Verzender blijft de verantwoordelijkequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kan ze daarna wel doen![]()
Ja, heel merkwaardig!
Thaise mild.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Die mi•tsu•ba Thai green curry mild, is niet zo mild.
Ja, same. En ik speel taxi vandaag, dus flink langer onderweg ook nog.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ook... Maar moet werken.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe verblijfsvergunning is kwijtgeraakt met de postHij zou bezorgd worden, maar ineens staat er in de app dat ik 'm moet ophalen bij een bepaald postkantoor, een andere dan normaal, en daar ligt ie niet. Lekker dan, heb er 1.5 maand op moeten wachten.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe verblijfsvergunning is kwijtgeraakt met de postHij zou bezorgd worden, maar ineens staat er in de app dat ik 'm moet ophalen bij een bepaald postkantoor, een andere dan normaal, en daar ligt ie niet. Lekker dan, heb er 1.5 maand op moeten wachten.
Zelfs die niet meer?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder nog een laatste stuiptrekking.
Beetje rijden zou ik wel fijn vindenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, same. En ik speel taxi vandaag, dus flink langer onderweg ook nog.
Die komt alleen in het noorden nog evenquote:
quote:
Nou dan vereer ik het noorden nog even met een bezoekje later.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Die komt alleen in het noorden nog even
In je eentje? K of 6, minimaal.quote:
O nee daar gaat onze rustquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Nou dan vereer ik het Noorden nog even met een bezoekje later.
Ah, jammer, dat gaat 'm net niet meer worden.quote:
Oh jeetje.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In je eentje? K of 6, minimaal.
Punt is dat al die dingen op 2 persoonsbezetting zijn berekend dus in je eentje betaal je gewoon dubbel. Hebben we het natuurlijk nog niet over de vluchten heen en terug.
Als je me aan een generator had gehangen, had ik m'n hele wijk een week van stroom kunnen voorzien.quote:
Oef.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje rijden zou ik wel fijn vindenIk zit al vanaf vanmorgen 5:30 voor het scherm ivm een change en weinig kans eerder te kunnen stoppen vandaag. Wordt een lange dag
Zou nog steeds te laat zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Het zou heel grappig zijn als Trump straks eerder de pijp uit gaat dan Biden.
Als die schutter niet zo scheel was geweest, was het nog wel op tijd geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |