Waarom dat laatste? Mijn dochter ging altijd mee boodschappen doen, vanaf toen ze een wat grotere baby was. Dat was altijd een heerlijke ochtend samen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:37 schreef LALAA het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen. En meteen ook weer de Efteling als tip. Voor een 1-jarige. Terwijl haar eigen zoon niet verder komt dan de bank, het bed en de box. Ze wil wel erg graag gratis gaan…
En laat je baby alsjeblieft thuis met boodschappen doen als het niet nodig is om ‘m mee te nemen.
Aan de ene kant ben ik het helemaal met jou eens. Aan de andere kant heb ik bij haar ook soms wel eens zoiets van; 'kijk eens wat ik allemaal kan qua geld, kijk eens hoe goed ik het heb'. Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar ik krijg er soms ook een ander gevoel bij of zo.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Celinecharlotte heeft na een korte bezichtiging een huis gekocht in Amsterdam Zuid, en kon het nade sleuteloverdracht pas goed bekijken (en hoorde dat haar buren grondig gingen verbouwen..)
Ik vind haar wel grappig met het gemak waarmee zo in het leven staat. Ze is miljonair (zelf verdiend met dingen waar ik verder niks mee heb) en door dat geld koopt ze dus ‘makkelijk’ een huis, en heeft ze zoiets van ‘als het me niet bevalt verkoop ik het weer en ga ik ergens anders wonen’.
Fijn als je dat (financieel) kan.
Ik snap dat hoor. Ze maakt ook heel veel reclame voor haar cursussen etc, die skip ik meteen. Maar ik heb bewondering hoe ze het voor elkaar heeft gekregen, van niks naar dit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het helemaal met jou eens. Aan de andere kant heb ik bij haar ook soms wel eens zoiets van; 'kijk eens wat ik allemaal kan qua geld, kijk eens hoe goed ik het heb'. Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar ik krijg er soms ook een ander gevoel bij of zo.
Ik ga er vanuit dat ze bedoelt dat K en J een fijn thuis voor alle kinderen bieden. Het is nl nog niet zeker of K en J ook uit elkaar zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:30 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Hoop je dat voor K en J? Of hoop je dit omdat dit een maximale messteek zou zijn voor Michelle en je dat maar al te leuk vind? Dit vraag ik mij oprecht af
Ja ik doe het haar ook niet na allemaal. En dan alleenstaande moeder van een dreumes + 2e op komst.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik snap dat hoor. Ze maakt ook heel veel reclame voor haar cursussen etc, die skip ik meteen. Maar ik heb bewondering hoe ze het voor elkaar heeft gekregen, van niks naar dit.
Dat ze dan spontaan een huisje op een duur park huurt voor 3000,- per week, dan denk ik ‘teringtouwtje..’. Ik zou het zelf nooit doen maar blijkbaar heeft zij er het geld voor, en voor over.
Dat bedoeld ze inderdaad.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:26 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze bedoelt dat K en J een fijn thuis voor alle kinderen bieden. Het is nl nog niet zeker of K en J ook uit elkaar zijn.
Dat is wel zeker toch? Een van de kanalen plaatste gisteren een screenshot van MB waarin zij antwoordde dat J en K allebei naar een eigen plek gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:26 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze bedoelt dat K en J een fijn thuis voor alle kinderen bieden. Het is nl nog niet zeker of K en J ook uit elkaar zijn.
Over 5 maanden is er vast wel een dagticket actie. Kind js t/m 3 gratis🤪 net als wij lekker zelf lappen met korting!quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef Earring het volgende:
[..]
De vraag heeft ze zelf bedacht zodat ze weer even alles op kan noemen van de Efteling. Wie weet sponsort iemand haar zodat ze daar haar verjaardag (over 5 mnd) kan vieren. Het liefst met overnachting natuurlijk 😂
Waar lees je die?quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:30 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik lees net de reacties van RTL over MBW en die zijn niet mis...
Alles over het perfecte plaatje, poly uitmelken als verdienmodel en kinderen perfect gestyled en perfecte knuffels precies op film.
Zijn veel mensen die het doorhebben
Ik vind het dus heel leuk om haar te volgen. En dan vooral omdat haar leven zo ver van de mijne afstaat, dat maakt dat het mij ergens intrigeert en ook leuk dat ze anders is dan al die standaard momfluencers. Idd de manier hoe ze in het leven staat en hoe “makkelijk” ze soms keuzes maakt (wat ze natuurlijk kan door al haar geld), maar dit heeft ze wel weer allemaal zelf bij elkaar verdient.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Celinecharlotte heeft na een korte bezichtiging een huis gekocht in Amsterdam Zuid, en kon het nade sleuteloverdracht pas goed bekijken (en hoorde dat haar buren grondig gingen verbouwen..)
Ik vind haar wel grappig met het gemak waarmee zo in het leven staat. Ze is miljonair (zelf verdiend met dingen waar ik verder niks mee heb) en door dat geld koopt ze dus ‘makkelijk’ een huis, en heeft ze zoiets van ‘als het me niet bevalt verkoop ik het weer en ga ik ergens anders wonen’.
Fijn als je dat (financieel) kan.
Ze gaat bijna naar Landal. Misschien tegelijk met mij.. benieuwd of ze daar iers gaat doen of een midweekje een andere bank uit test en dan maximaal klagen dat ze hard en oud zijn😂quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze was laatst op zoek naar een soort puppy-hekjes (of hoe noem je dat bij kinderen) maar blijkbaar nog niet gratis kunnen scoren.
En Sanneke vindt het altijd wel tijd voor een uitje. Als ze het gratis krijgt.
Ik vind het ronduit bizar hoe je zo met geld om kunt gaan. Natuurlijk gun ik iedereen zijn inkomen en is het leuk als je wat extra's kunt doen. Maar biedt nog meer geld dan een meerwaarde? Terwijl zo veel mensen amper iets hebben?quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het helemaal met jou eens. Aan de andere kant heb ik bij haar ook soms wel eens zoiets van; 'kijk eens wat ik allemaal kan qua geld, kijk eens hoe goed ik het heb'. Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar ik krijg er soms ook een ander gevoel bij of zo.
Al geniet je hier wel intens van. Ze vreten daar geen boterham minder om dus je bent een vrij mens om te voelen wat je wilquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:31 schreef Avea het volgende:
En voordat ik ook de reacties over me heen krijg, nee ik geniet hier niet van,
Jouw laatste zin is denk ik wat ik een beetje bedoel, jij verwoordt het alleen beter.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:36 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit bizar hoe je zo met geld om kunt gaan. Natuurlijk gun ik iedereen zijn inkomen en is het leuk als je wat extra's kunt doen. Maar biedt nog meer geld dan een meerwaarde? Terwijl zo veel mensen amper iets hebben?
Oh ja ik zie het inderdaad.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:44 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Kwam op facebook voorbij en zag veel reacties
Voor hetzelfde geld had het wél goed gegaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:55 schreef Superstar_96 het volgende:
Zo zie je maar dat het verleggen van focus (mb verliefd op jvp en er dan maar met z'n drieën voor gaan) slechts tijdelijk iets doet en niks permanent 'oplost'. Ook dingen die eerst heel leuk zijn en leuker worden, brengen je uiteindelijk weer terug naar de bron.
Heel erg sneu dat het hierdoor niet heeft gewerkt.
Laat dit een grote les zijn voor veel mensen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |