezien hebben 🤔🤷
Mensen vinden dat we te vaak naar pretparken en dierentuinen gaan... nog nooit iemand over gehoord 🤔 en zo vaak gaan ze nou ook niet 🤷
Net als dat ze te vaak uitgaat met vriendinnen of man... wanneer dan?? Ze is altijd moe en ziek en op karakter
pi_218663380
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja, ik bedoel dat ze toch al veel eerder konden ingrijpen, voordat ze dat huis kochten?
MB heeft het zelf over maanden. Dus ik snap idd de stap naar deze boerderij met al die kamers niet.
pi_218663387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat geloof ik niet. M zegt: voor nu alle drie apart. Ik hoor: voor de buitenwereld alle drie apart, maar ondertussen…
pi_218663400
Jemig, MB heeft haar makeup tas weer open gegooid hoor voor de spreekbeurt. Snap nog steeds niet dat niemand in haar omgeving zegt dat het er niet uit ziet. Of ze trekt haar er maximaal niks van aan, kan ook nog.

De spreekbeurt krijgt qua inhoud een 3, wordt echt nauwelijks wat in gezegd. Ik zie vooral een 'moetje' en weinig oprechte emotie. Zo op het eerste oog lijkt ze er niet eens veel moeite mee te hebben. En hoezo, wennen dat ze de kindjes straks 2 dagen niet ziet. Dat was nu ook vaak al het geval omdat moeke uitjes had.

Vraag me idd ook echt af hoe ze dat in haar eentje gaat doen. Zij kan niet alleen zijn. Zal wel flink hulp krijgen van al haar 100 besties. (Benieuwd wie er over een paar maanden nog in beeld zijn).

Het feit dat vorige week alles voor de buitenwereld nog koek en ei moest blijken en ze nu alle 3 al op andere plekken wonen is bizar.
pi_218663401
Ik heb een heel andere stem in mijn hoofd bij Michelle altijd. Ik verwacht een hogere stem en dan krijg ik ineens een soort half doorrookte stem met een brabo-accent
... Raak daar altijd enorm van in de war haha
pi_218663439
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:24 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Mbt de poly: Ik vind het wel echt bijzonder dat ze net dat hele huis verbouwd hebben en er nu drie (?) maanden wonen ofzo. En dat de boel nu geklapt is.
Ik denk niet dat je een mega/verbouwing waar alles op elkaar aansluit, on hold gaat zetten omdat het rommelt in je relatie.

Misschien hebben ze er alles aan gedaan om er samen uit te komen, en is het toch niet gelukt. En dat is toevallig drie (?) maanden na de verhuizing.
pi_218663443
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik heb een heel andere stem in mijn hoofd bij Michelle altijd. Ik verwacht een hogere stem en dan krijg ik ineens een soort half doorrookte stem met een brabo-accent
... Raak daar altijd enorm van in de war haha
Dat heb ik ook elke keer..luister sporadisch een story en heb dan datzelfde gevoel.
Nu ken ik wel veel (ex) rokers en woon ik Brabant, dus het is wel een vertrouwd geluid voor mij haha🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')