Die snapte ik ook niet goed. Waarom je baby niet meenemen boodschappen doen. Vind ik juist prima.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik volg Sanneke niet, dus misschien zit ik er naast maar wat is er mis met een dagelijks ommetje, waarbij je meteen wat boodschappen doet? Dat lijkt me heel normaal en gezond.
Ik begrijp niet zo goed wat je hier probeert te zeggen. Behalve dat het inderdaad vreemd is dat we Tamara niet zouden geloven (wat natuurlijk helemaal niet gezegd is!) maar een forummer wel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:41 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik heb hier dus laaaaaaang over na liggen denken vannacht.....quote:[ afbeelding ] Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.
Heel eerlijk ben ik er van "geschrokken" dat wij op dit forum een mening hebben over wat iemand post op socials, maar als iemand die we nog minder kennen hier dan zegt dat het allemaal wel serieus is we dat zouden moeten aannemen.....
Voor mij een moment om te reflecteren..... wat is het verschil tussen de influencer en de forummert? Over wiens leven gaat het eigenlijk?
Soppen? 🤨 Doe normaal...quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:11 schreef Iris2.0 het volgende:
Mijn laatste bericht in vorige topic
Iris2.0
MB: well well that escalated quickly!
Maar even wat anders; RTL nieuws brengt dit ook? Whahhaha. Wat zal MB soppen zeg
Ik wel, het is gefixt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:38 schreef Harper het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat je hier probeert te zeggen. Behalve dat het inderdaad vreemd is dat we Tamara niet zouden geloven (wat natuurlijk helemaal niet gezegd is!) maar een forummer wel.
Overigens is Tamara ook een forummer. En geen influencer.
![]()
Verder begrijp ik ook niet wat Tamara wilde bereiken met Hocuspocus inschakelen.
De doelgroep bereiken? Ik vraag me af of de doelgroep weet dat zij de doelgroep is. Want duidelijker wordt het er niet op.
Ik hoop vooral dat Tamara de rust vindt die ze zoekt. Voor zichzelf en haar gezin.
P.S. Sorry for the kromme quote. Geen idee hoe dat te fixen.
Koekoek 🤦♀quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:36 schreef Post-its het volgende:
Debbie heeft nog meer prullen gekocht, op die foto van zoe in de auto zie je volgens mij een zitje voor een labubu die je op de ventilatie/blower kunt klikken.
Waar gaat dit trouwens over met Tamara? Ik probeer het terug te vinden in het topic, maar zie het zo 1,2,3 niet?quote:
Kijk even naar de berichten van HocusPocus gisteren (´s ochtends en ´s middags).quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Waar gaat dit trouwens over met Tamara? Ik probeer het terug te vinden in het topic, maar zie het zo 1,2,3 niet?
Goh ik moest inderdaad ver terug.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Kijk even naar de berichten van HocusPocus gisteren (´s ochtends en ´s middags).
Het werd nogal overspoeld met Het Nieuws over de poly
De vraag heeft ze zelf bedacht zodat ze weer even alles op kan noemen van de Efteling. Wie weet sponsort iemand haar zodat ze daar haar verjaardag (over 5 mnd) kan vieren. Het liefst met overnachting natuurlijk 😂quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
Lachwekkend dat iemand aan Sanneke vraagt of zij leuke uitstapjes weet met een baby...
Als je een (wannabe) influencer bent weet je dat je reacties kunt krijgen op iets wat je bewust post op social media. En zeker bij zoiets als Bollen-gate of iets controversieels weet je ook dat je niet alleen hartjes gaat krijgen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:01 schreef Norivelletje het volgende:
Nu het nieuws van dan Fam. Bollen bekend ook is geplaatst op RTL/Linda etc. komen er ook wel een paar pittige reacties onder de post van MB. Niet alleen knuffels en hartjes... Lijkt me ook lastig als je door een scheiding en moeilijke periode gaat en dat er dan random mensen ook nog even gaan zit betweten en hun mening geven.
Ik ben erg benieuwd hoe het er over 2 jaar voor ze uitziet.
Dat is ook normaal, maar het is bij haar geen dagelijks ommetje (ze zit namelijk hele dagen binnen). Ze gaat alleen op zaterdag met haar partner en kind naar de supermarkt. Persoonlijk zou ik dat niet echt als uitje benoemen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik volg Sanneke niet, dus misschien zit ik er naast maar wat is er mis met een dagelijks ommetje, waarbij je meteen wat boodschappen doet? Dat lijkt me heel normaal en gezond.
Maar ook daarbij is het prima je baby mee te nemen. En beter dan helemaal nooit de deur uit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:14 schreef LALAA het volgende:
[..]
Dat is ook normaal, maar het is bij haar geen dagelijks ommetje (ze zit namelijk hele dagen binnen). Ze gaat alleen op zaterdag met haar partner en kind naar de supermarkt. Persoonlijk zou ik dat niet echt als uitje benoemen.
Het interesseert mij vrij weinig of je mij wel of niet gelooft. Ik lig er oprecht niet wakker van of iemand op een forum mij wel of niet geloofd. Dat iemand anders er wel wakker van ligt vind ik zeer bijzonder. Als het je bezig houdt, waarom vraag je het Tamara zelf niet? Je kunt haar anoniem benaderen via hier.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:41 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Ik heb hier dus laaaaaaang over na liggen denken vannacht.....
Heel eerlijk ben ik er van "geschrokken" dat wij op dit forum een mening hebben over wat iemand post op socials, maar als iemand die we nog minder kennen hier dan zegt dat het allemaal wel serieus is we dat zouden moeten aannemen.....
Voor mij een moment om te reflecteren..... wat is het verschil tussen de influencer en de forummert Over wiens leven gaat het eigenlijk?
Natuurlijk is een uurtje supermarkt ‘beter dan niks’. Maar er zijn zoveel dingen die ze het afgelopen jaar had kunnen doen. Voor zijn en haar welzijn/belevenis/ervaring/weet ik veel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:17 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar ook daarbij is het prima je baby mee te nemen. En beter dan helemaal nooit de deur uit.
Ze heeft er in ieder geval weer een hoop extra volgers bij, gister nog 188.000 en nu 191.000 (ja ik heb dit bewust onthouden van gister omdat ik eens benieuwd was na al die nieuwsartikelen over ze haha).quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Als je een (wannabe) influencer bent weet je dat je reacties kunt krijgen op iets wat je bewust post op social media. En zeker bij zoiets als Bollen-gate of iets controversieels weet je ook dat je niet alleen hartjes gaat krijgen.
Risico van het vak, wat mij betreft. De voordelen zullen wel opwegen tegen de nadelen, anders hadden ze wel gestopt.
Ik weet het, lees jullie berichten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Natuurlijk is een uurtje supermarkt ‘beter dan niks’. Maar er zijn zoveel dingen die ze het afgelopen jaar had kunnen doen. Voor zijn en haar welzijn/belevenis/ervaring/weet ik veel.
Maanden geleden zei ze al dat ze zou willen dat M meer gezichten zou zien dan die van haar en Dion. Mensen opperden toen al dat ze een rondje zou kunnen lopen (juist op een vakantiepark zijn er altijd wel mensen die willen zwaaien naar een kind. Of dat hij de eendjes/vogels/zon kon zien) of met de bus naar de stad, maar ‘ze wilde geen tips’. Einde.
En dan wel in dat (peperdure) nieuwe hotel he, want die huisjes zijn zo ver lopen en daar waait het meer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef Earring het volgende:
[..]
De vraag heeft ze zelf bedacht zodat ze weer even alles op kan noemen van de Efteling. Wie weet sponsort iemand haar zodat ze daar haar verjaardag (over 5 mnd) kan vieren. Het liefst met overnachting natuurlijk 😂
Ze was laatst op zoek naar een soort puppy-hekjes (of hoe noem je dat bij kinderen) maar blijkbaar nog niet gratis kunnen scoren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:50 schreef Anhur666 het volgende:
Sanneke is toch pas in maart jarig? Echt waar praat ze over? Ze heeft zulke gekke prioriteiten. Vind het sneu dat Mijan altijd maar in die box geplempt wordt
Maar waarom zou je op zaterdag perse met het hele gezin naar de supermarkt moeten voor de weekboodschappen? En dan ook nog naar meerdere supermarkten. Daarbij vind ik het ook gek om dat te tippen als uitje voor een 1-jarige.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:38 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik weet het, lees jullie berichten.
Maar ik reageerde op LaLaa, die zei je baby aub thuis te laten met boodschappen doen.
Je doet zelf ook mee met het voeden van de verhalen over de poly.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, dat mensen er van lijken te genieten dan denk ik : waarom ? om ellende van een ander?
Kijk, dat je het zelf anders zou doen prima, maar leef en laat leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |