abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218663446
Heb ook ergens het vermoeden dat M gewoon wat heeft geflikt en de stekker er uit heeft getrokken. Met haar grote bereik de zieltjes wil winnen en K en J gefrustreerd moeten toekijken omdat zij de dupe zijn en de waarheid weten maar het niet (mogen) delen.

Iemand gaat wel een keer praten met de juicechannels. Waarheid komt wel boven water.
pi_218663455
Er verbaast me veel hier op dit forum maar ook hoe het huis van RijnekerRebels wordt besproken.
Zij zijn er blij mee, kids hebben bedden en een dak boven hun hoofd, zo erg is dit toch allemaal niet joh?
Ze zijn niet ergens 6 hoog achter beland in een studio.

Mijn huis is de helft qua oppervlakte (nou heb ik ook de helft aan kids dat scheelt haha)
pi_218663469
Wat betreft de poly:
Ik denk dat het echte verhaal nooit naar buiten komt. Dat kan immers imago schade opleveren en dus ook minder klandizie voor de webshop.
Dan zijn er helemaal geen inkomsten meer.
pi_218663519
Zoveel vragen nog na de spreekbeurt van MB! Oké dit is dus een beslissing van maanden? En hoe lang wonen ze nu in het nieuwe huis? Dus dit speelde al tijdens de verbouwing etc.
Ze zijn dus sinds gisteren echt uit elkaar uit het huis. Hebben ze daarvoor nog wel samen gewoond? We zijn uit elkaar ‘voor nu’?? Wat bedoelt ze daarmee?

En ik moest ook wel aan JvP en K denken. Je ziet bij MB toch wel weer vrolijke plaatjes. Vrienden die voor haar deur staan, kindjes om haar heen met ijsjes, ouders die de kinderen komen instoppen. Ik heb nu echt het beeld dat Koen moederziel alleen in een chaletje op een camping zit met een biertje in zijn hand (ja haha sorry lekker stereotype haha).
pi_218663659
Wie zal als eerste insta account aanpassen?
pi_218663661
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ik vraag me af of MB wel in staat is om echt alleen voor de kinderen te zorgen. Altijd moeten er mensen aanwezig zijn. Vrienden (die nu ineens wel er zijn na al die maanden), haar ouders met naar bed brengen, nanny. Heel fijn als er hulp is, maar komt ook zo onvolwassen over. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Ze ging ook ‘alleen’ op vakantie met de kinderen, dat werd 1000 keer benoemd, alleen, maar behalve dat ze 2 uur hebben gevlogen naar plaatst van bestelling is ze 0 minuten echt alleen geweest met de kids. Dus dat je echt alleen voor je kids zorgt en de verantwoording hebt. Papa, mama, broer, schoonzus, allerlei kennissen en vrienden die altijd moeten helpen. Vraag me af hoe ze dat gaat doen straks.
Ze heeft de afgelopen jaren een beeld neergezet waarin ze erg afhankelijk leek te zijn van Koen, haar familie en vrienden. Dus ik snap wel dat het moeilijk voor te stellen is dat ze alleen voor de kinderen gaat zorgen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218663704
Dbm is nog vergeten dat we vinden dat ze veel te snel de huisartsenpost belt☺️
pi_218663713
Zouden ze trouwens daar met zijn drieën gewoond hebben tot de big reveal? M.a.w. alles voor de content en het zogenaamde perfecte plaatje?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218663736
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:07 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ja ik snap de opmerking wel, als K en J samen verder gaan. Maar het was al langer bekend dat de relatie van Koen en Michelle 3 jaar geleden toen ze zwanger was van de jongste, al echt op was. Dat J erbij kwam is een tijdje ‘leuk’ geweest, als een soort boost misschien, maar het heeft kennelijk de relatie van Koen en Michelle niet kunnen redden/lijmen. Als J en K samen blijven lijkt dat mij zo fijn voor de kids van J. Dat ze wel nog Koen hebben als rots, hij lijkt mij zo’n lieve en aanwezige vader.
De ex van Jacqueline is gewoon in beeld hoor. Ok wel niet meer samen met Jacqueline, maar zou niet weten waarom Koen de rots van haar kinderen zou moeten zijn.
pi_218663749
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:
Zouden ze trouwens daar met zijn drieën gewoond hebben tot de big reveal? M.a.w. alles voor de content en het zogenaamde perfecte plaatje?
Lijkt wel zo. JvP plaatste nog foto's van dezelfde slaapkamer als MB zo lijkt het. En MB benoemt ook dat ze voor het eerst 'alleen' is.
pi_218663767
Ik vond het ook opvallend dat DBM schrijft dat familie en vrienden achter hun rug om kletsen over haar gezin.
pi_218663784
Iemand zei hier laatst professionele huilstruik n.a.v. de cringe post van Sarah Rebecca waarin ze haar soepele moves laat zien terwijl ze in tranen uitbarst. Nu weer een post met een Snickers waarbij ze het aangeeft het zo zwaar te hebben met het weer inkomen in het ritme. Ik snap echt niet hoe je het voor elkaar krijgt om alles in het leven zo zwaar op de hand te (willen) ervaren. Leuke dingen worden uitgebreid uitgeplozen en de minder leuke dingen zo mogelijk nog meer geanalyseerd. Ook weer een geval van teveel vrije tijd zonder de verantwoordelijkheid van een baan.
pi_218663853
Binnenkort weer vakantie spam bij J en V. Ze gaan weer gratis op vakantie. Werd ook tijd, een maand terug moesten ze betalen.
pi_218663875
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:21 schreef AppelsEieren het volgende:
Er verbaast me veel hier op dit forum maar ook hoe het huis van RijnekerRebels wordt besproken.
Zij zijn er blij mee, kids hebben bedden en een dak boven hun hoofd, zo erg is dit toch allemaal niet joh?
Ze zijn niet ergens 6 hoog achter beland in een studio.

Mijn huis is de helft qua oppervlakte (nou heb ik ook de helft aan kids dat scheelt haha)
Het is helemaal niet erg. Zij zijn er kennelijk heel blij mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 02-09-2025 21:34:37 ]
pi_218663886
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Maremare het volgende:

[..]
De ex van Jacqueline is gewoon in beeld hoor. Ok wel niet meer samen met Jacqueline, maar zou niet weten waarom Koen de rots van haar kinderen zou moeten zijn.
Naja de vastigheid van het nieuwe samengestelde gezin valt dan maar voor een deel weg (alleen MB is er dan niet meer). Ik weet dat hun eigen biologische vader in beeld is, maar Koen was voor de kinderen van J in de periode dat ze met z’n 10en woonden, wel echt een betrokken stiefvader. Hij bracht de kids van J vaak naar Veldhoven naar school in de ochtenden, en geeft ook aan de oudste 2 voetbaltrainingen, mee naar hun wedstrijden. Lijkt mij fijn als kind dat hij dan in beeld blijft en de kinderen elkaar ook allemaal blijven zien. Aangezien ze het zo fijn hadden samen. Maar dat is mijn kijk erop hè.
pi_218663913
Sanneke reageert onder een post van de vragendokter dat zij met een kind van 9maanden ook ieder moment op straat kunnen komen te staan en de gemeente ze geen urgentie geeft. Maar zij heeft toch al die tijd beweert dat ze er niet uit gezet konden worden, want vast contract? Wat is t nou Sanneke? Maak eens een keuze.

Ik snap de keuze van Rijneker ook niet voor dit huis, maar ik heb dan ook totaal niet behoefte om daar te wonen. Ik heb liever wat meer ruimte en meer tuin. Zij zullen er gelukkig mee zijn, maar vind t vrij hokkerig ogen allemaal.
pi_218663938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vond het ook opvallend dat DBM schrijft dat familie en vrienden achter hun rug om kletsen over haar gezin.
Waar zij ze dat dan? En ik ben benieuwd waar ze dan over praten.
pi_218663969
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Waar zij ze dat dan? En ik ben benieuwd waar ze dan over praten.
In de laatste post op ista
pi_218663977
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:02 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
In de laatste post op ista
O dat duurt even denk ik voor ik die zie. Kijk anoniem🤣
pi_218664025
O ja, mij noemde ze ook narcistisch omdat ik aangaf dat de privacy van haar kinderen open en bloot ligt.
Maar ik snap het nu, het ligt aan mijn trauma's🤣🤣.
Hoe ze dit er weer uitblert..eerst dacht ik dat we hierin gewoon van mening verschillen. Maar ze is gewoon zo ontzettend stompzinnig en oliedom.
pi_218664027
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:03 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
O dat duurt even denk ik voor ik die zie. Kijk anoniem🤣
Via Mollygram kun je 'm al zien. Ik kan me wel een beeld vormen van wat ze over haar gezin zeggen. Kan me niet voorstellen dat wij de enigen zijn die het zorgelijk vinden hoeveel van haar eigen angst zij overbrengt op die kinderen.
pi_218664057
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:10 schreef Maremare het volgende:

[..]
Via Mollygram kun je 'm al zien. Ik kan me wel een beeld vormen van wat ze over haar gezin zeggen. Kan me niet voorstellen dat wij de enigen zijn die het zorgelijk vinden hoeveel van haar eigen angst zij overbrengt op die kinderen.
Ja zag hem inmiddels, tnx.
pi_218664109
Ik vind het eigenlijk best gevaarlijk dat Michelle deelt dat ze daar alleen woont op de boerderij. Je weet niet wie er allemaal meekijkt.
pi_218664128
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk zet haar kinderen twerkend online 🤦♀
Het valt me nu net op dat zij aan die wand, boven de 'dansende' kids 2 rollen van fotografen achtergrond heeft hangen. Van dat filmdoek.

Zit blijkbaar nog steeds in de business?
pi_218664227
Ik ben vooral verbaasd dat Zayn van HvK nog niet op school zit. Hij is 4. En duidelijk toe aan school. De achterstand die hij heeft word alleen maar groter zolang hij niet naar school gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')