Ik wilde precies hetzelfde typen. Die kinderen hebben een vader.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Maremare het volgende:
[..]
De ex van Jacqueline is gewoon in beeld hoor. Ok wel niet meer samen met Jacqueline, maar zou niet weten waarom Koen de rots van haar kinderen zou moeten zijn.
Maar je snapt vast ook dat ze een Insta-perfect plaatje lieten zien.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:55 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Naja de vastigheid van het nieuwe samengestelde gezin valt dan maar voor een deel weg (alleen MB is er dan niet meer). Ik weet dat hun eigen biologische vader in beeld is, maar Koen was voor de kinderen van J in de periode dat ze met z’n 10en woonden, wel echt een betrokken stiefvader. Hij bracht de kids van J vaak naar Veldhoven naar school in de ochtenden, en geeft ook aan de oudste 2 voetbaltrainingen, mee naar hun wedstrijden. Lijkt mij fijn als kind dat hij dan in beeld blijft en de kinderen elkaar ook allemaal blijven zien. Aangezien ze het zo fijn hadden samen. Maar dat is mijn kijk erop hè.
Met zijn problematiek is regulier niet gepast en hij is nog steeds in onderzoek. Geen idee hoe jij ziet dat hij duidelijk toe is aan school? Want dat is hij duidelijk niet. Hij is wel toe aan hulp. Dat zeker wel:quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:34 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik ben vooral verbaasd dat Zayn van HvK nog niet op school zit. Hij is 4. En duidelijk toe aan school. De achterstand die hij heeft word alleen maar groter zolang hij niet naar school gaat.
Ze noemde het ooit zelf Fort Knox, toen ze bezig was met een partij voor de beveiliging uitkiezen. Zal vast een enigszins veilig gevoel geven. Maar je kunt het adres gemakkelijk vinden... dus ergens schijnveiligheid daar in t weiland. Gelukkig heeft ze de buurman van de paardjes en de kersen ;-)quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:20 schreef lila01 het volgende:
Ik vind het eigenlijk best gevaarlijk dat Michelle deelt dat ze daar alleen woont op de boerderij. Je weet niet wie er allemaal meekijkt.
Met weer flinke filters eroverheenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:36 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Michelle plaatst nu net een mini spreekbeurt op Insta met iets meer context over de situatie. Voor de liefhebbers 😉
Volgens de juice al in januari.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij is de boel niet gisteren pas geklapt maar al veel eerder.
Ik vind het altijd wel verfrissend dat er iemand op mijn tijdlijn klinkt als de dinsdag met carnavalquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:20 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook elke keer..luister sporadisch een story en heb dan datzelfde gevoel.
Nu ken ik wel veel (ex) rokers en woon ik Brabant, dus het is wel een vertrouwd geluid voor mij haha🤣
Hahahaha ja zo klinkt ze iddquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:09 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel verfrissend dat er iemand op mijn tijdlijn klinkt als de dinsdag met carnaval
Of voor de kinderen? Of omdat er nog geen woonruimte is?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:
Zouden ze trouwens daar met zijn drieën gewoond hebben tot de big reveal? M.a.w. alles voor de content en het zogenaamde perfecte plaatje?
Denk dat Koen (en J) haar de affaire niet kon/kan vergeven. En we weten natuurlijk ook niet of die (zoals de juicechannels beweren) nog voortduurt. Dan valt er weinig te repareren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB zegt dat ze niet over 1 nacht ijs zijn gegaan. En dat er een hele lange periode is geweest om het uit te zoeken. Als de geruchten kloppen en ze eind januari is ‘betrapt’. Dan hebben ze het wat? 3 maanden maar geprobeerd? In mei was er immers al geen huwelijkspost en was er al duidelijk dat er strond aan de knikker was. Nou poeh. Dan heb je echt alles gedaan hoor 🤓
Whaha dit preciesquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:09 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel verfrissend dat er iemand op mijn tijdlijn klinkt als de dinsdag met carnaval
Want haar kinderen willen er graag één dragen. Ja hoor Debbie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Achos Debbie hoopt een one2tracks te krijgen... verrassend..
De affaire van M werd volgens zeggen pas in januari door K en J ontdekt. Daarvoor was het koek en ei.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat ze toch al veel eerder konden ingrijpen, voordat ze dat huis kochten?
Ja, dat beeld had ik vanmiddag ook ineens 😪quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:26 schreef Norivelletje het volgende:
Zoveel vragen nog na de spreekbeurt van MB! Oké dit is dus een beslissing van maanden? En hoe lang wonen ze nu in het nieuwe huis? Dus dit speelde al tijdens de verbouwing etc.
Ze zijn dus sinds gisteren echt uit elkaar uit het huis. Hebben ze daarvoor nog wel samen gewoond? We zijn uit elkaar ‘voor nu’?? Wat bedoelt ze daarmee?
En ik moest ook wel aan JvP en K denken. Je ziet bij MB toch wel weer vrolijke plaatjes. Vrienden die voor haar deur staan, kindjes om haar heen met ijsjes, ouders die de kinderen komen instoppen. Ik heb nu echt het beeld dat Koen moederziel alleen in een chaletje op een camping zit met een biertje in zijn hand (ja haha sorry lekker stereotype haha).
Ik snap ook niet waarom Michelle nu ineens neergezet wordt als een koude bitch.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:41 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde typen. Die kinderen hebben een vader.
Het gespeculeer gaat nu wel erg ver. Weten we na maanden ein-de-lijk dat de poly niet meer is, is het volgende onderwerp wie waar gaat wonen, hoe dat betaald wordt en wie met wie verder gaat.
Laaaaat ze. De tijd zal het leren. Of we zullen er nooit achterkomen. Ook goed.
Had ze voor een paar labubu’s gewoon kunnen kopenquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vond het ook opvallend dat DBM schrijft dat familie en vrienden achter hun rug om kletsen over haar gezin.
"We hebben er 1 maar zoe en jay dragen hem allebei graag" zoe heeft een roze... denk dat ze hem nu bij jay om wilt doen en zoe dat niet tof vind dat ze iets aan haar broertje moet geven en jay vind roze misschien niet tofquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Want haar kinderen willen er graag één dragen. Ja hoor Debbie.
Ik geloof niet dat een kind van 4 vraagt om een gps horloge. Maar Debbie zal wel weer komen met een verhaal over veiligheid.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
"We hebben er 1 maar zoe en jay dragen hem allebei graag" zoe heeft een roze... denk dat ze hem nu bij jay om wilt doen en zoe dat niet tof vind dat ze iets aan haar broertje moet geven en jay vind roze misschien niet tof
Dus one2track stuur hulp!!
Daar filmt ze haar samenwerkingen, die ze sporadisch heeft. Maar misschien zit ze ook wel op onlyfans?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:23 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Het valt me nu net op dat zij aan die wand, boven de 'dansende' kids 2 rollen van fotografen achtergrond heeft hangen. Van dat filmdoek.
Zit blijkbaar nog steeds in de business?
Zembla heeft hier een aantal jaren terug een docu over gemaakt. De impact die een scheiding binnen een samengesteld gezin heeft op kinderen wordt hierin belicht. Dat wordt echt onderschat. En samengestelde gezinnen redden het heel vaak niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Michelle nu ineens neergezet wordt als een koude bitch.
De kinderen van Jacqueline hebben volgens mij net zo veel een band met haar ook.
Voor kinderen lijkt het me sowieso gewoon hartstikke vervelend om een (betrokken) stiefouder te moeten gaan missen. Wie er ook de oorzaak van is en waarom een relatie ook misloopt (waarvan wij de details nu in ieder geval sowieso niet van weten).
Die had ze ooit al wel voor Zoë volgens mij?quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |