Maar dat heeft ze niet, want ze zijn alledrie uit elkaar?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef WildeTuinen het volgende:
Iemand schreef als reactie op de post van MB dat ze wellicht het paard van Troje heeft binnen gehaald..... Ergens heb ik het gevoel dat dit best eens zou kunnen kloppen.
De fangirl die haar plek in heeft genomen....
Ik denk zelf dat ze vanaf maandag apart zijn gaan wonen. Het is inderdaad al veel langer daarvoor geklapt, dat was aan alles wel te merken. MB gaf ook aan dat gisteren eerste dag was van nieuwe leven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij is de boel niet gisteren pas geklapt maar al veel eerder.
🤢quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nu heb ik redelijk wat flu's zien floaten en als ze dan het vragen rondje doen komt altijd de vraag of je niet in het water van je voorganger ligt..
Altijd zeggen ze dat het bad leeg gaat en gereinigd word behalve nu de boze mama... die zegt dat hij niet helemaal geleegd word maar het water wel gereinigd...
Uhhhh... ik sla over ✌️ ik lig enkel in mijn eigen badwater
Zoals arme bob... brrrrr en er is niets lulligs aan... enige wanneer ik in bad ga met alle rans van anderen is dat een zwembad en ben ik me daar zeer bewust van ... ontspannen in een vies bad gaan liggen is gewoon niet mijn ding 🤢quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
🤢
Niet lullig bedoelt, maar je zal maar in het water na iemand als Judith moeten
Hahaha ik dacht precies hetzelfde. Ben wel benieuwd hoe bepaalde dingen er uitzien na een jaar niet te zijn gedaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Even serieus, hoe is taaktober alweer bijna een jaar geleden?!?!
Volgens de Juicechannels niet. En eerlijk gezegd; die hebben er nog niet naast gezeten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar dat heeft ze niet, want ze zijn alledrie uit elkaar?
Ja ik snap de opmerking wel, als K en J samen verder gaan. Maar het was al langer bekend dat de relatie van Koen en Michelle 3 jaar geleden toen ze zwanger was van de jongste, al echt op was. Dat J erbij kwam is een tijdje ‘leuk’ geweest, als een soort boost misschien, maar het heeft kennelijk de relatie van Koen en Michelle niet kunnen redden/lijmen. Als J en K samen blijven lijkt dat mij zo fijn voor de kids van J. Dat ze wel nog Koen hebben als rots, hij lijkt mij zo’n lieve en aanwezige vader.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef WildeTuinen het volgende:
Iemand schreef als reactie op de post van MB dat ze wellicht het paard van Troje heeft binnen gehaald..... Ergens heb ik het gevoel dat dit best eens zou kunnen kloppen.
De fangirl die haar plek in heeft genomen....
Ik heb het gevoel dat ze dit huis heel erg goedkoop verbouwen. Simpele wanden om van een kleine kamer twee mini’s te maken, kozijnen pas na de splitsing aanpassen en dan nog een stuk muur moeten opvullen… Ik word er niet enthousiast van.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Bij rijneker sliepen de oudste 2 in een soort tuinhuis. Daar stond ook de wasmachine volgens mij. Ik kan niet inzien of dit huis groter is. Ze wilden supergraag naar Zandvoort terug en daar zaten voors en tegens aan met dit huis volgens mij. Er moet trouwens enorm veel aan het huis gebeuren 😱
Ja, ik bedoel dat ze toch al veel eerder konden ingrijpen, voordat ze dat huis kochten?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij is de boel niet gisteren pas geklapt maar al veel eerder.
Infantiel gedrag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zeker! Heeft ze al even hoor... denk samen met de kleertjes enzo...
Beetje net als toen je 5 was en net kon fietsen en je een zitje voor je pop op je fiets kreeg en je dolgelukkig was... zo liet Debbie tijdje terug ook haar labubu auto stoel zien 👌 moet ik iemand eraan herinneren dat Roy ook die auto gebruikt 😂 zo mannelijk.. hij zal een collega een lift naar de trein geven en moeten uitleggen dat het zitje voor het knuffeltje van zijn vrouw is 😂🤣😂
M zegt ook steeds 'voor nu' alle 3 uit elkaar. Daar komt nog wel een staartje aan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Volgens de Juicechannels niet. En eerlijk gezegd; die hebben er nog niet naast gezeten.
😂 ik moest er erg om lachen... ik sla soms sporten over... um nee je zegt 5x per week te sporten maar gaat soms...quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM deelt even wat info over het floaten wat iedere boerenpummel op Google weet te vinden. En ze zit weer lekker in haar Calimero era: 'alles wat ik doe is fout volgens het internet'. 'Ik sla wel eens het sporten over als ik moe ben of niet lekker', zij is alleen vaker moe dan uitgerust 🙈.
MB heeft het zelf over maanden. Dus ik snap idd de stap naar deze boerderij met al die kamers niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat ze toch al veel eerder konden ingrijpen, voordat ze dat huis kochten?
Dat geloof ik niet. M zegt: voor nu alle drie apart. Ik hoor: voor de buitenwereld alle drie apart, maar ondertussen…quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar dat heeft ze niet, want ze zijn alledrie uit elkaar?
Ik denk niet dat je een mega/verbouwing waar alles op elkaar aansluit, on hold gaat zetten omdat het rommelt in je relatie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:24 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Mbt de poly: Ik vind het wel echt bijzonder dat ze net dat hele huis verbouwd hebben en er nu drie (?) maanden wonen ofzo. En dat de boel nu geklapt is.
Dat heb ik ook elke keer..luister sporadisch een story en heb dan datzelfde gevoel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik heb een heel andere stem in mijn hoofd bij Michelle altijd. Ik verwacht een hogere stem en dan krijg ik ineens een soort half doorrookte stem met een brabo-accent
... Raak daar altijd enorm van in de war haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |