SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan ga je toch niet slapen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet met een 10/10 stoot van een vrouw joehoe roepende in bed?
quote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Altijd fijn om de hele dag koppijn te hebben en nu al te weten dat ik geen goede nacht hoef te verwachten
Heb je weer te hard gesport?quote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Altijd fijn om de hele dag koppijn te hebben en nu al te weten dat ik geen goede nacht hoef te verwachten
quote:Voor de leiding van het ministerie van Onderwijs schuift de BBB een andere gedeputeerde naar voren, de 33-jarige Gouke Moes. Moes begon zijn loopbaan als smid en machinebankwerker, en werkte daarna een aantal jaar als docent techniek, natuur- en scheikunde aan een vmbo-school in Appingedam. Als gedeputeerde in Groningen is hij sinds 2023 verantwoordelijk voor de dossiers Energie, Digitalisering, Defensie en Sport.
Had je de airco aan vandaag?quote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Eerste training waar de vierde hartslagzone aan bod kwam.quote:Op maandag 1 september 2025 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je weer te hard gesport?
Ff met een hamer op je klauwen slaan vergeet je je kopquote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Die mi•tsu•ba Thai green curry mild, is niet zo mild.
Eeuhm, kom je daar nu achter?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn excuses dat ik hier pas in 2025 achter kom.quote:
Ik heb gisteren ook nog de aflevering gekeken over deze route: https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Ghan zag er ook wel tof uit.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik hier pas in 2025 achter kom.
Ja als je nogeens echt veel te veel geld aan een trein wilt uitgeven kun je dat doen jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook nog de aflevering gekeken over deze route: https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Ghan zag er ook wel tof uit.
Goede quote welquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook nog de aflevering gekeken over deze route: https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Ghan zag er ook wel tof uit.
Zag er niet cheap uit nee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als je nogeens echt veel te veel geld aan een trein wilt uitgeven kun je dat doen ja
Heftigquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Te lui om de orginele quote weg te halen.
Het zakje stond nog op tafelquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]Dat soort voedsel vind ik heel ingewikkeld 's ochtends.
Oeh ja, dat zou er hier ook wel ingaan. Ochtend of niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
Tijd heeft geen invloed op mijn eetlust overigens. Ik eet gerust een warme maaltijd nu. Lekker biefstukje.
Kom je bij dat bepaalde postkantoor binnen en dan wippen ze je ineens de grens over.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe verblijfsvergunning is kwijtgeraakt met de postHij zou bezorgd worden, maar ineens staat er in de app dat ik 'm moet ophalen bij een bepaald postkantoor, een andere dan normaal, en daar ligt ie niet. Lekker dan, heb er 1.5 maand op moeten wachten.
Rare kat! Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
Tijd heeft geen invloed op mijn eetlust overigens. Ik eet gerust een warme maaltijd nu. Lekker biefstukje.
Wat een gezeikquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe verblijfsvergunning is kwijtgeraakt met de postHij zou bezorgd worden, maar ineens staat er in de app dat ik 'm moet ophalen bij een bepaald postkantoor, een andere dan normaal, en daar ligt ie niet. Lekker dan, heb er 1.5 maand op moeten wachten.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je bij dat bepaalde postkantoor binnen en dan wippen ze je ineens de grens over.
Ga je jezelf nu deporteren?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
Of een lekker zalmpjequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Rare kat! Ik moet er niet aan denken.
Contact opnemen met de verzender is het enige wat je kan doen danquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
En huilen + comfort foodquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Contact opnemen met de verzender is het enige wat je kan doen dan
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een lekker zalmpje![]()
Boterham met paturain.
Als ik echt veel geld zou hebben dan had ik wel een mooie schuilkelder gebouwd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ga onderduiken in m'n schuilkelder denk ik
Hmm, tja, Zwitsers hebben toch iets Duits. "AUFMACHEN"quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ga onderduiken in m'n schuilkelder denk ik
Ja maar daar krijg je je post niet meer.quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]*slik* Ik hou het wel bij m'n havermout met blauwe bessen.
Klopt. Maar dat kan ze daarna wel doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg je je post niet meer.
Wel rare dat zon belangrijk document gewoon per post gaat en niet eens aangetekend is
Eeuhm, oké. Duidelijk een raar geval, deze kat.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een maisboterham met muisjes.
quote:Onstuimig weer op komst met veel regen, harde wind en zelfs onweer: ‘Ronduit herfstachtig’
Verzender blijft de verantwoordelijkequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kan ze daarna wel doen![]()
Ja, heel merkwaardig!
Thaise mild.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, same. En ik speel taxi vandaag, dus flink langer onderweg ook nog.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ook... Maar moet werken.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs die niet meer?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder nog een laatste stuiptrekking.
Beetje rijden zou ik wel fijn vindenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, same. En ik speel taxi vandaag, dus flink langer onderweg ook nog.
Die komt alleen in het noorden nog evenquote:
quote:
Nou dan vereer ik het noorden nog even met een bezoekje later.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Die komt alleen in het noorden nog even
In je eentje? K of 6, minimaal.quote:
O nee daar gaat onze rustquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Nou dan vereer ik het Noorden nog even met een bezoekje later.
Ah, jammer, dat gaat 'm net niet meer worden.quote:
Oh jeetje.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In je eentje? K of 6, minimaal.
Punt is dat al die dingen op 2 persoonsbezetting zijn berekend dus in je eentje betaal je gewoon dubbel. Hebben we het natuurlijk nog niet over de vluchten heen en terug.
Als je me aan een generator had gehangen, had ik m'n hele wijk een week van stroom kunnen voorzien.quote:
Oef.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje rijden zou ik wel fijn vindenIk zit al vanaf vanmorgen 5:30 voor het scherm ivm een change en weinig kans eerder te kunnen stoppen vandaag. Wordt een lange dag
Zou nog steeds te laat zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Het zou heel grappig zijn als Trump straks eerder de pijp uit gaat dan Biden.
Als die schutter niet zo scheel was geweest, was het nog wel op tijd geweest.quote:
Is ook logisch, ik heb dat ook nu ik me best wel brak voel. En koffie helpt niet, ook alweer genoeg van gehad.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oef.
Ik speel vandaag taxi voor manlief, da's op zich prima, maar ik merk wel dat ik alles gewoon wat minder goed trek op het moment.
Die schutter had beter wel scheel kunnen wezen, dan dat 'ie misschien per ongeluk raak geschoten. Hahaatjes.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die schutter niet zo scheel was geweest, was het nog wel op tijd geweest.
Maar godzijdank is dat anders gelopen. Allemaal dankzij B100
Lolquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die schutter had beter wel scheel kunnen wezen, dan dat 'ie misschien per ongeluk raak geschoten. Hahaatjes.
De koffie is meer voor de smaak dan dat cafeïne echt wat doet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is ook logisch, ik heb dat ook nu ik me best wel brak voel. En koffie helpt niet, ook alweer genoeg van gehad.
We kunnen het
Om wakker te worden het ik het wel nodig, ik moet de dag ook echt beginnen met koffie want anders wordt het nietsquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De koffie is meer voor de smaak dan dat cafeïne echt wat doet.Ja, ik word misselijk als ik er teveel van drink, maar er wakker van worden is me nog nooit gelukt.
En die kwam er niet meer uit?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even de screens uitdraaien en toen vloog er een hommel in een spinnenweb
Ben je nou nog steeds in de ban van deze fophef?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Het zou heel grappig zijn als Trump straks eerder de pijp uit gaat dan Biden.
Het zag er heel zielig uit, heb hem meteen losgemaaktquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En die kwam er niet meer uit?
Dierenvriend jij!quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zag er heel zielig uit, heb hem meteen losgemaakt
Beste president sinds Ronald Reagan en dan nog klagenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds in de ban van deze fophef?
Spin verhongert, geen web meer, extra muggen in je huis.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las deze ochtend voor het eerst dat z'n gezondheid schijnbaar niet best is, welke fophef heb jij het nou weer overquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds in de ban van deze fophef?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hommel had met z'n gewicht al dat halve web gemold toen hij erin vloog als een soort sloopkogelquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Spin verhongert, geen web meer, extra muggen in je huis.
Offerde zich op voor het teamquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hommel had met z'n gewicht al dat halve web gemold toen hij erin vloog als een soort sloopkogel
Ik heb altijd het idee dat hommels ontzettend dom zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hommel had met z'n gewicht al dat halve web gemold toen hij erin vloog als een soort sloopkogel
Hommels zijn gewoon een grapje van de natuur. Ze zijn veel te log om te kunnen vliegen met de vleugels die ze hebben in combinatie met het lijf.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hommels ontzettend dom zijn.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vooral onhandig vanwege het gewicht icm de vleugels die er eigenlijk niet voor gemaakt zijn.
Soort mopshond onder de insecten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hommels zijn gewoon een grapje van de natuur. Ze zijn veel te log om te kunnen vliegen met de vleugels die ze hebben in combinatie met het lijf.
De Sugar Lee Hoopers van de insectenwereld.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hommels zijn gewoon een grapje van de natuur. Ze zijn veel te log om te kunnen vliegen met de vleugels die ze hebben in combinatie met het lijf.
Nog netjes gezegd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort mopshond onder de insecten.
Topwijf was datquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Sugar Lee Hoopers van de insectenwereld.
Ik heb het gemerkt jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thaise mild.![]()
Dat is voor ons nog steeds heul erg pittig.
Hij heeft een seniorenkwaaltje. Maar ja, dat krijg je als je bejaarden op die stoel zetquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las deze ochtend voor het eerst dat z'n gezondheid schijnbaar niet best is, welke fophef heb jij het nou weer over
Met een AI-plaatje erbij van een meisje dat geen vriendinnetjes heeft op haar verjaardag zeker?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw level van kut op FB:
Een eigenlijk verzonnen jankverhaal waarvan je wel wil weten hoe het afloopt "lees verder in de comments".
Weer drie minuten dichter bij de dood. Bedankt.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Wel dom want ik kan gewoon een echt plaatje leveren daarvan.
Nee dat is weer een ander model idd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een AI-plaatje erbij van een meisje dat geen vriendinnetjes heeft op haar verjaardag zeker?
Preventief ruimen eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw level van kut op FB:
Een eigenlijk verzonnen jankverhaal waarvan je wel wil weten hoe het afloopt "lees verder in de comments".
Weer drie minuten dichter bij de dood. Bedankt.
Ik heb nu 76 "vrienden" op Facebook. 30 ervan spreek ik sowieso nooit. 45 anderen spreek ik wel op whatsapp als het nodig is. En die laatste is mijn zusje.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Preventief ruimen eigenlijk.
Ik zou ook eens moeten gaan vegen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu 76 "vrienden" op Facebook. 30 ervan spreek ik sowieso nooit. 45 anderen spreek ik wel op whatsapp als het nodig is. En die laatste is mijn zusje.
Het is wel aangetekend, maar is gewoon kwijtquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg je je post niet meer.
Wel rare dat zon belangrijk document gewoon per post gaat en niet eens aangetekend is
Ik krijg updates wanneer er iemand jarig is. Dat is het enige waarom ik het nog heb.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu 76 "vrienden" op Facebook. 30 ervan spreek ik sowieso nooit. 45 anderen spreek ik wel op whatsapp als het nodig is. En die laatste is mijn zusje.
Ik vergeet iedereen z'n verjaardag gewoon.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg updates wanneer er iemand jarig is. Dat is het enige waarom ik het nog heb.
Dat weet ik van belangrijke mensen wel uit mijn hoofd eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg updates wanneer er iemand jarig is. Dat is het enige waarom ik het nog heb.
Ja dat kan ook ja.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vergeet iedereen z'n verjaardag gewoon.
En daarom krijg je ook geen nieuwe verblijfsvergunningquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Checkquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maart is een gezellige maandquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik van belangrijke mensen wel uit mijn hoofd eigenlijk.
18 maart
20 maart
23 maart
25 maart
27 mei
23 juli
5 oktober
31 oktober
11 december
Daarom zit ik in februari.quote:
Augustus.quote:
Het kan ook warm zijn.quote:
Diep dit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:20 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb de aankomst van sinterklaas en kutweer. Goede representatie van mn ziel.
M'n nick is niet per ongeluk gekozen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:20 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb de aankomst van sinterklaas en kutweer. Goede representatie van mn ziel.
Zie de mijne er niet tussen staan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18 maart
20 maart
23 maart
25 maart
27 mei
23 juli
5 oktober
31 oktober
11 december
Weet je wel weer genoeg, hè. Wij horen niet bij de belangrijke mensen van Fles.quote:
Iddquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet je wel weer genoeg, hè. Wij horen niet bij de belangrijke mensen van Fles.
quote:Chaos in overtreffende trap: NSC-bestuur dreigt partij terug te trekken van de verkiezingen
...
Voor zo ver bekend is het voor het eerst in de parlementaire geschiedenis dat een partijbestuur dreigt met het blokkeren van de verkiezingen als de leden niet doen wat het partijbestuur wil. De actie is des te opmerkelijker omdat de partij ooit door Pieter Omtzigt werd opgericht met de belofte van ‘goed bestuur’. Hij was juist voor méér zeggenschap van onderop.
He kt, moet ik toch Facebook aanhouden om te zien wanneer jij jarig bentquote:
Ik ben schijnbaar niet belangrijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18 maart
20 maart
23 maart
25 maart
27 mei
23 juli
5 oktober
31 oktober
11 december
Wat een beetje macht al niet kan doen met een mensquote:
Op zich mis je er niks aan. Minder partijen is alleen maar beter.quote:
Ja ik bepaal wel even welke, momentjequote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden meer partijen moeten doen.
Ongehoord ditquote:
NWS / President Donald Trump doet vanavond ‘een aankondiging'quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een grap. Dat ik daar ooit op gestemd heb
Gaat vast over zijn gezondheid.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NWS / President Donald Trump doet vanavond ‘een aankondiging'
Een deal. Of importtarieven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt echt een nothingburger. Iets heel saais waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt echt een nothingburger. Iets heel saais waarschijnlijk.
Zal wel zijn "housing plans" zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er al een infrastructure bill? Volgens mij zou die in z'n eerste termijn steeds binnen twee weken komen met die bill.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel zijn "housing plans" zijn.
Of een 2 weken deadline voor iemand.
Of dat ie eenbriefje met "Foei!" onder tafel aan Poetler gegeven heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel zijn "housing plans" zijn.
Of een 2 weken deadline voor iemand.
Hm... nu twijfel ik of ik m'n crypto moet verkopen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HODLquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm... nu twijfel ik of ik m'n crypto moet verkopen.
Ik ga bijkopen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm... nu twijfel ik of ik m'n crypto moet verkopen.
Ik verwacht er ook weinig van.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt echt een nothingburger. Iets heel saais waarschijnlijk.
Het zal ongetwijfeld weer iets volkomen achterlijks zijn. Niagara Falls wordt hernoemd naar Niagara Rises of zo.quote:
Ik zou het even onder een spoiler zitten voor @CherryLips .quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is iets mis gegaan in mijn koelkast. Al mijn chocola is nat.
INB4 "ja jij eet niet door".
De mijne was niet helemaal dichtquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is iets mis gegaan in mijn koelkast. Al mijn chocola is nat.
INB4 "ja jij eet niet door".
Wordt die anders ook nat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het even onder een spoiler zitten voor @:CherryLips .
Er zit hier in de boom bij de buren een kingfisher te chillen. Krijg hem helaas niet goed op de fotoquote:
Icebird!quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft super mooie blauwe vleugels
Deze?quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft super mooie blauwe vleugels
Dat ziet eruit als een AliExpress namaak frutseltjequote:
Kan gewoon. US valt toch ook niet steeds voorover met zijn enorme pik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
dat die niet voorover valt ook met zo'n grote snavel
nah origineel thais vogeltjequote:Op dinsdag 2 september 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een AliExpress namaak frutseltje
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij vindt vast dat je moet werken of zo.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan gewoon. US valt toch ook niet steeds voorover met zijn enorme pik.
je ziet ze. niet zo vaak omdat ze vrij schuw zijn. paar maanden terug had ik een jonkie hier op het balkon zittenquote:
hij leeft nog steedsquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:55 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, hoe gaat het eigenlijk met je Marokkaan?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien. hij moet eerst werk zoeken , dus daar hangt het een beetje van af
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke dag![]()
we video bellen meerdere keren per dag
Oh, dat is wel echt aan dan!quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke dag![]()
we video bellen meerdere keren per dag
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee neewe zijn het er beide over eens dat we geen relatie met elkaar willen :p
we willen verschillende dingen, hij wil trouwen en kinderen bv en ik wil dat allemaal niet. Plus moslim en marokkaan, groot cultuur verschilquote:
hihaho een marokkaan en werk zoekenquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien. hij moet eerst werk zoeken , dus daar hangt het een beetje van af
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hihaho een marokkaan en werk zoeken
Hmm, ja, dat is wel lastig. Maar jullie zijn wel verliefd, anders ga je niet zoveel bellen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we willen verschillende dingen, hij wil trouwen en kinderen bv en ik wil dat allemaal niet. Plus moslim en marokkaan, groot cultuur verschil
hij heeft gehoord dat ze geld heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat is wel lastig. Maar jullie zijn wel verliefd, anders ga je niet zoveel bellen.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft gehoord dat ze geld heeft.
ik ben niet verliefd. Vind hem leuk dat wel maar wist al vanaf het begin dat het geen relatie zou worden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat is wel lastig. Maar jullie zijn wel verliefd, anders ga je niet zoveel bellen.
geloof dat die zelf ook goed zitquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft gehoord dat ze geld heeft.
Boerka aan en je roze erwtje tussen twee stenen pletten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we willen verschillende dingen, hij wil trouwen en kinderen bv en ik wil dat allemaal niet. Plus moslim en marokkaan, groot cultuur verschil
En dat zegt niet iets over zijn intenties bedoel je?quote:
nou denk niet dat die verliefd isquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat zegt niet iets over zijn intenties bedoel je?
Klopt, kijk maar in het Schema van Ordequote:
Ik zou toch wel een beetje uitkijken dan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd. Vind hem leuk dat wel maar wist al vanaf het begin dat het geen relatie zou worden.
Zijn intenties weet ik eigenlijk niet echt, 99 keer van de 100 belt hij mij
voor wat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou toch wel een beetje uitkijken dan.
Maar wat is z'n doel dan wel? Hij vindt het gewoon gezellig?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
dacht in het begin nog van misschien verveeld die zich maar dan houdt die het nu wel te lang vol
Gelukkig staat ie dan nog in de OP.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar in het Schema van Orde
Dat-ie uiteindelijk met een zielig verhaal komt. Of je hem even 100 euro kunt lenen. En dat het dan steeds meer geld wordt.quote:
Ik krijg hier nu al de zenuwen van.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
sinds 10 juli, denk een dag nadat die hier was vertrokken belt die elke dag
Weet ik niet zogoed. hij vind mij wel erg aantrekkelijk. Dat is wel duidelijk, zegt die ook. En toen die hier was was die ook wel aan het flirten en zo maar ik hield hem erg op afstand.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wat is z'n doel dan wel? Hij vindt het gewoon gezellig?
Ja. Dus wat is het wel...?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk niet dat die verliefd is
gek zeg , trap ik toch niet in.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat-ie uiteindelijk met een zielig verhaal komt. Of je hem even 100 euro kunt lenen. En dat het dan steeds meer geld wordt.
Even quoten dit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gek zeg , trap ik toch niet in.
Zou kunnen dat die wel verliefd is, maar dat het verder gewoon niet kan vanwege z'n cultuur en z'n wensen. Maar ja, hou het in de gaten! Sommige oplichters zijn maanden bezig met vertrouwen winnen en slaan dan heel geniepig toe.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet zogoed. hij vind mij wel erg aantrekkelijk. Dat is wel duidelijk, zegt die ook. En toen die hier was was die ook wel aan het flirten en zo maar ik hield hem erg op afstand.
Heb hem een paar keer gevraagd waarom die is begonnen met bellen en dan zegt die van ja gewoon ik wil je bellenNu is het misschien meer een routine geworden? En hij belt niet alleen maar hij stuurt ook nog dingen als ik al lig te slapen zoals muziek nummers of foto's van zijn eten. of stomme memes
Ja maar Marokkanen duwen al hun omaatjes nog voor de trein voor een dadel en een halve euro.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
dat hadden jullie bij een nederlander denk i niet gedacht
Oplichters zijn nog tot daar aan toe. Straks begint i kadootjes te sturen en voor je het weet lig je met je voetjes in de lucht voor al zijn vrienden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen dat die wel verliefd is, maar dat het verder gewoon niet kan vanwege z'n cultuur en z'n wensen. Maar ja, hou het in de gaten! Sommige oplichters zijn maanden bezig met vertrouwen winnen en slaan dan heel geniepig toe.
Of zit er een ineens een kilo drugs in je koffer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oplichters zijn nog tot daar aan toe. Straks begint i kadootjes te sturen en voor je het weet lig je met je voetjes in de lucht voor al zijn vrienden.
Maar wie weet valt het mee
Nee, het maakt voor mij ook wel een verschil of ik een brief krijg van Prins Maurits of van Prins Oemfoefoe uit Nigeriaquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oplichters zijn nog tot daar aan toe. Straks begint i kadootjes te sturen en voor je het weet lig je met je voetjes in de lucht voor al zijn vrienden.
Snap ook niet dat Oemfoefoe zijn brieven niet afsluit met "groetjes van Maurits"quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het maakt voor mij ook wel een verschil of ik een brief krijg van Prins Maurits of van Prins Oemfoefoe uit Nigeria
Verkeerde account US.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mauritsquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het maakt voor mij ook wel een verschil of ik een brief krijg van Prins Maurits of van Prins Oemfoefoe uit Nigeria
Alles kan toch tegenwoordig?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef TaMieke het volgende:
Klinkt als die relatie van iemand hier, via dat spel. Die waren ook echt niet verliefd en zou ook ECHT geen relatie worden. En toen oeps, was het dan ineens toch
Was er niet eens een kansenpareltje in die fontein gesprongen om dat geld te pakken?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:21 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, moet je je voorstellen dat je dit in je Excel moet verwerken:
https://www.tubantia.nl/v(...)uit-wensbron-1752637
Dan had ik ook nagedacht over de mogelijke motieven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Al meerdere keren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet eens een kansenpareltje in die fontein gesprongen om dat geld te pakken?
Wie wie wiequote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef TaMieke het volgende:
Klinkt als die relatie van iemand hier, via dat spel. Die waren ook echt niet verliefd en zou ook ECHT geen relatie worden. En toen oeps, was het dan ineens toch
Ja maar relatie met 1 iemand die een kinderwens heeft gaat gewoon nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef TaMieke het volgende:
Geloof ik nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan had ik ook nagedacht over de mogelijke motieven.
90 procent kans dat wij allemaal gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
jeetje jongens. puur op basis dat die een marokkaan is denken jullie dat die mij gaat oplichten![]()
maar goed. hij speelt bv nu een tennis toernooi. En hij is nog geen 5 minuten klaar en hij belt mij al
Mwah, dagelijks bellen terwijl je aangeeft geen relatie te willen is wel op z'n minst even opmerkelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Sinds hoeneer is de vrouw van een moslim baas over haar eigen baarmoeder?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar relatie met 1 iemand die een kinderwens heeft gaat gewoon niet
Nou ja je kan iemand leuk vinden maar beseffen dat een relatie niet gaat werken toch. ik wil ook geen relatie met hem en ben niet van plan om zijn geld af te pakkenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dagelijks bellen terwijl je aangeeft geen relatie te willen is wel op z'n minst even opmerkelijk.
Paar berichtjes/domme memes, soit, maar echt bellen?
Maar als je al weet dat het niet gaat werken, waarom dan wel die tijd erin investeren in plaats van rond te kijken die wél bij je past qua toekomstperspectief?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja je kan iemand leuk vinden maar beseffen dat een relatie niet gaat werken toch. ik wil ook geen relatie met hem en ben niet van plan om zijn geld af te pakken
Zal in Marokko wel een vrouw hebben waar hij op uitgekeken is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dagelijks bellen terwijl je aangeeft geen relatie te willen is wel op z'n minst even opmerkelijk.
Paar berichtjes/domme memes, soit, maar echt bellen?
nou aandacht is toch ook leuk. Het is niet alsof ik nu allerlei andere opties in de wacht heb staan ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als je al weet dat het niet gaat werken, waarom dan wel die tijd erin investeren in plaats van rond te kijken die wél bij je past qua toekomstperspectief?
Heeft al een vrouw en vier fatebikekindertjes.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal in Marokko wel een vrouw hebben waar hij op uitgekeken is.
denk dat die dan stopt met bellenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zou hij reageren als je aangeeft een vriend te hebben?
Plottwistquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja je kan iemand leuk vinden maar beseffen dat een relatie niet gaat werken toch. ik wil ook geen relatie met hem en ben niet van plan om zijn geld af te pakken
Hij wilt jou dus gewoon.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet zogoed. hij vind mij wel erg aantrekkelijk. Dat is wel duidelijk, zegt die ook. En toen die hier was was die ook wel aan het flirten en zo maar ik hield hem erg op afstand.
Heb hem een paar keer gevraagd waarom die is begonnen met bellen en dan zegt die van ja gewoon ik wil je bellenNu is het misschien meer een routine geworden? En hij belt niet alleen maar hij stuurt ook nog dingen als ik al lig te slapen zoals muziek nummers of foto's van zijn eten. of stomme memes
Gevoelens hou je niet tegen ook al weet je met je hoofd dat het niet gaat werken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus die wil geen vriendschapquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die dan stopt met bellen
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Oké dat was mijn bijdrage aan het puntmuntsuurtje. Ik voel me vies.
Die hij onschuldige blanke omaatjes laat beroven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft al een vrouw en vier fatebikekindertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |